Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

biznes-host leży

biznes-host leży

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
372 odpowiedzi na ten temat

biznes-host leży

#21 Pieka

Pieka

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 99 postów

Napisany 11 sierpień 2012 - 23:14

Nas przywrócił Marek w kilka, może kilkanaście minut, więc nie jest źle :) Ba, nawet telefon odebrał ;)
Przywrócenie pełnej funkcjonalności, bo FTP nie działał dłużej, trwało około godziny.

Aha, administracja VPS (HyperVM) już działa.

#22 Gość_Focus_*

Gość_Focus_*
  • Goście

Napisany 12 sierpień 2012 - 00:07

To jakies jaja są po prostu, strona nie działa od 5 godzin :angry:

#23 HaPe

HaPe

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1581 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:www.9h.pl
  • Imię:Hubert
  • Nazwisko:Nodżak-Pluta

Napisany 12 sierpień 2012 - 00:12

Twoja?

#24 www.biznes-host.pl

www.biznes-host.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 261 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl (H88 S.A.)

Napisany 12 sierpień 2012 - 00:33

W dniu dzisiejszym około godziny 22 mieliśmy awarię w części serwerowni. W obecnym czasie serwisanci UPS i automatyki SZR dokonują analizy przyczyn, które mogły doprowadzić do zaniku zasilania.

Przepraszamy najmocniej za utrudniony kontakt, staraliśmy się podnieść wszystko tak szybko jak jest to możliwe.

Większość usług jest już online. Wszyscy, którzy mają problemy proszeni są o kontakt na http://biznes-host.pl/support

Dziękujemy za wyrozumiałość, dołożymy starań by problem został wyeliminowany i nie powtórzył się w przyszłości.

PS:
Pana Jarosława, który tak "ładnie" odwdzięczył się nam za sponsoring zapraszamy do kontaktu oraz wyjaśnienia przyczyn rażących naruszeń naszej umowy i działania na szkodę partnera.

#25 Gość_Łukasz Tkacz_*

Gość_Łukasz Tkacz_*
  • Goście

Napisany 12 sierpień 2012 - 08:23

Nie będę się tu wcinał w "konflikt" dotyczący zapewne sygnaturki (bo w samym serwisie wszystko wskazywało BH jako naszego partnera i nie otrzymaliśmy żadnych uwag co do jakichkolwiek nieprawidłowości), bo to rzecz do rozwiązania gdzie indziej.

Co do samego serwera i awarii, bo tego tyczy się wątek, to niestety nadal leży (11 godzin).
Wysłałem stosowny ticket, czekamy na podniesienie w celu przeniesienia danych.

#26 Jarosław Szmańda

Jarosław Szmańda

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Skąd:Malbork
  • Firma:datpol.pl
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Szmańda

Napisany 12 sierpień 2012 - 08:48

Pana Jarosława, który tak "ładnie" odwdzięczył się nam za sponsoring zapraszamy do kontaktu oraz wyjaśnienia przyczyn rażących naruszeń naszej umowy i działania na szkodę partnera.


Rozumiem, że na tamten moment była późna godzina inie wiedział Pan co Pan pisze.
Także, że umyślne przetrzymywanie naszych danych - maszyna jest nadal wyłączona mimo, że reszta wróciła do życia to tylko pomyłka i nie chcą Państwo iść tą drogą.

#27 Miłosz

Miłosz

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4025 postów
  • Skąd:Tuchola
  • Firma:Sys-Com / M-Networks Sp. z o.o.
  • Imię:Miłosz
  • Nazwisko:Oller

Napisany 12 sierpień 2012 - 08:56

Pana Jarosława, który tak "ładnie" odwdzięczył się nam za sponsoring zapraszamy do kontaktu oraz wyjaśnienia przyczyn rażących naruszeń naszej umowy i działania na szkodę partnera.

Jeszcze sądem ich postraszcie :)

#28 www.gamebit.pl

www.gamebit.pl

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 31 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl sp. z o.o.

Napisany 12 sierpień 2012 - 09:07

Także, że umyślne przetrzymywanie naszych danych - maszyna jest nadal wyłączona mimo, że reszta wróciła do życia to tylko pomyłka i nie chcą Państwo iść tą drogą.


Witam, proszę zaprzestać tę dyskusję. Naprawdę jest ona niepotrzebna.
Jeśli posiada Pan nadal problem z usługą to polecam kontakt z bok@biznes-host.pl.
Na pewno otrzyma Pan szybciej odpowiedz i pomoc tam niż tutaj na forum. Nikt podczas awarii nie będzie odwiedzał tego forum, a już tym bardziej odpowiadał na problemy Klientów publicznie.

