Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość RuFiK
może warto by było podzielić wątek na kilka wątków ?

hosting efuturo

vps efuturo

sieć efuturo/serwerownia efuturo.

 

po co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ale wywaliło wszystkie maile, poczta na serwerach nie działa, i co teraz? Na mailu ludzie trzymają kontakty i ważne informacje, to raczej nie jest na miejscu prawda?

 

Internal error occurred. Refer to server log for more information

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@nerrto, fakt bo serwery pocztowe przy nie udanej próbie wysłania wiadomości, nie próbują wysłać jej ponownie. Zaś 20-30 minutowa awaria jest czymś wręcz skandalicznym.

 

Co ciekawe ostatnio był Pad innej serwerowni (w tygodniu / środek dnia) i jakoś ludzie:

a.) napisali pierwszy post dopiero po 12 minutach.

b.) nie toczyli bezsensownej dyskusji, jaki to operator jest zły, bo zanotował przerwę.

c.) pomimo dużo dłużej awarii, ilość postów była zdecydowanie mniejsza.

 

To co się dzieje w tym wątku, przechodzi czasami ludzkie pojęcie.

 

Jest to pierwsza od dłuższego czasu awaria całości, która mogła być dotkliwa dla naszych klientów. Ale nie przesadzajmy i nie popadajmy w paranoje. Uptime miesięczny i tak jest na poziomi powyżej 99,95%. Zaś co niektórzy powinni sobie przypomnieć jakie SLA mają zagwarantowane dla swojej usługi.

 

Kolejna sprawa, to czemu większość z osób Tu narzekających nawet nie raczyła wysłać zgłoszenie do supportu, że ma coś się dzieje. Nie jest to pierwszy i pewnie nie ostatni raz, kiedy zamiast pisać do źródła, ludzie piszą tutaj. Co bardzo często utrudnia sprawę, gdyż szklaną kulą nie dysponujemy. Ale rozumiem, że chęć nabicia sobie posta jest wystarczającym powodem.

 

Dodatkowo polecam zgłaszać wszelkie problemy do suportu, gdyż bez znajomości ich na pewno nie zostaną rozwiązane.

 

Chciałbym przypomnieć jeszcze, iż usługi eFuturo / Teredo / Webh, są usługami budżetowymi. Mimo wszystko staramy się zachować najwyższą jakość, na jaką nas stać. Mogą potwierdzić to klienci będący z nami dłużej, iż po tymczasowych problemach związanych z nową lokalizacją serwerowni, na chwile obecną wszystko się ustabilizowało i awarie, bądź też przerwy związane z naszą infrastrukturą są rzadkością. Przejściowe problemy o których wyżej wspomniałem, nigdy i tak nie spowodowały spadku SLA poniżej gwarantowanego przez nas 99,5% na większość usług.

 

Chciałbym również zaznaczyć, iż bardzo często awaria poszczególnego klienta != awaria calości, bądź też awaria całej usługi(np. VPSów). W takich przypadkach, ponownie zachęcam do kontaku z supportem, który naprawde nie gryzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, a możesz mi powiedzieć, kiedy będę mógł korzystać z webmaila? Nie mam ani jednego maila na koncie, nic nie działa, same błędy. Nie wiem nie znam się, dla mnie wygląda to na wyczyszczenie danych z konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież łatwiej napisać na forum i obsmarować firmę... nawet i czasami bez żadnych podstaw, a jak nawet, to koloryzując wszystko, co się da.

Ale cóż. Taka to domena budżetowych klientów.

 

PS: Nerrto - pochwal się, czy masz VPSa managed, czy hosting w eFuturo...

PS2: Dlatego właśnie wskazane było by oddzielenie tego wątku, tak jak to crazyluki napisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, wyluzujcie. Pomyślcie czasem. Piszę że mi mail nie działa, nawet nie mogę zredagować wiadomości, a mam napisać do supportu maila.

 

Nie mam innych kont pocztowych, więc tym bardziej nie będę ich zakładał. Jest problem, powinien być rozwiązany. Kontaktuje się tutaj, bo inaczej nie mogę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@nerrto:

 

- Nie wysłałeś ani jednego zgłoszenia do supportu w tej sprawie

- Nie podałeś żadnych szczegółów mogących posłużyć w identyfikacji Twojej usługi. Skąd mam wiedzieć, czy masz dedyka, vps, hosting bądź też inną usługę.

- Marudzisz na forum, zamiast zwyczajnie zgłosić problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam hosting, czy problem jest widoczny u Was?

 

Wyślij ticketa, maila do supportu!! WHT to nie BOK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Sebak

 

Prosze o pilny kontakt i interwencje w sprawie dedyka ip: 91.205.74.26, od niedzieli rana serwer zniknal z sieci, wysylanie wiadomosci przez formularz kontaktowy na efuturo.pl nie dziala, (blad mysql i blad mail() ) - niestety nie mam dostepu do tel w danej chwili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@Sebak

 

Prosze o pilny kontakt i interwencje w sprawie dedyka ip: 91.205.74.26, od niedzieli rana serwer zniknal z sieci, wysylanie wiadomosci przez formularz kontaktowy na efuturo.pl nie dziala, (blad mysql i blad mail() ) - niestety nie mam dostepu do tel w danej chwili

 

adres mailowy:

» info @ efuturo.pl

» hosting @ efuturo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja was nie rozumiem, jestem klientem Sebak`a już od ponad 8 miesięcy i nie widzę powodu do narzekania ... Dziwią mnie tylko ludzie którzy płacą nie duże pieniądze, a wymagają cudów. Chociaż na jakość usług nie mogę narzekać, jeden z moich serwerów posiada uptime ponad 160 dni... Ogólnie ze swojej strony mogę polecić z czystym sercem :D Na koniec dodam, że nigdy nie miałem problemu z kontaktem z tą firmą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
probowalem.. zostawilem tez wiadomosc na tel, PW itp niestety nie bylo mnie przez weekend w domu i nie wiedzialem o awarii stad moje zaskoczenie ze dedyk lezy do teraz.. z moich obserwacji wynika ze na tym forum najszybciej dostane odpowiedz

 

pozdr

 

A to ciekawe, gdyż niedostaliśmy żadnego maila od Pana, tylko wiadomość na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to ciekawe, gdyż niedostaliśmy żadnego maila od Pana, tylko wiadomość na PW.

.. to by sie akurat zgadzalo, wyslalem mail przez serwer ktorego pad zglaszalem, moje niedopatrzenie

 

Dziwią mnie tylko ludzie którzy płacą nie duże pieniądze, a wymagają cudów (...)

wymagasz tego co masz w umowie podpisanej przez obie strony i cena nie ma tu, po fakcie podpisania umowy, absolutnie zadnego znaczenia, poczytaj starsze watki, kodesk cywilny/handlowy a w przypadku np hostingow nieograniczonych za 3zl miesiecznie to kodeks karny za oszustwo.. tez bylo, to juz taka polska mentalnosc zeby kupowac a potem plakac...

dziwic moga co najwyzej ludzie ktorzy wykupuja hostingi/serwery bez zadnej umowy i potem płaczą ze nie maja tego co im obiecano - wtedy na gebę to w sądzie mozna sobie juz tylko poplakac

 

ja w efuturo mam dedyka wg wlasnej konfiguracji juz grubo ponad rok i tez nie narzekam, owszem nawet polecam, ale jesli moj dedyk z powodu duzej awarii dalej lezy to wybacz ale wykorzystam kazde srodki i media aby tylko skontaktowac sie z odpowiednia osoba i przywrocic prawidlowe dzialanie, w tym wypadku forum

 

nie ma w tym zadnej zlosliwosci ani narzekan i zauwaz ze najwieksi krzykacze to ci ktorzy nigdy umowy hostingowej na oczy nie widzieli a maja najwiecej do powiedzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Po kilku miesiącach błogostanu mamy do czynienia z pierwszym padem sieci. Mam nadzieję, że Pan Sebastian szybko ją przywróci do życia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam nadzieję, że Pan Sebastian szybko ją przywróci do życia ;)

 

Na pytanie kiedy dostałem info SMS-em od Pana Sebastiana - "20 minut"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siec padla jakies 10 min temu, na razie kompletna cisza

 

 

Prowadzone są prace mające na celu usunięcie tej usterki.

 

 

Pozdrawiam

 

 

Edit:

Już działa :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×