Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

opinie szybki-serwer.pl

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

Opinie o szybki-serwer.pl

Temat uaktualniany na bieżąco

 

Witam,

 

Proszę o wszystkie opinie użytkowników firmy szybki-serwer.pl

 

Dziękuję i Pozdrawiam,

Bartek

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/6-szybki-serwer-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/6-szybki-serwer-pl/

Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34286-dyskusje-szybki-serwerpl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Postanowiłem się zarejestrować i dodać swoją opinię do wątku. Jestem klientem firmy EDART (szybki-serwer.pl) od 2 lat. Czy mogę napisać coś dobrego o tej firmie? NIE! Dlaczego? Wymieniam poniżej:

1. Brak możliwości zalogowania się poprzez stronę do panelu administracyjnego (panel klienta itp... bez różnicy określenie danej funkcji)

2. W Pierwszym roku po opłaceniu usług faktury nie otrzymałem. Gdy się upomniałem o nią, nie wiedzieli co mi powiedzieć - o ile ktoś łaskawie odpisał na moje zapytanie. Podobno wysłali ją do mnie (do firmy) po raz drugi. Ta również nie dotarła. Tłumaczyli że pewnie została zgubiona po drodze. Cóż za pech.

2. Po upływie 12 miesięcy zostałem poproszony o uiszczenie opłaty. Chciałem sprawdzić ile zapłacić poprzez panel administracyjny, lecz ten jeszcze nie był gotowy (buahaha). Poprosiłem o fakturę pro-forma i.... DOSTAŁEM !!! Po dokonaniu przelewu zapytałem mailem o termin wysłania do mnie faktury właściwej. Zapytałem drugi raz... trzeci... czwarty i..... CISZA za każdym razem. Co począć... zacząłem prosić o przysłanie jej... nie pomogło.

3. Serwery są bardzo wolne w porównaniu do konkurencyjnych ofert innych firm (tutaj uwaga!!! - firma EDART ma założonych kilka stron z ofertą hostingu, więc lepiej zawsze przyglądnąć się każdej ofercie znalezionej w sieci, czy przypadkiem nie pochodzi od nich).

4. Nie uzyskuje się odpowiedzi na żadne z moich zapytań od co najmniej 10 miesięcy.

5. Telefony niby działają, lecz nikt nie wie u nich jak je odebrać.... czyli mają nas w du*ie

6. Na wiadomości GG nikt nie odpowiada nawet po czasie.

7. Moje wiadomości wysłane za pośrednictwem formularza ze strony również pozostają bez echa. Pewnie się gubią po drodze jak faktury wysłane do mnie.

Wymieniać tak mogę bardzo dłuuuugo, lecz nie ma to sensu.

W skrócie napiszę co następuje. Jestem chamem, jeśli ktoś mnie traktuje po chamsku, więc za brak faktur zgłoszenie do US poszło szybciutko. Mam nadzieję że US poczeka (jak to ma w zwyczaju) urzędowe 7 latek i dopiero wtedy poproszą o dokumenty z mojej (i nie tylko mojej) transakcji. Grzecznie naliczą zaległy podatek, którego nie zapłacili skoro nie wystawili faktury... będzie ciekawie.

Do Prokuratury zgłosiłem sprawę usunięcia danych na moim koncie hostingowym, łącznie z bazą danych, co nie było spowodowane awaria a celowym działaniem. Sprawa jest z dzisiaj, lecz z przyjemnością będę was informował jeśli zajdzie taka potrzeba o efektach.

Na zakończenie dodam tylko, że firma EDART ma dość spore długi, choć z informacji jakie otrzymałem, jeden z długów ostatnio spłaciła. Pożyjemy - zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo chętnie poczekam na wezwanie czy to do prokuratury cz to do urzędu skarbowego,

piszesz niestworzone rzeczy po prostu, dlatego nawet nie będę odpowiadał punkt po punkcie jak to wypisałeś.

Może tak apropo podaj swój login do konta to Ci odpowiem z jakiego powodu konto zostało zablokowane, a skoro w dodatku usunięte dane z konta bez uprzedzenia to już w ogóle jakiś ewenement.

 

Odnośnie kontaktu, na każdego maila każdy dostaje odpowiedź tego samego dnia( nie będę liczył minut czy sekund),

na każde zgłoszenie na gg to samo, chyba że ktoś pisze z "obcego" adresu i kończy zapytanie na "witam" - na takie nie odpowiadamy.

Na telefon tylko ogólne informacje, przyznaję że cięzko się dodzwonić, będą uruchomione infolinie.

reszta to jakieś nieporozumienie, tym bardziej mnie dziwi że to pisze "firma", która od 2 lat korzysta z naszych usług.

Bardzo chętnie poznam szczegóły o co chodzi, bo sytuacja jest dla mnie niezrozumiała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tryumf_pl hmmm.. dla lata korzystasz? To skoro tak źle jest to czemu zrezygnowałeś z usług Edart'u?

Ja zawsze dostaje odpowiedź na gadu bo opisuje temat jaki mam do omówienia z konsultantem.

 

apropo rada "gg: 4983482

proszę od razu opisać temat"

Ta informacja znajduję się na stronie firmy ;) mówię jako zadowolony klient.

 

Pozdrawiam

MS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem chamem, jeśli ktoś mnie traktuje po chamsku, więc za brak faktur zgłoszenie do US poszło szybciutko. Mam nadzieję że US poczeka (jak to ma w zwyczaju) urzędowe 7 latek i dopiero wtedy poproszą o dokumenty z mojej (i nie tylko mojej) transakcji. Grzecznie naliczą zaległy podatek, którego nie zapłacili skoro nie wystawili faktury... będzie ciekawie.

 

Kto mieczem wojuje...

Szykuj się na kontrolę, w takich sytuacjach dwie strony mogą być sprawdzone, co często jest robione - wiem to z dobrego źródła

 

Do Prokuratury zgłosiłem sprawę usunięcia danych na moim koncie hostingowym, łącznie z bazą danych, co nie było spowodowane awaria a celowym działaniem. Sprawa jest z dzisiaj, lecz z przyjemnością będę was informował jeśli zajdzie taka potrzeba o efektach.

 

Jeżeli nie masz umowy na piśmie to możesz sobie składać i do Strasburga a i tak to nic nie da

Nie ma umowy - nie ma określonych obowiązków stron - serwer jest firmy Edart więc może sobie kasować co chce

 

Na zakończenie dodam tylko, że firma EDART ma dość spore długi, choć z informacji jakie otrzymałem, jeden z długów ostatnio spłaciła. Pożyjemy - zobaczymy.

 

Edart to działalność gospodarcza o ile wiem więc finanse firmy nie są jawne, więc nie masz do nich dostępu, takżę proszę nie oczerniaj bezpodstawnie (lub jeżeli nie możesz przedstawić dowodów zdobytych zgodnie z prawem) firmy bo to nieładnie.

 

Swoją drogą tak kruszyć kopię o kilka złotych, nie podoba Ci się nie korzystasz z usług, nie musisz pokazywać zawiści i atakować publicznie kontrahenta bo to nie jest ładne i uczciwe.

 

Pozdrawiam

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w każdym razie czekam aż się nowo zarejestrowany user na tym forum ujawni kim jest a nie występuje anonimowo

i wytłumaczy co było przyczyną blokady konta ( dane nadal nie są usunięte, w tym przypadku poleżą jeszcze 2 lata zanim je skasuje )

spokojnie poczekam na te obiecane "wezwania", może będzie w końcu precedens że użytkownik serwera odpowie za niewłaściwe

dysponowanie kontem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tryumf_pl hmmm.. dla lata korzystasz? To skoro tak źle jest to czemu zrezygnowałeś z usług Edart'u?

Ja zawsze dostaje odpowiedź na gadu bo opisuje temat jaki mam do omówienia z konsultantem.

 

apropo rada "gg: 4983482

proszę od razu opisać temat"

Ta informacja znajduję się na stronie firmy :D mówię jako zadowolony klient.

 

Pozdrawiam

MS

 

Tak, dwa lata. Dokładnie mówiąc od grudnia 2008 do kwietnia 2010, czyli nie są to pełne lata. Na ich serwerze miałem umieszczone strony (byle jakie, wykonane w HTML) kierujące osoby na sklep internetowy.

Na GG pisałem nie raz, więc rada śmieszna. Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi!

 

Kto mieczem wojuje...

Szykuj się na kontrolę, w takich sytuacjach dwie strony mogą być sprawdzone, co często jest robione - wiem to z dobrego źródła

 

 

Jeżeli nie masz umowy na piśmie to możesz sobie składać i do Strasburga a i tak to nic nie da

Nie ma umowy - nie ma określonych obowiązków stron - serwer jest firmy Edart więc może sobie kasować co chce

 

 

 

Edart to działalność gospodarcza o ile wiem więc finanse firmy nie są jawne, więc nie masz do nich dostępu, takżę proszę nie oczerniaj bezpodstawnie (lub jeżeli nie możesz przedstawić dowodów zdobytych zgodnie z prawem) firmy bo to nieładnie.

 

 

Swoją drogą tak kruszyć kopię o kilka złotych, nie podoba Ci się nie korzystasz z usług, nie musisz pokazywać zawiści i atakować publicznie kontrahenta bo to nie jest ładne i uczciwe.

 

Pozdrawiam

TG

Firma istnieje od 1990 roku i przez te lata było dość sporo kontroli. Nigdy nie została ukarana. Korzystamy tylko z legalnego oprogramowania. Chyba że coś innego miałeś na myśli, więc napisz, odpowiem.

Wiem, po części masz racje. Bałem się, że brak faktury stawia mnie na straconej pozycji, jednak nie do końca. Napisali do mnie maila z prośbą o opłacenie konta hostingowego, a nawet (wspominałem o tym) wysłali proformę. W takim razie obowiązują ich przepisy prawa polskiego. Nie znam szczegółów, lecz prawnik współpracujący z firmą od początku jej powstania gwarantuje sukces.

Informacje te były zdobyte zgodnie z prawem. Dług został wystawiony na licytację a informacje były dostępne w internecie.

 

Nie "kruszę" nic. Po prostu jestem uczciwy dla wszystkich, oni nie. Dodam, że ktoś kto Cię oszukuje nie jest przez Ciebie nazywany kontrahentem!

 

Bardzo chętnie poczekam na wezwanie czy to do prokuratury cz to do urzędu skarbowego,

piszesz niestworzone rzeczy po prostu, dlatego nawet nie będę odpowiadał punkt po punkcie jak to wypisałeś.

Może tak apropo podaj swój login do konta to Ci odpowiem z jakiego powodu konto zostało zablokowane, a skoro w dodatku usunięte dane z konta bez uprzedzenia to już w ogóle jakiś ewenement.

 

Odnośnie kontaktu, na każdego maila każdy dostaje odpowiedź tego samego dnia( nie będę liczył minut czy sekund),

na każde zgłoszenie na gg to samo, chyba że ktoś pisze z "obcego" adresu i kończy zapytanie na "witam" - na takie nie odpowiadamy.

Na telefon tylko ogólne informacje, przyznaję że cięzko się dodzwonić, będą uruchomione infolinie.

reszta to jakieś nieporozumienie, tym bardziej mnie dziwi że to pisze "firma", która od 2 lat korzysta z naszych usług.

Bardzo chętnie poznam szczegóły o co chodzi, bo sytuacja jest dla mnie niezrozumiała.

 

Cieszę się, że czekasz. Widzę że tutaj szybciej uzyskuję odpowiedź od was niż gdziekolwiek indziej.

Firma to INWEST P.U.P.H. a login "puchary".

Odpowiadacie???? Pewny jesteś????

Ciekawe w takim razie dlaczego moje maile nie dochodzą do was - zaznaczam że konta mailowe są na serwerze innej firmy!!!

Pisałem do was z mojego firmowego maila (imiennego) w dniach: NIE OBEJMUJĄ WIADOMOŚCI WYSŁANYCH POPRZEZ WASZĄ STRONĘ

18.12.2008

18.12.2008

17.04.2009

17.04.2009

27.04.2009

22.12.2009

23.12.2009

30.12.2009

16.04.2010

19.04.2010

20.04.2010

Maile od was uzyskiwałem w dniach:

05.11.2009 (odpowiedź na zapytanie ze strony dot. panelu administracyjnego:

Witam.

Panel klienta ma być zmieniony tak jak strona firmowa, w sobotę mają się

zakończyć testy i zostanie udostępniony klientom.

Jeżeli chciałby Pan uzyskać informacje do kiedy ma Pan opłacone usługi

proszę podać swój login - prześlemy informacje.

Pozdrawiam

22.12.2009

Witam.

Minął okres ważności konta: puchary

W celu odnowienia na kolejny rok proszę o dokonanie wpłaty na podane

niżej konto.

Pakiet można zmienić na inny, w tym celu proszę wybrać odpowiedni ze

strony www.szybki-serwer.pl .

Jeżeli wpłata została dokonana, proszę przesłać informację jaki został

wpisany tytuł płatności, być może nie udało się jej zidentyfikować.

22.12.2009

Witam.

Panel klienta jest odłączony ale już mamy gotowy nowy,

najprawdopodobniej jeszcze w tym roku zostanie udostępniony do użytku -

ostatnie testy.

 

Jak widać tylko jedna odpowiedź na zadane pytanie przez maila i jedna na zapytanie wysłane poprzez stronę. GG i telefon milczą.

Odnośnie sugerowania że w moim zapytaniu coś było nie tak, dlatego nikt na GG nie odpisał - piszę składnie, potrafię przedstawić problem, zadać pytanie w sposób skonkretyzowany, nie popełniam błędów. Wymyśl inną bajeczkę.

 

JESZCZE KILKA SŁÓW DO CZYTAJĄCYCH !!!

Jestem w stanie udowodnić moje słowa, jeśli ktoś tego oczekuje, proszę pisać na tym forum. Mogę pokazywać zrzuty ekranu, mogę zaprosić do firmy i pokazać - dla mnie bez różnicy.

Firma mieści się w Gliwicach, jej nazwę podałem na początku. Sprzedajemy trofea sportowe, zajmujemy się poligrafią, gadżetami itp. Mam nadzieję że nikt nie zarzuci mi że jestem anonimowy.

PS: Słówko do EDART. Uważasz że skoro jestem nowy tutaj, to od razu moja wiarygodność jest bliska zeru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. dziwne że inni klienci nie mają problemu z kontaktem.

2. przez 2 lata serwer nie był "powolny" - pewnie zwolnił w momencie kiedy zablokowaliśmy konto o loginie "puchary".

3. skoro była wystawiona proforma, więc i FV,

4. istnieje jeszcze coś takiego jak paragon

5. i tak na koniec, skoro jesteś taki "uczciwy dla wszystkich" to podziel się na forum informacją

jaką otrzymałeś od nas e-mailem na temat powodu zablokowania konta ( a może nie doszedł ? )

piszesz wybiórczo tylko to co dla Ciebie wygodne, pomijając istotne fakty które jakby nie było doprowadziły do tego sporu.

 

PS dług o którym piszesz to stara sprawa rodzinna a nie firmowa,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. dziwne że inni klienci nie mają problemu z kontaktem.

Naprawdę dziwne, skoro nie raz czytałem opinie na temat kontaktu z Wami. Ustosunkuj się do mojej wypowiedzi, podałem terminy w których pisałem do was... masz jakieś odpowiedzi u siebie?

2. przez 2 lata serwer nie był "powolny" - pewnie zwolnił w momencie kiedy zablokowaliśmy konto o loginie "puchary".

3. skoro była wystawiona proforma, więc i FV,

FV nie otrzymałem, o czym pisałem wiele razy. Nie raczyliście odpowiedzieć.

4. istnieje jeszcze coś takiego jak paragon

Wiem że istnieje... czy to coś zmienia?

5. i tak na koniec, skoro jesteś taki "uczciwy dla wszystkich" to podziel się na forum informacją

jaką otrzymałeś od nas e-mailem na temat powodu zablokowania konta ( a może nie doszedł ? )

MAIL OD WAS W SPRAWIE SERWERA

======

Witam.

Konto zostało zablokowane z powodu rozsyłania spamu.

Administrator sprawdza czy czy było to celowe działanie czy nie.

Po południu prześlę informację.

 

Pozdrawiam

======

"Po południu prześlę informację." - pisałem, próbowałem dzwonić... NIC... żadnej informacji.

 

piszesz wybiórczo tylko to co dla Ciebie wygodne, pomijając istotne fakty które jakby nie było doprowadziły do tego sporu.

Nie pomijam faktów. Nie mam nic do ukrycia. To ty jakoś nie potrafisz się ustosunkować do moich zarzutów.

PS dług o którym piszesz to stara sprawa rodzinna a nie firmowa,

Rodzinna? Ciekawe dlaczego dług był firmowy. To akurat sprawa mało ważna. Ważniejsze jest dla mnie to że starasz się pokazać tutaj jako porządny dostawca usług hostingowych, którym nie jesteś.

Na mój zarzut - brak kontaktu mailowego, brak odpowiedzi na zadane pytania, brak odpowiedzi poprzez komunikator gg itp - ty odpowiadasz "że inni klienci nie mają problemu z kontaktem".

Tak ciągnąć sprawę można w nieskończoność.

Po co się upominam o fakturę skoro inni tego nie robią... itp...

 

Przepraszam czytających, gdyż "zacytowałem" całą wypowiedź przedmówcy. Moje odpowiedzi wyróżniłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no cóż, oczywiście ustosunkuję się do odpowiedzi:

1. główny kontakt to e-mail, Opinie 3-4 klientów na temat utrudnionego kontaktu: wina niekoniecznie musi być po naszej stronie,

jest wiele czynników któe na to wpływa, maile klientów mogły być np. na listach rbl. więc nie doszły, ale nie wnikam w to, nie o to chodzi. Na Twoje maile mam odpowiedzi, kwestią rozwiązania problemu był czas, kupiłeś serwer wsspółdzielony więc niestety chyba nie uważałeś że skoro z Twojego konta będą wysyłane spamy to nie zareagujemy a przy okazji do iluś firm, sklepów nie będą dochodziły maile.

2. na ten punkt nie odpowiedziałeś, rozumiem że nasze usługi były ok, do momentu zablokowania konta :D

3. nie odpowiadamy za działanie Poczty Polskiej, możemy wysłać duplikat.

4. zmienia - w kontekście sugerowania nieuczciwej działalności.

i odnośnie punktu PS: - żadnego długu firmowego nie ma ani nie było na sprzedaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zapytam, kiedy będzie wprowadzona obiecywana nowa wersja firmowej strony?

Lub kiedy będą poprawione błędy, które zostały wcześniej ujawnione...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no cóż, oczywiście ustosunkuję się do odpowiedzi:

1. główny kontakt to e-mail, Opinie 3-4 klientów na temat utrudnionego kontaktu: wina niekoniecznie musi być po naszej stronie,

jest wiele czynników któe na to wpływa, maile klientów mogły być np. na listach rbl. więc nie doszły, ale nie wnikam w to, nie o to chodzi. Na Twoje maile mam odpowiedzi, kwestią rozwiązania problemu był czas, kupiłeś serwer wsspółdzielony więc niestety chyba nie uważałeś że skoro z Twojego konta będą wysyłane spamy to nie zareagujemy a przy okazji do iluś firm, sklepów nie będą dochodziły maile.

2. na ten punkt nie odpowiedziałeś, rozumiem że nasze usługi były ok, do momentu zablokowania konta :)

3. nie odpowiadamy za działanie Poczty Polskiej, możemy wysłać duplikat.

4. zmienia - w kontekście sugerowania nieuczciwej działalności.

i odnośnie punktu PS: - żadnego długu firmowego nie ma ani nie było na sprzedaż

 

AD 1

Raz maile docierają (wtedy gdy trzeba płacić potraficie odpisać), a innym razem nie docierają? Jak to wyjaśnisz?

Na kilkanaście wiadomości wysłanych za pomocą "kontaktu" z waszej strony otrzymałem 1 (słownie: jeden) odpowiedź.

Moje wiadomości wysłane poprzez GG również nie docierają do was.

Telefonu nikt nie odbiera. Dodam że sygnał jest, co oznacza że telefon jest włączony.

 

Odnośnie spamu. Nie wnikam w to czy to wasza bajeczka, dotycząca wyłączenia konta, czy prawdziwa informacja. Nie rozsyłałem spamu. Nie zrobił tego mój komputer, gdyż nie mam na nim zapisanych haseł do konta FTP. Nie zrobił tego żaden inny komputer w firmie, gdyż - jak powyżej. Informacja którą muszę tutaj podać, to z pewnością wasze zapewnienie o podaniu informacji dotyczącej mojego konta, która do mnie nie dotarła. Nie ustosunkowałeś się do tego.

 

AD2

Na temat waszych usług napisałem w moim pierwszym poście. Jeśli chodzi stricte o usługi hostingowe, to nie napiszę nic nowego niż inni użytkownicy tutaj. Raz jest, raz nie ma.

 

AD3

Kilkukrotnie pisałem do was w sprawie faktury. Pierwszej i drugiej. Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi. Nie tylko ja nie otrzymałem od was faktury za usługi i nie tylko ja o tym pisałem na różnych forach w sieci.

Z chęcią otrzymam duplikat. Jeśli można poprosić o informację o wysłaniu duplikatu to proszę ją podać tutaj. Najlepiej aby była wysłana listem poleconym. Z wielka chęcią pokryję koszty przesyłki.

Proszę zauważyć, że mowa jest duplikacie faktury z grudnia 2009!!!! Nie chcę faktury wystawionej w maju 2010, tylko DUPLIKAT FV z grudnia 2009 (faktury której nie otrzymałem)!!! To znacząca różnica w księgowości.

 

AD4

Za dużo pracy mam w bieżącym okresie, lecz jak znajdę chwilę to z przyjemnością poszukam dostępnych informacji o długach na jakie można trafić w sieci.

Dług o którym pisałem również odszukam, aby moje słowa nie pozostały "rzucone na wiatr".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie spamu. Nie wnikam w to czy to wasza bajeczka, dotycząca wyłączenia konta, czy prawdziwa informacja. Nie rozsyłałem spamu.

A czy powiedziane było, że to ty rozsyłasz spam, czy też może, że z twojego konta rozsyłany był spam?

Nie zrobił tego mój komputer, gdyż nie mam na nim zapisanych haseł do konta FTP. Nie zrobił tego żaden inny komputer w firmie, gdyż - jak powyżej.

Informacja którą muszę tutaj podać, to z pewnością wasze zapewnienie o podaniu informacji dotyczącej mojego konta, która do mnie nie dotarła. Nie ustosunkowałeś się do tego.

Bo "zrobił" to pewnie jakiś twój dziurawy CMS, który masz na koncie www :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybki-serwer.pl to największa porażka mojego hostingowego życia.

Mam kilka stron w kilku firmach:

- nazwa.pl (nigdy nie miałem problemów)

- linuxpl.com (też ani razu nic nie padło, pięknie śmiga i tanio)

- netarteria.pl (tam też wszystko ok, raz był problem, ale to 1 dzień niedziałania strony w ciągu roku)

 

no i nieszczęsny

- szybki-serwer.pl (tutaj strony padają noo dosłownie co chwilę, nawet kilka razy dziennie potrafi się nie wczytać)

Oczywiście admini twierdzą że wszystko ok, że to problem z łączem internetowym.. BZDURA! Tanie rozwiązanie - i dostosowując się do ceny - TAKA USŁUGA!

Nigdy więcej szybki-serwer.pl

 

ps. mam nadzieję że ten post sprawi że Panowie z "szybkiego" serwera w końcu coś z tym zrobią... JAKOŚĆ!!!!!! NIE ILOŚĆ PANOWIE!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybki serwer to dno. Mam u nich swoje trzy domeny z czego jedną od kilkunastu dni. Problemy były dość często od samego początku, które wpierw ignorowałem jak początkujący właściciel strony www na własnym wykupionym serwerze. Problemy zaczęły się jednak nasilać. Tłumaczone dopiero po samodzielnym zapytaniu co się dzieje z witrynami... Teraz od wieczora dnia 11.09.2010r do dzisiaj 13.09.2010r nie działają dwie z moich witryn oraz jedna mojej koleżanki leżąca na innym (jej) koncie serwera "szybki - serwer". Na moje pytania o usterkę powiedziano mi ze jeszcze w piątek to zostanie naprawione. Dzisiaj jest już poniedziałek wieczór i nadal nic nie działa. Zadziwia mnie to że ta firma serwer ma wykupiony od innej firmy w USA (tak mówi właściciel firmy EDART "szybki-serwer") i jest bezradna wobec sytuacji kiedy ten amerykański nawali a jest weekend i nie ma kto tam po drugiej stronie Ziemi zareagować. Mało tego zapewniano mnie ze w poniedziałek rano będzie już wszystko dobrze. Jest już wieczór i wciąż nie mam dostępu do moich dwóch witryn ani nie mogę skopiować plików poprzez ftp jako kopię zapasową. Ogólnie w tej chwili mogę uznać, że firma zniszczyła moje dane. Na moje wiadomości nikt nie odpowiada bo chyba mają już dość moich pytań o to kiedy wreszcie zadziała ;) Mam jednak prawo wiedzieć co się dzieje z moimi cennymi plikami. Ta firma to wielka improwizacja a jeśli się nie ma pieniążków na własny serwer to nie powinno się brać za tego rodzaju pseudo "usługi". Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ta firma to wielka improwizacja a jeśli się nie ma pieniążków na własny serwer to nie powinno się brać za tego rodzaju pseudo "usługi". Dziękuję.

80% firma na rynku webhostingowym pracuje na serwerach dedykowanych, żeby świadczyć usługi nie trzeba od razu budować serwerowni, więc ten argument jest bezsensowny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

80% firma na rynku webhostingowym pracuje na serwerach dedykowanych, żeby świadczyć usługi nie trzeba od razu budować serwerowni, więc ten argument jest bezsensowny ;)

 

Więc dlaczego twierdzi że serwery są w USA i polega na tak niepewnych serwerach? Od piątku trwa awaria. Nadal uważasz że wszystko jest ok? Dla mnie to w tej chwili strata moich pieniędzy i nie mówię tu o opłatach serwera ale o takich kosztach jakie ponoszę poprzez brak dostępu do moich treści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nadal uważasz że wszystko jest ok?

Nigdzie tak nie napisałem.

Dla mnie to w tej chwili strata moich pieniędzy i nie mówię tu o opłatach serwera ale o takich kosztach jakie ponoszę poprzez brak dostępu do moich treści...

Tracisz miliony, inwestuj w hosting który jest tyle wart a nie najtańsze rozwiązanie na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z tym hostingiem dwie przygody.

Po okresie ważności mojego serwera kończę współpracę.

 

Ciekaw jestem tylko tego, kiedy na stronie pojawią się poprawki

zgłoszonych tutaj błędów lub kiedy pojawi się ta obiecywana nowa szata graficzna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cała ta sytuacja jest spowodowana znanym chyba wszystkim na forum zamieszaniem w Livenet/sdc,

przez ich działania musieliśmy zmienić kilkadziesiąt adresów IP - nagle, bez uprzedzenia , przy okazji pojawił się błąd w DA.

Wszyscy klienci których ten problem dotknął byli na bieżąco informowani,

Ty Krzychru też - jeżeli masz ten sam login na serwerze co nick na forum.

SHK - nie kojarzę abyś się o coś pytał więc domyślam się że u Ciebie tego problemu nie było.

 

W nocy konta/domeny które jeszcze nie wyświetlają się prawidłowo także będą działać.

 

PS nie mamy serwerów w USA i nigdy nie było, być może Krzychru chodziło Ci o support DA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, zapewne chodziło mi o support i tu przepraszam.

Dziwi mnie fakt jaki jst gdyż nie słyszałem o tego typu problemach jeszcze u nikogo. jeśli nawet to proszę informować rzetelnie a nie łudzić że za godzinę będzie wszystko dobrze skoro nie jest już od 20 godzin kiedy mnie o tym Pan zapewniał. :/ Mam załóżmy sklep internetowy i nagle on - znika - i co następuje? To nie do pomyślenia. Stąd moje emocje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie zagłębiając się w tajniki techniczne działania serwerów bo ja nie muszę się wcale na tym znać. Chciałem tylko dodać że znów skończyło się na obiecankach cacankach. Ponoć nocą miało wszystko ruszyć i znów nic. Panowie ja nie jestem fachowcem od internetu. Zapłaciłem za usługę a ta nie jest realizowana, zapłaciłem pieniążki więc wymagam by działało to za co płacę jakie by nie było. Jeśli się coś robi na taką skalę jak np właśnie firma EDART i coś nie działa to się wymienia lub podmienia. Nie wierzę, że i tu by się nie dało tego zrobić na zasadzie jakiegoś zapasowego łącza lub innego dostawcy (a może własny serwer??). Może się mylę ... nie wiem. Płacę za chleb to go jem a tutaj ogólnie widzę samowola się dzieje i niejeden jak ja chodzi głodny bez tego chleba za który zapłacił. Nie ważne ile zapłacił ale zapłacił więc powinien mieć kromkę w ręce. ... [taka metafora w kontekście do sytuacji]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, dowcip jest tylko taki, że aby podmienić serwer na inną lokalizację, to do starego trzeba by mieć chociaż dostęp read-only, a tu przez dziecinne zagrywki dwóch mało poważnych dostawców DC, to nawet i tego nie ma.

 

Oczywiście, to Edarta nie usprawiedliwia, bo przy odpowiednich scenariuszach, to po prostu można by przywrócić na serwerach w innej lokalizacji zawartość ostatnich backupów i je rozpropagować. Tylko, że owe backupy trzeba także mieć dostępne w tej innej lokalizacji, a nie magazynować na dostępnym jedynie po LANie (ach te opłaty za transfer danych ;) ) wewnętrznym serwerze backupującym.

 

 

 

Mam nadzieję tylko, że teraz widać, czemu rozwiązania budżetowe po 10zł/rok, choć (jeśli akurat działają, to) parametry usługi mają podobne, a czasem nawet i lepsze, to jednak różnią się właśnie w takich sytuacjach od rozwiązań droższych molochów (gdzie podobno "przepłaca" się za markę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×