Skocz do zawartości

Polecane posty

sam vps (mam na budgetvps.pl) jak za taka cene ok - choc z limitem na cpu i dyski chyba nie wyrabiaja bo czasami samo otwieranie plikow conf przez vim trwa pare sek i mozna tak nabic load do ~0.4 (a vps jest caly pusty/nieuzywany).

 

Miałem budgetvps i sytuacja była podobna. Poprosiłem o zmiane na gorszą ofertę pod względem parametrów, ale z zezwoleniem na gry i z lepszym połączeniem z tpnet'em. Krótko mówiąc mam teraz zwykłego vps'a openvz w ofercie ze strony hitme.net.pl i jest okey :P a co do problemów z ich systemem, to jestem ciekaw kiedy na dobre je rozwiążą... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie usługę mają dobrą ale support o kant stołu roztrzaść. Boję się co będzie w sytuacji gdy faktycznie coś się zacznie psuć i będą musieli naprawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja w kilku punktach ocenie :

 

budget vps - testowalem konta : jesli chodzi o stabilnosc nie bylo zadnych problemow , natomiast jesli chodzi o kontakt z supportem to jest slabo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna mi się troche zbierać rzeczy :) Ostatnio kilka razy vps odmawiał posłuszeństwa, nieodnowiony został mi limit transferu miesięcznego, jeszcze inne rzeczy...  :) Znając kontakt mailowy, chyba do nich jutro zadzwonie  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaczyna mi się troche zbierać rzeczy :) Ostatnio kilka razy vps odmawiał posłuszeństwa, nieodnowiony został mi limit transferu miesięcznego, jeszcze inne rzeczy... :) Znając kontakt mailowy, chyba do nich jutro zadzwonie :)

 

Próbowałem w poniedziałek w południe... Miła muzyczka w telefonie i wieczny komunikat automatycznej gaduły: "jesteś pierwszy w kolejce, prosimy nie rozłączaj się".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sam juz prawie miesiac czekam na fakture vat. musza tam miec niezly balagan bo co jakis czas jak to zglaszam do supportu to dostaje pytanie czy przypadkiem juz nie dostalem tej FV (chyba powinni to sami widziec czy juz ja wystawili/wyslali). albo pytaja sie czy mam dane podane w profilu do fv - a mam podane co zreszta powinny byc w stanie sami sprawdzic, a nie pytac sie o to klienta. sam vps (mam na budgetvps.pl) jak za taka cene ok - choc z limitem na cpu i dyski chyba nie wyrabiaja bo czasami samo otwieranie plikow conf przez vim trwa pare sek i mozna tak nabic load do ~0.4 (a vps jest caly pusty/nieuzywany).
Potwierdzam chaos jeśli chodzi o support, ten sam problem z fakturami (dwie zaległe i zero odzewu). Kilkukrotne prośby o regularne uruchamianie ntpdate na hoście nie dały żadnego efektu (zegar sprzętowy "płynie", a z VPS-a OpenVZ nie mogę ustawiać czasu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam w ani jednym calu tej firmy.

 

Może i VPS był ok. ale nagle wymyślili że przekroczyłem transfer o 600GB (co mieć miejsca nie mogło gdyż sprawdzałem na DA ile leci, wyszło może i do 15GB) i chcieli ponad 250zł za to (ciekawe dlaczego nie było ostrzeżenia o przekroczeniu w takim razie tych iluś tam GB, dlaczego nie blokli VPS itp.).

 

Chcieli wyłudzić pieniądze i tyle więc trzymajcie się z dala od tej firmy, lepiej dorzucić kilka zł i mieć pewność że nikt Cię nie oszuka, sprawe na pewno skieruje do sądu jak tylko wpadne do PL z racji start jakie poniosłem na zatrzymaniu VPS na x dni bez ostrzeżenia i bez powodu, uniemożliwienia odzyskania plików z serwa (głównie bazy danych) i próbę wyłudzenia.

 

Tak się nie robi i trzeba zrobić wszystko aby takich firm było jak najmniej !

 

Trzymajcie się od nich z daleka !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Użytkownika caramir przestrzegam przed rzucaniem oszczerstw i gróźb,

a szczególnie w przypadku, gdy...

