Skocz do zawartości

tgx

WHT Pro
  • Zawartość

    900
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    47

tgx wygrał w ostatnim dniu 4 Luty 2017

tgx ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

784 Lider

7 obserwujących

O tgx

  • Ranga
    Weteran WHT

Informacje osobiste

  • Firma
    Biznes-Host.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. daj na priv nr ticketa i sprawdzimy co nie tak
  2. Zgłoszenia należy dokonać pisząc na pomoc@biznes-host.pl Numer jaki podałeś to jakiś ticket utworzony bezpośrednio w DA, a one nie są monitorowane.
  3. mintshost.pl

    Co Ci leży? strona mintshost.pl się nie ładuje? Zrób tracert
  4. Ceny są takie same jak 5 lat temu, nic się nie zmieniło...
  5. Nie ma żadnej globalnej awarii. Prośba jednak o poczekanie na tickecie i nie podawanie wszędzie publicznie nr ticketów bo jeszcze ktoś to wykorzysta.
  6. Nie otrzymasz publicznie z mojej strony więcej odpowiedzi bo to nie prowadzi do niczego. Kontaktuj się proszę standardowym kanałem pomocy technicznej - forum nie służy do rozwiązywania takich kwestii.
  7. Tylko dlatego, że chcesz mieć obsługę poza kolejnością. Masz udzielaną odpowiedź na tickecie zgodnie z kolejką zgłoszeń spływającą od klientów. Co do kopii to nasz mysqldump nie wykrywał błędów więc bazy są kompletne. Jeżeli uważasz że nie to użyj własnych dumpów baz danych. Oczywiście zobowiązujemy się do wykonywania kopii i takie są realizowane, ale zgodnie z regulaminem świadczenia usług wymagamy również wykonywanie takiej operacji po stronie klienta - chodzi o to by klient nigdy nie był uzależniony od drugiej strony i by uniknąć takich sytuacji jak ta.
  8. Wyjaśnię tą kwestię. Lokalizację baz podałem w tickecie.
  9. Klienci mają pełny dostęp do kopii baz danych (/home/backup/db) także można albo czekać aż ktoś je przywróci albo samemu to zrobić. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania w tej kwestii to zapraszam na BOK, pracownicy udzielą wszelkich informacji na ten temat.
  10. Nie wymagajcie proszę, że tu ktoś będzie publicznie odpisywał na tickety. To nie jest dział pomocy. W takich sytuacjach służę pomocą na priv, ale nie mamy w zwyczaju opisywać publicznie z czym klient miał problem i dlaczego. Dział nazywa się "host is down" i prosiłbym o trzymanie się tego tematu.
  11. Wyślij mi proszę nr ticketa na priv, sprawdzę co jest i dlaczego nie dostałeś jeszcze pomocy z BOK
  12. @up - problem został rozwiązany. Czas oczekiwania niestety obecnie jest wydłużony stąd zwłoka w odpowiedzi Ze względu bezpieczeństwa wyedytuj posta i usuń ID zgłoszenia.
  13. Podaj na priv nr ticketa to sprawdzę czemu Twoja usługa jeszcze nie pracuje poprawnie.
  14. Netdc.pl padł

    Nic nie leży globalnie. Jeżeli masz jakiś problem z konkretną domeną wyślij proszę zgłoszenie na pomoc - administratorzy zweryfikują w czym jest problem.
  15. Mój błąd, pomoc@mintshost nigdy nie funkcjonował, przepraszam za pomyłkę - skorygowaliśmy to także teraz ten adres będzie działał również oprócz tego który zawsze był podawany w kontakcie czyli bok@mintshost.pl Do tego masz - formularz na stronie - formularz w panelu klienta - nr telefonu na stronie A jak mimo tego nadal będziesz miał problem daj znać na priv
×