Pozdrawiam

#29 Gość_Łukasz Tkacz_*

Gość_Łukasz Tkacz_*
  • Goście

Napisany 12 sierpień 2012 - 10:40

Panowie, tu nie chodzi o awarię, bo jak widać ona już chyba została zażegnana - nikt więcej nie narzeka.
Czy my byśmy narzekali, gdyby działało? Czy wyglądamy na takich osobników, którzy piszą bo tak im coś się zachce, czy najpierw to jednak przemyślą?


Problem polega na tym, że bezpodstawnie wysnuto wnioski o działanie na szkodę firmy - to raz. Mamy chociażby z google cache z wczoraj z przed 21:00 screeny jak to wyglądało tj. na modułach serwisu widnieje logo i link do BH z informacją o tym, że jest to partner technologiczny - coś takiego było od kiedy tylko pojawiliśmy się na tym VPSie, więc takie zarzuty są całkowicie niezrozumiałe.
Jeżeli chodziło o zgłaszanie niedostępności usługi tutaj, na forum, to trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, jak firma sama dba o swój wizerunek. Czy fakt, że byliśmy (jesteśmy?) sponsorowani oznacza, że nie wolno nam w żadnym wypadku napisać, że coś nie działa (a w wypadku tego tematu to właściwie potwierdzi, bo i inne osoby zgłaszały)? No chyba że ktoś wychodzi z założenia, że dla klientów mamy normalne usługi, a dla partnerów np. gwarantowany uptime 50%, no ale to również będzie brane w wizerunku firmy.
Po prostu nie rozumiem więc skąd tu takie zarzuty. Nieaktualna sygnaturka? Jak ona się ma do bannera i linku widocznego przez wiele osób codziennie?


Druga sprawa poważniejsza, to właśnie to, że awarii najwidoczniej już nie ma, a nasze dane bezprawnie są "zatrzaśnięte" i nie mamy możliwości nawet ich przenieść. Kto nam teraz da jakąkolwiek gwarancję, że ktoś w nich nie będzie grzebał? Aktualne zachowanie jest na tyle nieobliczalne, że nie możemy wykluczyć penetracji naszych zasobów.

#30 www.ionic.pl

www.ionic.pl

    Weteran WHT

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1909 postów
  • Skąd:Kraków

Napisany 12 sierpień 2012 - 11:22

Przecież to jest sytuacja startsza niż koło :D
Klient płaci DUŻO zadzwoni raz, dowie się poczeka, ewentualnie jak homo sapiens zapyta co z SLA.
Drugi płaci 15 zł, dzwoni co 3 minuty, potem co 15 minut, wysłał 4 maile, napisał na 4 forach dyskusyjnych,
oczekuje rekompensat za stracone pieniądze, czes i brak szacunku. A tu nawet jest śmieszniej bo usługa jest za free :D Mało tego "grupa do spraw bezpiecezństwa" nie robi zapasowych i nie ma bekapu, tylko czeka na dostęp do vps-a by się wyporiwadzić - nie widzicie tu ironii ????? Grow up ;)

Edytowany przez www.ionic.pl, 12 sierpień 2012 - 11:25.


#31 Miłosz

Miłosz

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4025 postów
  • Skąd:Tuchola
  • Firma:Sys-Com / M-Networks Sp. z o.o.
  • Imię:Miłosz
  • Nazwisko:Oller

Napisany 12 sierpień 2012 - 14:54

@Miłosz wróżko :)

Powiedzmy, ze znam to z autopsji ;)

Troche namieszaliscie w temacie, pozniej postaram sie wydzielic posty.

#32 furek

furek

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 425 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:G

Napisany 12 sierpień 2012 - 19:46

Każde kolejne bezsensowne wypowiedzi niedotyczące tematu będą oznaczane jako worn.

#33 Radu5

Radu5

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 41 postów
  • Imię:Radek

Napisany 22 sierpień 2012 - 06:06

host chyba znowu leży, ponieważ kilka domen nie działa co są hostowane u nich

Edytowany przez Radu5, 22 sierpień 2012 - 06:07.


#34 www.biznes-host.pl

www.biznes-host.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 261 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl (H88 S.A.)

Napisany 22 sierpień 2012 - 06:10

Szanowni klienci w związku z awarią zasilania w centrum poznania część oferowanych przez nas usług jest niedostępna.

Niefortunnie awaria zasilania w sieci miejskiej zbiegłą się z awarią naszego centralnego UPS (wymiana zaplanowana jest na piątek) - co spowodowało przerwę w zasilaniu całej serwerowni.
Aktualnie pracujemy na zasilaniu awaryjnym (agregat), uruchamiając kolejne serwery.
Prosimy o cierpliwość oraz wyrozumiałość.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Pełne wznowienie usług planowane jest w ciągu 2h

Edytowany przez www.biznes-host.pl, 22 sierpień 2012 - 06:11.


#35 Causen

Causen

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 178 postów

Napisany 22 sierpień 2012 - 06:11

moje działa.

#36 Igorek

Igorek

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 278 postów
  • Skąd:Okolice Łodzi
  • Firma:jeszcze nie ma
  • Imię:Bartek
  • Nazwisko:Bator

Napisany 22 sierpień 2012 - 06:33

Mówi się trudno prąd to prąd ten też może paść, nie płaczmy

#37 HaPe

HaPe

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1581 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:www.9h.pl
  • Imię:Hubert
  • Nazwisko:Nodżak-Pluta

Napisany 22 sierpień 2012 - 08:16

Tylko trochę dziwne praktyka załączania agregatu po tym jak wyładuje się ups...
EDIT: Awaria UPS częściowo ich usprawiedliwia.

#38 RafoX

RafoX

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1433 postów
  • Skąd:Płock
  • Imię:Rafał

Napisany 22 sierpień 2012 - 08:23

od godziny i 40 minut wszystko u mnie na vps gra :)

#39 furek

furek

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 425 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:G

Napisany 22 sierpień 2012 - 17:45

I z jakiego powodu zniknął tutaj post o tym, że komuś serwer pada co 3 dni? Co to ma być? Cenzura? Ktoś szepnął słówko komu trzeba i poszło w niepamięć, czy osoba która napisała tą opinie nagle się rozmyśliła? To tak zamierzacie sobie pogrywać z użytkownikami forum?

Tego też nie rozumiem, a to ze serwer vps pada co 3 dni to jest fakt, z panelem HyperVM też były problemy 2 krotnie w moim przypadku. Serwery działały stabilnie do 13 sierpnia a teraz od tego czasu zaliczają pady notorycznie. Nie zabardzo mi się to podoba i chyba zacznę rozglądać się za inną alternatywą, jeżeli się nic nie zmieni.

Mi się natomiast niepodoba fakt że na takim forum, wydawałoby się "niezależnym" takie wypowiedzi są kasowane. W wątku o Netdc przez kilka stron postów ciągnęła się bezsensowna dyskusja niezwiązana z tematem i nikomu to nie przeszkadzało, temat został w końcu zamknięty ale posty dalej widnieją.

A tutaj moderator kasuje Twoją wypowiedź, jak najbardziej związaną z tematem. Więc to ma być?

Ja w Biznes-Host mam już swoje witryny około 2 lat nie było tak źle zaczynałem od shareda, i przeszłem na VPS, serwerek działał dobrze do 13.08.2012. Bo od tego dnia zaczęło się zle dziać, szkoda by było rezygnować z VPS z powodu usterek technicznych, ale skoro one notorycznie się powtażają to co zrobić. Zdażały się podobne usterki wcześniej, ale po dość zaciekłej rozmowie z jednym z pracowników firmy przenieśli mnie na inną maszynę i usterki znikły, a ostatnio zaczyna się to znowu. Co bywa denerwujące, bo na pozycję w wyszukiwarkach pracuje się cały czas, a głupie pady na pare godzin powodują że te pozycje spadają o 2, 3 pola w dół. Co niesie ze sobą konsekwencje, straty części zysków, mniejszy ruch na witrynach i obniżenie reputacji serwisów w oczach użytkowników, wiadoma sprawa dla każdego kto prowadzi jakąkolwiek działalność w internecie na której zarabia. Jeżeli firma chce bym dał im dalej zarobić na kolejny rok powinni postarać sie przywrócić działanie usług do stanu poprzedniego, nie ganię ich za usterki bo maszyna ma prawo paść, no ale jak pada co 3 dni to człowiek zastanawia się czy oni tego nie robią specjalnie, by celowo kogoś zniechęcić do dalszego bycia ich klientem. Nie wiem.



Rozumiem, że macie problemy z czytaniem regulaminów działów.
Powyżej kolega napisał jeden z najważniejszym punktów.
Do wyrażania opinii zapraszam do działu opinii.
A was po ponownie karcę.

#40 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 31 sierpień 2012 - 21:20

Biznes-host dalej ma problemy z serwerami?


A od ostatniego problemu coś nowego się pojawiło w tym dziale? Jak nie to zinterpretuj sobie to ;)





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników