Y4ro 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Nie umiem sie połapać w tym ich panelu ... Proszę napisz na gg : 9739095 Reinstalowałem chyba juz 3 razy system... Nadal nic EDIT : Jeżeli chodzi o to ze Debian czy ubutu linux to 3 albo 4 razy.. Nic wiecej nei jestem w stanie zrobic na tak poje*** panelu ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Nie umiem sie połapać w tym ich panelu ... Proszę napisz na gg : 9739095 Reinstalowałem chyba juz 3 razy system... Nadal nic EDIT : Jeżeli chodzi o to ze Debian czy ubutu linux to 3 albo 4 razy.. Nic wiecej nei jestem w stanie zrobic na tak poje*** panelu ... hypervm tak?co tam jest trudnego niby? http://www.blueman.pl/serwer/id928-konfigu...erwera-cz1.html tu jest trochę o nim.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Y4ro 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Nie chodzi mi o panel tylko o to ze ssh nie dziala!! Znalazlem cos fajnego na stronie hitme Priorytetem naszej firmy jest zadowolenie klienta z wykupionej usługi. hahahahahahaha Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misioN 7 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Człowieku co Ty piszesz, panel Ci działa, przeinstalować system możesz, a na ssh się zalogować nie możesz, wez pomysl gdzie tu jakaś logika jest.. Z resztą napisałeś post wyżej, że nie potrafisz się połapać w tak prostym panelu, więc Twoja wiedza nie jest ogromna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Człowieku co Ty piszesz, panel Ci działa, przeinstalować system możesz, a na ssh się zalogować nie możesz, wez pomysl gdzie tu jakaś logika jest.. Logika tu jest dosyć dobra. VPSy Xen'owe mają czasami problem z działaniem usługi SSH - trzeba co nieco podłubać via Rescue-Mode. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Owszem tak się czasem dzieje i to nie jest wina usera... Ja korzystam z VPS'a OpenVZ i choć to wirtualizacja przez aplikację, to jak dla mnie jest okey. Te rozmowy nie prowadzą do niczego dobrego.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Nie chodzi mi o panel tylko o to ze ssh nie dziala!! Nic wiecej nei jestem w stanie zrobic na tak poje*** panelu ... Rzeczywiście nie chodziło Ci o panel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
1oBuZ 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2009 Witam! Jestem stałym klientem hitme.net.pl i o firmie nie mogę powiedzieć złego słowa. Serwery dysponują maksymalnym uptime'em ponadto jest naprawdę duża elsatyczność jeżeli chodzi o specyfikację danej usługi (np. możliwość dołożenia ramu, czasów procesora itd.) Przeglądając wypowiedzi odnośnie tego wątku głównie dostrzegłem Państwa problem z Supportem. Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili". Pamiętajmy również, że rzadko kto decyduje się na dodatkowy support (przykładowo Managed VPS)- bo po co płacić więcej ? Firma jest dość młoda rozwija się jednak bardzo dynamicznie trudno więc chcieć wszystkiego od razu Pozdrawiam, Tomasz Urbański Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2009 Serwery dysponują maksymalnym uptime'emE? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
_Jakub 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2009 Proszę nie brać mi tego za złe ale Tomek nieźle poprawił mi humor swoim postem . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2009 Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili". Chyba niezbyt przeczytałeś poprzednie wypowiedzi Mowa była o np. zapytaniu co do dokupienia transferu, aktywacji vps'a albo problemem z przekroczonym transferem... W 100% muszę się z Tobą zgodzić, że klient musi wiedzieć jak sobie w firmie ustawic vps'a. Loguje się na ich serv przez ssh i sobie sam wszystko ustawia Nie no ludzie to jest poprostu śmieszne Najpierw uważnie przeglądnij poprzednie posty a potem pisz swoją ripostę Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili". Chyba niezbyt przeczytałeś poprzednie wypowiedzi Mowa była o np. zapytaniu co do dokupienia transferu, aktywacji vps'a albo problemem z przekroczonym transferem... W 100% muszę się z Tobą zgodzić, że klient musi wiedzieć jak sobie w firmie ustawic vps'a. Loguje się na ich serv przez ssh i sobie sam wszystko ustawia Nie no ludzie to jest poprostu śmieszne Najpierw uważnie przeglądnij poprzednie posty a potem pisz swoją opinię Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Witam! Jestem stałym klientem hitme.net.pl i o firmie nie mogę powiedzieć złego słowa. Serwery dysponują maksymalnym uptime'em ponadto jest naprawdę duża elsatyczność jeżeli chodzi o specyfikację danej usługi (np. możliwość dołożenia ramu, czasów procesora itd.) Przeglądając wypowiedzi odnośnie tego wątku głównie dostrzegłem Państwa problem z Supportem. Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili". Pamiętajmy również, że rzadko kto decyduje się na dodatkowy support (przykładowo Managed VPS)- bo po co płacić więcej ? Firma jest dość młoda rozwija się jednak bardzo dynamicznie trudno więc chcieć wszystkiego od razu Pozdrawiam, Tomasz Urbański Chłopie co Ty za głupoty tutaj wypisujesz?uptime maksymalny?no może dla Ciebie maksymalny to ten, który jest obecnie w realiach tam czyli niski, a co do boku to jak usługa przestaje działać i wysyłasz maila do supportu w tej sprawie to też jest "pilny mail". Następnym razem poczytaj dużo dokładniej i się wypowiadaj wtedy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Nie umiem sie połapać w tym ich panelu ... Proszę napisz na gg : 9739095 Nie no forum ONetu ... Serwery dysponują maksymalnym uptime'em Tia szczególnie że ostatnio było info o resecie wszystkich maszynek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Do tego ten reset w ostatniej chwili przełożono na następny dzień Jak wypowiadać się, to na konkretny temat... Najpierw porównaj uptime z kontami w innych firmach a potem wysuwaj jakieś wnioski A co do wypowiedzi na temat VPS Menaged - w HitMe bok i support są na tyle dobre, że menaged dużo więcej nie daje niż root Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
locash 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 czy ta firma wciaz istnieje? od 4 dni czekam na jakikolwiek kontakt, chat online nie dziala i widze coraz wiecej negatywow o nich..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Ja bym się dziwił jakby odpowiadali przy tych cenach budget. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Tia szczególnie że ostatnio było info o resecie wszystkich maszynek Nadjmen, dobrze wiesz, że czasami trzeba "coś" zrobić z maszynami. W tym wypadku miało to być wpięcie pod inne PDU, ale obyło się bez zaplanowanego restartu. W ciągu ostatnich 30 dni był 1 restart na 2 maszynach w związku z koniecznością przepięcia ich do innej szafy. Tia, zero info o zbliżaniu do końca limitu, pozwolenie na przekroczenie ponad 20x transferu, blokada konta, usunięcie loginu z VM itp. to normalna uczciwa firma ?? Czy może usunięcie loginu to chęć usunięcia logów ?? Straszenie komornikiem w dniu poinformowania ? Nie to nie jest uczciwa firma i nie pozwolę by bez powodu próbowali wyciągnąć kasę. No jak to ? A w panelu to nie ma informacji o limicie? Z tego co pamiętam jest i nawet na czerwono się świeci po przekroczeniu, przy zbliżeniu do końca limitu na pomarańczowo. To jest VPS, a nie konto www Szanowny Panie. Żadnych serwerów nie kasujemy przed upłynięciem 14 dni od daty zakończenia okresu abonamentowego, szczególnie takich które zalegają z płatnościami (do czasu aż właściciele zapłacą lub firma windykacyjna zrobi swoje) lub takich w sprawie których toczy się postępowanie czy to regulaminowe czy to prawne. Nie umiem sie połapać w tym ich panelu ... Proszę napisz na gg : 9739095 Reinstalowałem chyba juz 3 razy system... Nadal nic EDIT : Jeżeli chodzi o to ze Debian czy ubutu linux to 3 albo 4 razy.. Nic wiecej nei jestem w stanie zrobic na tak poje*** panelu ... I Szanowny Pan się dziwi, że nie dostaje super pilnych odpowiedzi na swoje zapytania dotyczące BudgetVPS? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mlen 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Panie Marku, mam nadzieję iz Pańska aktualnie niska aktywność na WHT spowodowana jest konkretną pracą w firmie. A, i na przyszłość to wypadałoby napisać maila do klientów o planowanym /czy raczej (dziś) wykonanym/ restarcie serwerów! Wszak częściej sprawdza się pocztę, niż dostępność swoich usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Człowieku co Ty piszesz, panel Ci działa, przeinstalować system możesz, a na ssh się zalogować nie możesz, wez pomysl gdzie tu jakaś logika jest.. Z resztą napisałeś post wyżej, że nie potrafisz się połapać w tak prostym panelu, więc Twoja wiedza nie jest ogromna. Z tego co pamiętam klient wpisywał złe hasło root. Po poinformowaniu go jak je zmienić w panelu (Root password pozycja, a co tam, trudno odgadnąć) nagle ssh magicznie zaczęło działać Logika tu jest dosyć dobra. VPSy Xen'owe mają czasami problem z działaniem usługi SSH - trzeba co nieco podłubać via Rescue-Mode. Muszę Cię zmartwić - w tym wypadku pudło Panie Marku, mam nadzieję iz Pańska aktualnie niska aktywność na WHT spowodowana jest konkretną pracą w firmie. A, i na przyszłość to wypadałoby napisać maila do klientów o planowanym /czy raczej (dziś) wykonanym/ restarcie serwerów! Wszak częściej sprawdza się pocztę, niż dostępność swoich usług. Dzisiaj nie wykonywaliśmy żadnego restartu serwerów. W związku z nasileniem działań pewnego botnetu blokowaliśmy wyłącznie VPS zombie (tudzież wykonywaliśmy odpowiednie operacje i restartowaliśmy VPS managed). O każdej akcji konkretni użytkownicy zostali poinformowani. Bardzo proszę o opisanie swojego problemu na PW. Obiecuję wyjaśnić przyczynę restartu Pańskiego VPSa. Co do mojej aktywności na forum - im niższy poziom wypowiedzi tym mniej mnie tu będzie widać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Nadjmen, dobrze wiesz, że czasami trzeba "coś" zrobić z maszynami. W tym wypadku miało to być wpięcie pod inne PDU, ale obyło się bez zaplanowanego restartu. To jest jasne, oczywiście chodziło mi o sens wypowiedzi tego użytkownika. Na moje oko przy tak niskich cenach i tak dobrze że świadczycie jakikolwiek support (i tu raczej podziwiam za wytrwałość). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mlen 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2009 Mój VPS managed został zrestartowany, a żadnego powiadomienia (nawet po fakcie) nie otrzymałem. Z moich informacji wynika ich przerwa w działaniu trwała 6h. Ohh, tu się zapędziłem. Nie było przerwy 6h. Reszta bez zmian. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Negatyf 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2009 Wiem, że to nie jest bok, ale czasami wypadało by odpisać na zgłoszenie w panelu kayako, które zostało napisane 4 kwietnia... Zgłoszenie od Alan Peck. Niepoważne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
locash 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2009 czy moze mi ktos odpowiedziec z hitme na maila z 3 kwietnia dotyczace faktu iz nie pokazuje mi daty poprawnie plus dlaczego dzis nie moge polaczyc sie ze strona? po co jest opcja czat online skoro od czwartku nie bylo ani razu online? sprawdzalem co kilkanascie minut..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2009 Z 3 kwietnia to i tak dobrze ja czekam od 30 marca na odpowiedź ile kosztuje transfer:D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ddluk 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2009 czy moze mi ktos odpowiedziec z hitme na maila z 3 kwietnia dotyczace faktu iz nie pokazuje mi daty poprawnie A możesz masz ustawioną złą strefę czasową w panelu LxAdmin ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach