Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Ostatni tydzień
  3. Strona dla Adwokata

    Cześć, utworzyliśmy z grafikiem taką oto stronę: https://kancelarialk.pl/ Co myślicie? Projekt tworzony od zera w figmie i zrobiony na WordPress
  4. [Opinie] CyberFolks

    Również ja dorzucę swoje kilka słów Co do jakości to średnio mogę się wypowiedzieć bo trzymałem na ich serwerach tylko wordpressa który był wizytówką firmy , za czasów dawnej firmy którą przejęli cenowo wychodziło około 100 zł na rok i w zupełności cena była adekwatna do moich potrzeb natomiast po przejęciu przez Cyberfolks co roku podwyżki które sięgnęły w ciągu 4 lat 400 procent ... Dla mnie to jest nie do przyjęcia więc rezygnuje, Druga sprawa która mnie zaskoczyła to procedura wydania kodu auth info , wysłanie PROŚBY przygotowanej przez nich ... sorry ale domena jest moją własnością więc prośba w tym momencie nie może być bo łaski nie robią ...
  5. Wcześniej
  6. I to jest wasza wada, że nie macie oferty dla osób o mniejszych wymaganiach. Dlatego klienci od was uciekają, jak nie od razu to po roku.
  7. [opinie] HostingHouse.pl

    Ceny usług, całodobowe wsparcie techniczne, jak również przeniesienie użytkowników do zaawansowanej infrastruktury dostosowane jest do standardów obowiązujących w całej grupie Netart. Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta na adres bok@hostinghouse.pl lub pod numerem telefonu 12 201 13 33, jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty.
  8. Fajne zestawienie i dobrze że podałeś także ceny za odnowienie, bo to jest bardzo istotny parametr w wyborze usługodawcy. Można złapać się na świetną jednoroczną ofertę, ale jeżeli chce się mieć hosting na lata, to ceny odnowienia są kluczowe. Przydałyby się pozostałe parametry, mógłbym się nawet podzielić swoim zestawieniem aby stworzyć bardziej profesjonalne zestawienie hostingów i VPS.
  9. @HostingHouse.pl Nie, zmiany w ofercie są rezultatem przejęcia przez NetArt czyli Nazwa.pl. Tekst który przedstawiacie jest taki sam jak inne firmy przejęte przez Nazwa.pl oraz samą Nazwę.pl - Ta sama gadka marketingowa, te same ceny, takie same rabaty. Te same usługi. Brak jakiejkolwiek możliwości negocjacji.
  10. [opinie] HostingHouse.pl

    Zmiany w ofercie są rezultatem migracji usług do nowej infrastruktury serwerowej, która jest bardziej zaawansowana technologicznie i znacznie wydajniejsza. Nasi Klienci otrzymali mailowo informację o aktualizacji regulaminu. Zachęcamy do kontaktu z nami bezpośrednio na adres bok@hostinghouse.pl lub telefonicznie w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
  11. Możesz dostać zawsze rabat na przedłużenie domeny - w moim przypadku 40% rabatu z 200zł zrobiło kwotę 120 zł netto. Konkurencja ma przedłużenie za 59 zł netto. Śmiech na sali. Hosting po rabacie wychodzi w najtańszym pakiecie 480zł netto. Właśnie kończę migracje kolejnego konta i uciekam do konkurencji. 5 użytkowników mniej. Wysyłali maile, że rozbudowa serwerów będzie, ale wypadałoby poinformować o zmianie cen, a nie torpedować człowieka podwyżką o 600%! Bo najtańszy pakiet kosztował 100 zł netto.
  12. Ile za banner na stronie?

    stary temat, ale wypowiem się z punktu widzenia reklamodawcy. obecnie umieszczanie banerów przynosi marny efekt, jest ich tak dużo że występuje zjawisko tzw. ślepoty banerowej, a samo umieszczanie banera jest często bardzo drogie i niewarte swojej ceny. aktualne ceny dla porównania możesz sprawdzić na różnych stronach w zakładce reklama, czasami są cenniki
  13. [opinie] HostingHouse.pl

    Treść e-maila, który otrzymuje Abonent domeny, zależy od rozszerzenia domeny, a tym samym obsługującego ją rejestru i zasad, które w tym rejestrze obowiązują. W każdym przypadku, gdy pojawia się wątpliwość związana z treścią wiadomości, zachęcamy użytkowników do kontaktu bezpośrednio z Działem Obsługi Klienta hostinghouse.pl.
  14. Dzień dobry, fajnie - ale jak się odniesiesz do tego? "Normalnie w przypadku innych firm taki e-mail zawiera link gdzie klikamy aby potwierdzić transfer domeny, ale w tym e-mailu jest link aby ten transfer anulować."
  15. [opinie] HostingHouse.pl

    Wniosek o wydanie kodu AuthInfo można do nas przesłać pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną, opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wnioski bez względu na sposób ich dostarczenia są realizowane niezwłocznie, a kod AuthInfo jest wysyłany listownie tego samego lub następnego dnia roboczego. Jeśli któryś z kodów jest niepoprawny, prosimy o przesłanie do nas zgłoszeniami, bezzwłocznie je zweryfikujemy.
  16. Niestety wygląda na to, że macie rację i HostingHouse została wykupiona przez konkurencję aby ją zniszczyć, a przy okazji zarobić na garstce klientów, którzy nie zdążą się przenieść. Z hostingiem to może nawet nie jest problem ale z domenami jest ogromny. Byli do niedawna świetną alternatywą bo ceny utrzymania domen mieli naprawdę niskie. W chwili obecnej przedłużenie o rok domeny .com to 200zł+VAT i myślę, że nigdzie na rynku nie ma wyższej ceny. Jeżeli 5-ciu klientów zrezygnuje, ale jeden się zagapi to i tak są do przodu. A zagapić się jest łatwo bo: Kod auth_info wymagany do transferu domeny do innego operatora nie jest udostępniany automatycznie a panelu klienta. a) najpierw piszemy do nich zgłoszenie z prośbą o kod auth_info. Nie mają na stronie gotowego formularza do pobrania. Wszystko musi przejść przez ich BOK. W międzyczasie będą dzwonić i proponować śmieszne upusty. b) czekamy 1 dzień lub dłużej i dostajemy mailem formularz do wypełnienia i wysłania do nich pocztą tradycyjną. To kolejne opóźnienie praktycznie o tydzień. Jeśli dane adresowe w formularzu są inne niż w domenie to będą do nas pisać i żądać wyjaśnień - kolejne opóźnienie c) otrzymujemy pocztą kod auth_info. Wysyłka poleconym za potwierdzeniem odbioru. Nie jest powiedziane że ten kod będzie poprawny. U mnie na 6 kodów jeden jest niepoprawny. Jestem pewien, że nie zgodzą się na wysyłkę e-mailem mimo iż mój adres domowy mają już potwierdzony. To wysyłanie przez nich kodów które trzeba przeklepać do komputera może trwać wieczność bo mogą sobie drukować randomowe. Po to tylko żeby domena zdążyła w międzyczasie stracić ważność lub żebyśmy sami zrezygnowali i zapłacili za domenę u nich. d) jeśli kod auth_info jest poprawny to otrzymamy od nich e-mail w którym jest link żeby kliknąć. E-mail jest po angielsku, ale na Boga nie klikajcie ! Normalnie w przypadku innych firm taki e-mail zawiera link gdzie klikamy aby potwierdzić transfer domeny, ale w tym e-mailu jest link aby ten transfer anulować. Anulujecie transfer. Wysyłacie znowu do nich pocztą zwykłą formularz o nowy kod auth_info. Rozumiecie o co chodzi? Przecież to jest dokładnie przemyślane, żeby człowieka wprowadzić w błąd. Ale to jeszcze nie wszystko. Jeśli nie klikniecie na link to czekacie grzecznie 7 dni. To znaczy oni miłościwie dają Wam 7 dni na rozmyślenie się. Dopiero po 7 dniach transfer zostanie przeprowadzony. Myślę, że to jak działają, wypełnia znamiona nieuczciwej konkurencji i sprawa powinna zostać zgłoszona do UOKiK. Tylko dobrze byłoby się zebrać większą grupą.
  17. Domena - gdzie warto kupić?

    Cześć! W nazwa.pl mamy idealne rozwiązanie, którym jest wyszukiwarka domen wspierana przez algorytmy Sztucznej Inteligencji. Wystarczy, że na stronie https://www.nazwa.pl/domeny-sztuczna-inteligencja/ wpiszesz, jakie informacje będziesz prezentować na stronie lub jakie usługi świadczy Twoja firma, a nasza wyszukiwarka w kilka chwil zaproponuje najlepsze adresy, które można dla takiej witryny zarejestrować. Rejestrując domenę w nazwa.pl otrzymujesz też szereg dodatków, które wchodzą w skład pakietu Bezpieczna domena. Ich zadaniem jest kompleksowa ochrona usług powiązanych z domeną i przyspieszenie ich działania. Więcej informacji znajdziesz na https://www.nazwa.pl/domeny/
  18. Witam Mam taki problem i nie wiem co jest przyczyną. W sieci LAN mam zrobiony prosty dysk sieciowy na sambie. Komputery z określonych sieci maja bezproblemowy dostęp do niego po uwierzytelnieniu za pomocą użytkowka i hasła. W sieć LAN mam wpięty również skaner. Jest to jedynie urządzenie które nie potrafi się zalogować do udostępnianego zasobu samby. Mimo że w konfiguracji dostępu podaję uzytkownika i hasło którymi logują sie użytkownicy komputerów to mam notorycznie komunikat w logach NT_STATUS_WRONG_PASSWORD. I tylko dla tego jednago urządzenia. Jeżeli mógły ktoś mi pomóc to będę wdzięczny. Wrzucał tutaj plik konfiguracyjny oraz logi (trochę przydługie ale ...) # testparm Load smb config files from /etc/samba/smb.conf Loaded services file OK. Server role: ROLE_STANDALONE Press enter to see a dump of your service definitions # Global parameters [global] bind interfaces only = Yes disable spoolss = Yes domain master = Yes interfaces = lo vlan40 vlan60 load printers = No log file = /var/log/samba/%m.log max log size = 50 netbios name = SERWERBP os level = 65 preferred master = Yes printcap name = /dev/null security = USER server min protocol = SMB2 server string = Server BP Zamość show add printer wizard = No wins support = Yes workgroup = MAK idmap config * : backend = tdb hosts allow = 192.168.4. 192.168.6. 127.0.0. [upload] comment = Upload create mask = 0775 directory mask = 0775 path = /home/upload read only = No valid users = mak [2024/10/09 08:35:00.973532, 3] ../../source3/smbd/oplock.c:1422(init_oplocks) init_oplocks: initializing messages. [2024/10/09 08:35:00.973742, 3] ../../source3/smbd/process.c:1948(process_smb) Transaction 0 of length 186 (0 toread) [2024/10/09 08:35:00.974018, 3] ../../source3/smbd/smb2_negprot.c:293(smbd_smb2_request_process_negprot) Selected protocol SMB3_11 [2024/10/09 08:35:00.976160, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'gssapi_spnego' registered [2024/10/09 08:35:00.976204, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'gssapi_krb5' registered [2024/10/09 08:35:00.976226, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'gssapi_krb5_sasl' registered [2024/10/09 08:35:00.976251, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'spnego' registered [2024/10/09 08:35:00.976273, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'schannel' registered [2024/10/09 08:35:00.976297, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'naclrpc_as_system' registered [2024/10/09 08:35:00.976317, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'sasl-EXTERNAL' registered [2024/10/09 08:35:00.976353, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'ntlmssp' registered [2024/10/09 08:35:00.976374, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'ntlmssp_resume_ccache' registered [2024/10/09 08:35:00.976393, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'http_basic' registered [2024/10/09 08:35:00.976415, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'http_ntlm' registered [2024/10/09 08:35:00.976433, 3] ../../auth/gensec/gensec_start.c:977(gensec_register) GENSEC backend 'http_negotiate' registered [2024/10/09 08:35:00.979003, 3] ../../auth/ntlmssp/ntlmssp_util.c:72(debug_ntlmssp_flags) Got NTLMSSP neg_flags=0x62088215 [2024/10/09 08:35:00.980068, 3] ../../auth/ntlmssp/ntlmssp_server.c:552(ntlmssp_server_preauth) Got user=[mak] domain=[MAK] workstation=[BE5-A85383] len1=24 len2=24 [2024/10/09 08:35:00.980128, 3] ../../source3/param/loadparm.c:3881(lp_load_ex) lp_load_ex: refreshing parameters [2024/10/09 08:35:00.980216, 3] ../../source3/param/loadparm.c:550(init_globals) Initialising global parameters [2024/10/09 08:35:00.980350, 3] ../../source3/param/loadparm.c:2795(lp_do_section) Processing section "[global]" [2024/10/09 08:35:00.980598, 2] ../../source3/param/loadparm.c:2812(lp_do_section) Processing section "[upload]" [2024/10/09 08:35:00.980769, 3] ../../source3/param/loadparm.c:1630(lp_add_ipc) adding IPC service [2024/10/09 08:35:00.980859, 3] ../../source3/auth/auth.c:189(auth_check_ntlm_password) check_ntlm_password: Checking password for unmapped user [MAK]\[mak]@[BE5-A85383] with the new password interface [2024/10/09 08:35:00.980883, 3] ../../source3/auth/auth.c:192(auth_check_ntlm_password) check_ntlm_password: mapped user is: [MAK]\[mak]@[BE5-A85383] [2024/10/09 08:35:00.981278, 3] ../../source3/passdb/lookup_sid.c:1672(get_primary_group_sid) Forcing Primary Group to 'Domain Users' for mak [2024/10/09 08:35:00.981412, 2] ../../libcli/auth/ntlm_check.c:430(ntlm_password_check) ntlm_password_check: NTLMv1 passwords NOT PERMITTED for user mak [2024/10/09 08:35:00.981442, 3] ../../libcli/auth/ntlm_check.c:437(ntlm_password_check) ntlm_password_check: NEITHER LanMan nor NT password supplied for user mak [2024/10/09 08:35:00.981772, 2] ../../source3/auth/auth.c:334(auth_check_ntlm_password) check_ntlm_password: Authentication for user [mak] -> [mak] FAILED with error NT_STATUS_WRONG_PASSWORD, authoritative=1 [2024/10/09 08:35:00.981831, 2] ../../auth/auth_log.c:647(log_authentication_event_human_readable) Auth: [SMB2,(null)] user [MAK]\[mak] at [śro, 09 paź 2024 08:35:00.981806 CEST] with [NTLMv1] status [NT_STATUS_WRONG_PASSWORD] workstation [BE5-A85383] remote host [ipv4:192.168.4.20:48272] mapped to [MAK]\[mak]. local host [ipv4:192.168.4.10:445] {"timestamp": "2024-10-09T08:35:00.982011+0200", "type": "Authentication", "Authentication": {"version": {"major": 1, "minor": 1}, "eventId": 4625, "logonType": 3, "status": "NT_STATUS_WRONG_PASSWORD", "localAddress": "ipv4:192.168.4.10:445", "remoteAddress": "ipv4:192.168.4.20:48272", "serviceDescription": "SMB2", "authDescription": null, "clientDomain": "MAK", "clientAccount": "mak", "workstation": "BE5-A85383", "becameAccount": null, "becameDomain": null, "becameSid": null, "mappedAccount": "mak", "mappedDomain": "MAK", "netlogonComputer": null, "netlogonTrustAccount": null, "netlogonNegotiateFlags": "0x00000000", "netlogonSecureChannelType": 0, "netlogonTrustAccountSid": null, "passwordType": "NTLMv1", "duration": 3237}} [2024/10/09 08:35:00.982173, 3] ../../auth/gensec/spnego.c:1444(gensec_spnego_server_negTokenTarg_step) gensec_spnego_server_negTokenTarg_step: SPNEGO(ntlmssp) login failed: NT_STATUS_WRONG_PASSWORD [2024/10/09 08:35:00.982247, 3] ../../source3/smbd/smb2_server.c:3213(smbd_smb2_request_error_ex) smbd_smb2_request_error_ex: smbd_smb2_request_error_ex: idx[1] status[NT_STATUS_LOGON_FAILURE] || at ../../source3/smbd/smb2_sesssetup.c:146 [2024/10/09 08:35:00.982883, 3] ../../source3/smbd/server_exit.c:236(exit_server_common) Server exit (NT_STATUS_END_OF_FILE)
  19. Domena - gdzie warto kupić?

    Cześć, Na co zwrócić uwagę przy wyborze domeny? Czy domeny nazwa.pl, home.pl, orange są godne polecenia? Poproszę o opinie
  20. Ja korzystam od 20 lat z nazwa.pl. Działają zadowalająco. Szybkie serwery z usługą CDN. Czasami są krótkie przerwy w dostępie do usług. Góra do 5 minut, ale ogólnie ponad 99% bezawaryjnie. Używałem też home.pl i byłem zadowolony. Pozdrawiam, Nosterix
  21. Witam Parę miesięcy temu zrobiłem listę (zestawienie) darmowych oraz najtańszych: hostingów WWW i serwerów VPS. Zestawienie jest na bieżąco aktualizowane (średnio co miesiąc, czasem częściej) Link do zestawienia: https://hosting.bearblog.dev/
  22. [Kupię] DirectAdmin

    Jeśli aktualnie to podpinam się z pytaniem gdzie .
  23. [Opinie] CyberFolks

    Miałem u nich kilka lat hosting, odkąd zaczęli działać pod marką cyber folks uciekam do konkurencji. Jak płaciłem 4 lata temu za hosting 230 zł / rok, to dzisiaj faktura na ponad 600. Parametrów nie zmieniałem, a ceny idą w kosmos. Wszystko wynoszę na inne hostingi, dzisiaj właśnie migruje ostatnią stronę Samo działanie bez zarzutu, zero problemów.
  24. Hi. First of all, when retrieving data from the database - retrieve only information from the necessary columns, nothing else (i.e. instead of SELECT * FROM table - use SELECT id FROM table). Secondly - consider whether it would be better to use a singleton - here you have an interesting addition: https://github.com/lazybird/django-solo and you can read more about singletons in Django here: https://stackoverflow.com/questions/49735906/how-to-implement-singleton-in-django.
  25. To raczej rzeczywistość niż możliwość. Ale po kolei. Chciałbym podziękować starej ekipie HH za ostatnie 10 lat. To był fajny, budżetowy hosting, który idealnie pasował do moich potrzeb. Przyszło nowe i na dzień dobry wystawiło mi proformę grozy. Mam poczucie humoru ale nie aż tak wielkie aby do jednej domeny i paru adresów poczty brać pakiet Pro. Swoją drogą to ciekawe czemu właśnie Pro, a nie Start, który jest odpowiednikiem pakietu z poprzedniej oferty?! Przeniosłem się więc na inny hosting ale radość trwała dokładnie dwa dni. Za mną przyszedł znajomy e-mail z informacją, że mój nowy hosting właśnie zmienia się dla mnie. Schemat działania dokładnie ten sam jak w przypadku HH więc nie sądzę aby zostawili obecną ofertę. Dzięki NetArt. :/
  26. Hello I'm currently working on a Django project that utilizes a large PostgreSQL database. I've noticed that some of the queries generated by the ORM are performing quite slowly; which is affecting the overall application performance. What are the best practices for optimizing Django ORM performance when dealing with large datasets? Any tips on indexing; query optimization, or specific Django features to leverage would be greatly appreciated! I have checked https://docs.djangoproject.com/en/5.1/topics/db/optimization/msbi documentation guide for reference but still need help. Additionally; I'd like to know if there are tools / libraries that can assist in monitoring and analyzing query performance within Django. Thanks in advance for your insights!
  1. Załaduj więcej aktywności
×