3biit 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Transfer: Limit: 400 GB Wykorzystano: 0 GB Użycie: 0 % Pokazuje komuś ile wykorzystał transferu? Pan Maruś pisał że od 1 lipca transfer będzie odświeżany średnio co godzinę... jest 5 lipca czyli minęło około 108 godzin... a ja nadal 0 GB transferu wykorzystałem? Nie wydaje mi się abym nie używał swojego VPS... wręcz przeciwnie jak dla mnie niepoważna firma po co obiecywać coś czego wiadomo że nie ma ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Od początku nie nalicza transfer :] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michal13031986 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Wiecie co się dzieje odnośnie kontaktu pisałem do Pana Marka, pisałem na bok@hitme.pl i nikt nic nie odpisuje, nie odpowiada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Wiesz wygląda tak jakby się zwinęli. Dawniej non stop tu na forum coś pisał, a od jakiegoś czasu nic. Zarówno tu jak u siebie na suporcie. Próbuj może ci się uda i będziesz szczęsliwcem który dostąpi zaszczytu odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław Kozłowski 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 U mnie to samo. Pisali tydzień temu że przeinstalują i jak dotąd zero odezwu. A o problemie pisze już od ponad miesiąca... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slavko17 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Wiecie co się dzieje odnośnie kontaktu pisałem do Pana Marka, pisałem na bok@hitme.pl i nikt nic nie odpisuje, nie odpowiada. Ja również mam ten problem. Wysłałem SMS z zamiarem kupna serwera no i oczywiście skrypt nie utworzył konta, więc napisałem na ten adres e-mail i zero odzewu B) E-maila wysłałem 30 czerwca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xirad 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 A ja mam szczęście.... Za 3 próbą telefoniczną dodzwoniłem się i moja sprawa ma być rozwiązana szybko... Widać, że najlepiej dzwonić w normalnych godzinach pracy. (10 - 18), wtedy jest szansa, że ktoś odbierze B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Dostaliście mailing? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław Kozłowski 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Dostaliście, jednak co mi po restarcie, włączeniu i wyłączeniu serwera, skoro nie mogę doprosić się od miesiąca reinstalacji systemu... I pewnie data 10 lipiec również jest 'na zmyłkę', nie zdziwiłbym się gdyby panel odpalił dopiero na początku sierpnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaq 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Możecie coś więcej powiedzieć na temat tego mailingu? Na mojej skrzynce tylko oferta viagry oznaczona jako SPAM... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ulf 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Przyszło dzisiaj o 01:55: Witamy, Zgodnie z informacją rozesłaną jakiś czas temu o zablokowaniu dostępu do panelu HyperVM w związku z poważnymi błędami bezpieczeństwa w tym systemie mam przyjemność poinformować, że pozostałe konta (Xen) zostały przeniesione do nowego panelu. Nowy panel znajduje się pod adresem: http://panel.rootvps.pl. Dane do logowania powinny być identyczne z tymi do HyperVM, jednak gdyby dane nie pasowały prosimy o zaktualizowanie danych z pomocą artykułu "Jak zmienić / odzyskać hasło do panelu". Wszelkie nieprawidłowości, w tym ewentualne niezgodności w Państwa pakietach prosimy zgłaszać poprzez otwarcie zgłoszenia w panelu billingowym. Obecnie użytkownicy kont Xen mają dostęp do funkcji Start / Stop / Restart. W ciągu kilku dni uruchomimy pozostałe funkcje. Dziękujemy za wyrozumiałość i zaufanie! Pozdrawiamy, HitMe.net.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 22 strony w większości negatywnych opinii. Może mi ktoś wytłumaczyć co powoduje, że firma traktująca klientów , że ta powiem inaczej ciągle ich ma? Pewnie nie tylko ja się nad tym zastanawiam. Ile lekceważenia ludzie mogą znieść? Pozdr. Tom Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 22 strony w większości negatywnych opinii. Może mi ktoś wytłumaczyć co powoduje, że firma traktująca klientów , że ta powiem inaczej ciągle ich ma?Pewnie nie tylko ja się nad tym zastanawiam. Ile lekceważenia ludzie mogą znieść? Pozdr. Tom Z innej firmy osoba w taki sposób się wypowiadać nie powinna. Nie przesadzajmy. Były też pozytywy. No ale zrobili klika promocji i sobie z klientami zaczęli nie radzić. Proste. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Z innej firmy osoba w taki sposób się wypowiadać nie powinna. Nie przesadzajmy. Były też pozytywy. No ale zrobili klika promocji i sobie z klientami zaczęli nie radzić. Proste. Niby dlaczego nie powinna, to konkurencja nie powinna się zastanawiać? To to że ktoś prowadzi taki sam biznes już nie może zadać pytania? Bezsensowne rozumowanie. To właśnie konkurencja jest po to, by wytykać takie wpadki i dzięki temu firma się nauczy, że nie może lekceważyć klientów bo zostanie jej to wytknięte przez konkurencje. Dzięki temu rynek staje się czystszy a usługi na wyższym poziomie. Pozdr. Tom Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drygu 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Ja zdecydowałem się na wykupienie VPS'a miesiąc temu i przed tym feralnym atakiem na HyperVM wybrałem hitme jako firma z najlepszymi opiniami tutaj na forum B) Dopiero od ok 12 strony w tym wątku zaczęła się masakra. Na razie kontaktowałem się z supportem raz i otrzymałem odpowiedź w ciągu 4h. Więc tak tragicznie chyba nie jest. Chociaż przez ostatni tydzień już miałem stracha, że się zawijają B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Niby dlaczego nie powinna, to konkurencja nie powinna się zastanawiać? To to że ktoś prowadzi taki sam biznes już nie może zadać pytania? Bezsensowne rozumowanie. To właśnie konkurencja jest po to, by wytykać takie wpadki i dzięki temu firma się nauczy, że nie może lekceważyć klientów bo zostanie jej to wytknięte przez konkurencje. Dzięki temu rynek staje się czystszy a usługi na wyższym poziomie. Pozdr. Tom Konkurencja powinna zająć się swoimi sprawami a nie wytykać błędy czy coś podobnego innej firmie. To właśnie konkurencja jest po to, by wytykać takie wpadki i dzięki temu firma się nauczy, że nie może lekceważyć klientówbo zostanie jej to wytknięte przez konkurencje. Dzięki temu rynek staje się czystszy a usługi na wyższym poziomie. Twoe rozumowanie jest raczej bezsensowne;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 @Logout.pl a Wy niby rewelacyjni jesteście ? B) Mam przypomnieć jak to Wasz admin zrobił z siebie idiote podczas rozmowy ze mną? ja nie jestem rewelacyjnym adminem, bo w sumie nie mam takiej potrzeby, ale Wy bijecie rekordy świata dlatego może lepiej nie przypomnę B) Twoja wypowiedź nie powinna się pojawić tutaj, zwłaszcza z konta firmowego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Ta wypowiedź nie powinna się pojawić tutaj, zwłaszcza z konta firmowego wiec dajcie sobie na wstrzymanie B) A z konta prywatnego była by już ok B) ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
3biit 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Co do mailingu ja jeszcze coś takiego otrzymałem: Witam, Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy 2 numery telefonów pod które można dzwonić w sprawach awaryjnych tj. sprawach wymagających niezwłocznej reakcji administratora, prosimy o używanie tych numerów wyłącznie w szczególnych wypadkach. Pod tymi numerami nie będziemy rozwiazywali "zwykłych" problemów, do tego służy system zgłoszeń oraz infolinia. +48566400581 +48566400582 Życzymy Państwu spokojnej nocy. Pozdrawiamy, HitMe.net.pl A tranaferu jak sprawdzać nie mogłem tak nie mogę ... zdenerwuje się jak któregoś dnia wstanę i nie zobaczę swojej strony z powodu przekroczenia limitu transferu ... niepoważna firma nikomu nie polecam !! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 A z konta prywatnego była by już ok B) ?? Nic takiego nie napisałem B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 A tranaferu jak sprawdzać nie mogłem tak nie mogę ... zdenerwuje się jak któregoś dnia wstanę i nie zobaczę swojej strony z powodu przekroczenia limitu transferu ... niepoważna firma nikomu nie polecam !! Cóż, skoro nie ma takich danych widocznych, to jest duże prawdopodobieństwo, że po prostu nie jest to zliczane, więc raczej takich obaw nie powinieneś mieć B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaq 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2009 Pod tymi numerami nie będziemy rozwiazywali "zwykłych" problemów, do tego służy system zgłoszeń oraz infolinia. +48566400581 +48566400582 Dziś Pan Marek obiecał dowiedzieć się dlaczego czekam trzy tygodnie na reinstalacje systemu z wykonaniem backupu. Miał oddzwonić około szesnastej....no ale że tak się stało - uznałem swój problem za nie"zwykły". Podane w mailingu numery również prowadzą do nikąd, gdyby ktoś tak odebrał... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaq 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2009 Po 22 dniach oczekiwania na reakcję, udało się Kopia zapasowa wykonana, system przeinstalowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robert bauhaus 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2009 Po 22 dniach oczekiwania na reakcję, udało się Kopia zapasowa wykonana, system przeinstalowany. I to by chyba była najlepsza rekomendacja dla tej firmy. Ja od 15 czerwca czekam na odpowiedź z supportu dotyczącą problemu z panelem - ich support nie istnieje nawet w sprawach, które są całkowicie poza możliwościami reakcji użytkownika. Tego serwisu nie da się używać do niczego, nawet strony hobbystycznej, bo nigdy nie wiadomo czy nie stanie na parę TYGODNI. Nigdy nie spotkałem się z tak totalnym olaneim klienta. Nigdy. Nawet nie udają, że coś robią. Po prostu nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile ani zgłoszenia serwisowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2009 No niestety żałosny fakt, że od około miesiąca suport i obsługa praktycznie przestała istnieć. Co prawda pieniądze wpłacone udało mi się odzyskać, ale np propozycji rekompensaty za utrudnienia i niedziałający VPS w postaci jedno miesięcznego VPS o takich samych parametrach jak niedziałający już nie. Prawdę pisząc chciałem zobaczyć czy problem był tylko z moim VPSem czy to jest problem ogolny na wszystkich maszynach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach