Skocz do zawartości

Polecane posty

Już bym pewnie sprawdził ten hosting, ale interesuje mnie w nim akurat Windows VPS.
Chętnie poznam jakieś opinie jeżeli są.

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/41-hitme-net-pl/
Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/41-hitme-net-pl/
Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34266-dyskusje-hitmenetpl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mogę uruchomić Panu Root VPS 512 z Windowsem na 24 godziny na potrzeby testu. Jeżeli jest Pan zainteresowany serdecznie zapraszam na PW :D

 

Przy okazji chciał bym wszystkich zaprosić do zapoznania się z naszą ofertą http://hitme.net.pl/index.php?adminpanel=vps.

 

Do 15 listopada mamy promocję - 30 % taniej w pierwszym miesiącu.

 

Życzę miłego dnia :P

(za chwile powinno robić się jasno)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jeśli chodzi o VPS to narazie nie moge powiedziec zlego slowa ... Testuje ich usluge i aktualnie jestem zadowolony ... Nawet kontakt na PW jest szybki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie kontakt przez PW WHT to tylko grzecznosc moim zdaniem ... Jest to forum jak kazde inne wiec, rozwnie dobrze mozna bylo by pisac PW do danej firmy np. forum warezowae :) Ta sama zasada dzialania :)

 

Dodam jeszcze ze nie spotkalem sie wczesniej z VPS na ktorym modprobe ipv6 wypadlo pozytywnie :) A u nich sie udalo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tam konto managed vps 256 z dodatkowymi IP. Obecnie nie mogę narzekać: kontakt bardzo dobry, serwer działa wzorowo. Cena też nie jest wygórowana. Polecam wszystkim usługi w hitme.net.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak znowu jestem zinteresowany przeniesieniem hostingu własnie do hitme.pl tylko mam pytanko do ludu wht czy taki adminek będzie wstanie mi pomóc przenieść wszystkie pierdołki z innego serwera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting

jeżeli tam masz backupy z directadmin i tu będziesz miał wgrany taki panel to nie powinien zrobić problemu ściągając kopie na twojego nowego vpsa

To przykald z DA bo możesz mieć tam plesk a hitme inny np cpanel i wtedy musisz sie dogadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście pomagamy w migracji na nasz serwer.

 

Klient zamawiając VPS z DirectAdminem / cPanelem otrzymuje go z już zainstalowanym panelem (jeśli chce - może oczywiście samemu zainstalować, wtedy tylko przydzielamy licencje), również jeśli klient wyraża taką wolę możemy przenieść jego dane ze starego serwera na VPS - bezpłatnie.

 

Ważne jest aby można było pobrać kopie zapasowe z aktualnego serwera (nie wszystkie hosty to umożliwiają - mam tu na myśli hosty z DirectAdminem).

 

Życzę wszystkim spokojnej nocy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od ostatnich 3 tygodni nie odpowiadają wcale na meile nie tylko mi zamówiłem serwer i opłaciłem i nadal zero odpowiedzi nie wiem co jest nie tak, mam nadzieję że wkoncu odpowiedzą mi i wyślą dane do serwera.

 

/////////edytowano: nie dubluj postów, tekst widać też bez bolda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się aby zamówił Pan serwer z HitMe.net.pl.

 

Jeśli tak proszę podrzucić mi na PW adres email, który podał Pan przy zamówieniu :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie zakupiłem sobie w nocy VPSa Managed 256 i, co prawda, na razie nie mogę zbyt wiele powiedzieć od strony technicznej, jednak jedno chciałem z całą mocą podkreślić: kontakt z administratorami jest nie dość że błyskawiczny i profesjonalny, to niespotykanie (dla mnie) wręcz miły. Z tak miłym supportem dotąd nie miałem przyjemności współpracować :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wchodząc do panelu billingowego, a następnie w otwarty ticket nie mogę dodać odpowiedzi, dlaczego? Klikając na przycisk 'Wyślij Odpowiedź' nic się nie dzieje. Z tym panelem już były problemy pare dni temu, jak licencja wygasła :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Forum to nie jest BOK firmy. Nie przypominam sobie abyśmy dostali zgłoszenie do supportu o tym problemie.

 

Na aplikacje supportu trzeba po prostu plik licencji podmieniać co miesiąc. Odpowiedzi faktycznie w billingowym nie działają, ale jest to bardziej problem z modułem integracji, który był dołączony do SupportSuite i jest zakodowany.

 

Dostępna jest jeszcze strona support.hitme.net.pl gdzie wszystko działa bez zarzutu.

 

Proszę aby tego typu pytania w temacie się nie pojawiały - od tego służy nasz BOK żeby na nie odpowiadać i rozwiązywać problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy w waszej firmie hosting www może zamówić osoba niepełnoletnia? (15lat)

Z góry dziękuję za odpowiedź!

