Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie hostnine.com (profil nieoficjalny)

  • 2 osób poleca
  • 5 nie poleca
  • Ilość opinii: 7
Ocena ogólna: 1,5/5
  • Niezawodność: 2/5
  • Możliwości: 2/5
  • Cena / Jakość: 1/5
  • Support: 1/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 0 opinii 0 opinii 7 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • Deacon - klient od styczeń 2012 napisał, że: Dodano: 20 wrzesień 2016 | #1
    Niestety ale coś w tej firmie się zepsuło i z dobrego hostingu nic nie zostało, kiepski uptime, reakcja na wiadomości do supportu po kilku tygodniach albo i wcale, o ironio nawet link z wypowiedzeniem umowy nie działa - https://secure.hostnine.com/cancel.php
    http://s21.postimg.org/6a4uspipf/hostnine1.jpg
    http://s21.postimg.org/ba2b0noc3/hostnine2.jpg
    • Ocena ogólna: 1,5/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 2/5
    w kategorii: Hosting
  • webmaniac - klient od -- napisał, że: Dodano: 04 maj 2011 | #2
    Korzystałem z usług Hostnine (i dalej korzystam, niestety) od 2 lat. W międzyczasie, przy założonych około 60 kontach spotkało mnie: 2 poważne przerwy w świadczeniu usługi w związku z przenosinami serwerów, które dotyczyły około 40% kont.1 poważne włamanie, podczas którego na wszystkich serwerach strona główna została podmieniona na jedną z "h4ck3d by", co świadczyło o tym, że ich zabezpieczenia są pożałowania warte1 poważny problem z bezpieczeństwem aplikacji opartych na WordPress i Joomla, gdzie skrypt (który dalej działa na serwerach USCentral) przeszukiwał wszystkie configi na serwerze w poszukiwaniu danych do bazy danych i podmieniał wszystkie treści wpisów na "Buy cheap viagra at ..." - jeden z przykładów działania można zobaczyć odwiedzając adres IP: 74.86.183.204 - który z resztą jest głównym adresem serwera. Więc włamywacze dalej mają dostęp do /var/www - gratulujęDwukrotne podniesienie cen i zlikwidowanie resellera "unlimited" i bez słowa przeniesienie klientów do najwyższego możliwego obecnie pakietu przy zmianie opłaty - również bez słowa.Pomoc techniczna rok temu - na prawdę wyśmienita, nie miałem nic - kompletnie nic do zarzucenia, obecnie jest to jeden z typowych hostingów bez przyszłości, które poszły w masówkę zamiast ilości.Wdrożenie "ResellerCentral" którego funkcjonalność w stosunku do poprzedniej wersji została zmniejszona o 1/3. Szczerze - ODRADZAM definitywnie firmę, jaką jest HostNine. Pomimo wszystkich argumentów "za" przedstawionych w tym temacie, wszystkich dobrych rzeczy jakie kiedykolwiek powiedziałem na temat Hostnine - jest to firma bez przyszłości. Nie jest to miejsce odpowiednie dla Ważnych dla Pańśtwa stron. Dziękuję za uwagę, --- EDIT --- Zapomniałem oczywiście wspomnieć o ważnym aspekcie - spróbuj tylko przenosić stronę z innego serwera i przeklikaj więcej niż 60 odświeżeń w minutę, a dostaniesz bana na serwerze - musisz potem błagać support i tłumaczyć się, że w danej chwili uruchamiałeś skrypt importujący bazę który przeładowywał się co niecałą sekundę w celu przejścia do następnej partii materiału. Dodatkowo mój klient, który za pomocą AJAXa przerzucał więcej danych - także ban. Dodatkowo uruchomienie każdej bardziej zaawansowanej aplikacji - na przykład z użyciem SOAP wymaga pisemnej prośby w kierunku administratorów - kpina? Hostnine.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • - klient od -- napisał, że: Dodano: 10 grudzień 2010 | #3
    Jeśli chodzi o moją opinię po korzystaniu (aktualnie jestem na etapie rezygnacji): Support jest bardzo uparty, są rzeczy nie do przeskoczenia typu firewall, który blokuje przeciętnie korzystających użytkowników forum i shoutboxa, administracja nic z tym nie robi tylko każe OBNIŻAĆ zużycie. Mam dość tworzenia prywatnej listy kontaktów żeby się bardziej aktywni userzy kontaktowali celem zdjęcia ich adresów IP z hostnineowego chorego firewalla. Aktualnie przeniosłem zabawki do Glowanet, w porównaniu z lokalizacją UK w Hostnine jest wyraźnie zauważalna różnica w prędkości działania.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • - klient od -- napisał, że: Dodano: 22 luty 2010 | #4
    Już wyjaśniam. Klientem Host9 jestem, a w sumie byłem od ponad roku. Generalnie tam jest taka zasada, że jak 'działa to działa', a jak nie działa to módl się, żeby nic się gorszego nie stało. Przykładem może być to, że dwa razy padł całkowicie system plików powodując pad 24-48h i przywrócenie sprzed nocnej kopii i to włącznie z plikami usuniętymi wcześniej (o tym było chyba wcześniej w moich postach w tym temacie). Do supportu natomiast zastrzeżeń wiele: Support potrafił np. w temacie związanym z przerwą w dostępie z winy jakiejś awarii pisać odpowiedzi typu "We will not resolve it until you won't clean your account from too much files" albo "your account is too big". Próbowali też doszukiwać się na siłę łamania regulaminu, przykładem może być to, że na jednym z serwisów zamontowałem zewnętrzny upload grafik zamiast tego zintegrowanego w skrypt forum to dostałem info, że jest to "download service" i muszę to usunąć. Naturalnie żadne tłumaczenia nie działają, a jedna z osób z supportu angielskim posługuje się tak jak ja niemieckim, więc wytłumaczyć jej cokolwiek jest trudno, ciężko też czasem zrozumieć co chce przekazać. A tu zaczyna się historia: Od ok. 20 stycznia br. pojawiły się problemy z serwerem. W jednakowych godzinach apache siadał na 10 minut, tuż po tym jak server load był na poziomie 20. Tj. codziennie o 8, 10, 18, 20, 22 (+ ~5 minut, gdy load rósł) czasu polskiego była 10 minutowa przerwa. Jako, że zaczęło to być irytujące zacząłem atakować support, gdzie odpowiedzi były różne w zależności od nie wiem, ochoty odpowiadających, ciężko powiedzieć: Node59 httpd service was temporarily offline. I have restarted httpd and will continue to monitor the server. Your site still isn't loading ? Seems to be working fine. Let us know if you need anything further, we'll be happy to help! I apologize for the inconvenience, we are monitoring this server for additional issues. Node59 is currently online and performing as normal. If you are still experiencing this issue, please provide us with the results of a trace route to your domain - http://support.hostnine.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=180 I have been monitoring this all day. We are still waiting to find someone. I have been monitoring this server for the past few hours and have not seen any issues. Let us know if you encounter any problems. Would you like us to migrate your account to another server? If so, please provide a location of which you would like it migrated to. 7 lutego dopiero 'udowodniono' mi, że jest to moja wina poprzez 'wydruk' z cpuwatch. Co ciekawe, kilka pozycji stanowił skrypt, który tylko pobiera i wyświetla zawartość pliku, sporą większość stanowił wordpress z jego jedną wtyczką. Dostałem też informację, że on rejestruje pozycje uruchamiane przy wysokim loadzie i faktycznie, load rosnął, potem kolejkowały się moje procesy, które niejako występowały przy wysokim loadzie. Niemniej, wskazane przez cpuwatch skrypty zoptymalizowałem/usunąłem i wszystko 'powinno być ok'. Niestety, nie było, więc to nie ja. Stąd kolejne zgłoszenie i kolejne odpowiedzi. Mało tego pytałem o moje skrypty, czy nie powodują wysokiego obciązenia: I am currently monitoring the server and do not notice any issues. Your account is also currently not using too many server resources. I will continue to monitor and resolve anything I find. I am currently monitoring the server and haven't been able to pinpoint the reason why httpd flaps at this time. Do you experience this issue during any other point throughout the day? I w końcu: Okay. After monitoring the server I found a user causing Mysql performance issues, leading to higher CPU loads and possibly causing the httpd service to flap. This user has been suspended until they resolve that issue. I will continue monitoring the server and resolve any issues I find. Thank you for your patience with this. Myślę - uff. Wreszcie będzie działać. Nic bardziej mylnego. Znowu przerwy w sposób identyczny i tym razem inny ton wypowiedzi i to przez innego pracownika (Pan Alex J., który z angielskim sobie radzi dość słabo, za to pyskówki mu wychodzą wręcz idealnie): At this point the best we can do is monitor it. Your site is too large to move to another server. I tu zaczyna się cyrk: I am watching your site spike this server right now. Your helping to cause alot of these issues. This just crashed the server. It's 100% your site spiking it just now. Again this is YOUR site that just caused this. It's spiking all over. If this does not stop I have to disable this site. http://xxxx/ we also do not allow image/file hosting. This is your account causing these issues. This site also needs to be removed. (to był zamknięty hosting grafiki na potrzeby forum, co wyjaśniłem i dalej): This account is 100% the account causing these issues. You need to start moving it to another host or buy a vps/dedicated ip. I have given you the logs of it it spiking this needs to be moved asap. Logi - faktycznie, są. Skrypt oparty o curla pobierający 20kb grafikę wyciąganą z pliku XML pobranego ze strony powoduje na pewno 600% obciązenia. Na nic moje tłumaczenia: This needs to be moved. This is the final decision. We will give to until next Monday to move this. This account has caused issues in the past. We can no longer host this. We are giving you until Monday which is more then enough time. Nie było wcześniej żadnego 'issue', znaczy było, kiedy to jeden skrypt faktycznie miał błędną pętlę powodującą obciążenie, którą usunąłem i miało to miejsce rok temu. Poprosiłem o więcej info to dostałem taką odpowiedź: Please just start moving it. We no longer wish to host this site. Super, kupiłem hosting w site5 i poprosiłem o decyzję managera w sprawie: No manager is needed. This is now an abuse issue with your account crashing this server. i powód decyzji: Your account has caused nothing but issues on this server. It will need to be moved. It is not just one file. Other domains are spiking also. Once your site is moved and this account is removed you will get a refund of ANY REMAINING money prepaid for this account. Yeah, kasa wraca. Super. To było 16 lutego. Okej, załóżmy, że to moje konto powodowało 'obciążenia'. Przeniosłem WSZYSTKIE dynamiczne strony i cronjobs na site5, gdzie kupiłem konto i nie dzieje się absolutnie nic, load nie podskakuje ani troszkę. Godzina 10:00 dziś - nieszczęsne node59 na hostnine leży. Mimo tego, że jest poniedziałek nadal nie mam maila, że zostałem wygoniony z serwera. Naturalnie nie warto tego komentować - ja poleciałem za to z hostingu i konto jednego usera zostało zablokowane, a problem został nadal nie rozwiązany Mało tego - opcja full backup to fikcja w hostnine, wszystko musiałem kopiować ręcznie tarując uprzednio, procesy cpanelu są killowane jak wszystkie inne, jak tylko za bardzo się 'rozkręcają', tudzież za długo trwają. Tar'a tez mi killowało, więc musiałem spokojnie po folderze kopiować. Było sporo czasu i nerwów, no i przede wszystkim śmieszne podejście do klienta. Niemniej, nauczyłem się dzięki nim optymalizować serwisy do niemal zerowego obciążenia i jest to super plusem całej sytuacji Bądź co bądź, rozumiem że hostingi nielimitowane są fikcją, ale w przypadku hostnine w ogóle hosting jest fikcją, gdyż przez dni 26 szukają przyczyny narastania loadu, gdzie przez większość czasu w ogóle nie widzą problemu, a gdy stajesz się nachalny każą Ci uciekać, bo inaczej tego nie widzę. Jeśli chodzi o parametry mojego serwisu to akurat może być faktycznie przyczyną irytacji, bo zajmuje około 20gb z przyrostem ok. 1gb miesięcznie, a transfer miesięczny kształtuje się w granicach 100-150gb/mc. Większość oparta jest na gotowych skryptach - mybb, phpbb by przemo (tak, powiecie, że to pewnie wina tego skryptu, z tym że on ani razu nie wystąpił w żadnych 'statystykach' przy obciążeniu), jeden skrypt do hostingu obrazków i wordpress. Do tego trzy skrypty, przy czym wszystkie zajmują się pobieraniem danych z innego serwera przy pomocy curl'a i tu tez przy okazji ciekawostka: Serwis z którego następuje pobierany był banowany kilkakrotnie i hosting twierdził, że ich serwer jest DDOSowany przez tamten (a dodam, że jest dość popularnym serwisem społecznościowym, więc...), dopiero po prawie tygodniu walki zorientowali się, że to chodzi o jeden ze skryptów mimo tego, że wcześniej o tym wspominałem i musiałem tenże skrypt nieco obciąć, bo nie wyrazili chęci do umożliwienia mi pobierania większej ilości danych wraz z rosnącą popularnością. No i potem naturalnie "is that script downloading something? We forbid download pages". Jakby coś było niejasne to proszę o info, pisałem z pracy akurat i możliwe, że coś mi umknęło, a nie chce mi się teraz wszystkiego przeglądać.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • BlueMan - klient od -- napisał, że: Dodano: 26 listopad 2009 | #5
    Wczoraj w okolicach godziny 21:00 zablokowali mi konto (shared). Nie napisali co i jak i dlaczego. Wysłałem do nich ticket o 21:05 w tej sprawie. Do dzisiaj żadnej konkretnej odpowiedzi z ich strony. Najpierw 30min czekałem na odpowiedź, że zapomniałem podać jakiego konta dotyczy blokada. Potem napisali, że sprawa dotyczy jakichś nadużyć i przesłali do odpowiedniego departamentu. No i tak czekam od wczoraj na odpowiedź i narazie ciesza :/ Strony dalej niedziałają, nie mam dostępu do CPanel, phpmyadmin, ftp :/
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • exa - klient od -- napisał, że: Dodano: 05 grudzień 2008 | #6
    Ostatnio jeden z klientów przed przenosinami na VPSa pytał, czy maszyna (VPS z 512 MB RAM) podoła jego portalowi (drupal z chyba autorskimi rozszerzeniami). Zapytałem gdzie obecnie trzyma stronę. Odpowiedział, że na koncie shared na hostnine.com . Przyznam, że byłem w lekkim szoku, bo strona ładowała się bez żadnej czkawki a klient pisał, że rejestruje do 15 tys. unikalnych użytkowników/dzień (alexa rank ~145000, czyli portal ma spory ruch). Aha - założone oddzielne konto FTP ma duży mankament. z poziomu PHP można chodzić po całym drzewie katalogów - zmieniać, usuwać, itp katalogi/pliki sad.gif Tak jest na chyba każdym shared hostingu. M.in. tym to się różni od konta reseller.
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting
  • Tomasz Fiedoruk - klient od -- napisał, że: Dodano: 14 czerwiec 2008 | #7
    Witam, Na wstępie od razu zaznaczam iż korzystam z ich PP. Nie ukrywam tego, wyrażam swoją opinię o niżej przedstawionej firmie, a jak kogoś to zachęci do kupna, będę wdzięczny za użycie mojego refa po prostu http://www.webhostingtalk.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif Szukałem ostatnio taniego i w miarę solidnego hostingu na wschodnim wybrzeżu USA (wiadomo, aby pingi były jak najmniejsze). Duże nadzieje pokładałem w http://site5.com bo do nich pingi były na granicy ~ 120ms i w konsekwencji strony ładowały się całkiem przyzwoicie. Niestety firma przeniosła się do nowego DC w Texasie theplanet.com, przez co znacznie ucierpiały pingi i teraz wynoszą >180ms w porywach do 300ms. http://dreamhost.com skreśliłem od razu, z racji mojej już dwuletniej "przygody" z tą firmą i już gruntownie wyrobionej opinii. I tak moją uwagę przykuła dość znana na zachodzie firma hostnine.com. Mamy tam do wyboru pakiety od shared po resellery aż do dedyków. Najtańszy shared 5GB/100GB to koszt ok 4$/m. Firma jako jedna z nielicznych daje nam możliwość wyboru lokalizacji naszego konta. Mamy do wyboru: http://www.hostnine.com/images/map.jpg Co mnie bardzo mile zaskoczyło to właśnie DC położone w UK, do którego pingi mamy na poziomie ~50ms. Czyli tak upraszczając: Cena Amerykańska, Jakość Europejska http://www.webhostingtalk.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif Do każdego konta mamy możliwość uzyskania dostępu ssh a dla wyższych pakietów mamy już jeden dedykowany IP w standardzie. Żeby nie było tak różowa ww firma ma również i wady http://www.webhostingtalk.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif 1. Wolny Support - Czas odpowiedzi od paru godzin do paru dni. Jest to hosting raczej dla ludzi obeznanych z tworzeniem stron i ich wymaganiami. Im konkretniejsze jest nasze pytanie, tym szybszą uzyskujemy odpowiedź. 2. Panel cPanel - Dla jednych to wada, dla innych zaleta. Ja za nim nie przepadam, pomimo iż dostajemy do dyspozycji najnowszą 11 odsłonę. 3. Brak RVSkin w resellerze i web hosting - Więc niestety możemy zapomnieć o polskim języku obsługi. 4. SSH wyłącznie na konkretne IP - Dostęp SSH dostajemy poprzez ticket na konkretne IP i każda jego zmiana wymaga nowego ticketa. Jest to więc uciążliwe dla osób korzystających z Neostrady itp. Szerszą recenzję hostnine.com znajdziecie na moim blogu pod adresem http://blog.fiedoruk...jemy-konto-www/. Moja opinia była z jednej strony stronnicza, z racji uczestniczenia w PP jak pomyślą niektórzy, ale wypunktowane wady dadzą Wam szerszą perspektywę na tę konkretną firmę i ewentualny zakup w niej konta. Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/154-hostnine-com/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/154-hostnine-com/ Dyskusje o ofercie i firmie: TUTAJ
    • Ocena ogólna: --/5
    • Możliwości: --/5
    • Support: --/5
    • Cena/Jakość: --/5
    • Niezawodność: --/5
    w kategorii: Hosting