Skocz do zawartości
lesio

Jor.pl - Ostatnio Pada Co Dziennie...

Polecane posty

Hi,

 

To już zaczyna być irytujące.

Od ładnych kilku dni jor.pl notorycznie pada i to co dziennie po kilkadziesiąt minut i nie jest to problem z łączami gdyż pingi są ok, tylko ewidętnie widać, iż serwer po prostu nie wyrabia, muli.

Obecnie też nie łączył sie w ogóle przez kilkadziesiąt minut, a teraz łączy się już, tylko, że baza SQL leży.

 

Nie chcę myśleć, iż jest to powtórka z sytuacji z całkiem nie dawnego czasu, gdzie przerwy odbywały się notorycznie i to nawet po parę godzin.

 

Zróbcie coś w końcu z tym, bo niby hosting tani, ale tak do końca nie jest tani gdyż jest masa firm ze znacznie tańszą ofertą i znacznie sprawniej działającymi serwerami i lepszym supportem gdzie na odpowiedź nie trzeba czekać nawet kilka godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a co, konczycie dzialalnosc ?

Prawie poplułem monitor... ale fakt, wypowiedź ze strony Kacpra, była niezwykle wyczerpująca :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i nic się nie poprawiło. Teraz kolejny pad 22:15. Często tylko część usług nie działa. Swoją drogą ciekawe czy support jeszcze istnieje, bo odpowiedzi na pytania ( e-mail, gg ) się 3 dzień nie potrafię doczekać.

 

EDIT: no teraz tylko 5 minut trwało to, ale już kilka godzin się męczę takimi kilku minutowymi padami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i nic się nie poprawiło. Teraz kolejny pad 22:15. Często tylko część usług nie działa. Swoją drogą ciekawe czy support jeszcze istnieje, bo odpowiedzi na pytania ( e-mail, gg ) się 3 dzień nie potrafię doczekać.

 

EDIT: no teraz tylko 5 minut trwało to, ale już kilka godzin się męczę takimi kilku minutowymi padami

 

 

 

nie szalej, w koncu to nie takie proste wylaczyc wszystko na raz, wylaczaja i demontuja po kolei caly sprzet :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i nic się nie poprawiło. Teraz kolejny pad 22:15. Często tylko część usług nie działa. Swoją drogą ciekawe czy support jeszcze istnieje, bo odpowiedzi na pytania ( e-mail, gg ) się 3 dzień nie potrafię doczekać.

 

EDIT: no teraz tylko 5 minut trwało to, ale już kilka godzin się męczę takimi kilku minutowymi padami

 

Przecież napisał że od poniedziałku zniknie problem :) (tylko nie wiadomo o który poniedziałek chodzi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od poniedziałku nie było żadnych przerw poza kilkoma restartami http.

@bald, @PeterSim - słaby żart

@Matjas - podaj na pw maila, lub problem o jakim pisałeś.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od poniedziałku nie było żadnych przerw poza kilkoma restartami http.

@bald, @PeterSim - słaby żart

@Matjas - podaj na pw maila, lub problem o jakim pisałeś.

 

Pozdrawiam

 

Z tego co wiem Jor posiada "wspanialych" administratorow ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z tego co wiem Jor posiada "wspanialych" administratorow ;-)

 

e tam nie ma sie co czepiac, trzeba skonczyc z tym nabijaniem sie! definitywnie !!

 

 

jor - twoja droga ku swietlanej przyszlosci....

 

 

nawet wierszyk pochwalny ulozylem:

 

jor to potega

jor to slawa

jor to nie zabawa

 

aby zostac poteznym jorem

nie mozesz za mlodu

bawic sie sisiorem

 

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jor to potega

jor to slawa

jor to nie zabawa

 

aby zostac poteznym jorem

nie mozesz za mlodu

bawic sie sisiorem

:)

 

hhahha.... padłem na plecy ^^ Wy chyba nie macie co robić przed świętami ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dziś padło wszystko, http, panel, serwer nie pinguje. Próbowałem wejść na swoją strone o 14:25, minęło 10 minut, a pewnie leży już dłużej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziś niestety mieliśmy poważniejszą awarię - 1 z trzech dysków skończył swój żywot. Na szczęście mimo ostatniego dnia roku, dysk został szybko wymieniony na nowy, a dane przywrócone z serwera backupowego.

 

Pozdrawiam i szczęśliwego życzę szczęśliwego i bezawaryjnego nowego roku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

dziś niestety mieliśmy poważniejszą awarię - 1 z trzech dysków skończył swój żywot. Na szczęście mimo ostatniego dnia roku, dysk został szybko wymieniony na nowy, a dane przywrócone z serwera backupowego.

 

 

buchneli juz kable, padl juz dysk... ciekawe co bedzie nastepne

toz to lepsze niz brazylijski serial, tutaj napiecie naprawde dawkowane jest w sposob mistrzowski...

wstaje rano i zadaje sobie pytanie czy dzis jor zadziala czy tez nie

 

nmsp :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bald to już nie jest takie śmieszne, biorąc pod uwagę ceny większe niż w iq lub kei. A jakością odstaje dość bardzo. Ja osobiście pracuje na sewerze do godzinny dziennie, i zawsze zanotuję conajmniej 1 minutową przerwę http, a często jest ich więcej. Ciekawy jestem ile takich przerw jest w ciągu dnia. Współczuję osobom które kupiły za cenę ze strony jor. Ja skorzystałem z promocji na allegro, bo nie chciałem pracować na localhoście, więc mi to tam rybka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bald to już nie jest takie śmieszne ..cut..

 

mnie to caly czas bawi gdyz nie mam konta w jor :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, zawsze jakoś broniłem Jor.. bo nowa marka, młody zespół etc. etc...

Ale nigdy nie zwróciłem uwagi na to, że faktycznie nie licząc allegrowych

promocji, ceny są wyższe niż chociażby w Kei.

A jednak taka półka cenowa zobowiązuje.

A pady apache.. jak sądzę zbyt wielu klientów na jednej maszynie

albo kilku klientów killerów.. przez co apache nie tyle pada co load

lata w kosmos..

Ale oczywiście to tylko moje luźne spekulacje :P.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buchneli juz kable, padl juz dysk... ciekawe co bedzie nastepne

 

To nie jest profesjonalnie przygotowany usługodawca. Nie ma nawet oddzielnej działalności gospodarczej. Jest podpięty do innej firmy. To już powinno dawać do myślenia. Dział techniczny: (0) 601 141 747, (32) 757 05 33 - chwilowo nieczynny

 

Śmiech na sali poprostu. Jak bym był klientem to bym sie już zaczął ewakuować z tej "firemki". Tym bardziej że siedzą w serwerowni o nędznej opinii czyli ncgroup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale uczciwie trzeba powiedzieć, że załatwienie awarii dysku 31 grudnia w takim czasie to naprawdę niezły rezultat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ale uczciwie trzeba powiedzieć, że załatwienie awarii dysku 31 grudnia w takim czasie to naprawdę niezły rezultat...

 

tylko jesli maja siedzibe na totalnym zadupiu, w miescie o godz 15.xx mozna bez problemu wszystko dostac

wiec co by nie mowic, podmianka dysku w sosnowcu to zaden wyczyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×