Skocz do zawartości
SuperMarker

KEI.PL awaria poniedziałek ok. 14:15-15:15

Polecane posty

Po raz pierwszy mnie BOK Kei tak wkurzył.

Pytam się czemu serwer godzinę był wyłączony a oni:

"Serwer był niedostępny z przyczyn technicznych. Usterka została już naprawiona."

 

Czy ktoś miał w poniedziałek ok. 14:15-15:15 podobny problem w KEI ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc

Wyobrażam sobie to wkurzenie, musiało być straszne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po raz pierwszy mnie BOK Kei tak wkurzył.

Pytam się czemu serwer godzinę był wyłączony a oni:

"Serwer był niedostępny z przyczyn technicznych. Usterka została już naprawiona."

 

Czemu Cię tak wkurzyli?

Przeciez dostałes wyjaśnienie.

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzebnie się denerwujesz, sprawdziłeś regulamin? Złamali postanowienia umowy? Wątpię.

 

Wyjaśnienie może i pozostawia trochę do życzenia ale nie wszystko musisz (jako klient) wiedzieć :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co za różnica czy powodem był błąd w oprogramowaniu serwera czy też pani Krysia miotłą wyłączyła po prostu serwera ?

W sumie nie rozumiem czym się tak wkurzyli. Byłoby super gdyby wszystkie firmy odpowiadały choć w taki sposób...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie chyba trochę żartujecie.

Przecież oni nie udzielili mi żadnej odpowiedzi. Co to znaczy z "przyczyn technicznych" ? Nic.

A mam naście serwerów i setki biznesowych kont mailowych z solidnym przerobem. Chyba się takiemu klientowi należy trochę szacunku i prawdy albo przynajmniej bardzo wiarygodny bajer, nie? Telefon mi się grzał a nie miałem tym ludziom nic do powiedzenia.

Inna sprawa że KEI jest OK, jestem tam od 5 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejdź na własną infrastrukturę wtedy nikt Cię nie będzie denerwował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przecież oni nie udzielili mi żadnej odpowiedzi. Co to znaczy z "przyczyn technicznych" ? Nic.

A mam naście serwerów i setki biznesowych kont mailowych z solidnym przerobem. Chyba się takiemu klientowi należy trochę szacunku i prawdy albo przynajmniej bardzo wiarygodny bajer, nie?

 

1. Czy w regulaminie KEI jest zapis że powinni wyjaśnić przyczynę awarii?

2. Naprawdę masz do nich żal o to że Cie nie okłamali?

3. Dopuszczalny czas niedostępności w KEI wynosi 345 minut w miesiącu. Czy przez tą awarię ten czas zostal przekroczony?

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up - szaremu użytkownikowi konta www nie jest potrzebna informacja typu "rekompilacja kernela" więc udzielają wiadomości takich, jak Tobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chcesz wiedzieć więcej to dzwoń do nich :) Na tickety zawsze lakonicznie odpisują.

 

w 95% dosataje wyczerpujaca odpowiedz - pozatym w pozostalych 5% wystarczy dodatkowe zapytanie e-mailem i wszystko wiadomo... w kei maja najlepszy BOK z jakim mialem do czynienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, kończę wątek bo jednak wychodzi na to że mam wygórowane wymagania chcą wiedzieć co dokładnie się działo z serwerem.

To nie sarkazm, po prostu taki jest wniosek z Waszych postów.

Wnioskuję też że chyba jestem trochę rozpieszczony przez kei bo podeszliście nad wyraz spokojnie do tematu.

Nie mam doświadczenia z innymi prowajderami bo "zawsze" byłem tylko tu, więc może dlatego mam wrażenie że jednak trochę polecieli ze mną w kulki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobra, kończę wątek bo jednak wychodzi na to że mam wygórowane wymagania chcą wiedzieć co dokładnie się działo z serwerem.

Jak bankomat nie chce ci wypłacić pięniędzy, bo wyświetla komunikat out-of-order to też dzwonisz do banku i wymagasz technicznych detali informujących co się z nim stało?

 

Jak tramwaj ma tabliczkę Awaria-zjazd do zajezdni, to też dzwonisz do MPK i chcesz dokładnych szczegółów tej awarii?

 

Gdy twój serwis nie działa, bo zrobiłeś przy upgradzie mały błąd/literówkę w kodzie/etc. to chwalisz się dokładnymi szczegółami na prawo i lewo swoim użytkownikom, czy też przywracasz poprzednią wersję z jakimś prostym komunikatem, że przy aktualizacji występowały błędy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Errata: Dostałem właśnie (po wczorajszym żądaniu o szczegóły) dokładne wyjaśnienie co nawaliło. Chodziło o sprzęt.

Niniejszym dziękuję na forum, bo zakładam, że ktoś od nich przeczytał ten wątek i dlatego dziś mam odpowiedź.

 

Do Fiercio

Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju więc muszę wiedzieć co jest nie tak bo może to pomóc uniknąć następnych awarii.

 

Mam tylko nadzieję że nie ma nikt wrażenia że ujeżdżam jak na łysej kobyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju więc muszę wiedzieć co jest nie tak bo może to pomóc uniknąć następnych awarii.

 

Nie jesteś żadnym właścicielem, tylko zwykłym użytkownikiem, czy to tramwaju, bankomatu, czy też konta hostingowego. Zrozum to w końcu :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys
Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju...

I tym radosnym akcentem zamykamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×