Skocz do zawartości
Malitek

[opinie] Unixstorm.org

Polecane posty

A ja miałem tam kupić hosting ale... 2dni temu napisałem meila z informacją do nich i co... do tej pory nic... więc kontakt raczej jest słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem tam kupić hosting ale... 2dni temu napisałem meila z informacją do nich i co... do tej pory nic... więc kontakt raczej jest słaby

 

Nie mamy aktualnie żadnej wiadomości, która pozostałaby bez odpowiedzi i raczej mało możliwe jest, aby ktokolwiek czekał dwa dni na odpowiedź.

 

Proszę więc o informację - na jaki adres została wysłana wiadomość, kiedy dokładnie i z jakiego adres email. Sprawdzę, czy taka wiadomość faktycznie do nas dotarła.

Przypomnę również, że w przypadku problemów z kontaktem (chociaż taki nie powinien istnieć) - wystarczy do nas najzwyczajniej przedzwonić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

meil wysłany na info@unix... w dziale kontakt.

 

Do sprawdzenia potrzebuję również adres email, z którego wysłał Pan wiadomość.

Dostajemy dziesiątki emaili dziennie, więc oczywistym jest, że nie jestem w stanie "zgadywać", o którą wiadomość chodzi.

Proszę więc o podanie na PW adresu email nadawcy i najlepiej również daty/godziny wysłania wiadomości. Bez tych informacji zweryfikowanie tego jest niemożliwe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nadal nie otrzymałem żadnej informacji/adresu email, a szkoda, bo chciałbym to wyjaśnić...

 

Jak na razie pozostaje mi jedynie sądzić, że zaszła po prostu jakaś pomyłka bo nie dość, że taka sytuacja nie powinna mieć nigdy miejsca, to nawet nic na to obecnie nie wskazuje aby ktokolwiek miał czekać 2 dni na odpowiedź...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam pakiet Biznes-1 od maja tego roku. Dotychczasowe działanie serwerów nie budzi najmniejszych zastrzeżeń. Odpowiedzi na zapytania są błyskawiczne i treściwe, nawet w godzinach baaaardzo późnych ;) Także, co może wydawać się dziwne, moje zapytania w których hipotetycznie zakładałem atak na strony moich klientów spotkały się z naprawdę miłym odzewem ze strony Pana Michała. Część firm nie obchodzi w takich ekstremalnych sytuacjach co się będzie działo z klientem, tutaj jednak sprawa ma się inaczej. Moim skromnym zdaniem ceny są adekwatne do usług, support ponad przeciętny oraz bardzo dobre łącza. Polecam z czystym sumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak na serwerze wygląda sprawa z zablokowanymi funkcjami w php? (głównie interesuje mnie seria biznes).

Niestety musiałem zrezygnować z poprzedniego hostingu bo poblokowali część funkcji, np. system i exec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety musiałem zrezygnować z poprzedniego hostingu bo poblokowali część funkcji, np. system i exec.

Jak chcesz mieć odblokowane te funkcje, to raczej zainteresuj się vps'em.

Bo tak szczerze mówiąc, to rzadko która porządna firma nie blokuje wywołań systemowych z poziomu skryptów PHP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(...)Standardowo funkcje te są odblokowane.(...)

przy okazji, odpowiedź na maila w sobotę w przeciągu 10 minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AceDude

Niedawno się skończyła wakacyjna promocja - ceny były przycięte o 50% (na pewno serwerów shared to dotyczyło, jak z resztą - nie wiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno się skończyła wakacyjna promocja - ceny były przycięte o 50% (na pewno serwerów shared to dotyczyło, jak z resztą - nie wiem).

i reseller

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie jakaś oferta w promocji ? Czyli np. 50% taniej przy pierwszym abonamencie ?

 

Ostatnia taka promocja trwała prawie 2 miesiące i została zakończona w poprzednim tygodniu, więc  w najbliższym czasie raczej nie planujemy powtórki. Obecnie ceny wróciły do standardowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pragnę poinformować, że z dniem dzisiejszym wprowadzone zostały odpowiednie zasady gwarancji dostępności usług (Kont WWW i Reseller), wraz z opisanymi zasadami SLA w naszym Regulaminie.

 

W chwili obecnej usługi te są objęte gwarancją dostępności na poziomie nie mniejszym niż 99,80% w skali roku.

 

Korzystając z okazji wspomnę, że przez ostatnie 3 miesiące nasze serwery webhostingowe utrzymały łącznie wynik 99.941% dostępności (wartość uśredniona ze wszystkich serwerów), a przez sierpień tylko jedna z maszyn zeszła poniżej 100%. :-)

 

Pełny "raport" i dokładniejsze informacje znaleźć można tutaj.

 

 

 

 

PS. Aby rozwiać ewentualne wątpliwości bądż uprzedzić pytania - od początku oferowania przez nas usług dzierżawy serwerów VPS i dedykowanych, podobne gwarancje SLA (ale w trochę większym zakresie) są przez nas spisywane także podczas indywidualnych umów (osobno, pisemnie) dla klientów chcących podpisać taką umowę na czas nieokreślony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta firma jest jak mcdonald :) możecie wszystko kupować w ślepo :) nie da się zawieść. (tak,wiem fajne porównanie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś w Unixstorm resellera i może coś na ten temat powiedzieć?

 

Witam Cie Keaman. Pragnę ci powiedzieć iż mam od około pół roku konto reseller, i owo konto działa w porządku, support OK , wszystko jak należy w firmie gdzie liczy sie niezawodność, dbałość o klienta, i "niezostawianie go z problemami na ulicy".

Tak tu ładnie słodzę jeszcze dostane jakiś upust w unixstorm , hehe , ale taka jest prawda choć kusiło mnie żeby napisać "...serwery wiszą co 15 min na 10 min, zero kontaktu itp..." bo jak tak będziemy klientów werbować Panu Michałowi to jeszcze się cóś może pogorszyć ;) (oczywiście żartuje ....z tym ostatnim)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Mi również bardziej odpowiadał ten ciemny - miał swój niepowtarzalny klimat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi tam poprzedni totalnie nie pasował do nowej strony.

 

Ten wygląd jakoś dużo bardziej przejrzysty mi się wydaje - chociaż może faktycznie za bardzo pastelowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko wszystkim dogodzić... :-)

 

Mi osobiście też bardziej podoba się poprzedni układ, ale ponieważ mam bardziej nietypowy gust i wyjątkowe upodobania do ciemnych kolorów - wziąłem bardziej pod uwagę opinie klientów, a te były przeciwne. Coraz więcej osób prosiło o zmianę desingu panelu pod nową stronę, w jaśniejszych klimatach, więc tak też zrobiliśmy.

 

No ale... skoro teraz pojawia się tak duży odzew z totalnie odwrotnymi opiniami (określenie "sweetaśne" przesądziło sprawę ;-) ), nie pozostaje nic innego jak wrócić do starego układu. Chociaż tyle, że nie jestem odosobniony ze swoim gustem - w końcu!

 

Jeśli część klientów będzie jednak wolała nowy (jasny) wygląd to proszę o kontakt mailowy lub wysłanie zgłoszenia przez system NOC - zostanie on wprowadzony indywidualnie na koncie klienta. Takie rozwiązanie powinno być zadowalające dla każdego.

 

Skoro wyżej pojawił się już zrzut nowego układu, to dla porównania dorzucam poprzedni.

 

DA-skin_unixstorm.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AceDude

Cholera, lubię tę firmę :)

Fajne podejście do klienta.

 

A, nie dałoby rady zrobić wyboru skórki? DA nie ma takiej opcji? (po prostu ułatwiłoby to życie BOK).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×