jaroman 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2006 Witam wszystkich. Chciałbym się zapytać o http://www.blink.pl/ ?? Jakie jest wasze zdanie o tej firmie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fleck 0 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2006 Witam, Moje zdanie jest zdecydowanie jak najlepsze. W "blinku" mam umieszczonych kilkadziesiat serwisów i naprawde wszystko działa bez zarzutu. Stabilne serwery, dobre ceny, fachowa i miła obsługa klienta. Najwieksze zalety moim zdaniem to : doskonały panel administracyjny do obslugi konta i co dla mnie bardzo wazne - szybka i fachowa pomoc techniczna. Z mojej strony wiec same superlatywy. Pozdrawiam RS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Flynn 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2006 miałem okazje testować konto Zalety: tanio dobry autorski system pomoc on-line wady: brak mod_rewrite, można pomarzyć o Friendly url ;/ oraz dziwna jak dla mnie polityka odnośnie domen od: biuro@blink.pl Witam, do swojego konta dodał Pan obsługę domeny które mogą wskazywać na treści hackerskie. Informuję, że treści tego typu nie mogą być utrzymywane na naszych serwerach. a są one na aliasy do poczty (hakerzy.be, softaz.be, 0day-pl.be, hack4us.be, ) a ten jako portal o zabezpieczeniach... hackpospolita.be dlatego zrezygnowałem ;] pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spokeros 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2006 jak jest aktualnie w tej firmie? kupować hosting u nich? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2006 Skorzystaj z okresu testowego aby sprawdzić czy firma spełni Twoje wymagania. Nastomiast ogólnie firma godna polecenia. Pozdrawiam; Szczepanik Adrian Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2006 Witam serdecznie! Chciałym Państwa poinformować o fuzji, która dokonała się między firmami SISCO i BLINK. Firmy te działają teraz wspólnie. Formalnie wspólne usługi hostingowe świadczy spółka: SISCO IT GROUP POLSKA SP. Z O.O. Nie jest żadną tajemnicą, że mimo nazwy udziałowcami są osoby związane z BLINK.PL. Postanowiliśmy połączyć najlepsze cechy obu firm. BLINK miał znacznie lepszy panel, a SISCO profesjonalny sprzęt serwerowy. Zmieniły się także osoby zarządzające, odpowiedzialne za hosting. Utrzymujemy zarówno markę BLINK, która będzie docelowo obsługiwać tanie konta, a także markę SISCO, pod którą będą sprzedawane pakiety z wyższymi limitami i o bogatszych funkcjach. Łącząc doświadczenie, wiedzę i umiejętności ludzi związanych z obydwoma podmiotami, pragniemy świadczyć usługi wysokiej jakości. Zapraszam serdecznie! W razie jakichkolwiek pytań dotyczących nowej oferty zapraszam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 (61) 664-59-34 , bok@sisco.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2006 Postanowiliśmy połączyć najlepsze cechy obu firm. BLINK miał znacznie lepszy panel, a SISCO profesjonalny sprzęt serwerowy. W sumie nie jest to do końca oczywiste bo przecież usługi sisco.com.pl są na platformie serwerowej blink. A co do jakości łącza w Koloni w stosunku do tego we Wroc. czy Warszawy też można dyskutować. Co do samych maszyn to się nie wypowiem ale pewnie jest to to co daje serwerownia nic ponadto. Niemniej jednak udało mi się dzisiaj albo w najbliższych dniach "nagonić" wam klienta bo po prostu jest to dobra oferta w swojej cenie. Ciekawi mnie tylko czy to sisco kupiło blink czy znając pracowitość i zaradność Wielkopolan było wręcz odwrotnie. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2006 Witam, Odnosząc się do wypowiedzi użytkownika Tomi chcę powiedzieć, że sytuacja wygląda następująco: Firma korzysta z serwerowni w Kolonii, Berlinie i Wrocławiu. W Kolonii znajduje się dotychczasowy sprzęt BLINK. W związku z faktem, iż na tę platformę przerzucono obsługę platform serwerów wirtualnych użytkowników, którzy wcześniej byli na autorskim systemie SISCO, sprzęt mocno upgrade'owano. Przede wszystkim wstawiono markowy sprzęt, głównie IBM'a. Nie są to serwery standardowo udostępniane przez operatora w Kolonii, ale będące naszą własnością i tam po prostu kolokowane. Znajdują się wśród nich np. maszyny klasy IBM x336 IBM x346, a także nieco starsze, ale też bardzo dobre IBM x 335 i IBM x345. Zwiększono liczbę