Skocz do zawartości

Polecane posty

Nie polecam firmy.

Ogólnie co prawda oceniam pozytywnie jeśli chodzi o serwery i hosting. Nie ma padów, wszystko chodzi stabilnie.

Ale jednak nie polecam na coś ważniejszego. Nie szanują klienta.

 

Ostatni wypadek z nimi.

Dostałem fakturę z terminem zapłaty 14 dni, do 26 sierpnia . Nie było informacji o wyłączeniu hostingu w jakimś innym terminie niż termin płatności. Jakież było moje zdziwienie gdy po paru dniach na stronie zamiast sklepu ukazała się strona informująca o niezapłaconej fakturze. Do terminu płatności zostało jeszcze 8 dni.

Jest tam poważny serwis i taka sytuacja oczywiście wpływa na wizerunek u klienta. Dobrze że zostało to szybko zauważone.

 

Po kontakcie strona co prawda została odblokowana w ciągu pół godziny, wszystko jest już zapłacone i działa.

Ale podejście mają cudowne. Tu fragment rozmowy:

 

 

Paweł Kloc: Prosz Pana w zasadzie to z czym jest problem ? konto wygaslo 2009-08-15 , dzis jest 2009-08-18 konto i tak dzialalo kilka dni bez oplaty Paweł Kloc: termin platnosci faktury nie mowi nic o terminie wylaczenia konta

 

Paweł Kloc: a termin wygasania konta moze Pan sprawdzic w www.panel.linuxpl.com

 

Ja: Ok. Nie ma problemu. Za rok poszukam czegoś innego. Pozdrawiam.

 

Paweł Kloc: no jezeli uwaza Pan ze w czyms zawinilismy to nie trzymamy na sile ;)

 

 

 

 

 

Więc uważam, że poważna firma powinna trzymać się terminów które sam ustala. Odłączanie bez ostrzeżenia stron www jest nie dopuszczalne. Czy uważacie inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lunac ale nie rozumiem do kogo ty masz pretensje?? Standardowo na opłacenie każdej faktury masz 14 dni, dostałes ją 3 dni przed upływem ważności konta więc mogłeś iśc i opłacic i nie byłoby problemu......

 

Jest tam poważny serwis

 

Skoro masz poważny serwis to chyba powinieneś pamiętać o takich rzeczach jak ważnośc konta??

 

 

Odłączanie bez ostrzeżenia stron www jest nie dopuszczalne. Czy uważacie inaczej?

 

A czy korzystanie z nieopłaconego konta jest dopuszczalne?? Ciekawe czy by byś był zadowolony jakby ktoś wypożyczył od ciebie za pieniądze samochód na godzinę , a wrócił za 4 ???

 

 

P.s. Żeby uprzedzić twoje pytanie: Nie jestem ich klientem ani pracownikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lunac ale nie rozumiem do kogo ty masz pretensje?? Standardowo na opłacenie każdej faktury masz 14 dni, dostałes ją 3 dni przed upływem ważności konta więc mogłeś iśc i opłacic i nie byłoby problemu......

Na opłacenie danej faktury masz tyle ile na niej jest napisane.

 

Dla mnie logiczne jest, że jeżeli dostaję fakturę za konkretną usługę i mam na niej podany określony termin płatności to mogę zapłacić w ostatnim dniu terminu płatności i nadal ta usługa będzie działać, nawet jeżeli data zakończenie usługi jest wcześniejsza. W/g mnie jeżeli linuxpl.com chce żeby płatność była przed końcem usługi to termin płatności za fakturę powinien być dniem zakończenia usługi i wtedy nie będzie żadnych nieporozumień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym się regdos zgadzam ale w końcu to w jego interesie jest żeby pilnować okresu płatności.

 

Fakt linuxpl też powinien pomyślec i wystawic wczesniej fakturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z tym się regdos zgadzam ale w końcu to w jego interesie jest żeby pilnować okresu płatności.

 

Fakt linuxpl też powinien pomyślec i wystawic wczesniej fakturę.

 

Wiesz, skoro firma mi pisze na fakturze, że mam czas do jakiejś daty, to myślę, że mam czas do tej daty, no 3 dni wcześniej wysłany przelew dotrze do najdziwniejszego banku. Nie przegapiłem terminu płatnosci.

A jednak strona była wyłaczona bez ostrzeżnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam konto 2gb na pocztę i jakieś skany jak komuś daję itp. Obsługa naprawdę fajna, ale przyznam, że dość wyluzowana, czego wcale nie uważam za wadę. Odpowiedzi dostaję zawsze w kilka minut. Padu żadnego nie miałem. Jestem na nowym serwerze s45 z procesorem Intel® Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz. Przyznam, że działa naprawdę dobrze i nie zamula. Bałem się, że jeżeli kupię takie konto w Niemczech, to będzie to działało wolno, ale wręcz przeciwnie. Wszystko śmiga. Ja ze swojej strony mogę ich jak najbardziej polecić. Nie wiem natomiast jak z dużymi stronami i forami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo
Dostałem fakturę z terminem zapłaty 14 dni, do 26 sierpnia . Nie było informacji o wyłączeniu hostingu w jakimś innym terminie niż termin płatności. Jakież było moje zdziwienie gdy po paru dniach na stronie zamiast sklepu ukazała się strona informująca o niezapłaconej fakturze. Do terminu płatności zostało jeszcze 8 dni.

Jest tam poważny serwis i taka sytuacja oczywiście wpływa na wizerunek u klienta. Dobrze że zostało to szybko zauważone.

 

Witam

 

Tak,to nasz blad ,wprowadzamy nowy system platnosci ktory za pozno wystawil fv i wczesniej przyblokowal Pana konto

Jak cos prosze do nas napisac na admin@linuxpl.com dodamy gratis miesiac za ta wpadke i przepraszam za klopot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile prawnie/regulaminowo nie jest to w żaden sposób ujęte, to linuxpl raczej obciążać kosztami zdjęcia z blacklisty (to 50eur wygląda znajomo... czyżby uceprotect ;) ),

 

to wg mnie POWINNO dojść do tego, że jeśli klientowi zostanie to udowodnione,

że to przez jego konto nastąpiła wysyłka spamu, i przez to serwer trafił na RBL, z którego zdjęcie jest płatne, to POWINIEN zostać obciążony tego kosztami.

Może wtedy klienci by zaczęli myśleć, co za dziadostwo wrzucają na serwer, może zaczęli by myśleć o tym, że komputera używa się do administracji i tylko niej, a nie łazi gdzie popadnie i później cały czas biadoli, jaki to on biedny.

A bajeczki o "zhackowaniu" czy też "atakach hakerskich" - co to providera właściwie obchodzi, że ktoś ma dziurawy formularz kontaktowy pozwalający na rozsyłkę spamu,

co to obchodzi go, że jakiś wirus się "sam" umieścił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smutne są te komentarze na wykopie, aż ma się ochote wziąć dowód, zamazać korektorem PL i flamastrem przeprawić na cokolwiek innego.

Toż komentarze na Onet'ie charkateryzują się nawet mniejszym stopniem totalnego braku ogłady i pieniactwa.

 

LinuxPL.com faktycznie niebardzo ma podstaw by obciążyć klienta kosztami,

nie mniej jednak mam nadzieję, że ta cała sprawa będzie suma sumarum pionierska

w zakresie modyfikacji regulaminów w firmach hostingowych i klienci zaczną odpowiadać za efekty swojego niedbalstwa.

 

Jako administrator z cała pewnością mogę stwierdzić, że zdecydowana większość problemów

na serwerach firm hostingowych jest wynikiem brakiem wiedzy i poważnego podejścia nie samych współtworzących,

a właśnie klientów. *

 

* nie, nie pracuję w linuxpl.com i nigdy nie pracowałem, nie znam tam nikogo, ani też nie pałam do firmy jakąkolwiek sympatią,

taka jest zwyczajnie prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, właśnie czytałem komenty na wykopie - żal, ból i ignorancja w wykonaniu komentujących.

 

Nie ładnie się zachowywał pracownik linuxpl, ale mieli rację blokując konto. U nas kilku klientów straciło konta bo sobie nie radzili ze swoimi komputerami czy też skryptami - normalne, że jak nie umiesz jeździć to stracisz prawo jazdy albo go wcale nie dostaniesz. Są 3 wyjścia: naucz się, zatrudnij eksperta, znajdź inne zajęcie - hosting jest od hostowania a nie uczenia programowania czy czyszczenia komuś komputera z wirusów. Tylko, że backupy takim delikwentom to my oddajemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tutaj niestety nie stanąłbym po stronie klienta. Kupując hosting dana osoba czyta regulamin, jeśli ma takie ważne dane to wynocha na dedyka lub VPS'a ;) no cóż, mamy tutaj przykład dosłownej interpretacji "za głupotę się płaci" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w całym tym tekście najbardziej żałosne było to, że user ma wszystko w d***.

Za swoje niedbalstwo (samo się nic nie robi...) powinien firmę przeprosić, obiecać jakąś poprawę itp. i zaproponować jakąś "ugodę" - np. to, że zapłaci może nie całość, ale do części opłaty za delisting się dorzuci i zacznie dbać o swoje zasoby.

 

A on nie... nie dość, że nie widzi tu ŻADNEJ swojej winy, to zaczyna rzucać paragrafami, no i ofc. negatywnym PR gdzie tylko się da.

Sądzę, że gdyby klient chciał się dogadać, a nie rzucać paragrafami ciągle, to jakoś sprawę by załatwił (nawet i uzyskanie backupu + papa).

 

 

Tak jak bell napisał - sprawa ta będzie dosyć pionierska,

bo da podstawy większości poważniejszych firm hostingowych do tego,

żeby do umowy/regulaminu dodać jakieś zapisy-furtki pozwalające obciążać klienta kosztami jego niedbalstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, co dana firma hostingowa ma powiedzieć klientom skarżącym się na IP na spamliście, jeśli faktycznie zawinił jeden użytkownik i on nie widzi żadnego problemu ;). Ciekawe, czy okaże się, że ta osoba miała konto za 50zł / rok ...

Żadna firma nie chce płacić za problemy, które nie wynikły z jej winy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Niq w hekko.pl jak miałem tam konto to firma tak zareagowała: http://www.webhostingtalk.pl/index.php?s=&...st&p=150935

 

Ja stoję po stronie klienta, dość aroganckie podejście do klienta szczególnie w temacie "nie mamy umowy i co nam Pani zrobi", "ok proszę iść na policje do sadu do mediów". Do tego firma twierdzi, że dane są definitywnie usunięte a za chwilę, ze może je wydać za 200 zł.

Klient ze swojej strony dość rzeczowo i logicznie argumentował.

 

Inna sprawą jest sam fakt ściągania haraczu przez UEPROTECT.

 

 

I jeszcze mi się coś nasunęło, ten 8 punk regulaminu (część o braku zwrotu kasy) jest wpisany na listę klauzul niedozwolonych UOKiK, zresztą punk 6 też by się nadał bo kwestia zmiany regulaminu jest inaczej załatwiana. Zresztą polecam http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsume...niedozwolonych/ i wyszukanie po branży usługi internetowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak się z Total Commandera korzysta. Zresztą dla mnie ktoś kto nie robi backupu, a ma coś ważnego na koncie to: trudno to jakoś napisać ładnie to nie napisze wcale.

 

Czy ta osoba cokolwiek robiła z tym hostingiem, raczej nie, bo nawet nie wiedziała co się robi, ale panowie tu mamy temat do opinii, a jednak trochę zbaczamy z tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stasiu

Wziąłem konto testowe i jutro (chyba) puszczę przelew

 

a większość komentarzy na wykopie to zapewne prowokacja ze strony konkurencji lub dzieci neo i tych którzy nawet nie wiedzieli że taka firma istnieje

 

przeciez linuxpl.com to firma zalozona przez abuserow (SMEk___ czy jakos tak nick), ktorzy wczesniej zajmowali sie ddosnetami... chyba pamietam gdzie stal botnet :), nawet to bylo w domenie linuxpl.com, na samym poczatku dzialalnosci "firmy", zreszta oni nie odprowadzaja zadnych podatkow, na liscie kontaktowej sa podane same imiona, ktora firma normalna tak robi? wszystko stoi na dedykach w hetzner.de, wynajmujac u nich cos, wynajmujesz to w hetzner.de... ta firma to jedna wielka prowizorka, na takiej to mozna sobie postawic najwyzej strone o pokemonach, nic powazniejszego, zadnej umowy z nimi nie zawieracie kupujac hosting..

 

zreszta na wszelki wypadek dodam ze linuxpl.com to to samo co serveradmin.pl

Nie wiem czy się śmiać czy płakać, na stronie jest nip i regon, a hetzner.de to porządna serwerownia, reszty tego komentarza nie chce mi się komentować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja żadnych zastrzeżeń do usług tej firmy nie mam. Mam u nich konto któryś rok i serwery zawsze działały stabilnie (nie przeciążone), support bardzo często online i ceny niskie (nie licząc dodatkowego transferu: za 1 GB płacą 6 gr, biorą 3 zł).

Sytuacja opisana w tym wątku, że administrator dał hasło do konta komuś kto o nie poprosił jest wybitnie przesadzona. Hasło przypominają tylko na email billingowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiero przyuważyłem na wykopie sprawę klientki przez którą serwer pojawił się w rbl. Nie ma co ukrywać, że regulamin świadczonych usług przez linuxpl jest lakoniczny i ten przypadek nie podchodzi pod żaden punkt regulaminu. Sądzę jednak że wina leży po obydwu stronach, bowiem wystarczyło od ręki zmienić hasła dostępu do konta i wyciąć dostęp do serwera poczty, po czym powiadomić klientkę bądź to telefonicznie, bądź e-mailem. Z drugiej strony to, że klientka nie była świadoma co zostało nawyczyniane z jej kontem, w jaki sposób i jakie są tego konsekwencje, zawdzięcza tylko i wyłącznie samej sobie, i odpowiada za to.

I mają rację administratorzy, by nie odblokowywać konta takiej osobie, bo i tak nie zmieni haseł, a jeśli nawet to zapisze je w aplikacjach przez które łączy się poprzez ftp, serwer pocztowy znowu wjedzie na blacklisty. Niech się jeszcze okaże, że dostęp mają osoby trzecie i to przez nie powstała cała zawierucha. Czy mają udowadniać to ? Wystarczą logi z serwera poczty na koncie użytkownika, a jeśli już dociekać to i black listy wyślą uzasadnienie.

Martwi mnie jednak to, że jeśli to jeden z popularnych koników łączących się przez ftp bazując na zapisanych w programach danych dot. autoryzacji, to owy Skaner antywirusowy w FTP jest lekko mówiąc niesprawny.

 

 

lunac: czy sprawdzałeś w ogóle co się znajduje w panelu klienta, bo "Nie przegapiłem terminu płatnosci." jest szukaniem dziury w całym. Znowu można dywagować że to wina usługodawcy, że dopiero 3 dni przed upływem terminu dowiedziałeś się o zapłacie. Ale mnie się widzi, że w ogóle nie nawiązałeś dialogu z prośbą o nie blokowanie konta do czasu zaksięgowania wpłaty, toteż konto dostało blokadę z automatu. A ja owszem, napisałem prośbę o nie blokowanie konta po okresie testowym, bo mogę opłacić dopiero po kilkunastu dniach od rejestracji. I administratorzy poszli mi na rękę, choć jeszcze im złotówy nie zapłaciłem.

 

 

Stasiu: na linii cena<->jakość, to jakość hostingu jest b.dobra. Support odpowiada bardzo szybko i dość rzeczowo.

Upewniłem się co do kilku rzeczy przed zakupem usługi (2GB) i po zakupie wszystko dalej jest ok. Dostałem też bonusa za to, że zmieniałem usługodawcę. Polecam jednak upewnić się przed zakupem, aby nie było niedomówień*.

Przy czym cieszy mnie możliwość dokupienia dodatkowych usług (np. listy mailingowe, które nie są tak znowuż często oferowane).

 

Tak apropo sprawdzałem który serwer ma najszybszy response i po mailu do supportu czy zaalokują moje konto na wybrany przeze mnie serwer, dowiedziałem się że będzie on niedługo wyłączony ... a wjadę na nówkę s4x na coreI7.

Wood już wspomniał że jest ok i sam to potwierdzam. Znam też kilka większych serwisów internetowych korzystających z usług dc hetznera co utwierdziło mnie w przekonaniu, że gorzej niż tam gdzie byłem, na pewno nie będzie.

 

*Tylko żeby nie było jaj, to cały czas jest shared, aby nie wyszło że można na nim wszystko, administratorzy to samarytanie itd. Ja się jeszcze po prostu nie sparzyłem na usługach linuxpl.

 

Co mi się nie podoba: statystyki odwiedzin są biedne (awstats i miesięczny webalizer - nie grzebałem w confie, może da się zwiększyć zapis logów do całego roku i dokładniejsze statystyki awstats) i uruchomienie dostępu w postaci http://domena/statystyki (+ew. rewritem wymusić autoryzowany dostęp ) nie działa z poziomu DA. Jeszcze nie robiłem symlinka bezpośrednio spod shella, jak to zrobię nie omieszkam powiadomić.

Chciałbym aby administracja linuxpl defaultowo ustawiła dokładniejsze statystyki, bądź dodała inne (np. urchin).

 

z mniejszych, ale sensownych ficzerów: powiadamianie o poczcie na gadzinę jest całkiem spoko, aczkolwiek wymaga to ręcznego ustawiania przez administrację - również przydałby się automat do tego, a i nie pogardziłbym takim ficzerem via jabber (choć spod shella można i jedno i drugie).

4 popularne webmaile do wyboru też są ok, bo sam squirrel nie widziałby mi się, choć tylko spod niego można zmienić hasło ze wszystkich 4.

 

ps. skoro każdy poleca się jako polecającego przy zamawianiu usługi, to ja też nie omieszkam. Nick ten sam co na wht

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Linuxpl polecam otwarcie, mam u nich kilka kont, kupione głównie ze względu na tani dostęp SSH. Nie napisze nic nowego jeśli chodzi o wieszanie się, błędy itd., bo nie uświadczyłem. Z obsługi technicznej korzystam kilka razy w roku (z własnej winy) i mogę powiedzieć, że dużo rzeczy da się załatwić przez komunikator (ale nie przez GG, tylko przez ten LiveChat z ich strony). Jedynie jak juz jest późno to jeden mail rozwiązuje następnego dnia sprawę.

Posiadam hosting, domeny oraz telefonię VoIP z tej firmy. Jeśli ktos ma pytania, prosze pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×