Skocz do zawartości
Malitek

[opinie] Unixstorm.org

Polecane posty

Właśnie jestem w trakcie migracji na serwery Unixstorm.

 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością usługi oraz szybkością supportu Unixstorm. Serdecznie dziękuję Panu Michałowi i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od pewnego użytkownika w innym wątku dostałem takie oto informacje:

Może warto wróć do unixstorm to dobra firma właśnie zmieniła miejsce swoich maszyn i adresy IP

 

Czy zmiana maszyn wyszła na + ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od pewnego użytkownika w innym wątku dostałem takie oto informacje:

 

 

Czy zmiana maszyn wyszła na + ?

 

Witam,

 

Moja strona została przeniesiona do 3SF z Atmana i nie mogę zarzucić Unixowi iż była to zła decyzja. Szczerze mówiąc na poczatku obawiałem się nowego DC, lecz pan Michał podjął dobrą decyzje.

 

Ogólnie nie widzę różnicy w funkcjonowaniu strony w Warszawie a katowicach.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie nie widzę różnicy w funkcjonowaniu strony w Warszawie a katowicach.

 

 

Mnie również umieszczono w nowym DC jakiś tydzień temu, i również na razie nie widzę różnicy w funkcjonowaniu oby było tak dalej. Zobaczymy co pokażą statystyki uptime za jakiś czas :)

Edytowano przez maniks (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo lubię unixstorm, ale

 

traceroute to 91.227.122.1 (91.227.122.1), 30 hops max, 40 byte packets

**

3 c480d.cyfro.net (149.156.6.217) 1.748 ms 1.788 ms 1.779 ms

4 149.156.8.73 (149.156.8.73) 1.858 ms 1.896 ms 1.884 ms

5 do-atman.cyfronet.pl (193.111.36.82) 2.117 ms 2.121 ms 2.132 ms

6 z-atman.cyfronet.pl (193.111.36.81) 38.149 ms 36.455 ms 36.437 ms

7 85.14.102.49 (85.14.102.49) 12.944 ms 12.922 ms 12.901 ms

8 * * *

9 * * *

10 * * *

11 * * *

12 * * *

13 * * *

14 * * *

15 * * *

16 * * *

17 * * *

18 * * r1-3sf.unixstorm.org (91.227.122.1) 130.018 ms

 

 

traceroute to 91.227.122.1 (91.227.122.1), 30 hops max, 40 byte packets

**

3 91.200.32.1 (91.200.32.1) 0.341 ms 0.319 ms 0.245 ms

4 z-atman.1.artnet.pl (77.79.223.69) 4.828 ms 4.867 ms 4.846 ms

5 lt-9-3-0-8.r7.poland-r7.isp.atman.pl (85.232.232.66) 4.884 ms 4.990 ms 4.969 ms

6 ae1-3986.r5.poland-r7.poland.atman.pl (194.153.134.249) 5.071 ms 5.108 ms 5.086 ms

7 85.14.102.49 (85.14.102.49) 12.976 ms 13.097 ms 13.076 ms

8 * * *

9 * * *

10 * * *

11 * * *

12 * * *

13 r1-3sf.unixstorm.org (91.227.122.1) 149.172 ms 149.134 ms 156.331 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Był atak na naszą sieć - został dość szybko zablokowany, więc problemy były chwilowe.

 

Niestety, takie sytuacje zdarzają się wszędzie i na pewno nie jest to ostatni tego typu przypadek.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem firmy od tygodnia i moje pierwsze odczucia są jak najbardziej pozytywne. Kontakt z supportem jest bardzo miły, kiedy poprosiłem o wgranie bazy- po 7 minutach miałem maila z odpowiedzią, że gotowe. Strona chodzi stabilnie i bezawaryjnie (robiłem sondę wśród użytkowników).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem jedynie z połaczeniem TP do Unixa (ogólnie ATMANA) bo miałem dawniej pingi po 18-21 od lutego 17/18-stego. Ping 50~~ około.. Teraz niestety łącze się z atmanem przez niemcy (przesada...) No ale to wina jedynie TPsy - dodatkowo nie wiem kiedy to naprawią a z miłymi paniami w TP można porozmawiać ale nie na tematy związane z łączem bo proponują mi (jeśli usługa nie odpowiada) zerwanie umowy bez ponoszenia kosztów... (SUPER)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skorzystałbym z oferty, gdyby pojemności kont były choć trochę większe.

Zawsze mozesz napisac do Unixa z prosba o oferte indywidualna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem jedynie z połaczeniem TP do Unixa (ogólnie ATMANA) bo miałem dawniej pingi po 18-21 od lutego 17/18-stego. Ping 50~~ około.. Teraz niestety łącze się z atmanem przez niemcy (przesada...) No ale to wina jedynie TPsy

 

Że co?

C:\Users\Konrad>tracert unixstorm.org

Śledzenie trasy do unixstorm.org [91.227.123.1]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 1     *        *        *     Upłynął limit czasu żądania.
 2    47 ms    44 ms    46 ms  lodz-ru2.neo.tpnet.pl [213.25.2.133]
 3    82 ms    45 ms    66 ms  lodz-r2.tpnet.pl [213.25.5.81]
 4    45 ms    46 ms    46 ms  195.117.0.10
 5    46 ms    43 ms    47 ms  80.50.131.178
 6    47 ms    70 ms    47 ms  157.25.248.69
 7    51 ms    50 ms    84 ms  157.25.248.126
 8    54 ms    55 ms    55 ms  157.25.248.130
 9    52 ms    53 ms    54 ms  157.25.232.2
10    58 ms    54 ms    59 ms  unix-storm-r.3s.pl [85.14.85.238]
11    53 ms    54 ms    53 ms  unixstorm.org [91.227.123.1]

Śledzenie zakończone.

 

C:\Users\Konrad>tracert atman.pl

Śledzenie trasy do atman.pl [217.17.35.12]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 1     *        *        *     Upłynął limit czasu żądania.
 2    46 ms    46 ms    42 ms  lodz-ru2.neo.tpnet.pl [213.25.2.133]
 3    44 ms    42 ms    42 ms  lodz-r2.tpnet.pl [213.25.5.81]
 4    45 ms    47 ms    46 ms  war-ar3.tpnet.pl [195.205.0.210]
 5    47 ms    46 ms    48 ms  80.50.129.46
 6    47 ms    46 ms    46 ms  lt-5-2-0.5.r2.isp-r2.tpnet.atman.pl [194.153.134.2]
 7    48 ms    46 ms    46 ms  atmsa.atm.com.pl [46.229.147.124]
 8    45 ms    46 ms    46 ms  217.17.35.12

Śledzenie zakończone.

C:\Users\Konrad>

 

Jak widać opóźnienie ostatniej mili tożsame jest z opóźnieniem do routera brzegowego,

dodatkowo nie widać tu żadnego zagranicznego tranzytu ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem nowy na forum, ale interesuje mnie unixstrom i ich oferta.

 

Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają te serwery pod względem mocy CPU oraz czym się różni oferta Biznes od Max poza cena i wielkością dysku ??

 

Pozdrawia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze extra zagłębiłem się bardziej w ich stronę i znalazłem wszystko. Powiem szczerze że nieźle to wygląda, gdyż podają wszystkie dane bez żadnej ściemy (mam nadzieje) .

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze extra zagłębiłem się bardziej w ich stronę i znalazłem wszystko. Powiem szczerze że nieźle to wygląda, gdyż podają wszystkie dane bez żadnej ściemy (mam nadzieje) .

 

Pozdrawiam

Możesz być pewny :)

Mam od Roku Biznes 2 i jestem bardzo zadowolony :)

 

@Unixstorm.org

Jest możliwość przedłuzenia 'promocji' 25% taniej ? :)

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testuję u nich resellera , i powiem tak. Fajnie wszystko chodzi, ale właśnie gdy piszę ten post mam pierwszy pad. Nie łączy z serwerem mail dodatkowo direct admin strasznie laguje. Pewnie chwilowa przerwa, jednak na starcie współpracy trochę odstrasza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testuję u nich resellera , i powiem tak. Fajnie wszystko chodzi, ale właśnie gdy piszę ten post mam pierwszy pad. Nie łączy z serwerem mail dodatkowo direct admin strasznie laguje. Pewnie chwilowa przerwa, jednak na starcie współpracy trochę odstrasza

 

 

No właśnie też zastanawiam się nad resellem, tak z ciekawości który pakiet testujesz, na jakim obciążeniu itd ??

Edytowano przez Grzendi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer już działa. Kilkuminutowe problemy zostały szybko zażegnane .

 

@Grzendi: Nie są to jakieś duże obciążenia, zależy mi na wysokim uptime oraz szybkim ftp. Hostuje dwa fora klanowe , i przenoszę około 20 stron klientów (małe firmy) - bez zbędnego obciążenia :)

 

Wielkim plusem jest support. Odpowiedź na zgłoszenie nie przekracza 10 min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to chyba już wiem co wybiorę.

Mam aktualnie wykupiony hosting w superhost dokładnie dwa i powiem szczerze że na biznesowym jest w sumie jedna strona na tym serwerze ok. 120 wejść dziennie na WP i cały czas jest CPU przeciążony - masakra, a od nich nie można uzyskać żadnej informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnym roku utrzymywania usług w tej firmie może się wypowiem. Ja właśnie przedłużyłem współpracę o kolejny rok na koncie reseller. Współpraca wyśmienita, odpowiedzi z supportu w ciągu kilku godzin albo tego samego dnia. Jeden raz czekałem na odpowiedź 2 dni i echo, zadzwoniłem okazało się, że coś nie doszło przesłałem jeszcze raz i problem rozwiązano natychmiast z odpowiednią odpowiedzią zwrotną (chociaż niezadowalającą, chodziło o przekierowania mail na skrzynki komercyjne). Panel DA działa dobrze zarówno po stronie reseller jak i użytkowników, prośba o wgranie indywidualnego szablonu dla konta wykonane bez problemu i bardzo szybko. Co do CPU o jakim piszą forumowicze w powyższych postach to w panelu DA jest dostęp do "statystyk obciążenia" co ułatwia pracę i zanim napisze się do supportu można podglądnąć na swoim koncie jak jest (całkiem niezły plugin do DA). Szczerze polecam wszystkim, którzy się zastanawiają nad tym czy brać usługi w tej firmie czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja zadałem niewygodne pytanie i odpowiedzi brak od 2 dni smile.png

 

Nie mamy aktualnie żadnych wiadomości ani zgłoszeń bez odpowiedzi czekających od 2 dni.

W takim wypadku najprawdopodobniej odpowiedź została wysłana, ale jej Pan nie otrzymał.

Mogło tak być, jeśli pisał Pan do nas z adresu email w domenie, którą dopisał Pan do panelu na naszym serwerze i nie skonfigurował jej Pan poprawnie, odbierając maile z zewnętrznego serwera.

 

W takim wypadku proszę o kontakt telefoniczny lub przez system "NOC" dostępny po zalogowaniu na naszej stronie.

 

Zawsze w przypadku długiego braku odpowiedzi należy się z nami kontaktować inną drogą, ponieważ w 99% przypadków oznacza to problem z kontaktem zwrotnym, za pomocą którego wysyła do nas zgłoszenie dany klient.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodbniej dzisiaj zamierzam kupić pakiet Biznes 1, ponieważ support na proserwerze jest na prawdę beznadziejny. Wydaję mi się, że zainstalowałem wadliwy plugin do mybb, przez którego forum zjadało dużo zasobów - dostałem odpowiedź że przez to jestem na jakiejś maszynie która restrykcyjnie pilnuje wartości zbyt dużej ilości procesora / pamięci. Wykasowałem ten shoutbox, jednak problemy zostały, przez 5min forum działa normalnie, a potem wywala błędy 500 i 508, nie wiem jak to wytłumaczyć ponieważ wcześniej na tych pluginach wszystko było ok. Wywaliłem połowe pluginów i niestety dalej to samo. [Na forum mam około 1k userów.] Dostałem wiadomość, aby obserwować forum... Kontynuując odpisałem do nich tuż po tej wiadomości o godzinie 20, do dzisiaj nie uzyskałem odpowiedzi. Debug info z forum. SQL Queries: 24 / Memory Usage: 10.25 MB PHP version: 5.2.17 / Server Load: 9.36 / GZip Compression: Enabled.

 

Przed zakupieniem czegokolwiek na unixstorm skontaktowałem się z administracją, i dostałem błyskawiczną odpowiedź nt. moich pytań. Narazie jestem zadowolony z supportu. Jeszcze nie wiem jak będzie gdy zakupię hosting, ale po opiniach wygląda na to że to poważna firma. Na pewno wyrażę swoją opinię po zakupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

Z usług unixstorm.org korzystałem przez ponad pół roku. Współpracę tą wspominam bardzo dobrze. Uptime serwera na gwarantowanym poziomie, szybki kontakt z pomocą techniczną - odpowiedzi od 3 - 5h od momentu zgłoszenia (czasami nawet w ciągu 15 minut). Niestety konkurencja oferowała lepsze parametry w lepszej cenie. Mam nadzieje że doczekam się obniżki cen i znów będę mógł korzystać z ich usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×