Gość Aimer Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 W panelu VPS jaki masz wpis przy SMS? 0/6? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 (edytowany) home18 wszystko możesz zawdzięczać sobie i swojemu wulgarnemu słownictwu. Napisał Pan maila dzisiaj o 18:39 i potrafi Pan tutaj takie rzeczy pisać? Uważam iż wypowiedź jest nie na miejscu i nie stosowna ponieważ oboje wiemy iż jako jedni z nielicznych macie dodatkową formę kontaktu do mnie, z której korzystacie w każdej sytuacji... Forma kontaktu telefonicznego nie służy do pisania sms, tylko dzwonienia. Wprowadziliśmy płatności sms poprzez platnosci.pl już od listopada wycofując się z obsługi poprzedniego operatora, płatności sms działały i działają. Specjalnie dla Pana, bo tylko Panu na starej formie zasileń sms zależy, został napisany ponownie moduł i wdrożony, jednak jak dzisiaj popołudniu informowałem, czekamy na aktywację. Dobre chęci z naszej strony Pan nagradza takim komentarzem? Edytowano Luty 3, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home18 4 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 Ale Pan mi żadnych emaili nie wysyłał, odpisywał Pan tylko, że będzie jutro, jutro nie ma, to znowu ze bedzie jutro i koło się zamyka. Napisałem dziś po 18, ale pisałem także wczesniej na emaila gdzie odpowiedzi nie otrzymałem. I tu wrócę do tematu słownictwa - każdemu by nerwy puściły, gdy pan pisze i sie zawiesza.. nie informując co dalej z tą sprawą. Tym bardziej, że ludzie wysyłali sms;y nic za to nie dostając i własnie także za to mnie sie obrywało. W każdym bądz razie jeśli poczuł się Pan urażony - przepraszam, ale każdemu się zdarza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 (edytowany) Sam sobie przeczysz "odpisywał Pan tylko, że będzie jutro" odpisywałem zarówno z prywatnego maila, oraz odp. otrzymywaliście z supportu... Informowaliśmy kiedy zajmiemy się sprawą i sprawą zajmowaliśmy się, jednak są etapy których nie da się przeskoczyć, powinniście wyrazić zrozumienie zwłaszcza w tym wypadku kiedy my "nie mając żadnego obowiązku w stosunku do Pana dalej świadczyć usługi przez starego operatora usług sms" mimo wszystko po waszym kontakcie wprowadzamy i działamy w kierunku przywrócenia. Wczoraj otrzymaliście informacje jak idą prace oraz dzisiaj jaki jest status. Nie nasza wina iż nie wymienia się Pan z kolegami informacjami. Może najpierw należało zadzwonić osobiście i dowiedzieć się wszystkiego, lub zapytać swojego kolegi czy dostał już jakieś informacje przed wypowiedzią. Jeżeli jeszcze Pan czegoś nie wie proszę pisać na pm Edytowano Luty 3, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home18 4 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 Tak doszło do nieporozumienia, wiadomości od Pana do mnie nie dochodziły, ale wszystko jest juz ok. Przepraszam za zamieszanie i proszę admina o skasowanie moich postów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
micmar 10 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 Niestety nazwa hitme w tłumaczeniu z angielskiego na polski zobowiązuje - użytkownik home18 chyba przetłumaczył ją sobie i wziął do serca.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home18 4 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 Niestety nazwa hitme w tłumaczeniu z angielskiego na polski zobowiązuje - użytkownik home18 chyba przetłumaczył ją sobie i wziął do serca.. daruj sobie ten żałosny komentarz.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer Zgłoś post Napisano Luty 11, 2011 Wam też spadła wydajność VPSa na maszynie numer 11? W dniu dzisiejszym odczuwam spore "zamulanie". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer Zgłoś post Napisano Luty 12, 2011 Jeden telefon i załatwione. Coś było z moim kontenerem, ponieważ drugi vps na 11 działał normalnie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Dew Zgłoś post Napisano Luty 14, 2011 Jak dla mnie "Prawdziwy support 24/7/365" to ostre przegięcie do dziś jest 2 dzień jak nie mogę uzyskać odpowiedzi na proste pytanie przez system Ticketów. Pan Marek chyba częściej odwiedza to forum niż swój system wsparcia ;P Już teraz sam system wsparcia zmienił status mojego zgłoszenia na "Krytyczny" i nadal brak odpowiedzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 (edytowany) Jak dla mnie "Prawdziwy support 24/7/365" to ostre przegięcie do dziś jest 2 dzień jak nie mogę uzyskać odpowiedzi na proste pytanie przez system Ticketów. Pan Marek chyba częściej odwiedza to forum niż swój system wsparcia ;P Już teraz sam system wsparcia zmienił status mojego zgłoszenia na "Krytyczny" i nadal brak odpowiedzi... Ja miałem podobnie a bardziej szczegółowo to tak: Miałem u nich serwer VPS i poprosiłem telefonicznie dwa razy Pana Marka o zainstalowanie mi ionCubeLoaders, sam się nie znam jak to się robi więc postanowiłem zadzwonić telefonicznie, Pan Marek powiedział że mi to zainstaluje w dniu w którym poprosiłem o to, Pan Marek kazał mi wysłać swój login do serwera VPS na adres mail, więc też tak zrobiłem... Niestety ale nawet po tygodniu nie został on zainstalowany więc postanowiłem zadzwonić ponownie w tej sprawie i tym razem znowu Pan Marek kazał wysłać email z loginem i też tak uczyniłem i znowu nic. IonCubeLoaders nie został mi zainstalowany rozumiem że serwer VPS to serwer w którym praktycznie wszystko sam powinienem robić, ale jeśli administrator powiedział że mi to zainstaluje to też tak powinien uczyć... rozumiem że może nie miał czasu... ale powinienem zostać powiadomiony o tym... Serwery może mają okej ale traktowanie w taki sposób klienta daje naprawdę dużo do myślenia Nie polecam usług tej firmy jestem szczerze zawiedziony Pozdrawiam Edytowano Luty 19, 2011 przez qrazer (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pink Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 Za chwile pojawi sie Pan Marek, i szybko rozwiaze sprawe na priv W tej firmie tak to działa - brak reakcji na bok - piszesz na forum i po sprawie Ten ich nowy system supportowy pewnie bedzie czytal ten temat i wstawial do specjalnej kolejki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 (edytowany) qrazer - jeżeli posiada Pan pakiet managed i to nie ma możliwości, że nie otrzymał Pan pomocy. Jeżeli chodzi o pakiet root takie instalacje wykonujemy z dobrej woli jednak jeżeli uzyskał Pan informacje z mojej strony to wykonuję takie konfiguracje a jeżeli się to przeciąga klient otrzymuje gratyfikacje. Dodatkowe informacje na pm pink - każdej informacji nie pozostawiamy bez odpowiedzi, jak już się podjęliśmy to odpowiadamy na każdą wiadomość Edytowano Luty 19, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pink Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 a nie mówiłem 16 minut od postu - okazuje się, że można Teraz wiecie jak załatwiać support Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 qrazer - jeżeli posiada Pan pakiet managed i to nie ma możliwości, że nie otrzymał Pan pomocy. Jeżeli chodzi o pakiet root takie instalacje wykonujemy z dobrej woli jednak jeżeli uzyskał Pan informacje z mojej strony to wykonuję takie konfiguracje a jeżeli się to przeciąga klient otrzymuje gratyfikacje. Dodatkowe informacje na pm pink - każdej informacji nie pozostawiamy bez odpowiedzi, jak już się podjęliśmy to odpowiadamy na każdą wiadomość Panie Marku! Niech Pan zobaczy do swoich maili i dopiero coś pisze, prosiłem Pana aż dwa razy o zainstalowanie ionCubeLoaders. Nie chciał Pan, bądź Pan mnie olał... to już nie jest ważne... nie chce mieć z Panem firmą nic wspólnego... Ale chce aby Pan pamiętaj że jeśli Się Pan do czegoś zobowiązuje - to niech Pan dotrzyma danego słowa. Bo takie traktowanie ludzi (czyli olanie) do niczego Pana nie doprowadzi.. Już skończyłem z Pana formą, teraz mam konto tam gdzie jestem traktowany jak prawdzimy klient a nie jak zabawka (jak to miało miejsce w HitMe.net.pl) Panie Marku to tyle co chciałem Panu powiedzieć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 (edytowany) qrazer - piszesz tylko i wyłącznie o jednej rzeczy, prośbie konfiguracji na zasadzie grzecznościowej bo wiedział Pan na jaką usługę się Pan porywa (serwer VPS bez usługi zarządzania ani rozszerzonego wsparcia)... jak można oceniać inne aspekty firmy nie mając z nimi styczności? Edytowano Luty 19, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 qrazer - piszesz tylko i wyłącznie o jednej rzeczy, prośbie konfiguracji na zasadzie grzecznościowej bo wiedział Pan na jaką usługę się Pan porywa (serwer VPS bez usługi zarządzania ani rozszerzonego wsparcia)... jak można oceniać inne aspekty firmy nie mając z nimi styczności? Panie Marku jeśli Pan się do czegoś zobowiązał to powinien Pan to wykonać Jeśli by Panu Ktoś obiecał że coś Panu zrobi a Pan by na to czekał i nic, to niech mi Pan powie jak By się Pan czuł? Ja się dwa razy o to prosiłem i nie oszukujmy się zostałem przez Pana olany Grzecznościowo to chociaż Pan powinien był odpisać że mi Pan tego nie zainstaluje a nie mnie olać Styczność już mam z firmą statnet.pl tam jest zupełnie inaczej niż u Pana... Tam pisałem z prośbą o instalacje IonCubeLoaders i bez żadnego problemu został on zainstalowany w ciągu 20 min. od wysłania maila. Widać Kto lepiej traktuje i dba o klienta Panie Marku mam nadzieje że to co napisałem da Panu do myślenia i poprawi się Pan Swoje usługi na lepsze ale proszę pamiętać o tym że jak się Pan do czegoś zobowiązuje to powinien Pan to zrobić Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 (edytowany) qrazer rozumiem Pana, jednak tutaj nie jest tak iż specjalnie zostało to tak zrobione tym bardziej , że otrzyma Pan ode mnie informacje iż uzyska Pan pomoc, jest to tylko moje przeoczenie, obecnie wszystkie zgłoszenie są obsługiwane tylko przez dział supportowy aby takie przypadki wyeliminować. Gdyby tak nie było nie podjąłbym z Panem kontaktu, rozmowy teraz czy też propozycji na pw. Obecnie jako, że już posiada Pan usługę nie mogę się odwdzięczyć, jednak zawsze służę pomocą Jednak nadal uważam iż nie można tutaj osądzać całokształtu czy też naszego podejścia tym bardziej, że ja chciałem Panu pomóc nie zaszkodzić. Również pozdrawiam serdecznie. Edytowano Luty 19, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2011 Rozumiem, ale następnym razem niech Pan się niestara pomóc, tylko po prostu to zrobi... Rozumiem że Pan to przeoczył ale aż dwa razy? No dobra już kończę pisać w temacie bo widzę że Pan mnie nie rozumie i jak wspomniałem wcześniej serwery może i macie dobre ale pomoc techniczna jest na niskim poziomie. Pozdrawiam Serdecznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2011 (edytowany) Nie może Pan oceniać naszego supportu ponieważ Pańska sprawa nie dotyczyla go. Wszelkie zgłoszenia o problemach są wykonywane na bieżąco. Jeżeli oczekiwał Pan pomocy rozszerzonej należało wykupić sobie pakiet managed. W pierwszej kolejności wykonujemy zgłoszenia klientòw ktòrym coś nie działa, mają z czymš problemy, support premium a na samym końcu dopiero prośby klientów. Edytowano Luty 20, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Guitar Guy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2011 Może mi ktoś powiedzieć ile ma systemów do wyboru w panelu zarządzania VPS? Mam XEN 256 i u mnie jest tylko Debian i CentOS... W dodatku jakiś dziwny ten Debian 5 bo z jajkiem 2.6.18 i modułami do 2.6.26. Na stronie informacyjnej jak byk widać na screenie kilkanaście różnych systemów do wyboru. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2011 (edytowany) Myślę, że support z miłą chęcią udzieli odpowiedzi na to pytanie, rozwiąże Pańskie problemy, a nawet zaproponuje możliwość uruchomienia innych systemów niż dostępne w panelu. Screeny dotyczą jednej wirtualizacji. Dla każdej mamy przygotowane osobne obrazy systemów. Edytowano Marzec 20, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Guitar Guy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2011 Myślę, że support z miłą chęcią udzieli odpowiedzi na to pytanie, rozwiąże Pańskie problemy, a nawet zaproponuje możliwość uruchomienia innych systemów niż dostępne w panelu. Screeny dotyczą jednej wirtualizacji. Dla każdej mamy przygotowane osobne obrazy systemów. Do supportu pisałem już parę godzin temu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2011 Szukałem Pańskiego zgłoszenia i niestety nie udało mi się go odnaleźć. Proszę podać jego numer, bądź swojego maila na PW. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Guitar Guy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2011 No tak... napisze człowiek na publicznym forum jakąś złą rzecz to odezwą się do niego po minucie od czasu napisania postu. A jak się chce coś załatwić przez support to sobie można czekać... W innych firmach gdzie miałem swoje serwery potrafili mi odpisać na moje wiadomości w ciągu max. godziny. Wygląda na to, że jak się czegoś chce w tej firmie to trzeba pisać o tym publicznie, na forum. Wtedy jest jakaś szansa, że dostanie się odpowiedź.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach