Skocz do zawartości


 

- - - - -

opinie szybki-serwer.pl

opinie szybki-serwer.pl

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
82 odpowiedzi na ten temat

opinie szybki-serwer.pl

#1 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 21 sierpień 2008 - 14:19

Opinie o szybki-serwer.pl
Temat uaktualniany na bieżąco


Witam,

Proszę o wszystkie opinie użytkowników firmy szybki-serwer.pl

Dziękuję i Pozdrawiam,
Bartek

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostin...ybki-serwer-pl/
Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/6-szybki-serwer-pl/
Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostin...zybki-serwerpl/
  • 0

#2 tryumf_pl

tryumf_pl

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Firma:INWEST P.U.P.H.
  • Imię:Wojciech

Napisany 21 kwiecień 2010 - 14:47

Witam,
Postanowiłem się zarejestrować i dodać swoją opinię do wątku. Jestem klientem firmy EDART (szybki-serwer.pl) od 2 lat. Czy mogę napisać coś dobrego o tej firmie? NIE! Dlaczego? Wymieniam poniżej:
1. Brak możliwości zalogowania się poprzez stronę do panelu administracyjnego (panel klienta itp... bez różnicy określenie danej funkcji)
2. W Pierwszym roku po opłaceniu usług faktury nie otrzymałem. Gdy się upomniałem o nią, nie wiedzieli co mi powiedzieć - o ile ktoś łaskawie odpisał na moje zapytanie. Podobno wysłali ją do mnie (do firmy) po raz drugi. Ta również nie dotarła. Tłumaczyli że pewnie została zgubiona po drodze. Cóż za pech.
2. Po upływie 12 miesięcy zostałem poproszony o uiszczenie opłaty. Chciałem sprawdzić ile zapłacić poprzez panel administracyjny, lecz ten jeszcze nie był gotowy (buahaha). Poprosiłem o fakturę pro-forma i.... DOSTAŁEM !!! Po dokonaniu przelewu zapytałem mailem o termin wysłania do mnie faktury właściwej. Zapytałem drugi raz... trzeci... czwarty i..... CISZA za każdym razem. Co począć... zacząłem prosić o przysłanie jej... nie pomogło.
3. Serwery są bardzo wolne w porównaniu do konkurencyjnych ofert innych firm (tutaj uwaga!!! - firma EDART ma założonych kilka stron z ofertą hostingu, więc lepiej zawsze przyglądnąć się każdej ofercie znalezionej w sieci, czy przypadkiem nie pochodzi od nich).
4. Nie uzyskuje się odpowiedzi na żadne z moich zapytań od co najmniej 10 miesięcy.
5. Telefony niby działają, lecz nikt nie wie u nich jak je odebrać.... czyli mają nas w du*ie
6. Na wiadomości GG nikt nie odpowiada nawet po czasie.
7. Moje wiadomości wysłane za pośrednictwem formularza ze strony również pozostają bez echa. Pewnie się gubią po drodze jak faktury wysłane do mnie.
Wymieniać tak mogę bardzo dłuuuugo, lecz nie ma to sensu.
W skrócie napiszę co następuje. Jestem chamem, jeśli ktoś mnie traktuje po chamsku, więc za brak faktur zgłoszenie do US poszło szybciutko. Mam nadzieję że US poczeka (jak to ma w zwyczaju) urzędowe 7 latek i dopiero wtedy poproszą o dokumenty z mojej (i nie tylko mojej) transakcji. Grzecznie naliczą zaległy podatek, którego nie zapłacili skoro nie wystawili faktury... będzie ciekawie.
Do Prokuratury zgłosiłem sprawę usunięcia danych na moim koncie hostingowym, łącznie z bazą danych, co nie było spowodowane awaria a celowym działaniem. Sprawa jest z dzisiaj, lecz z przyjemnością będę was informował jeśli zajdzie taka potrzeba o efektach.
Na zakończenie dodam tylko, że firma EDART ma dość spore długi, choć z informacji jakie otrzymałem, jeden z długów ostatnio spłaciła. Pożyjemy - zobaczymy.
  • 0

#3 Edart

Edart

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1082 postów
  • Firma:FHU EDART

Napisany 21 kwiecień 2010 - 17:39

Bardzo chętnie poczekam na wezwanie czy to do prokuratury cz to do urzędu skarbowego,
piszesz niestworzone rzeczy po prostu, dlatego nawet nie będę odpowiadał punkt po punkcie jak to wypisałeś.
Może tak apropo podaj swój login do konta to Ci odpowiem z jakiego powodu konto zostało zablokowane, a skoro w dodatku usunięte dane z konta bez uprzedzenia to już w ogóle jakiś ewenement.

Odnośnie kontaktu, na każdego maila każdy dostaje odpowiedź tego samego dnia( nie będę liczył minut czy sekund),
na każde zgłoszenie na gg to samo, chyba że ktoś pisze z "obcego" adresu i kończy zapytanie na "witam" - na takie nie odpowiadamy.
Na telefon tylko ogólne informacje, przyznaję że cięzko się dodzwonić, będą uruchomione infolinie.
reszta to jakieś nieporozumienie, tym bardziej mnie dziwi że to pisze "firma", która od 2 lat korzysta z naszych usług.
Bardzo chętnie poznam szczegóły o co chodzi, bo sytuacja jest dla mnie niezrozumiała.
  • 0

#4 marioside

marioside

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Mariusz

Napisany 21 kwiecień 2010 - 19:24



tryumf_pl hmmm.. dla lata korzystasz? To skoro tak źle jest to czemu zrezygnowałeś z usług Edart'u?
Ja zawsze dostaje odpowiedź na gadu bo opisuje temat jaki mam do omówienia z konsultantem.

apropo rada "gg: 4983482
proszę od razu opisać temat"

Ta informacja znajduję się na stronie firmy ;) mówię jako zadowolony klient.

Pozdrawiam
MS

  • 0

#5 Logout.pl

Logout.pl

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 143 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl sp. z o.o.
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Grzyb

Napisany 21 kwiecień 2010 - 19:32

Jestem chamem, jeśli ktoś mnie traktuje po chamsku, więc za brak faktur zgłoszenie do US poszło szybciutko. Mam nadzieję że US poczeka (jak to ma w zwyczaju) urzędowe 7 latek i dopiero wtedy poproszą o dokumenty z mojej (i nie tylko mojej) transakcji. Grzecznie naliczą zaległy podatek, którego nie zapłacili skoro nie wystawili faktury... będzie ciekawie.


Kto mieczem wojuje...
Szykuj się na kontrolę, w takich sytuacjach dwie strony mogą być sprawdzone, co często jest robione - wiem to z dobrego źródła

Do Prokuratury zgłosiłem sprawę usunięcia danych na moim koncie hostingowym, łącznie z bazą danych, co nie było spowodowane awaria a celowym działaniem. Sprawa jest z dzisiaj, lecz z przyjemnością będę was informował jeśli zajdzie taka potrzeba o efektach.


Jeżeli nie masz umowy na piśmie to możesz sobie składać i do Strasburga a i tak to nic nie da
Nie ma umowy - nie ma określonych obowiązków stron - serwer jest firmy Edart więc może sobie kasować co chce

Na zakończenie dodam tylko, że firma EDART ma dość spore długi, choć z informacji jakie otrzymałem, jeden z długów ostatnio spłaciła. Pożyjemy - zobaczymy.


Edart to działalność gospodarcza o ile wiem więc finanse firmy nie są jawne, więc nie masz do nich dostępu, takżę proszę nie oczerniaj bezpodstawnie (lub jeżeli nie możesz przedstawić dowodów zdobytych zgodnie z prawem) firmy bo to nieładnie.

Swoją drogą tak kruszyć kopię o kilka złotych, nie podoba Ci się nie korzystasz z usług, nie musisz pokazywać zawiści i atakować publicznie kontrahenta bo to nie jest ładne i uczciwe.

Pozdrawiam
TG
  • 0

#6 Edart

Edart

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1082 postów
  • Firma:FHU EDART

Napisany 21 kwiecień 2010 - 20:58

ja w każdym razie czekam aż się nowo zarejestrowany user na tym forum ujawni kim jest a nie występuje anonimowo
i wytłumaczy co było przyczyną blokady konta ( dane nadal nie są usunięte, w tym przypadku poleżą jeszcze 2 lata zanim je skasuje )
spokojnie poczekam na te obiecane "wezwania", może będzie w końcu precedens że użytkownik serwera odpowie za niewłaściwe
dysponowanie kontem.
  • 0

#7 tryumf_pl

tryumf_pl

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Firma:INWEST P.U.P.H.
  • Imię:Wojciech

Napisany 27 kwiecień 2010 - 13:56



tryumf_pl hmmm.. dla lata korzystasz? To skoro tak źle jest to czemu zrezygnowałeś z usług Edart'u?
Ja zawsze dostaje odpowiedź na gadu bo opisuje temat jaki mam do omówienia z konsultantem.

apropo rada "gg: 4983482
proszę od razu opisać temat"

Ta informacja znajduję się na stronie firmy :D mówię jako zadowolony klient.

Pozdrawiam
MS


Tak, dwa lata. Dokładnie mówiąc od grudnia 2008 do kwietnia 2010, czyli nie są to pełne lata. Na ich serwerze miałem umieszczone strony (byle jakie, wykonane w HTML) kierujące osoby na sklep internetowy.
Na GG pisałem nie raz, więc rada śmieszna. Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi!

Kto mieczem wojuje...
Szykuj się na kontrolę, w takich sytuacjach dwie strony mogą być sprawdzone, co często jest robione - wiem to z dobrego źródła


Jeżeli nie masz umowy na piśmie to możesz sobie składać i do Strasburga a i tak to nic nie da
Nie ma umowy - nie ma określonych obowiązków stron - serwer jest firmy Edart więc może sobie kasować co chce



Edart to działalność gospodarcza o ile wiem więc finanse firmy nie są jawne, więc nie masz do nich dostępu, takżę proszę nie oczerniaj bezpodstawnie (lub jeżeli nie możesz przedstawić dowodów zdobytych zgodnie z prawem) firmy bo to nieładnie.


Swoją drogą tak kruszyć kopię o kilka złotych, nie podoba Ci się nie korzystasz z usług, nie musisz pokazywać zawiści i atakować publicznie kontrahenta bo to nie jest ładne i uczciwe.

Pozdrawiam
TG

Firma istnieje od 1990 roku i przez te lata było dość sporo kontroli. Nigdy nie została ukarana. Korzystamy tylko z legalnego oprogramowania. Chyba że coś innego miałeś na myśli, więc napisz, odpowiem.
Wiem, po części masz racje. Bałem się, że brak faktury stawia mnie na straconej pozycji, jednak nie do końca. Napisali do mnie maila z prośbą o opłacenie konta hostingowego, a nawet (wspominałem o tym) wysłali proformę. W takim razie obowiązują ich przepisy prawa polskiego. Nie znam szczegółów, lecz prawnik współpracujący z firmą od początku jej powstania gwarantuje sukces.
Informacje te były zdobyte zgodnie z prawem. Dług został wystawiony na licytację a informacje były dostępne w internecie.

Nie "kruszę" nic. Po prostu jestem uczciwy dla wszystkich, oni nie. Dodam, że ktoś kto Cię oszukuje nie jest przez Ciebie nazywany kontrahentem!

Bardzo chętnie poczekam na wezwanie czy to do prokuratury cz to do urzędu skarbowego,
piszesz niestworzone rzeczy po prostu, dlatego nawet nie będę odpowiadał punkt po punkcie jak to wypisałeś.
Może tak apropo podaj swój login do konta to Ci odpowiem z jakiego powodu konto zostało zablokowane, a skoro w dodatku usunięte dane z konta bez uprzedzenia to już w ogóle jakiś ewenement.

Odnośnie kontaktu, na każdego maila każdy dostaje odpowiedź tego samego dnia( nie będę liczył minut czy sekund),
na każde zgłoszenie na gg to samo, chyba że ktoś pisze z "obcego" adresu i kończy zapytanie na "witam" - na takie nie odpowiadamy.
Na telefon tylko ogólne informacje, przyznaję że cięzko się dodzwonić, będą uruchomione infolinie.
reszta to jakieś nieporozumienie, tym bardziej mnie dziwi że to pisze "firma", która od 2 lat korzysta z naszych usług.
Bardzo chętnie poznam szczegóły o co chodzi, bo sytuacja jest dla mnie niezrozumiała.


Cieszę się, że czekasz. Widzę że tutaj szybciej uzyskuję odpowiedź od was niż gdziekolwiek indziej.
Firma to INWEST P.U.P.H. a login "puchary".
Odpowiadacie???? Pewny jesteś????
Ciekawe w takim razie dlaczego moje maile nie dochodzą do was - zaznaczam że konta mailowe są na serwerze innej firmy!!!
Pisałem do was z mojego firmowego maila (imiennego) w dniach: NIE OBEJMUJĄ WIADOMOŚCI WYSŁANYCH POPRZEZ WASZĄ STRONĘ
18.12.2008
18.12.2008
17.04.2009
17.04.2009
27.04.2009
22.12.2009
23.12.2009
30.12.2009
16.04.2010
19.04.2010
20.04.2010
Maile od was uzyskiwałem w dniach:
05.11.2009 (odpowiedź na zapytanie ze strony dot. panelu administracyjnego:
Witam.
Panel klienta ma być zmieniony tak jak strona firmowa, w sobotę mają się
zakończyć testy i zostanie udostępniony klientom.
Jeżeli chciałby Pan uzyskać informacje do kiedy ma Pan opłacone usługi
proszę podać swój login - prześlemy informacje.
Pozdrawiam
22.12.2009
Witam.
Minął okres ważności konta: puchary
W celu odnowienia na kolejny rok proszę o dokonanie wpłaty na podane
niżej konto.
Pakiet można zmienić na inny, w tym celu proszę wybrać odpowiedni ze
strony www.szybki-serwer.pl .
Jeżeli wpłata została dokonana, proszę przesłać informację jaki został
wpisany tytuł płatności, być może nie udało się jej zidentyfikować.
22.12.2009
Witam.
Panel klienta jest odłączony ale już mamy gotowy nowy,
najprawdopodobniej jeszcze w tym roku zostanie udostępniony do użytku -
ostatnie testy.

Jak widać tylko jedna odpowiedź na zadane pytanie przez maila i jedna na zapytanie wysłane poprzez stronę. GG i telefon milczą.
Odnośnie sugerowania że w moim zapytaniu coś było nie tak, dlatego nikt na GG nie odpisał - piszę składnie, potrafię przedstawić problem, zadać pytanie w sposób skonkretyzowany, nie popełniam błędów. Wymyśl inną bajeczkę.

JESZCZE KILKA SŁÓW DO CZYTAJĄCYCH !!!
Jestem w stanie udowodnić moje słowa, jeśli ktoś tego oczekuje, proszę pisać na tym forum. Mogę pokazywać zrzuty ekranu, mogę zaprosić do firmy i pokazać - dla mnie bez różnicy.
Firma mieści się w Gliwicach, jej nazwę podałem na początku. Sprzedajemy trofea sportowe, zajmujemy się poligrafią, gadżetami itp. Mam nadzieję że nikt nie zarzuci mi że jestem anonimowy.
PS: Słówko do EDART. Uważasz że skoro jestem nowy tutaj, to od razu moja wiarygodność jest bliska zeru?
  • 0

#8 Edart

Edart

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1082 postów
  • Firma:FHU EDART

Napisany 27 kwiecień 2010 - 17:14

1. dziwne że inni klienci nie mają problemu z kontaktem.
2. przez 2 lata serwer nie był "powolny" - pewnie zwolnił w momencie kiedy zablokowaliśmy konto o loginie "puchary".
3. skoro była wystawiona proforma, więc i FV,
4. istnieje jeszcze coś takiego jak paragon
5. i tak na koniec, skoro jesteś taki "uczciwy dla wszystkich" to podziel się na forum informacją
jaką otrzymałeś od nas e-mailem na temat powodu zablokowania konta ( a może nie doszedł ? )
piszesz wybiórczo tylko to co dla Ciebie wygodne, pomijając istotne fakty które jakby nie było doprowadziły do tego sporu.

PS dług o którym piszesz to stara sprawa rodzinna a nie firmowa,
  • 0

#9 tryumf_pl

tryumf_pl

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Firma:INWEST P.U.P.H.
  • Imię:Wojciech

Napisany 04 maj 2010 - 13:15

1. dziwne że inni klienci nie mają problemu z kontaktem.
Naprawdę dziwne, skoro nie raz czytałem opinie na temat kontaktu z Wami. Ustosunkuj się do mojej wypowiedzi, podałem terminy w których pisałem do was... masz jakieś odpowiedzi u siebie?
2. przez 2 lata serwer nie był "powolny" - pewnie zwolnił w momencie kiedy zablokowaliśmy konto o loginie "puchary".
3. skoro była wystawiona proforma, więc i FV,
FV nie otrzymałem, o czym pisałem wiele razy. Nie raczyliście odpowiedzieć.
4. istnieje jeszcze coś takiego jak paragon
Wiem że istnieje... czy to coś zmienia?
5. i tak na koniec, skoro jesteś taki "uczciwy dla wszystkich" to podziel się na forum informacją
jaką otrzymałeś od nas e-mailem na temat powodu zablokowania konta ( a może nie doszedł ? )
MAIL OD WAS W SPRAWIE SERWERA
======
Witam.
Konto zostało zablokowane z powodu rozsyłania spamu.
Administrator sprawdza czy czy było to celowe działanie czy nie.
Po południu prześlę informację.

Pozdrawiam
======
"Po południu prześlę informację." - pisałem, próbowałem dzwonić... NIC... żadnej informacji.


piszesz wybiórczo tylko to co dla Ciebie wygodne, pomijając istotne fakty które jakby nie było doprowadziły do tego sporu.
Nie pomijam faktów. Nie mam nic do ukrycia. To ty jakoś nie potrafisz się ustosunkować do moich zarzutów.

PS dług o którym piszesz to stara sprawa rodzinna a nie firmowa,
Rodzinna? Ciekawe dlaczego dług był firmowy. To akurat sprawa mało ważna. Ważniejsze jest dla mnie to że starasz się pokazać tutaj jako porządny dostawca usług hostingowych, którym nie jesteś.
Na mój zarzut - brak kontaktu mailowego, brak odpowiedzi na zadane pytania, brak odpowiedzi poprzez komunikator gg itp - ty odpowiadasz "że inni klienci nie mają problemu z kontaktem".
Tak ciągnąć sprawę można w nieskończoność.
Po co się upominam o fakturę skoro inni tego nie robią... itp...


Przepraszam czytających, gdyż "zacytowałem" całą wypowiedź przedmówcy. Moje odpowiedzi wyróżniłem.
  • 0

#10 Edart

Edart

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1082 postów
  • Firma:FHU EDART

Napisany 04 maj 2010 - 13:45

no cóż, oczywiście ustosunkuję się do odpowiedzi:
1. główny kontakt to e-mail, Opinie 3-4 klientów na temat utrudnionego kontaktu: wina niekoniecznie musi być po naszej stronie,
jest wiele czynników któe na to wpływa, maile klientów mogły być np. na listach rbl. więc nie doszły, ale nie wnikam w to, nie o to chodzi. Na Twoje maile mam odpowiedzi, kwestią rozwiązania problemu był czas, kupiłeś serwer wsspółdzielony więc niestety chyba nie uważałeś że skoro z Twojego konta będą wysyłane spamy to nie zareagujemy a przy okazji do iluś firm, sklepów nie będą dochodziły maile.
2. na ten punkt nie odpowiedziałeś, rozumiem że nasze usługi były ok, do momentu zablokowania konta :D
3. nie odpowiadamy za działanie Poczty Polskiej, możemy wysłać duplikat.
4. zmienia - w kontekście sugerowania nieuczciwej działalności.
i odnośnie punktu PS: - żadnego długu firmowego nie ma ani nie było na sprzedaż
  • 0

#11 Shk

Shk

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 594 postów

Napisany 04 maj 2010 - 15:13

Z ciekawości zapytam, kiedy będzie wprowadzona obiecywana nowa wersja firmowej strony?
Lub kiedy będą poprawione błędy, które zostały wcześniej ujawnione...
  • 0

#12 tryumf_pl

tryumf_pl

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Firma:INWEST P.U.P.H.
  • Imię:Wojciech

Napisany 05 maj 2010 - 08:46

no cóż, oczywiście ustosunkuję się do odpowiedzi:
1. główny kontakt to e-mail, Opinie 3-4 klientów na temat utrudnionego kontaktu: wina niekoniecznie musi być po naszej stronie,
jest wiele czynników któe na to wpływa, maile klientów mogły być np. na listach rbl. więc nie doszły, ale nie wnikam w to, nie o to chodzi. Na Twoje maile mam odpowiedzi, kwestią rozwiązania problemu był czas, kupiłeś serwer wsspółdzielony więc niestety chyba nie uważałeś że skoro z Twojego konta będą wysyłane spamy to nie zareagujemy a przy okazji do iluś firm, sklepów nie będą dochodziły maile.
2. na ten punkt nie odpowiedziałeś, rozumiem że nasze usługi były ok, do momentu zablokowania konta :)
3. nie odpowiadamy za działanie Poczty Polskiej, możemy wysłać duplikat.
4. zmienia - w kontekście sugerowania nieuczciwej działalności.
i odnośnie punktu PS: - żadnego długu firmowego nie ma ani nie było na sprzedaż


AD 1
Raz maile docierają (wtedy gdy trzeba płacić potraficie odpisać), a innym razem nie docierają? Jak to wyjaśnisz?
Na kilkanaście wiadomości wysłanych za pomocą "kontaktu" z waszej strony otrzymałem 1 (słownie: jeden) odpowiedź.
Moje wiadomości wysłane poprzez GG również nie docierają do was.
Telefonu nikt nie odbiera. Dodam że sygnał jest, co oznacza że telefon jest włączony.

Odnośnie spamu. Nie wnikam w to czy to wasza bajeczka, dotycząca wyłączenia konta, czy prawdziwa informacja. Nie rozsyłałem spamu. Nie zrobił tego mój komputer, gdyż nie mam na nim zapisanych haseł do konta FTP. Nie zrobił tego żaden inny komputer w firmie, gdyż - jak powyżej. Informacja którą muszę tutaj podać, to z pewnością wasze zapewnienie o podaniu informacji dotyczącej mojego konta, która do mnie nie dotarła. Nie ustosunkowałeś się do tego.

AD2
Na temat waszych usług napisałem w moim pierwszym poście. Jeśli chodzi stricte o usługi hostingowe, to nie napiszę nic nowego niż inni użytkownicy tutaj. Raz jest, raz nie ma.

AD3
Kilkukrotnie pisałem do was w sprawie faktury. Pierwszej i drugiej. Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi. Nie tylko ja nie otrzymałem od was faktury za usługi i nie tylko ja o tym pisałem na różnych forach w sieci.
Z chęcią otrzymam duplikat. Jeśli można poprosić o informację o wysłaniu duplikatu to proszę ją podać tutaj. Najlepiej aby była wysłana listem poleconym. Z wielka chęcią pokryję koszty przesyłki.
Proszę zauważyć, że mowa jest duplikacie faktury z grudnia 2009!!!! Nie chcę faktury wystawionej w maju 2010, tylko DUPLIKAT FV z grudnia 2009 (faktury której nie otrzymałem)!!! To znacząca różnica w księgowości.

AD4
Za dużo pracy mam w bieżącym okresie, lecz jak znajdę chwilę to z przyjemnością poszukam dostępnych informacji o długach na jakie można trafić w sieci.
Dług o którym pisałem również odszukam, aby moje słowa nie pozostały "rzucone na wiatr".
  • 0

#13 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3411 postów

Napisany 05 maj 2010 - 10:25

Odnośnie spamu. Nie wnikam w to czy to wasza bajeczka, dotycząca wyłączenia konta, czy prawdziwa informacja. Nie rozsyłałem spamu.

A czy powiedziane było, że to ty rozsyłasz spam, czy też może, że z twojego konta rozsyłany był spam?

Nie zrobił tego mój komputer, gdyż nie mam na nim zapisanych haseł do konta FTP. Nie zrobił tego żaden inny komputer w firmie, gdyż - jak powyżej.
Informacja którą muszę tutaj podać, to z pewnością wasze zapewnienie o podaniu informacji dotyczącej mojego konta, która do mnie nie dotarła. Nie ustosunkowałeś się do tego.

Bo "zrobił" to pewnie jakiś twój dziurawy CMS, który masz na koncie www :)
  • 0

#14 webuser_84

webuser_84

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 23 lipiec 2010 - 07:19

Szybki-serwer.pl to największa porażka mojego hostingowego życia.
Mam kilka stron w kilku firmach:
- nazwa.pl (nigdy nie miałem problemów)
- linuxpl.com (też ani razu nic nie padło, pięknie śmiga i tanio)
- netarteria.pl (tam też wszystko ok, raz był problem, ale to 1 dzień niedziałania strony w ciągu roku)

no i nieszczęsny
- szybki-serwer.pl (tutaj strony padają noo dosłownie co chwilę, nawet kilka razy dziennie potrafi się nie wczytać)
Oczywiście admini twierdzą że wszystko ok, że to problem z łączem internetowym.. BZDURA! Tanie rozwiązanie - i dostosowując się do ceny - TAKA USŁUGA!
Nigdy więcej szybki-serwer.pl

ps. mam nadzieję że ten post sprawi że Panowie z "szybkiego" serwera w końcu coś z tym zrobią... JAKOŚĆ!!!!!! NIE ILOŚĆ PANOWIE!!!!
  • 0

#15 krzychru

krzychru

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisany 13 wrzesień 2010 - 19:57

Szybki serwer to dno. Mam u nich swoje trzy domeny z czego jedną od kilkunastu dni. Problemy były dość często od samego początku, które wpierw ignorowałem jak początkujący właściciel strony www na własnym wykupionym serwerze. Problemy zaczęły się jednak nasilać. Tłumaczone dopiero po samodzielnym zapytaniu co się dzieje z witrynami... Teraz od wieczora dnia 11.09.2010r do dzisiaj 13.09.2010r nie działają dwie z moich witryn oraz jedna mojej koleżanki leżąca na innym (jej) koncie serwera "szybki - serwer". Na moje pytania o usterkę powiedziano mi ze jeszcze w piątek to zostanie naprawione. Dzisiaj jest już poniedziałek wieczór i nadal nic nie działa. Zadziwia mnie to że ta firma serwer ma wykupiony od innej firmy w USA (tak mówi właściciel firmy EDART "szybki-serwer") i jest bezradna wobec sytuacji kiedy ten amerykański nawali a jest weekend i nie ma kto tam po drugiej stronie Ziemi zareagować. Mało tego zapewniano mnie ze w poniedziałek rano będzie już wszystko dobrze. Jest już wieczór i wciąż nie mam dostępu do moich dwóch witryn ani nie mogę skopiować plików poprzez ftp jako kopię zapasową. Ogólnie w tej chwili mogę uznać, że firma zniszczyła moje dane. Na moje wiadomości nikt nie odpowiada bo chyba mają już dość moich pytań o to kiedy wreszcie zadziała ;) Mam jednak prawo wiedzieć co się dzieje z moimi cennymi plikami. Ta firma to wielka improwizacja a jeśli się nie ma pieniążków na własny serwer to nie powinno się brać za tego rodzaju pseudo "usługi". Dziękuję.
  • 0

#16 www.ionic.pl

www.ionic.pl

    Weteran WHT

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1909 postów
  • Skąd:Kraków

Napisany 13 wrzesień 2010 - 20:14

Ta firma to wielka improwizacja a jeśli się nie ma pieniążków na własny serwer to nie powinno się brać za tego rodzaju pseudo "usługi". Dziękuję.

80% firma na rynku webhostingowym pracuje na serwerach dedykowanych, żeby świadczyć usługi nie trzeba od razu budować serwerowni, więc ten argument jest bezsensowny ;)
  • 0

#17 krzychru

krzychru

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisany 13 wrzesień 2010 - 20:30

80% firma na rynku webhostingowym pracuje na serwerach dedykowanych, żeby świadczyć usługi nie trzeba od razu budować serwerowni, więc ten argument jest bezsensowny ;)


Więc dlaczego twierdzi że serwery są w USA i polega na tak niepewnych serwerach? Od piątku trwa awaria. Nadal uważasz że wszystko jest ok? Dla mnie to w tej chwili strata moich pieniędzy i nie mówię tu o opłatach serwera ale o takich kosztach jakie ponoszę poprzez brak dostępu do moich treści...
  • 0

#18 www.ionic.pl

www.ionic.pl

    Weteran WHT

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1909 postów
  • Skąd:Kraków

Napisany 13 wrzesień 2010 - 20:49

Nadal uważasz że wszystko jest ok?

Nigdzie tak nie napisałem.

Dla mnie to w tej chwili strata moich pieniędzy i nie mówię tu o opłatach serwera ale o takich kosztach jakie ponoszę poprzez brak dostępu do moich treści...

Tracisz miliony, inwestuj w hosting który jest tyle wart a nie najtańsze rozwiązanie na rynku.
  • 0

#19 theONE

theONE

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:Dataspace.pl

Napisany 13 wrzesień 2010 - 20:57

Przy hostingu jak chcesz za bardzo oszczedzic bardzo czesto placisz podwojnie
  • 0

#20 Shk

Shk

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 594 postów

Napisany 13 wrzesień 2010 - 20:59

Ja miałem z tym hostingiem dwie przygody.
Po okresie ważności mojego serwera kończę współpracę.

Ciekaw jestem tylko tego, kiedy na stronie pojawią się poprawki
zgłoszonych tutaj błędów lub kiedy pojawi się ta obiecywana nowa szata graficzna.
  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników