Skocz do zawartości

SuperMarker

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O SuperMarker

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Hosting z Python 3 [wirtualny]

    Zgodnie z informacją na stronie http://www.megiteam.pl/tag/python/ mają tam Python 2.5, 2.6, 2.7 Ale już napisałem e-maila z pytaniem o wersję 3. Możliwe że uaktualniają szybciej soft na serwerach niż tekst na własnej stronie WWW, co przecież jest dość powszechne wśród informatyków W Unixstormie już sprawdzałem i niestety - nie ma tam Pythona 3
  2. Hosting z Python 3 [wirtualny]

    Szukam hostingu z Pythonem 3. Sporo już googlałem i wydaje mi się, jakbym białego kruka szukał... Nie proszę nawet o polecenie takiego hostingu, ale dajcie znać jeśli jakikolwiek znacie. Potrzebuję Pythona 3 na koncie shared. Na dedyka nie mam potrzeb i finansów.
  3. Serwer pod kilka małych stron

    Używam i polecam linuxpl.com. Za 50 zł rocznie masz 2GB ftp, 20GB transferu na miesiąc, a ilość usług nolimits czyli domeny, konta ftp, pocztowe, mysql itd. Bardzo przejrzysta oferta Tylko niezupełnie rozumiem punkt 3. dowolną ilość subdomen na katalogi. Ale to już z obsługą dogadasz. Jest tam tylko jedna rzecz skonfigurowana błędnie. Po autoryzacji pop3 serwer nie wymaga autoryzacji smtp. Jeśli klient pocztowy nie poda hasła smtp to w nagłówek listu jako nadawca jest wstawiany IP jego komputera a nie serwera linuxpl.com Niestety bardzo powszechna jest obecność numerów IP Neostrady, UPC i innych operatorów na różnych blacklistach więc wiele takich maili jest klasyfikowanych jako spam. A to już boli, zwłaszcza klientów firmowych.
  4. [opinia] kei.pl

    Można policzyć też tak: Sprzedają usługę Biuro Extra gdzie konto mające 6TB transferu/rok kosztuje 300zł netto/rok czyli 10 GB=0,50 zł (a przecież pomijam zajętość dysku itd). A jak przekroczysz transfer to za 10 GB płacisz już nie 0,50 zł lecz 99 zł czyli 200x więcej. Rzekłbym niegrzecznie: zwykła chamówa, ta pozycja z cennika wygląda jak polowanie na frajera. Zdarzyło mi się raz w to wpaść, musiałem wykupić pakiet dodatkowego transferu w niebotycznej cenie a potem i tak nie wykorzystałem tego przez bodajże 5 lat, bo zawsze brałem opcje ze sporym zapasem transferu - aby sytuacja się nie powtórzyła.
  5. [opinia] kei.pl

    Po wielu latach w Kei zmieniam operatora. Przytoczę list jaki im wysłałem, zasłużyli na taką laurkę. Dziękuję za 9-letnią współpracę. Niestety aktualnie nie oferują Państwo wariantu który by mi odpowiadał, a Luna jest za droga. Gdyby oferty Biuro lub Lider miały kilka kont ftp zostałbym. Trochę szkoda odchodzić, bo jestem z Wami dłużej niż większość Waszych pracowników ale cóż, nic z cennika nie pasowało do mnie. Z wieloletniej perspektywy oceniam Was bardzo wysoko. Natomiast pomoc techniczna była znakomita, żaden admin nigdy się nie obraził moimi prośbami lub pytaniami. Miałbym tylko sugestię abyście awarie opisywali konkretnie, np. wjechał nam TIR w szafkę ze światłowodami, spalił się dysk, zasilacz, cokolwiek - aby nie pisać jest problem techniczny, pracujemy nad tym. Dobrze byłoby też gdybyście na pytania o możliwość wykonania jakichś prac programistycznych nie odpowiadali, że się tym nie zajmujecie tylko abyście mogli kogoś polecić. Dziękuję bardzo, no i może kiedyś - do usłyszenia.
  6. Wykorzystuję połowę Luny która ma 10 GB dysku i 100GB transferu miesięcznego Jeśli ktoś chce to po kosztach sprzedam resztę. Jeśli tworzysz strony WWW dla różnych firm Luna jest wyborem idealnym. Można mieć dowolną ilość kont ftp, domen, mysql, rewelka anty-spam, antywirus dla poczty i ftp Z kei korzystam równo 10 lat, niezawodna firma.
  7. Kolego CI-UK ja byłem skłonny nazwać ich "polsko-amerykańsko-cypryjską pokraką" po 6 tygodniach (słownie: sześciu) kompletnego braku odzewu od załogi. Ty w piątek wieczorem napisałeś posta bo nie zareagowali na ranną korespondencję. Przyznasz mi więc chyba rację że moje określenie można uznać za całkiem wyważone. Postanowiłem zrezygnować z ich usług dla najważniejszych domen bo brak kontaktu telefonicznego mógłby mieć katastrofalne skutki. Mogliby chociaż cypryjski numer Voip założyć, rozumiem, że polskiego telefonu nie chcą podawać, bo muszą konsekwentnie udawać że są firmą zagraniczną.
  8. Czy po wysłaniu maila otrzymałeś potwierdzenie z numerem ticket ? Ja poprzednio nie. Zarówno na zgłoszenia z formularza jak i mailowe. Z informacji jakie do tej pory zebrałem wynika, że ich serwer nieprawidłowo formatuje nagłówki e-maili. Dokładnie admin kei.pl opisał mi to tak: (tam gdzie CUT były moje dane). Z kolei Michau przez forum di.pl odpisał mi: Nie mam wiedzy żeby to rozstrzygnąć. Przed chwilą wysłałem testowe zgłoszenia 1) z mojego maila 2) z gmaila 3) z formularza podając adres na moim serwerze 4) z formularza podając adres na gmailu warianty 1 i 2 dały odpowiedź mailem z nr ticket i linkiem do ticket-serwisu (czyli OK) Na wariant 3 dostałem maila z kopią wiadomości, bez nr ticket. Może do zgłoszeń przez formularz numerów ticket nie przyznają. ALE gdy próbowałem odpisać to program pocztowy wstawił mój adres jako odbiorcy. Jednak najciekawszy efekt dał wariant 4: Wydaje mi się, że powyższa interpretacja Gmaila potwierdza, że mają źle ustawiony serwer pocztowy ufff ale elaborat się zrobił, powinienem od nich dostać co najmniej kubek długopisów za tą robotę
  9. @xtd Dziękuję, znalazłem ich tam. Napisałem PW w poniedziałek wieczorem (na razie cisza). @BlueMan Twój wkład w dyskusję jest The Best.
  10. Twoja odpowiedź jest dla mnie zdumiewająca. Nie kwestionuję jej prawdziwości ale może masz na myśli płatność online lub inną operację automatyczną np. wygranie aukcji czy zarejestrowanie domeny. Jeśli był to skuteczny kontakt z obsługą to w jaki sposób to zrobiłeś ? formularz/e-mail/inny ?
  11. Od ok. 6 tygodni w odstępach co kilka dni usiłuję skontaktować się z obsługą dropped.pl Mój problem jest banalny technicznie lecz wymaga działania obsługi serwisu. Wysyłam im korespondencję zarówno przez formularz na stronie jak i na podany e-mail. Zero odzewu. Jak widać są bardzo poważne argumenty aby nie korzystać z usług tej dziwacznej polsko-amerykańsko-cypryjskiej pokraki. Zanim ktoś zarzuci mi niesłuszne obrzucanie inwektywami proszę sobie wyobrazić że nawaliło Ci coś NAPRAWDĘ WAŻNEGO a korzystasz z usług dropped. Masakra. Jak rozumiem zdolni polacy z Michau Enterprises Limited próbują zdefiniować wyrażenie "cypryjska jakość". Mam kilka pytań do forumowiczów 1. Czy kiedykolwiek potrzebowaliście kontaktu z OBSŁUGĄ dropped.pl i się udało. 2. Jak uzyskać AuthInfo do trzymanych tam domen, gdy panel klienta nie działa prawidłowo. Czy zwrócić się do NASK gdy chodzi o .pl czy innego rejestratora w sprawie np. .com, .eu ? 3. Czy wie ktoś jak namierzyć tych "biznesmenów" w Polsce, z tego co wiem Aftermarket pojawia się czasami w mediach.
  12. Errata: Dostałem właśnie (po wczorajszym żądaniu o szczegóły) dokładne wyjaśnienie co nawaliło. Chodziło o sprzęt. Niniejszym dziękuję na forum, bo zakładam, że ktoś od nich przeczytał ten wątek i dlatego dziś mam odpowiedź. Do Fiercio Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju więc muszę wiedzieć co jest nie tak bo może to pomóc uniknąć następnych awarii. Mam tylko nadzieję że nie ma nikt wrażenia że ujeżdżam jak na łysej kobyle.
  13. Dobra, kończę wątek bo jednak wychodzi na to że mam wygórowane wymagania chcą wiedzieć co dokładnie się działo z serwerem. To nie sarkazm, po prostu taki jest wniosek z Waszych postów. Wnioskuję też że chyba jestem trochę rozpieszczony przez kei bo podeszliście nad wyraz spokojnie do tematu. Nie mam doświadczenia z innymi prowajderami bo "zawsze" byłem tylko tu, więc może dlatego mam wrażenie że jednak trochę polecieli ze mną w kulki
  14. Panowie chyba trochę żartujecie. Przecież oni nie udzielili mi żadnej odpowiedzi. Co to znaczy z "przyczyn technicznych" ? Nic. A mam naście serwerów i setki biznesowych kont mailowych z solidnym przerobem. Chyba się takiemu klientowi należy trochę szacunku i prawdy albo przynajmniej bardzo wiarygodny bajer, nie? Telefon mi się grzał a nie miałem tym ludziom nic do powiedzenia. Inna sprawa że KEI jest OK, jestem tam od 5 lat.
  15. Po raz pierwszy mnie BOK Kei tak wkurzył. Pytam się czemu serwer godzinę był wyłączony a oni: "Serwer był niedostępny z przyczyn technicznych. Usterka została już naprawiona." Czy ktoś miał w poniedziałek ok. 14:15-15:15 podobny problem w KEI ?
×