( wybaczcie kolokwializm, ale nie da się inaczej tego sensownie określić jak wprost )

ewidentnie pierdoli głupoty. :D

 

Na wstępie krótka notka, nie, nigdy nie pracowałem i nie pracuję dla hitme.pl.

 

DirectAdmin nie zlicza wielu rodzajów ruchu, między innymi SSH ( wget, apt-get ) i narzutu TCP/IP,

a także kilku innych.

Nie możesz więc na podstawie jego wskazań określić ile faktycznie zużyłeś transferu.

Wskazania w panelu nijak się mają do tego ile faktycznie danych zostało przesłanych

przez sieć.

 

Zliczanie ruchu przez panel HyperVM odbywa na tyle niskopoziomowo,

że nie ma tu w zasadzie miejsca na błąd.

Każdy klient posiada kolejkę na routerze, a host matka to przecież nic innego jak router,

do której są przypisane klienta adresy IP.

Cykliecznie dane te są odczytywane, wyniki zapisywane w bazie MySQL, a na koniec sumowane.

 

Chcąc być obiektywnym do końca. Istnieje co prawda możliwość,

że firma wprowadza ręczne modyfikacje w skryptach panelu,

a w wyniku czego omyłkowo podłączyła pod Twoją kolejkę czyjś adres IP,

aczkolwiek to jest do wykrycia w 5 minut i mało prawdobodone.

 

Nie wziąłeś również pod uwagę tego, iż:

 

- mogłeś mieć lukę w skrypcie, a w efekcie Twój VPS wysłał miliony sztuk reklam Viagry

- mogłeś dać sobie wykraść hasło, a w efekcie robiłeś za lokalny mirror chińskiego porno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie identyczną sytuację, klient opierał się na DA które miał na VPSie a my wskaźnikach z matki VPS, oczywiście wyszło na to że klient apt-em sobie trzasną parę ładnych GB których DA nie pokazał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tia,

 

zero info o zbliżaniu do końca limitu, pozwolenie na przekroczenie ponad 20x transferu, blokada konta, usunięcie loginu z VM itp. to normalna uczciwa firma ?? Czy może usunięcie loginu to chęć usunięcia logów ?? Straszenie komornikiem w dniu poinformowania ?

 

Nie to nie jest uczciwa firma i nie pozwolę by bez powodu próbowali wyciągnąć kasę.

 

 

 

Jeśli wymagam rzetelnego świadczenia usług tzn. pi*olę to faktycznie niezła uwaga.

 

 

Jeśli faktycznie byłby błąd, cokolwiek w skrypcie powinni poinformować że transfer został przekroczony i zablokować konto tak jak to się normalnie robi, a on specjalnie czekał x czasu aby nabity został rachunek (poza tym dlaczego został usunięty mój VPS ? Jeśli coś jest nie tak zostanie wykryte, poza tym poza DA nie było żadnych innych skryptów (poza 1 mało znanym).....

 

 

Gościu poleciał w kulki i tyle, jak nie potrafi prowadzić porządnie firmy to niech się za to nie bierze. Ja ostrzegam przed nim i jego firmą.

 

 

btw. bellerofont jaką politechnikę ukończyłeś ?? Pytam z ciekawości, nie chcę Cię oceniać ale mi tłumaczyć nie musisz tego jak działa sieć, serwer itp....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys
btw. bellerofont jaką politechnikę ukończyłeś ?? Pytam z ciekawości, nie chcę Cię oceniać ale mi tłumaczyć nie musisz tego jak działa sieć, serwer itp....

od kiedy nazwa uczelni jest wyznacznikiem wiedzy ?

 

carmamir: załóż sprawę i tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To oczywiście zrobię w najbliższym czasie gdy będę w PL (2mc ?)...

 

Chcę tylko ostrzec innych przed tym człowiekiem, jest wiele innych ludzi starających się rozwinąć rzetelne firmy, troszkę drożej ale po tym czasie mogę powiedzieć że warto dopłacić kilka zł :D

 

Obecnie jestem posiadaczem VPSa w CheapVPS opcji 2 (znów podwójny ram działa :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VPS'a z Budget mam od 3mc, jakoś nie ma z nim większych problemów (oprócz 1-2 padów). A co do supportu to tragedia, czas oczekiwania ogromny…….  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś mówił że to moja wina... VPS bloknięty a mimo to dziś mail poinformował mnie że przekroczono transfer o kolejne kilka GB :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No coś ostatnie doświadczenia z HitMe zaczynają mnie powoli zniechęcać, do dalszego korzystania z ich VPS'a... Dobrze, że nie mam vps'a zakupionego na rok, bo przynajmniej w każdej chwili moge zmienić nie tracąc nic  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam u nich VPS już drugi miesiąc i nawet nie przekroczyłem 3gb ;o

 

btw. Kupując VPS na budgetvps.pl zgodziliście się na marny support więc o co ten płacz? Jeżeli wali się coś w trybie 'poważnym' łapie się za telefon i dzwoni do hitme.

 

choć ostatnio trza przyznać że się 'resetują' ["naprawy konserwacyjne"]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support/BOK tragedia... Wysłałem maila z zapytaniem (ze strony Hitme.net.pl) ile kosztuje transfer do mojego vpsa, po 2 dniach wreszcie doczekałem się odpowiedzi: "Witam, Pańskie zapytanie dotyczy HitMe.net.pl czy BudgetVPS.pl ?", a więc odpowiedziałem że hitme i... Czekam już drugi dzień:D

 

Podsumowując już 4 dni, zajmuje supportowi odpowiedź na proste pytanie ile kosztuje transfer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam u nich VPS już drugi miesiąc i nawet nie przekroczyłem 3gb ;o

 

btw. Kupując VPS na budgetvps.pl zgodziliście się na marny support więc o co ten płacz? Jeżeli wali się coś w trybie 'poważnym' łapie się za telefon i dzwoni do hitme.

 

choć ostatnio trza przyznać że się 'resetują' ["naprawy konserwacyjne"]

 

Ja mam normalny HitMe, wcześniej miałem BudgetVPS... Krótko mówiac, support jest taki sam, czyli prawie żaden... Przy dużym szczęściu można trafić na admina, który odbierze telefon. Jestem ciekaw co będzie dalej.

 

PS. Sprawa z tym mega przekroczonym transferem rozwiązana? Podesłali Ci jakieś logi udowadniające to, co napisali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, opinie są naprawde świetne ale co się dzieje ?

Nie dosc ze często jakiś błąd z mysql to jeszcze nie aktywowaliście mi serwera VPS !

Mimo ze placiłem DotPay.pl!!!

Mój email : y4rooo@o2.pl

Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz jak i aktywacje.!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak się leci na ilość, a nie jakość. Powinni zatrudnić jeszcze kogoś do pomocy bo póki co zrobiła się tragedia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam, opinie są naprawde świetne ale co się dzieje ?

Nie dosc ze często jakiś błąd z mysql to jeszcze nie aktywowaliście mi serwera VPS !

Mimo ze placiłem DotPay.pl!!!

Mój email : y4rooo@o2.pl

Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz jak i aktywacje.!

a to jest ich bok, że tak tutaj piszesz?sam do nich napisz

 

 

Ogólnie mówiąc: za dużo promocji, za duży przyrost klientów w małym okresie czasowym i się robi masówka, bo po prostu jest to za mała firma aby nagle 5x więcej klientów obsługiwać. tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a to jest ich bok, że tak tutaj piszesz?sam do nich napisz

Obstawiam, że jeśli kolega by z BOKu dostał odpowiedź, to by nie pisał tutaj.

A nie ma się co oszukiwać, że napisanie żalów na tym forum znacząco pomaga w załatwieniu spraw... nie tylko z resztą w przypadku Hitme

 

Witam, opinie są naprawde świetne ale co się dzieje ?

Opinie są świetne, bo przez pewien czas negatywy dot. kontaktu z Hitme lądowały do kosza. Ale teraz już się tego raczej nie da ukryć...

 

Ale jak to @Malas podsumował - wojny cenowe nie za dobrze zrobiły... obu walczącym stronom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dostałem odpowiedzi od BOKU od 3 dni... Masakra... VPS aktywowany ale SSH nie dział ! nic nie da sie zrobic ! POPROSTU MASAKRA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×