Skocz do zawartości

spokeros

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O spokeros

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  1. kolega error_404 najlepiej opisał aktualną sytuację w progreso kiedyś było nieźle, żeby nie powiedzieć bardzo dobrze albo nawet super ale to było kiedyś aktualnie hosting w progreso zszedł na psy ja osobiście za najgorszą rzecz uważam zamulone serwery i całkowity brak supportu mam konto w progreso trzeci rok, ale już więcej nie przedłuże, zastanawiam się nawet czy teraz nie zerwać umowy beobsługowy hosting można mieć za darmo za pieniądze można już czegoś wymagać - dysproporcja pomiędzy ceną a jakością obsługi w progreso jest aktualnie ogromna można powiedzieć że jest cena a nie ma obsługi ostatnio miałem mały problem, dzwoniłem chyba 4 razy, zapewniano mnie że owszem zaraz naprawią, ale mam zgłosić to przez helpdesk - zgłosiłem, ticket wisi już tydzień i nic, wielkie nic - czyli klasyka, jak już niejedna osoba pisała szczerze odradzam zakup hostingu w tej firmie, można tylko naprężyć sobie nerwy i nic więcej wg mnie wielkie nieporozumienie Pan Szendzielorz pisze, że firmę prowadzi już 10 lat i "coś tam" już wie drogi Panie "coś tam" to o wiele za mało by mówić o profesjonalizmie poleciłem firmę wielu znajomym, teraz zarządzam odwrót...
  2. tak, doszło wszystko z 3 dni
  3. dobre wieści - zadziałało właśnie, są wiadomości i odbiera/wysyła, czyli jest wreszcie połączenie z serwerem helpdesk nie odpisal, ale może cos zadziałał...
  4. tak, tak, robiłem testy - wiadomości nie da się wysłać z programu pocztowego, bo nie łączy się z serwerem (tym samym też nie odbiera) zakładam, że program pocztowy działa dobrze, bo z innych kont poczta dochodzi/wychodzi na webmailu to samo - zalogować się można co prawda, ale nie wyświetla wiadomości i nie można utworzyć nowej, by ją wysłać
  5. objawy są takie, że po zalogowaniu się do poczty (przez webmail) nie widać wiadomości program pocztowy wogóle nie może się zalogować do serwera jestem na p17
  6. problem dotknął również i mnie od 3 dni nie działa mi poczta i nikt w Progreso nie reaguje wczoraj dzwoniłem - dostałem info że sprawdzą jednak poczta nadal nie działa skrobnąłem dziś na helpdesk i też nic martwi mnie to, bo potrzebuję się dostać do poczty korzystam zich usług prawie 2 lata i nie miałem zastrzeżeń, nawet byłem zadowolony ale 3 dni bez poczty... podniosło mi ciśnienie
  7. witam Progreso w końcu i ze mną się skontaktowało; fakt, że trwało to prawie trzy dni, ale wynagrodzili mi długi czas oczekiwania - miło z ich strony; kolejny kontakt był już bardzo szybki i rzeczowy; konto tez działa bez zarzutu - więc zostaję jednak; pozdr Marcin
  8. geniusz sobie poradził z tonowym wybieraniem... jednakże nikt nie podniósł słuchawki; to nie jest bzdurna nagonka, tylko opinia na podstawie FAKTÓW; A FAKT JEST TAKI, ŻE NIE MA KONTAKTU Z FIRMĄ PROGRESO... bo jak inaczej nazwać brak reakcji na tickety od prawie trzech dni, brak reakcji na maile (czekam na odpowiedz od ponad tygodnia) i nie odbieranie tel (dzwoniłem kilka razy w ciągu ostatnich dwóch dni)? jeśli to jest KONTAKT to ja gratuluje tej firmie wspaniałego kontaktu z klientami; NIE POLECAM tej firmy
  9. BOK 24h w Progreso to zupełne nieporozumienie; ta usługa po prostu nie jest świadczona; testuję teraz konto, ale już się zdecydowałem i chciałem zapłacić; czekam jedynie na korektę faktury: Data zgłoszenia 2006-11-20 / 20:23 Czas od momentu zgłoszenia 2 dni 15 godzin Czas od ostatniej akcji 33 minuty 37 sekund od dwóch dni i 15 godzin... sorry, ale nie mozna czekać w nieskończoność na taką drobnostkę (bo czymże jest zrobienie korekty faktury); w sumie wygląda to następująco: 1. ticket - brak odpowiedzi; 2. mail - brak odpowiedzi (wysłany czterokrotnie mail); 3. tel - nikt nie odbiera (owszem automat zgłasza się, ale na tym koniec, po chwili następuje rozłączenie); żenada - jednym słowem... mogliście mieć klienta, ale dla mnie taki czas oczekiwanie na reakcję jest stanowczo za długi; Marcin
  10. ja testowałem konto u nich ostatnio; śmigało jak ślimak; wysłałem kika maili z róznymi pytaniami dotyczącymi ustawień serwera i poczty; nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a ostatnie dwie wiadomości wróciły się z adnotacją serwera pocztowego: over quota; przezabawne to było... pełen profesjonalizm; pozdr
  11. Szukam Dobrego Hostingu Za 150 Zł/rok

    nadal szukam... proszę o propozycje
  12. witam szukam dobrego hostingu za ok 150zł/rok moje wymagania: powierzchnia - min 1gb mysql - min 5 baz konta mail - min 10 transfer - 10gb/miesiąc gdyby ktoś miał ochotę coś zaproponować - proszę pisać; testowałem już kilka kont, ale jak na razie nic nie wybrałem; zazwyczaj dyskwalifikuję ofertę jeśli jest bardzo ograniczona poczta - tzn.: mała max przesyłka, mało odbiorców w jednym mailu, mało maili na godzinę; oczywiście nie znaczy to, że chcę kilkanaście list mailingowych po 1000 odbiorców w każdej, ale ograniczenia typu: max przesyłka 20 mb i max 20 odbiorców w jednej wiadomości to dla mnie zbyt mało; zależy mi na stabilności serwera i dobrym supporcie; aktualnie przeżywam ciągłe pady serwera i muszę się jak najszybiej wynieść jeśli oferta będzie ok - w grę wchodzą 3 konta, ale to docelowo po jakimś czasie (mam już swoje lata i raczej pochopnie nic nie robię ) Marcin
  13. Opinie [blink.pl]

    jak jest aktualnie w tej firmie? kupować hosting u nich?
  14. witam chcę wykupić hosting - Biznes MEDIUM XL - na domenomania.pl; ma ktoś może tam konto? przed zakupem chętnie poczytałbym opini innych o tej firmie; pozdr Marcin
×