maszyn w klastrze, główne macierze plików migrowano z technologii IDE do SCSI. W Berlinie są tylko 3 serwery, co do których klienci życzyli sobie tej konkretnej lokalizacji. We Wrocławiu z kolei migrowaliśmy z serwerowni w siedzibie SISCO, która nie zapewniała dalszych możliwości rozbudowy, do serwerowni TK Telekom. Tutaj świadczymy usługi serwerów dedykowanych, tutaj jest hostowany BIP dla podmiotów publicznych, tutaj przyjmujemy kolokacje od klientów. Tutaj także dokonaliśmy upgrade'ów sprzętowych. Niewykluczone, że wiosną będziemy rozważać zintegrowanie zasobów w jednej serwerowni, wówczas na 99% byłaby to serwerownia na terenie Polski, ale na razie nie mogę zdradzić, z kim prowadzimy rozmowy. Jest to na pewno kilku liczących się dostawców i wybierzemy najlepszego. Co do szczegółow finansowych fuzji to są to oczywiście wewnętrze sprawy udziałowców, tych spraw wolałbym nie komentować. Według mojej oceny wszystkie strony transakcji są zadwolone z warunków, na jakich została ona przeprowadzona. Użytkownikowi 'Tomi' dziękuję za cenną opinię o naszej ofercie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2006 Bardzo merytoryczna odpowiedź. Dziękuję. Oczywiście nie spodziewałem się ujawnienia szczegółów transakcji. To było retoryczne zapytanie. Odpowiedział Pan przy okazji na coś co mnie trapiło (BIP , który musi być w Polsce). W sumie na początku życzę powodzenia i dociągnięcia do ścisłej czołówki. Bo do powalczenie z tuzami rynku trochę jednak duży dystans. Co do marketingu potrzeba jest zmiana, mało jest reklam w branżowej literaturze. Ostatnio widuję częściej reklamy superhost niż sisco a to chyba nie jest dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2006 Witam, Wszystkich, których nurtuje nazwa wspólnej spółki i zbieżność SISCO - CISCO zapraszam serdecznie do wątku: http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=6667 gdzie znajdują się wyjaśnienia w tym zakresie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2007 Czy ja ostatnio mam problemy ze wzrokiem czy z oferty blink.pl zniknęła biblioteka ImageMagick - http://php.blink.pl/info.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2007 Witam serdecznie! Tomi jak zwykle uważnie tropi wszelkie elementy oferty Spieszę donieść, że biblioteka oczywiście jest, po prostu jej w php.info nie widać. Jest widczna w innym miejscu - oto informacja na temat tej bilbioteki: http://blink.pl/dokumentacja.www.skrypty.h...ydatne_programy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2007 Z tym tropieniem przesadzasz. Ja mam tam (blink.pl) prywatne konto z gallery2 które może używać ImageMagick ale nie musi bo ma w obwodzie GD2. Wyświetliłem phpinfo() a tam niespodzianka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
_pw_ 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2007 Tym niemniej odpowiem, żeby zaoszczędzić kłopotu: Działamy na Debianie Dzięki. A czy wolno zapytać o osiągalność serwerów blink z różnych zakątków planety? Chodzi mi o możliwość posadzenia witryny, która nie jest skierowana dla obywateli określonego kraju, a z założenia ma mieć rozproszonych po świecie odbiorców. (W innym wątku poruszyłem tą kwestię i dostałem odpowiedź, że najlepiej w takim wypadku ulokować stronę w USA, a chciałbym wiedzieć jak wielkim kompromisem byłby np. blink). Jak zmieni się sytuacja po przeniesieniu serwerów do Polski (bo chyba jest to planowane)? Dodam jeszcze, że chodzi głównie o umieszczenie galerii (pobieranie obrazków, czasem sporych). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2007 Witam, W chwili obecnej serwery znajdują się w Kolonii. Planujemy przeniesienie hostingu do Polski. Będziemy korzystali z łącz TK Telekom i ATM S.A. Trudno mi z całą odpowiedzialnością powiedzieć, jak Ci operatorz będą widoczni za granicą, mówi się ostatnio, że np. TPSA ogranicza ruch peeringowy z operatorami zagranicznymi. Jest to zresztą jedna z przyczyn, dla których decydujemy się na przeniesienie do Polski. Pingi, jakie bedą, można sprawdzić pingując np. nasz maszynę dla resellerów z Direct Adminem: mega.sisco.pl Może po prostu - jeśli masz znajomych w różnych częściach świata - to poproś, żeby Ci zapingowali ten serwer i powiedzieli, jakie są u nich pingi - to będzie już jakiś obraz widoczności serwera. Co do serwerów