Skocz do zawartości

Polecane posty

Pozwolę sobie dodać jeszcze tylko, że jest to wczesna beta dla serwerów OpenVZ, nieposiadająca jeszcze pełnej funkcjonalności (zaplanowanej funkcjonalności nie ma też na przedstawionym screenie) :D.

 

Na tą chwilę zaplanowane jest dodanie jeszcze kilku nowych funkcji, czekamy też na opinię użytkowników biorących udział w zamkniętej becie. Na podstawie tych opinii będziemy wprowadzali zmiany do systemu.

 

I rozumiem, że mają anglojęzycznych programistów? Czy to przetłumaczony Solus?

Nie planujemy wejścia w gotowe rozwiązania.

 

Panel jest autorski, teksty pisane z palca, nie są jeszcze ostateczne. Produkcyjna wersja systemu będzie dwujęzyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na świeżo podesłałem już na maila uwagi :D

Ciekaw jestem tej opcji 'Statystyki' jak będą wykresy obciążenia i transferu to będzie po prostu coś pięknego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam u nich konto VPS i powiem szczerzę że jestem bardzo zawiedziony ;) Ciągle mam jakieś problemy z muleniem się strony, w pakiecie mam napisane procesor 1.5 GHz ale w panelu DA pisze mi 717 MHz - to są chyba jakieś żarty... Pisałem kilkakrotnie do adminów ale nie ma żadnej rzetelnej informacji na temat czemu tak się dzieje... Szczerze nie polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy dla serwerów Xen pojawi się nowy panel ? Bo ten obecny to ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ja mam 1GHz

 

CPUINFO

s1:/# cat /proc/cpuinfo

processor : 0

vendor_id : GenuineIntel

cpu family : 6

model : 23

model name : Intel® Xeon® CPU E5405 @ 2.00GHz

stepping : 6

cpu MHz : 796.830

cache size : 6144 KB

 

Kolega ma pewnie to samo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam u nich konto VPS i powiem szczerzę że jestem bardzo zawiedziony ;) Ciągle mam jakieś problemy z muleniem się strony, w pakiecie mam napisane procesor 1.5 GHz ale w panelu DA pisze mi 717 MHz - to są chyba jakieś żarty... Pisałem kilkakrotnie do adminów ale nie ma żadnej rzetelnej informacji na temat czemu tak się dzieje... Szczerze nie polecam :P

 

Jeśli wysłałeś zgłoszenie podeślij proszę jego numer na PW - zweryfikuję sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

A po otrzymaniu VPSa dokonywałeś reinstalacji OS, mnie po pierwszej reinstalacji rozpoznało poprawnie CPU.

Jeszcze spytam Pana Marka z Hitme.pl, przeprowadzacie Państwo jakąś selekcję dotyczącą naboru na betatesterów panelu beta 2.0 OpenVZ, wysłałem zgłoszenie i zero odzewu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wysłałeś zgłoszenie podeślij proszę jego numer na PW - zweryfikuję sprawę.

Proszę Pana, szkoda że Się Pan wcześniej nie odezwał na mila, tylko tu Pan pisze że mam podać zgłoszenie. Mail został wysłany już ponad tydzień temu. Niechce mieć nic wspólnego z firmą która gra pod publikę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Pana, szkoda że Się Pan wcześniej nie odezwał na mila, tylko tu Pan pisze że mam podać zgłoszenie. Mail został wysłany już ponad tydzień temu. Niechce mieć nic wspólnego z firmą która gra pod publikę...

 

Kolego, w hitme support jest na wht - tak na przyszłość ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Pana, szkoda że Się Pan wcześniej nie odezwał na mila, tylko tu Pan pisze że mam podać zgłoszenie. Mail został wysłany już ponad tydzień temu. Niechce mieć nic wspólnego z firmą która gra pod publikę...

 

Ciężko dyskutować z osobą, która nie chce podać żadnych szczegółów.

Zgłoszenia są u nas realizowane na bieżąco stąd chcę ustalić gdzie leży problem

 

Może po prostu informacja do nas nie dotarła, a może została przesłana w nieodpowiedni sposób ?

Nie wiem. To właśnie chcę sprawdzić.

 

Kolego, w hitme support jest na wht - tak na przyszłość ;-)

 

W HitMe support jest via email, support ticket system i telefon. W dodatku 24h.

 

@tym schowaj swoje bezpodstawne uwagi do kieszeni, bo tematu nie znasz a to co tu wypisujesz nie ma nic wspólnego z prawdą.Twoje wypowiedzi tego typu, w tym temacie zaniżają poziom tego forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tym schowaj swoje bezpodstawne uwagi do kieszeni, bo tematu nie znasz a to co tu wypisujesz nie ma nic wspólnego z prawdą.Twoje wypowiedzi tego typu, w tym temacie zaniżają poziom tego forum.

 

wystarczy przeczytać temat by widzieć wasz stosunek - w 8/10 przypadków prosisz o ID ticketu na PW ;-) także tylko osoby skuszone niską ceną przymykają na to oko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba logiczne i chyba oczywiste, że jeśli ktoś jest niezadowolony z naszych usług to chcemy temat dogłębnie zbadać. Przy tej ilości zgłoszeń, którą dostajemy w ciągu doby ciężko jest wylosować zgłoszenie, którego post dotyczy. ID zgłoszenia jest tutaj bardzo pomocne.

 

Jeśli natomiast ktoś takiego numeru podać nie chce to możemy dopuścić taką ewentualność, że takiego zgłoszenia wcale nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

wystarczy przeczytać temat by widzieć wasz stosunek - w 8/10 przypadków prosisz o ID ticketu na PW ;-) także tylko osoby skuszone niską ceną przymykają na to oko.

 

To może podasz przykład takiej osoby? U konkurencji płaciłem za VPSa 5 razy więcej miesięcznie, a tam support prawie nie istniał.

W HitMe każdy problem, który posiadałem został zakończony kompromisem, a to poprawa quoty, nadanie IPv6, korekcje jednego parametru celem posiadania serwera zgodnego z umową i coś by się jeszcze znalazło. Mimo, że w ostatnim czasie przeze mnie HitMe miało nieprzyjemności nie potraktowano mnie jak śmiecia, grzecznie poproszono o kontakt w sprawie wyjaśnienia. Po pewnych dyskusjach doszło do odblokowania serwera VPS.

Przez pewną rzecz, na którą czekałem ww. firma przyznała mnie pewną rekompensatę, nie korzystałem z żadnego prawa, choćby ustawa z dnia 27 lipca 2002 r.

Moim zdaniem najważniejsza jest kooperacja, a można sporo osiągnąć i każdy będzie zadowolony.

 

I Hitme co jakiś czas zaskakuje czymś nowym, w najbliższej przyszłości będą posiadali bezpośrednie wpięcie do TPnetu do węzła TP w Gdańsku, więc czasy dostępu z niektórych sieci ulegną polepszeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje z Hitme.net.pl ?? Wczoraj prawie cały dzień ich strona nie działała, a dzisiaj połowa funkcji jest nieaktywna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje z Hitme.net.pl ?? Wczoraj prawie cały dzień ich strona nie działała, a dzisiaj połowa funkcji jest nieaktywna.

 

Ja do panelu klienta sie zalogować nie mogę, a strony należące do tej firmy (budgetvps.pl oraz hitme.pl) leżą. Hitme.net.pl działa chyba tylko w celach informacyjnych, bo osobom chcącym cokolwiek tam zrobić życzę powodzenia. Ale opinie to opinie. Nie zdążyłem sprawdzić ich VPS, gdyż wczoraj właśnie miałem kończyć opłatę. Ale na support nie mogę narzekać, gdyż dostalem odpowiedź na każdy e-mail i każdy SMS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje z Hitme.net.pl ?? Wczoraj prawie cały dzień ich strona nie działała, a dzisiaj połowa funkcji jest nieaktywna.

 

Moja strona działa bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja strona działa bez zarzutu.

Chodzi o ich stronę.

 

EDIT: A do panelu ktoś z was się może zalogować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z moja strona też nie mam problemu, tylko chodzi mi o panel klienta i zgłoszenia do supportu, które zaginęły. Mam nadzieje, że to tylko chwilowa awaria. Co do logowania to można to zrobić bez problemu dzięki małej ingerencji w kod strony, po prostu ścieżka do odbioru formularza źle wskazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z moja strona też nie mam problemu, tylko chodzi mi o panel klienta i zgłoszenia do supportu, które zaginęły. Mam nadzieje, że to tylko chwilowa awaria. Co do logowania to można to zrobić bez problemu dzięki małej ingerencji w kod strony, po prostu ścieżka do odbioru formularza źle wskazuje.

 

To ja wiem, ale nie wiem jak tego dokonać :). Gdy uzupełnię formularz (prawidłowo) i wpiszę ssl.hitme.net.pl/dologin.php to wywala, że dane złe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support za kilka chwil będzie online. Infolinia alarmowa działa cały czas, bez przerwy. Zapraszam do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja wypowiem się tak ... Przenoszę się gdzie indziej ...

P.S. Wczoraj VPS od 17 do 23 OFF dziś patrze w Htop zawsze pokazywało 6 rdzeni proca teraz 1 ;o Nie wiem czemu ale ok . Panel vps porażka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja wypowiem się tak ...  Przenoszę się gdzie indziej ...

P.S. Wczoraj VPS od 17 do 23 OFF dziś patrze w Htop zawsze pokazywało 6 rdzeni proca teraz 1 ;o Nie wiem czemu ale ok . Panel vps porażka .

 

 

Chętnie poznam login - w szczególności, że nigdy na VPS nie dawaliśmy dostępu do 6 rdzeni, nawet na 2 procesorowych maszynach.

 

Maszyny pracują prawidłowo, panel VPS pracuje prawidłowo, billing również. Jedyne z czym może być obecnie problem to support ticket system, przy czym maile i telefony działają bez problemu przez cały czas więc nie widzę problemu z kontaktem (przypominam jednocześnie, że forum nie jest naszym kanałem supportu).

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ta firma jest godna polecenia. Support mily. Z panem Markiem mozna zalatwic kazda sprawe. Po awarii moje konto zostalo przypadkiem usuniete i gdy napisalem panu Markowi a zaistnialym problemie (bylo tam zamowienie do polowy oplacone) to w przeciagu 15 minut otrzymalem odpowiedz co dalej robic i mimo korzystania z oferty budgetvps to pan Marek pomogl mi i aktywowal VPS zaraz po oplaceniu wiec wielki plus. A co do samego VPS to CS smiga az milo. Przy moim starym hostingu (firma hostingowa, oferta Francja) mialem ping w okolicach 45 nie mniej. Tutaj jest od 20 w gore.

 

Dla leniwych podsumowanie:

Mily support

Szybkie odpowiedzi

Kazda sprawe mozna bez problemu wyjasnic

Szybka aktywacja VPS

Panel dziala bez najmniejszego problemu

VPS nie laguje

 

Dosc powazna wada sa czeste ataki na ta firme (konkurencja moze? ;P )

 

Wiec wielki plus dla hitme.net.pl (jako cala firma a nie poszczegolne jej segmenty)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×