Skocz do zawartości

Xirad

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Normalna

1 obserwujący

O Xirad

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Support HitMe.net.pl

    Korzystam od dłuższego czasu z hitme i nie mam problemów z kontaktem. Wcześniej zdarzało się, że trzeba było trochę poczekać na odbiór telefonu, ale teraz jest już normalnie. No i większość spraw da się załatwić poprzez ich panel (restart, instalacja, zmiana hasła roota...)
  2. [opinie] Hitme.pl

    No to ja zaskoczę. W tym tygodniu dwa razy się kontaktowałem z nimi z powodu awarii VPSa i dwa razy szybko rozwiązali problem. Faktycznie najlepszą formą kontaktu z nimi jest telefon, bo na maila zdarza się, że nie odpowiadają, no ale dla mnie telefon to podstawa, więc nie ma problemu. Mogę polecić. Pozdr, Xirad
  3. [opinie] Hitme.pl

    A ja mam szczęście.... Za 3 próbą telefoniczną dodzwoniłem się i moja sprawa ma być rozwiązana szybko... Widać, że najlepiej dzwonić w normalnych godzinach pracy. (10 - 18), wtedy jest szansa, że ktoś odbierze B)
  4. Cześć, Mam taki problem: lxadmin co 5 minut restartuje mi apacha. Jak wejdę w lxadmin: Services to mam przy httpd wszystko zapalone na zielono. Czyli State jest zielony. Również polecenie, którego teoretycznie używa lxadmin pokazuje, że wszystko jest ok: -bash-3.1# /etc/init.d/httpd status httpd (pid 7970 7969 7968 7967 7966 7965 7964 7963 7961) is running... Będę wdzięczny za pomoc. Pozdr, Xirad
  5. [opinie] Hitme.pl

    No dobra. Ja też coś dodam Jestem klientem hitme.net.pl od ok 2 tygodniu. W tym czasie otworzyłem 8 incydentów w SupportSuite i oceniam ich pracę dobrze. Większość incydentów została rozwiązana (jeden jeszcze wisi, ale to pewnie z winy weekendu, bo dotyczy dodatkowego backupu). Jeden z problemów był dość poważny, bo na moim serwerze niezgadzała się wersja jądra z modułami i nie byłem w stanie uruchomić żadnego modułu jądra. Został on rozwiązany i muszę przyznać bez szkody dla reszty usługi. Faktycznie jedyne zastrzeżenie do firmy można mieć z czasem reakcji. Zazwyczaj nie przekracza on paru - parunastu godzin, no ale są sytuacje (jak wspomniany wyżej błąd z jądrem i modułami), które chciałoby się rozwiązać natychmiast. Wkońcu usługa nie działa prawidłowo. Pisałem już o tym wcześniej, ale napiszę i tu. Firma hitme.net.pl jest młodą firmą. Usługi VPS świadczy od 6 sierpnia, czyli nawet nie rok. Jak na ten czas ich osiągnięcia, parametry są imponujące. Mam nadzieję, że w miarę dalszego rozwoju, zwiększania liczby klientów, firma zatrudni kolejnych adminów i czas reakcji skróci się do paru - parunastu minut. Ja pozostanę ich klientem i mam nadzieję, że będą ich (klientów) mieli coraz więcej, bo wiadomo - więcej klientów = więcej pieniędzy = więcej adminów Pozdr, X
  6. Własny serwer czy Gmail?

    W styczniu gmail był niedostępny przez 2 dni. W tym tygodniu w poniedziałek przez większość dnia. Niestety żadnego supportu, telefonu itd. Przy profesjonalnych i komercyjnych usługach gmail nie jest dobrym rozwiązaniem. Oczywiście dla domowego użytku jest super. Sam używam i jestem bardzo zadowolony, ale klientów trzymam na swoim serwerze. Pozdr, Xirad
  7. Cześć, Jestem posiadaczem nowego VPSa od hitme i mam dość poważny problem. Przy próbie operacji na dowolnym module jądra mam komunikat: FATAL: Could not load /lib/modules/2.6.18-92.1.13.el5xen/modules.dep: No such file or directory Po analizie systemu doszedłem do wniosku, że jest to wina różnicy wersji pomiędzy jądrem a modułami: jądro - 2.6.18-92.1.13.el5xen a dostępne moduły to: /lib/modules/2.6.18-92.1.18.el5xen/ Jak wykonam yum list kernel to mam: Available Packages kernel.i686 2.6.18-92.1.22.el5 updates I teraz pytania / prośby: Czy na takim VPS mogę bezpiecznie upgradować jądro? Czy to rozwiąże problem? Czy może ktoś z was miał już taką sytuację? A może ma ktoś VPSa w hitme i mógłby wkleić wynik komendy uname -a oraz pokazać zawartość katalogu /lib/modules? Będę wdzięczny za pomoc. Niestety problem od 24h wisi w kolejce bok i nie wiem co robić. Pozdr, Xirad
  8. GPL - wątpliwości

    Musisz pamiętać o jednym bardzo ważnym ograniczeniu licencji GPL. Oprogramowanie, które Ty rozpowszechiasz też jest objęte licencją GPL. Także masz obowiązek: 1. Poinformować klienta o treści licencji GPL 2. Nie wkurzać się jak klient odsprzeda "Twoje" oprogramowanie dalej Jest to duże ograniczenie, które powoduje, że część programistów odchodzi od GPL na rzecz alternatywnych licencji, które w jakiś sposób chronią prawa twórców. GPL jest dobry dopóki pozwalasz na darmowe ściąganie oprogramowania, a pobierasz opłaty za support, modyfikację lub żyjesz z reklam i darowizn. Pozdr, XIrad
  9. [opinie] Hitme.pl

    Pozostaje telefon Ja w takich przypadkach dzwonię. Działa Pozdr, X
  10. Dla mnie takie rozwiązanie to przedewszystkim ominięcie blokad portów. Wystarczy ustawić otwarty port na zdalnym pulpicie (np. 80) a potem z niego logować się np na lxadmin (7777) czy też coś innego Pozdr, X
  11. Na czym polega taki serwis ?

    albo skorzystać z funkcji file_exists. if (file_exists($plik_nazwa)) { $plik_nazwa = $plik_nazwa."coś dodatkowego. Login?"; }
  12. [HitMe.net.pl] Regulamin

    dzięki. Faktycznie, chyba jestem ślepy. Pozdr, X
  13. [HitMe.net.pl] Regulamin

    Cześć, Może jestem ćwok, ale nie potrafię na stronie hitme.net.pl znaleźć regulaminu. Nie mam takiego problemu na BudgetVPS.pl, ale na hitme.net.pl ni... h.... Co więcej dzwoniłem dziś do hitme i poinformowano mnie, że taki regulamin jest na stronie. Proszę pomóżcie, bo albo jestem ślepy, albo już sam nie wiem Pozdr, X
  14. Down HitMe

    Dlatego napisałem, że są młodą firmą, która się uczy. Z tego, co zrozumiałem backup tygodniowy był robiony, ale każdy następny nadpisywał poprzedni. Myślę, że to jest najpoważniejsza uwaga, która szybko zostanie naprawiona. Zresztą już pewne kroki (przynajmniej na forum) zostały podjęte. Tutaj też na forum widziałem wypowiedź, że wszyscy poszkodowani będą mieli rekompensatę (chociaż chyba nie wypowiadał się pracownik HitMe, tylko klient, który dostał rekompensatę). Pozdr, X
  15. Down HitMe

    Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że HitMe jest dobrą firmą. W przypadku awarii: - kontakt z nimi był możliwy - zaplanowali odpowiednie rekompensaty - planują analizę błędu i wprowadzają zabezpieczenia przed powtórką sytuacji Pamiętajcie, że jest to młoda firma, która cały czas się uczy. Zamierzam wykupić u nich usługę VSP, tylko czekam na odpowiedź z supportsuite. Pozdr, X
×