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm VPS jak narazie ok, 2 serwery cs'a chodzą bez zarzutu tylko transfer leci jak głupi, po kilku meilach mojego kolegi z Panem Markiem został dla nas stworzony specialny plan 90% zasobów procesora , 1gb ramu ,transfer zostanie jeszcze dostosowany. Narazie szczeże bez zarzutów 0 przerw, dział techniczny odpowiada max do 10 minut jednym słowem pełen profesionalizm ;) Godnie polecam vps w Hitme firma młoda ,elastyczna bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopisze coś w końcu też jestem ktl tej firmy:D. Vps chodzi bez zarzutów i naprawdę interesujące łącze i polska lokalizacja:). Jeśli chodzi o hosting były problemy z przenoszeniem, oczywiście z powodu mojego starego dostawcy hostingowego ... pamiętam 2 w nocy sesja z adminem:) ale już po wszystkim. I jak na razie same plusy:) Oby tak trzymać;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MichalSz, chmuri cieszę się, że jesteście zadowoleni, dziękuję za miłe słowa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

testowalem też VPS-a przez miesiac i moge polecić firme. Szybki support, na aktywacje czekalem nie cale 2h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinienem był napisać znacznie wcześniej, jednak miałem tak napiętą i zabieganą pierwszą połowę stycznia, że po prostu nie miałem jak... A jest o czym!

 

Generalnie wystarczył by 1 ticket do naszego supportu i zbadali byśmy sprawę czy czasem coś od nas nie jest, nie przycinamy VPSów, nie zauważyłem też zwiększonego użycia na maszynie vps3 gdzie leży wspomniany VPS.

Ależ ja nie sugerowałem, że Państwo przycinają VPSy! Ani nawet tego, że wina leży po Państwa stronie. To właśnie chciałem sprawdzić zakładając ten wątek :)

 

Drodzy moi parafianie. Jestem zachwycony! Jestem tak zachwycony, jak dawno już nie byłem zachwycony. Ale po kolei.

 

Praktycznie jednocześnie z rozpoczęciem tego tematu wysłałem odpowiedni ticket do supportu HitMe.net.pl. Reakcja, jak i w przypadku wcześniejszych moich ticketów, była błyskawiczna. I to jaka! Pan D. (nie wiem, czy wolno mi operować nazwiskami) dosłownie po kilku minutach zadzwonił do mnie na komórkę z dalszymi pytaniami. Po ogólnym zapoznaniu się z problemem zajął się szukaniem jego przyczyn. Po kilkunastu kolejnych minutach ponownie otrzymałem od niego telefon. Poprosił mnie o wykonanie kilku operacji diagnostycznych, jak pingi, traceroute itp., a następnie przesłanie wyników. Oczywiście zająłem się tym jak najszybciej. Nie minęło wiele czasu, kiedy, już mailowo, poprosił mnie o przeprowadzenie kilku innych kolejnych testów. Uporałem się z tym jak najszybciej i przesłałem wyniki. Mając już wszystkie, Pan D. zajął się analizą problemu.

 

Cały czas na bieżąco informował mnie mailowo, czy to dzień, czy noc - bez znaczenia, był ze mną w stałym kontakcie. Nie minęło wiele czasu, a znał już dokładne przyczyny problemu i sposób na jego rozwiązanie. A okazało się, że wina w najmniejszym nawet stopniu nie leżała po stronie HitMe.

 

Po jakimś czasie otrzymałem od Pana D. ostatniego już maila w sprawie. A informował mnie w nim, że problem został rozwiązany i teraz wszystko powinno być OK. I okazało się, że jest w jak najlepszym porządku. Teraz ściągam z serwera ze stałą (!) prędkością po brzegi wypełniającą możliwości mojego 10mbps łącza. To wspaniały widok :P

 

Dziękuję!

 

Podsumowując: przez kilka ostatnich lat miałem styczność z wieloma usługodawcami hostingowymi. Najpierw zagranicznymi, od pewnego momentu już polskimi. I jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim profesjonalizmem, poważnym i życzliwym podejściem do klienta zaangażowaniem. Jestem zachwycony, bo to dla mnie naprawdę wyjątkowe!

 

VPSa w HitMe wykupiłem sobie z zamiarem wypróbowania a potem się zobaczy. Ale teraz już wiem, że nie chcę się nigdzie przenosić. Po tylu latach wreszcie spotykam się z żywym zainteresowaniem problemami klienta i z poważnym do niego podejściem. A to przecież bardzo ważne, bo, raz rzadziej, raz częściej, ale kontakt z supportem jest nieunikniony i nawet potrzebny. Szczególnie że specem na pewno nie jestem, ba! daleko mi do niego.

 

Uff, ależ się rozpisałem :( Ale chciałem jak najdokładniej wszystko opisać i jak najdosadniej wyrazić mój zachwyt, a co za tym idzie, z czystym sumieniem polecić firmę HitMe.net.pl w temacie VPSów.

 

To tyle :)

 

Dziękuję za uwagę i dobrej życzę wszystkim nocy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przed wczoraj kupiłem Serwer Root VPS 1024/2048 v1 OpenVZ i działa jak marzenie na serwerze gry który na nim postawiłem jest zero lagów działa po prostusSuper Polecam Tę firmę .

 

A i mam mały problemik z kontem na www.hitme.pl ale już poszło zgłoszenie czekam na odpowiedz 2dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×