w USA - zapewne na USA będą one dobrze widoczne, ale po drugiej stronie Atlantyku to już chyba gorzej. Weź też pod uwagę opinie o serwerwniach, czasy reakcji, bezawaryjność... Gdybyś się decydował np. na USA, to doradzam brać maszynę nawet słabszą co do konfiguracji, ale markową i typowo serwerową, na pamięciach ECC, Xeonach, dyskach SCSI lub SAS, a nie SATA czy IDE. Potem sobie rozbudujesz, a stabilność maszyny trudno jest przecenić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prat 1 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2007 Korzystam z ich najwyższego pakietu od ~3 tyg.; jak na razie jestem bardzo zadowolony z ich usług. Denerwuje mnie jedynie brak typowych aliasów- wymusza to czasem dosyć sztuczne przekierownia itp, ale to szczegóły. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EBEM 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2007 Testowałem sobie blink.pl i jedyne co mogę to wystawić ocenę ... raczej negatywną. Pakiety w sumie są oki, ceny niskie, jednak jest wiele negatywnych czynników, które spowodowały że zdecydowałem się nie opłacać testowego konta. Oto wady i zalety konta, zacznę od zalet: + niska cena w stosunku do miejsca i transferu + firma, raczej pewna, do tego pomoc techniczna, telefony, mail (ponoć!) + bezproblemowe, automatyczne założenie konta i można używać konta testowego + panel administracyjny, gdzie można dokonać personalizacji ustawień (np. własne logo) + zakładanie użytkowników: mail oraz użytkownik FTP w jednym, fajne i wygodne, szkoda że tak limitowane. Oto wady: - fakturę pro forma dostałem listownie, wysłana piorytetem, natomiast na dwa e-maile wysłane z testowego konta, z konkretnymi pytaniami, nie dostałem odpowiedzi ... - panel administracyjny rozbudowany ... niepotrzebnymi funkcjami, zamiast bełkotu marketingowego przydał by się chociaż ... licznik transferu (wiem, jest, ale tylko dla całego konta, bez żadnego opisu, zero informacji co i jak generuje ruch, totalny brak kontroli) czy też jakieś bardziej zaawansowane statystyki (również brak statystyk dla subdomen) - codziennie, nawet w prawie miesiąc po testach, dostaje e-maila z przypomnieniem że upłynął termin ważności konta, mail idzie CODZIENNIE, oczywiście na moją prośbę o zaprzestaniu wysyłki -> zero odezwu! To już jawny SPAM - żenujące jak na firmę hostingową! - brak możliwości zakładania limitu transferu dla kont e-mail, kont FTP, subdomen -> duży minus, zero kontroli! - manager plików - co? jedyne co tam można zrobić to próbować skasować pliki, ale i tak się nie uda, manager plików służy do ... przeglądania zawartości katalogów i nic więcej! - jeżeli chcę założyć bazę SQL to z góry zakłada użytkownika i bazę na zasadzie uzytkownik_bd1 wraz z hasłem, które trudno zmienić (nazwy i użytkownika nie da się zmienić). To tyle ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2007 Może dlatego ze to nie jest konto reseller i nie ma tego co np whm. Ale nie do tego te pakiety służą. Kontaktuje się z nimi przez chat (jest niezawodny) MENEDŻER PLIKÓW nie umożliwia ich edycji. Poza tym wszystko w nim działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
palik 13 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2007 Witam korzystam z blink od pół roku, hostując na nich 2 spore strony. Jest to zdecydowanie najlepszy hosting jaki dotąd miałem, ale nie jest idealny. W skrócie: + szybkość - ftp i strony śmigają, przyjemnie się pracuje, + panel - bardzo dobry przejrzysty autorski panel z ciekawymi funkcjami i dokumentacją, (BTW - statystyki, są dla każdego podkatalogu, trzeba tylko poszukać ) + cena , +- obsługa - tu mam na razie wątpliwości - było super, potem (podczas fuzji firm) zrobiło się cienko (głównie jeśli chodzi o czas reakcji, bo jej jakość/poziom mi odpowiadały), teraz znowu odpowiadają na maile w ciągu kilku godzin - mam nadzieję że problemy były przejściowe, +- mała ilość kont i baz danych w pakiecie podstawowym, za to konta można dość swobodnie skonfigurować (nadać im prawa do ftp/maila/zarządzania bazami itd - bardzo przejrzyście) - zupełnie nie rozumiem dlaczego tak prosta rzecz sprawia taki problem - otóż użytkownik konta nie jest w stanie wykonać własnoręcznie backupu baz danych w których są duże tabele! Próby przeróżnymi programami zawsze kończą się tym samym - jeśli dana tabela nie 'ściągnie się' w 10 sekund, serwer zrywa połączenie, nieważne czy korzystamy z mysqldump.exe, mysqladministrator, czy innych narzędzi. W phpmyadmin można zrobić backup ale trzeba ręcznie wpisywać zakresy wierszy (np. pierwsze 10tyś, potem drugie itd.) - moje strony dość często wywołują error500 - podejrzenie idzie w stronę konfiguracji serwera (ilość wątków apache, połączeń do mysql itd), mogę się mylić, ale sądzę że blink raczej nie jest nastawiony na strony powodujące duże obciążenie (fora, społeczności). Co do moich uwag - odnoszą się do 2 serwisów, jeden to Joomla+SMF (około 10GB miesięcznie transferu), drugi to Drupal (20GB); joomlę bym może i przemigrował na drupala ale z tego co widzę niewiele to da (pod drupalem error 500 też sieje). Mimo tych 2 sporych minusów jestem zadowolonym klientem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrees 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2007 - zupełnie nie rozumiem dlaczego tak prosta rzecz sprawia taki problem - otóż użytkownik konta nie jest w stanie wykonać własnoręcznie backupu baz danych w których są duże tabele! Próby przeróżnymi programami zawsze kończą się tym samym - jeśli dana tabela nie 'ściągnie się' w 10 sekund, serwer zrywa połączenie, nieważne czy korzystamy z mysqldump.exe, mysqladministrator, czy innych narzędzi. W phpmyadmin można zrobić backup ale trzeba ręcznie wpisywać zakresy wierszy (np. pierwsze 10tyś, potem drugie itd.) - moje strony dość często wywołują error500 - podejrzenie idzie w stronę konfiguracji serwera (ilość wątków apache, połączeń do mysql itd), mogę się mylić, ale sądzę że blink raczej nie jest nastawiony na strony powodujące duże obciążenie (fora, społeczności). Co do moich uwag - odnoszą się do 2 serwisów, jeden to Joomla+SMF (około 10GB miesięcznie transferu), drugi to Drupal (20GB); joomlę bym może i przemigrował na drupala ale z tego co widzę niewiele to da (pod drupalem error 500 też sieje). Mimo tych 2 sporych minusów jestem zadowolonym klientem Co do backupa, to rzeczywiście może być problem z pobraniem go przez phpmyadmin, ale to raczej jest związane z php. Ja backupy baz tworze sobie skryptem: system('/usr/bin/mysqldump --hex-blob --extended-insert=FALSE -K -hmysql4.blink.pl -phasło -uuser_db user_db > user_db.sql'); ?> I mamy backup bazy na koncie, potem wystarczy przez ftp pobrać (można się jeszcze pobawić w kompresowanie tego). Nie ma najmniejszych problemów (choć takie coś z panelu administracyjnego by się przydało). Błąd 500 też mi się pojawia dopiero od paru miesięcy. Wcześniej tego nie było. Spadku wydajności serwera nie zauważyłem, więc trudno stwierdzić z czym to związane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nicholai 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2007 ktos wie co sie dzieje z serwerem baz danych blinka? nie da sie polaczyc od dobrych 10h - blad #1040 Too many connections. panel mailowy tez chodzi jakby chcial a nie mogl... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2007 Może najpierw skorzystaj z ich obsługi technicznej a potem wal na forum. EDIT::Co do minusów blinka.pl to irytuje mnie anachroniczne rozliczanie transferu w okresach miesięcznych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2007 EDIT::Co do minusów blinka.pl to irytuje mnie anachroniczne rozliczanie transferu w okresach miesięcznych. Może raczej sensowne. Oferowanie wykorzystania np. 1TB w 2 dni jest trochę głupie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nicholai 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2007 Może najpierw skorzystaj z ich obsługi technicznej a potem wal na forum. skorzystalem, ale czasem szybciej mozna uzyskac info nie u zrodla... poza tym piszac o tym, dodalem posrednio opinie o blinku... 10h padu bazy to troche duzo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nicholai 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2007 EDIT: poniewaz problem, z ktorym borykalem sie przez 2 tygodnie zostal w koncu rozwiazany, moge z czystym sumieniem zlagodzic ostra krytyke blinka za brak reakcji na moje prosby jego rozwiazania. jednakowoz moja opinia pozostanie neutralna z nadzieja, ze podobne sytuacje juz nie zaistnieja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach