Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 może warto by było podzielić wątek na kilka wątków ?hosting efuturo vps efuturo sieć efuturo/serwerownia efuturo. po co ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nerrto 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Fajnie ale wywaliło wszystkie maile, poczta na serwerach nie działa, i co teraz? Na mailu ludzie trzymają kontakty i ważne informacje, to raczej nie jest na miejscu prawda? Internal error occurred. Refer to server log for more information Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 @nerrto, fakt bo serwery pocztowe przy nie udanej próbie wysłania wiadomości, nie próbują wysłać jej ponownie. Zaś 20-30 minutowa awaria jest czymś wręcz skandalicznym. Co ciekawe ostatnio był Pad innej serwerowni (w tygodniu / środek dnia) i jakoś ludzie: a.) napisali pierwszy post dopiero po 12 minutach. b.) nie toczyli bezsensownej dyskusji, jaki to operator jest zły, bo zanotował przerwę. c.) pomimo dużo dłużej awarii, ilość postów była zdecydowanie mniejsza. To co się dzieje w tym wątku, przechodzi czasami ludzkie pojęcie. Jest to pierwsza od dłuższego czasu awaria całości, która mogła być dotkliwa dla naszych klientów. Ale nie przesadzajmy i nie popadajmy w paranoje. Uptime miesięczny i tak jest na poziomi powyżej 99,95%. Zaś co niektórzy powinni sobie przypomnieć jakie SLA mają zagwarantowane dla swojej usługi. Kolejna sprawa, to czemu większość z osób Tu narzekających nawet nie raczyła wysłać zgłoszenie do supportu, że ma coś się dzieje. Nie jest to pierwszy i pewnie nie ostatni raz, kiedy zamiast pisać do źródła, ludzie piszą tutaj. Co bardzo często utrudnia sprawę, gdyż szklaną kulą nie dysponujemy. Ale rozumiem, że chęć nabicia sobie posta jest wystarczającym powodem. Dodatkowo polecam zgłaszać wszelkie problemy do suportu, gdyż bez znajomości ich na pewno nie zostaną rozwiązane. Chciałbym przypomnieć jeszcze, iż usługi eFuturo / Teredo / Webh, są usługami budżetowymi. Mimo wszystko staramy się zachować najwyższą jakość, na jaką nas stać. Mogą potwierdzić to klienci będący z nami dłużej, iż po tymczasowych problemach związanych z nową lokalizacją serwerowni, na chwile obecną wszystko się ustabilizowało i awarie, bądź też przerwy związane z naszą infrastrukturą są rzadkością. Przejściowe problemy o których wyżej wspomniałem, nigdy i tak nie spowodowały spadku SLA poniżej gwarantowanego przez nas 99,5% na większość usług. Chciałbym również zaznaczyć, iż bardzo często awaria poszczególnego klienta != awaria calości, bądź też awaria całej usługi(np. VPSów). W takich przypadkach, ponownie zachęcam do kontaku z supportem, który naprawde nie gryzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nerrto 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Dobrze, a możesz mi powiedzieć, kiedy będę mógł korzystać z webmaila? Nie mam ani jednego maila na koncie, nic nie działa, same błędy. Nie wiem nie znam się, dla mnie wygląda to na wyczyszczenie danych z konta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Przecież łatwiej napisać na forum i obsmarować firmę... nawet i czasami bez żadnych podstaw, a jak nawet, to koloryzując wszystko, co się da. Ale cóż. Taka to domena budżetowych klientów. PS: Nerrto - pochwal się, czy masz VPSa managed, czy hosting w eFuturo... PS2: Dlatego właśnie wskazane było by oddzielenie tego wątku, tak jak to crazyluki napisał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nerrto 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Ludzie, wyluzujcie. Pomyślcie czasem. Piszę że mi mail nie działa, nawet nie mogę zredagować wiadomości, a mam napisać do supportu maila. Nie mam innych kont pocztowych, więc tym bardziej nie będę ich zakładał. Jest problem, powinien być rozwiązany. Kontaktuje się tutaj, bo inaczej nie mogę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 @nerrto: - Nie wysłałeś ani jednego zgłoszenia do supportu w tej sprawie - Nie podałeś żadnych szczegółów mogących posłużyć w identyfikacji Twojej usługi. Skąd mam wiedzieć, czy masz dedyka, vps, hosting bądź też inną usługę. - Marudzisz na forum, zamiast zwyczajnie zgłosić problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nerrto 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Mam hosting, czy problem jest widoczny u Was? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Mam hosting, czy problem jest widoczny u Was? Wyślij ticketa, maila do supportu!! WHT to nie BOK. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akulik2005 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 @Sebak Prosze o pilny kontakt i interwencje w sprawie dedyka ip: 91.205.74.26, od niedzieli rana serwer zniknal z sieci, wysylanie wiadomosci przez formularz kontaktowy na efuturo.pl nie dziala, (blad mysql i blad mail() ) - niestety nie mam dostepu do tel w danej chwili Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 @Sebak Prosze o pilny kontakt i interwencje w sprawie dedyka ip: 91.205.74.26, od niedzieli rana serwer zniknal z sieci, wysylanie wiadomosci przez formularz kontaktowy na efuturo.pl nie dziala, (blad mysql i blad mail() ) - niestety nie mam dostepu do tel w danej chwili adres mailowy: » info @ efuturo.pl » hosting @ efuturo.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akulik2005 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 adres mailowy: » info @ efuturo.pl » hosting @ efuturo.pl probowalem.. zostawilem tez wiadomosc na tel, PW itp niestety nie bylo mnie przez weekend w domu i nie wiedzialem o awarii stad moje zaskoczenie ze dedyk lezy do teraz.. z moich obserwacji wynika ze na tym forum najszybciej dostane odpowiedz pozdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 Ja was nie rozumiem, jestem klientem Sebak`a już od ponad 8 miesięcy i nie widzę powodu do narzekania ... Dziwią mnie tylko ludzie którzy płacą nie duże pieniądze, a wymagają cudów. Chociaż na jakość usług nie mogę narzekać, jeden z moich serwerów posiada uptime ponad 160 dni... Ogólnie ze swojej strony mogę polecić z czystym sercem Na koniec dodam, że nigdy nie miałem problemu z kontaktem z tą firmą ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 probowalem.. zostawilem tez wiadomosc na tel, PW itp niestety nie bylo mnie przez weekend w domu i nie wiedzialem o awarii stad moje zaskoczenie ze dedyk lezy do teraz.. z moich obserwacji wynika ze na tym forum najszybciej dostane odpowiedz pozdr A to ciekawe, gdyż niedostaliśmy żadnego maila od Pana, tylko wiadomość na PW. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akulik2005 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 A to ciekawe, gdyż niedostaliśmy żadnego maila od Pana, tylko wiadomość na PW. .. to by sie akurat zgadzalo, wyslalem mail przez serwer ktorego pad zglaszalem, moje niedopatrzenie Dziwią mnie tylko ludzie którzy płacą nie duże pieniądze, a wymagają cudów (...) wymagasz tego co masz w umowie podpisanej przez obie strony i cena nie ma tu, po fakcie podpisania umowy, absolutnie zadnego znaczenia, poczytaj starsze watki, kodesk cywilny/handlowy a w przypadku np hostingow nieograniczonych za 3zl miesiecznie to kodeks karny za oszustwo.. tez bylo, to juz taka polska mentalnosc zeby kupowac a potem plakac... dziwic moga co najwyzej ludzie ktorzy wykupuja hostingi/serwery bez zadnej umowy i potem płaczą ze nie maja tego co im obiecano - wtedy na gebę to w sądzie mozna sobie juz tylko poplakac ja w efuturo mam dedyka wg wlasnej konfiguracji juz grubo ponad rok i tez nie narzekam, owszem nawet polecam, ale jesli moj dedyk z powodu duzej awarii dalej lezy to wybacz ale wykorzystam kazde srodki i media aby tylko skontaktowac sie z odpowiednia osoba i przywrocic prawidlowe dzialanie, w tym wypadku forum nie ma w tym zadnej zlosliwosci ani narzekan i zauwaz ze najwieksi krzykacze to ci ktorzy nigdy umowy hostingowej na oczy nie widzieli a maja najwiecej do powiedzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yakusa 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2009 nie śmiga mi serwer od wczoraj ok 22-23 a jak u Was? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2009 U mnie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yakusa 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2009 U mnie działa. mam konto na x12 z tego co się orientuję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yakusa 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2009 ju śmiga Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mario1973 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2009 a u mnie na dwóch stronkach : Error establishing a database connection M Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statnet 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2009 siec padla jakies 10 min temu, na razie kompletna cisza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheBlood 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2009 Potwierdzam. Po kilku miesiącach błogostanu mamy do czynienia z pierwszym padem sieci. Mam nadzieję, że Pan Sebastian szybko ją przywróci do życia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2009 Mam nadzieję, że Pan Sebastian szybko ją przywróci do życia Na pytanie kiedy dostałem info SMS-em od Pana Sebastiana - "20 minut" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2009 siec padla jakies 10 min temu, na razie kompletna cisza Prowadzone są prace mające na celu usunięcie tej usterki. Pozdrawiam Edit: Już działa :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2009 Niestety mój nie wstał 91.205.74.127 .. pinguje, ale nic nie działa nie da się połączyć z ssh nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach