Skocz do zawartości

Sayo

Użytkownicy
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Sayo

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Nazwisko
    Nawrocki
  1. Najlepszy klient

    The Bat! daje radę, ale jeżeli chodzi o IMAPa, to jest daleko w tyle za Thunderbirdem niestety.
  2. Zdalne zarządzanie

    Teamviewer, AmmyAdmin - do użytku domowego bezpłatne. Ja ze swojej strony polecę jeszcze Logmein - proste w instalacji, dostęp z dowolnego komputera przez przeglądarkę.
  3. Konfiguracja programu firmowego

    Podaj nazwę programu - godzina pracy wdrożeniowca programu do zarządzania firmą to minimum te 100zł netto - jeżeli chodzi o firmy. Prywatnie znajdziesz pewnie kogoś taniej - jednak to zazwyczaj nie są produkty, do których jest dostępna publicznie pełna dokumentacja więc radziłbym uważać na freelancerów akurat w tym przypadku. PS. Wprowadzanie towarów do systemu to już raczej zadanie klienta, chociaż jeżeli ma je w jakimkolwiek formacie elektronicznym, to zazwyczaj można je zaimportować.
  4. nazwa.pl leży

    No tak - tylko Unixstorm też nie wysyła tych komunikatów specjalnie dla mnie - a wysłać to setce czy też 10k klientów to chyba ta sama robota. Więc skoro tutaj właściciel jest w stanie to zrobić wydaje mi się, że w Netarcie też znalazłaby się odpowiednia osoba. Z resztą ja i tak w tym roku się spóźniłem i księgowa zapłaciła fakturę - ale od lipca śmiało zaryzykuję przenosiny do jednej firmy. Jakoś porównując wydajność i bezawaryjność mam wrażenie, że firma na U dużo lepiej się spisuje
  5. nazwa.pl leży

    No tak, tylko Netart nie raczy nigdy sam powiadomić klientów o problemach. Kiedy na Providerach wprowadzali IMAPA i jakieś śmieszne Active.Office, to przez 3 dni ciągle coś się psuło - zrozumiałbym, gdyby wcześniej poszła jakaś informacja, ale po co się męczyć i pisać maile do klientów. Jakoś Michał z Unixstorma zawsze potrafi skrobnąć maila jak są jakieś planowane prace - widać podejście do klientów zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży.
  6. nazwa.pl leży

    A miałem przenosić pocztę do unixstorma
  7. Nie chciałem robić spamu w kilku tematach - ja swego czasu mocno sam eksploatowałem vpsa na logout (cały rdzeń zużywałem praktycznie przez większość dnia) i nigdy przy zgłaszaniu problemów nikt nie próbował mi wmówić, że to moja wina - przy jednej większej awarii dostałem propozycję przeniesienia mojego vps na inną maszynę.
  8. budgetvps VS logout ?

    Ja nie wiem czemu Wy aż tak bardzo na logout narzekacie - fakt faktem, że z odpowiadaniem na maile to jest problem, ale przy zmianie parametrów zawsze idzie się dogadać, a przy jakichkolwiek problemach wystarczy telefon i zazwyczaj sprawa załatwiana jest od ręki. Co prawda dziwi mnie trochę podejścia Pana Tomasza w tej kwestii - prościej byłoby usiąść kilka minut dziennie i odpowiadać na tickety niż czekać na telefony, no ale widocznie lubi sobie porozmawiać z klientami Z wydajnością co prawda czasami są problemy, ale przy tych cenach nie dziwi wysoki overselling.
  9. A mi tam poprzedni totalnie nie pasował do nowej strony. Ten wygląd jakoś dużo bardziej przejrzysty mi się wydaje - chociaż może faktycznie za bardzo pastelowy
  10. PrestaShop - http://www.aktywnysmyk.pl/. Chyba najładniejszy sklep z zabawkami jaki widziałem. Niedawno pomagałem komuś we wdrażaniu sklepu - postanowiliśmy wypróbować jeden z darmowych skryptów i nie wiem - porównując osCommerce z Prestashopem nie zauważyłem praktycznie rzeczy, w której ten drugi byłby gorszy: o wiele przyjaźniejszy panel, prostsza instalacja, większe możliwości i bardzo przejrzyście napisane szablony.
  11. A ja tam nie narzekam na Logout - serwer mam jakoś od grudnia, właściwie każdy problem jest rozwiązywany w miarę szybko (chociaż czasami z odpisywaniem na maile jest problem - za to Pan Tomasz telefon odbiera praktycznie o każdej porze, a zdarzało mi się dzwonić poza godzinami pracy - trochę to dziwne, bo sam mam kilkudziesięciu klientów, a potrafią mnie zamęczyć telefonami ). Wydajność VPSa w stosunku do ceny - rewelacyjna, w ciągu całego posiadania tam usługi raz zdarzyła mi się awaria - co prawda dosyć długo rozwiązywana - ale poza tym nie można mieć zastrzeżeń. Problemy ze stabilnością maszyny związane z innymi użytkownikami nadmiernie ją obciążającymi załatwiane były w ciągu kilku godzin. A miałem moment, że przez dłuższy czas wykorzystywałem cały rdzeń do granic możliwości i żadnych problemów nie było. Do tego zawsze można się dogadać (2 rdzeń procesora dostałem za grosze). Póki co zastanawiam się, czy pod koniec roku nie przedłużyć usługi - chociaż przyznam, że niepokoją mnie niektóre oferty - cena jest na tyle niska, że wydaje się być niemożliwym utrzymanie przyzwoitej jakości (sam mam serwer jeszcze ze "starej" oferty).
  12. Tower do firmy

    Z ciekawości - jaki program ? Poza przypadkami fizycznej utraty danych na dysku raczej niemożliwe jest, żeby jakikolwiek sensowny program "zrobił psikusa"
×