Skocz do zawartości
Kris

Progreso lepsze od Home ?

Polecane posty

BOSS: Wykazujesz ciekawą tendencję obrony providera u którego masz aktualnie hosting - ciekawe, że w przypadku Netlooka czy i365.pl nie wspominałeś w swoich "blejmujących" postach o tym, że przecież dana firma może mieć XXX (tutaj każdy może sobie wpisać liczbę) serwerów i problem akurat mógł dotyczyć tylko Twojego.. Tutaj niestety samo Progreso nie jest bez winy i powiedzmy to sobie szczerze wprowadza swoich klientów w błąd - chociażby na ich stronach nadal wiszą informacje jakoby korzystali z Delli PowerEdge na podwójnych Xeonach, tak jakby wstydzili się tych swoich P3 800+ - ale to już ich sprawa, i ich klientów, na forum ten temat był już poruszany wiele razy, ale bez jakiś skutków. I gadka o tym, że tak było w Stanach na mnie nie działa, bo wyżej wyraźnie jest napisane, że kolokujecie się w GTSie.. Jeśli jest problem w tej firmie z czymś tak prostym jak określenie "parku maszyn" to naprawdę trudno oczekiwać pełnego rzeczowego supportu w innych sprawach.. Nie mam broń Boże nic do usług Progreso jako takich, lecz nie róbmy sobie kolejnej "nietykalnej" firmy na forum bo jednak nie wszystko jest tak różowe..

 

slaug: Płatność możesz wykonać nawet bez faktury pro-forma, wystarczy numer konta i tytuł przelewu - tak przynajmniej jest w moim świecie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Tutaj niestety samo Progreso nie jest bez winy i powiedzmy to sobie szczerze wprowadza swoich klientów w błąd - na ich stronach nadal wiszą informacje jakoby korzystali z Delli PowerEdge na podwójnych Xeonach, tak jakby wstydzili się tych swoich P3 800+ - ale to już ich sprawa, i ich klientów, na forum ten temat był już poruszany wiele razy, ale bez jakiś skutków..

 

Akurat awaria dotyczyla dual Xeona - Della, ktorego opisujemy na stronie ;)

Do konca roku bedzie odswiezenie strony, odswiezenie informacji o nas, mysle ze znajdzie sie tez miejsce na szersze opisanie technologii jakie stosujemy i pokazanie jak to naprawde wyglada na zdjeciach.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaug: Płatność możesz wykonać nawet bez faktury pro-forma, wystarczy numer konta i tytuł przelewu - tak przynajmniej jest w moim świecie ;).
Fajny swiat. Prawda jest niestety taka, ze wiele firm/instytucji wymaga takze magicznych identyfikatorow w tytule przelewu, bo inaczej dla Pani z ksiegowosci niemozliwe staje sie zlokalizowanie Twojego przelewu ;)

 

Do konca roku bedzie odswiezenie strony, odswiezenie informacji o nas, mysle ze znajdzie sie tez miejsce na szersze opisanie technologii jakie stosujemy i pokazanie jak to naprawde wyglada na zdjeciach.
Jak juz sie bierzecie za odswiezanie strony to, bardzo prosze, albo usuncie dzial dokumentacja, albo go w koncu skonczcie, bo tresci typu tresc tem2 pod2 sa naprawde razace...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie ze slaug 'iem. To ja z nim rozmawialem - rozmowy niestety nie pamietalem, ale na haslo 'klub szachowy' przypomnialem sobie, iz taka rozmowa faktycznie istniala. Po w/w rozmowie sporzadzilem notatke. W notatce tej uwzglednilem ustalenia wszystkie, oprocz tego, iz zaoferowalem slaugowi darmowy hosting do konca roku i dopiero w styczniu mial dostac FPF za nasze uslugi.

 

To bylo powodem tego, iz nasz dzial billingu nie wykonal/zatwierdzil zmiany. Po prostu o tym zapomnialem, wiec to moja i tylko moja wina, a nie wina progreso. W niedzielne popoludnie jakies 2-3 tgd. temu zadzwonilem do slaug'a, zaoferowalem darmowy hosting (bo doplata bylaby niewielka do konca abonamentu, wiec zeby nie wchodzic w niepotrzebna biurokracje i fv zdecydowalem sie na taki maly gift).

 

Chcialem dobrze, wyszlo jak wyszlo ;) Trudno.

 

Czego sie nauczylismy - ano tego, ze nawet jak sie chce dobrze, to mozna dostac po lapach. Spokojnie - nie zrezygnujemy z minimalnie bardziej bezposredniego od innych firm podejscia do klientow tylko po tym epizodzie :]

 

Slaug dostal wybor - ja oferuje mu zwrot pieniedzy, Adam w tym samym czasie wyslal mu propozycje innego rozwiazania, tj. wykonania ustalen telefonicznych. Wybor nalezy do slaug'a.

 

 

 

 

Odnosnie matipl - slaug: sprawa wyjasniona, to nie tyle nasze, co moje podejscie. To byl nasz BARDZO STARY user i chcialem mu ulatwic troche sprawe. Wyszlo jak wyszlo - czyli zle. Przyznalem sie, kajam sie, uzytkownik dostal dwie moim zdaniem uczciwe opcje wyjscia z sytuacji i koniec.

 

Ilosc osob pochlebnie wypowiadajacych sie o progreso to widze sol w oku. Bycie w opozycji jest teraz modne ;) Ok. Ale opowiadasz BZDURY przez duze B. Kazda z tych osob mozesz sobie przeswietlic, BOSS ma duze forum i mial wiele obiekcji co do dzialania progreso, dzieki niemu wylapalismy wazny blad w fcgi. Mikolajski nie urodzil sie wczoraj, nie pisze wierszy wychwalajacych progreso (...bo to dzialka sponsiego ;) ), jak cos mi sie nie podoba to nie waha sie nam o tym powiedziec i wymagac poprawek - kazdy jeden z nich placi. Cala reszta - tez.

 

Kolejny raz proponuje Ci zwrot pieniedzy - napisz prosze na info@progreso.pl, postaram sie zalatwic to jeszcze przed koncem weekendu. O ile wiem nie ustosunkowales sie do mojej propozycji. Zrob to na privie -> forum to nie miejsce na rozwiazywanie problemow reklamacyjnych.

 

Lista poprawek a'la google talk jest. Byla wklejana kilka razy afaik, czy tez podawany link do tego. Spokojnie - dajemy sobie rade z extranetem, wiemy co jest w nim napisane zle, co trzeba poprawic. Ex to soft zrobiony na bazie wlasnie requestow uzytkownikow. Jego rewizja bedzie niczym innym jak wlasnie panaceum na Wasze narzekania (bron boze nie przestawajcie tego robic, to tansze od wynajmowania armii testerow ;)).

 

 

Widze, ze w trakcie pisania tego postu przyszlo z 5-6 nowych odpowiedzi, wiec pewnie nie do wszystkiego sie ustosunkowalem :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikolajski nie urodzil sie wczoraj, nie pisze wierszy wychwalajacych progreso (...bo to dzialka sponsiego ;) ), jak cos mu sie nie podoba to nie waha sie nam o tym powiedziec i wymagac poprawek - kazdy jeden z nich placi. Cala reszta - tez.

Żeby być zupełnie w porządku, to wierszy nie piszę, tylko moskaliki. Wbrew pozorom różnica jest ;)

 

Jest zaskakującym fakt, że większości wszyscy tutaj zachwalają tą firmę, gdy ja pierwsze skorzystanie i zonk.

Ale to mnie mało interesuje, podobnie jak Twoja nieumiejętność stworzenia subdomeny, która mi zajmuje kilkadziesiąt sekund.

Stwierdziłeś, że w tym wątku wypowiadają się podstawione przez Progreso osoby - to jest bardzo konkretny i bardzo ciężki zarzut, który należy udowodnić. Czekam zatem na konkrety - która z osób wypowiadających się w tym wątku jest przez Progreso podstawiona.

 

Nie róbmy z WHT Sejmu, pomówienia powinny być albo udokumentowane, albo przykładnie ukarane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ze i365 atakuja to rozumiem ale ze Progreso to bym sie tego nie spodziewal :/
Mógłbyś się powstrzymać od tego komentarza...

 

Zarówno w i365.pl jak i Progresie chłopaki starają się jak mogą (a, że jednym wychodzi to bardziej niż drugim), przeniosłem się do firmy panów Sz. i Sz. :-) - z własnej, nieprzymuszonej woli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja na zakończenie tematu dodam, że wszystkie moje problemy zostały w Progreso rozwiązane tak jak powinny być na początku. Szkoda było niepotrzebnych nerwów zarówno z mojej jak i P. strony. Następnym razem trzeba będzie inaczej niż przez forum o sobie przypominać.

 

Tak jak obiecałem za jakiś czas skrobnę jak działa Progreso na polskich serwerach :) Ufam, że będzie śmigać tak jak opisywaliście w początku wątku :) EOT

 

pozdrawiam

 

P.S. Ja nie jestem podstawiony :P

 

-------

1. Wniosek o założenie nowej domeny.

2. Zmiana danych kontaktowych i faktury.

3. Ponowny wniosek.

4. Zapłata. Wysłanie PrintScreena.

5. Rejestracja domeny.

 

Wszystko zrobione korzystając z helpdeska extranetu w niecałą godzinę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

Progreso w końcu i ze mną się skontaktowało;

fakt, że trwało to prawie trzy dni, ale wynagrodzili mi długi czas oczekiwania - miło z ich strony;

kolejny kontakt był już bardzo szybki i rzeczowy;

konto tez działa bez zarzutu - więc zostaję jednak;

pozdr

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Fajny swiat. Prawda jest niestety taka, ze wiele firm/instytucji wymaga takze magicznych identyfikatorow w tytule przelewu, bo inaczej dla Pani z ksiegowosci niemozliwe staje sie zlokalizowanie Twojego przelewu

 

No i to jest swiat profesjonalny, ktory ulatwia prace obu stronom, chyba ze ktos naprawde zyje dalej w 1980 roku i chce aby kazdy przelew przelatywac abze po roznych danych w celu jego lokalizacji w systemie. lol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i to jest swiat profesjonalny, ktory ulatwia prace obu stronom, chyba ze ktos naprawde zyje dalej w 1980 roku i chce aby kazdy przelew przelatywac abze po roznych danych w celu jego lokalizacji w systemie. lol.

 

No i w tym świecie przyjaznym dwóm stronom wystarczy właśnie numer konta, tytuł przelewu i kwota, a nie pro-forma na dwie strony a4.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie wiem co się dzieje, bo mam 2 aktywne tickety, kontakt początkowo był ok, tymczasem od mojej ostatniej reakcji zbliżają się dwie doby bez odpowiedzi helpdesku..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hmm, nie wiem co się dzieje, bo mam 2 aktywne tickety, kontakt początkowo był ok, tymczasem od mojej ostatniej reakcji zbliżają się dwie doby bez odpowiedzi helpdesku..

 

Napewno gdzies tylko utknela odpowiedz do Ciebie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że przeniosłem się już na dobre do Progreso, chciałbym napisać o tym słów kilka. Na pewno po przesiadce z Easyisp do Progreso można się poczuć jak po zmianie Wartburga na rzecz Mercedesa.

 

Na plus na pewno trzeba zaliczyć rewelacyjny support, bardzo dobry panel(aczkolwiek trzeba się nieco przyzwyczaić, jest dość oryginalny) oraz uptime(w ostatnich tygodniach zauważyłem jeden 2-minutowy pad).

 

Do minusów zaliczyłbym ślamazarność maszyny na której się znajduję(p9). IPB najpierw myśli 2 sekundy, dopiero wtedy zaczyna się wczytywać strona(na łączu 768). Userzy też twierdzą, że po zmianie hostingu strona zwolniła.

 

Małym minusikiem(dla niektórych być może plusem) jest niestandardowe rozwiązanie jeśli chodzi o konta e-mail. Otóż w Progreso nie ma możliwości odseparowania kont o tych samych nazwach w różnych domenach. Np. posiadam dwa serwisy - jeden a.pl, drugi b.pl. Zakładam konto o nazwie jan.kowalski i automatycznie jest to konto w obydwu domenach jakie posiadam. W moim przypadku takie rozwiązanie komplikuje parę spraw.

 

Ogólnie hosting oceniam na 4+. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[...]

Do minusów zaliczyłbym ślamazarność maszyny na której się znajduję(p9). IPB najpierw myśli 2 sekundy, dopiero wtedy zaczyna się wczytywać strona(na łączu 768). Userzy też twierdzą, że po zmianie hostingu strona zwolniła.

[...]

Mialem dokladnie to samo + dlugi czas generowania strony o czym juz wczesniej tutaj pisalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Otóż w Progreso nie ma możliwości odseparowania kont o tych samych nazwach w różnych domenach. Np. posiadam dwa serwisy - jeden a.pl, drugi b.pl. Zakładam konto o nazwie jan.kowalski i automatycznie jest to konto w obydwu domenach jakie posiadam. W moim przypadku takie rozwiązanie komplikuje parę spraw.

Taka konfiguracja komplikuje sprawę zwłaszcza na stronach firmowych.

Aż dziw, że większość hostingów posiada właśnie taką konfiguracje.

W mojej firmie dosyć często pada pytanie nowego klienta czy jest możliwość odseparowania kont w posiadanych domenach i praktycznie ta jedna sprawa decyduje o zakupie usługi.

 

Proponuje Adamie nad tym popracować ;)

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka opcja współdzielenia adresów @ przez domeny skutecznie zapobiega robieniu z shared hosting serwera reseller czy dedyka. To raczej nie zniknie bo jest to wentyl bezpieczeństwa przed wciskaniem 30 stron na jedno konto za 250 zł.

 

 

 

--------------------

Grupa Advertis | agencja reklamowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tia... aby próbować robić resellera ze zwykłego konta www musimy mieć możliwość tworznia "dodatkowych kont" z osobnymi hasłami i aby nie wchodzić sobie wspólnie na zawartość danych np: ftp, mysql.

Z tym dedykiem to chyba przesadziłeś ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ile osób w nazwa.pl na po 15 serwisów ww na jednym koncie Activ? jest cała masa takich klientów co pakują wszystko na jedno konto.

 

 

 

--------------------

Grupa Advertis | agencja reklamowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tia... aby próbować robić resellera ze zwykłego konta www musimy mieć możliwość tworznia "dodatkowych kont" z osobnymi hasłami i aby nie wchodzić sobie wspólnie na zawartość danych np: ftp, mysql.

Z tym dedykiem to chyba przesadziłeś ;P

 

W Progreso można właśnie tak robić ;-) Jest mozliwosc tworzenia kont ftp w ramach wykupionego pakietu (z ograniczeniem pojemnosci), tak samo bazy mysql - tylko baz nie mozna ograniczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiesz ile osób w nazwa.pl na po 15 serwisów ww na jednym koncie Activ? jest cała masa takich klientów co pakują wszystko na jedno konto.

Ale przed tym można się bronić przykładowo przez ograniczenia na np: max_user_connection w mysql.

I wówczas takowego klienta uświadamia się w pewnych sprawach.

 

@Tripix... raczej wszystkie hostingi umożliwiają tworzenie dodatkowych kont FTP czy baz danych.

 

PS. chyba zaczynamy temat "rzeka"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wydaje mi się, że mimo wszystko to dobrze, że jest to udziwnienie z mejlami.. już nie raz o tym pisaliśmy.. i Tomi ma rację - to jest małe zabezpieczenie przed napychaniem serwisów na jedno konto.. inna sprawa, że te parę klientów można wcisnąć, bo nie każdy musi mieć koniecznie mejla kontakt@domena... bo nie każdy klient używa coś więcej poza pocztą i stroną, na którą można wejść... a takich klientów kilku na jednym koncie, gdy każdy z nich wykorzystuje 200Mb transferu miesięcznie można jeszcze pakować..

 

Ale jestem pewien, że i na home i na nazwie i na progreso u innych ISP tak zostanie, bo to jest po prostu shared hosting wysokiej jakości, w wyższej cenie, z taką właśnie, a nie inną konfiguracją.. wyżej są resellery (cenowo też), a można też szukać innych ofert, np. w IQ.pl, które wydaje się zadowalać marudy w temacie mejli we wszystkich domenach na raz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×