Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosów

[opinie] home.pl

[opinie] home.pl

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
161 odpowiedzi na ten temat

[opinie] home.pl

#41 p

p

    Weteran WHT

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2024 postów

Napisany 23 luty 2009 - 15:05

mimo wszystko to jednak dziwnie wygląda, jak klient dowiaduje się więcej rzeczy na forum niż we własnym bok-u ;)

A niby czego nowego się tutaj dowiedział?
  • 0

#42 ulf

ulf

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 60 postów

Napisany 23 luty 2009 - 15:38

Wygląda to na niezabezpieczony formularz kontaktowy, do którego podpiął się jakiś spam-automat... czyli wina jest po stronie administratora tego serwisu a nie Home.
A co do Home.pl to z nimi jest podobnie jak z innymi molochami (Netart) - nie szanują pojedyńczego klienta i w zawyżonej cenie konta są wliczone koszty kosztownych kampanii reklamowych.
  • 0

#43 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 23 luty 2009 - 15:52

Podaj domenę, z jakiej rzekomo wychodziły maile. I całą treść deliverki (nagłówki maila "źródłowego" - powinien być w niej jako załącznik).

Może po prostu nie masz ustawionych na niej rekordów SPF, i ktoś "w twoim imieniu" próbował wysłać te wiadomości via jakiś inny SMTP? A zwrotki wtedy ofc. przychodziły by do ciebie ;)
  • 0

#44 skim

skim

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisany 12 maj 2009 - 11:56

Mam w home dwa serwisy na php+mysql i niestety od mniej więcej 3 miesięcy katastrofa, bazy nie są duże każda w granicach 1,5mb jednak strony potrafią otwierać się w granicach 50s.
Sensowna praca z phpmyadmin niestety graniczy z cudem, odpowiedzi supportu jak z kiepskiej komedii czyli u nas działa.

Korzystam z ich usług od 2 lat i nigdy nie było tak kiepsko.
Na szczeście do końca okresu abonamentu zostało nie wiele czasu.
  • 0

#45 mokopl

mokopl

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 12 lipiec 2009 - 00:04

Mialem tam wczesniej hosting, teraz domene u nich rejstrowalem i zaczely sie problem z kodem authinfo, jak hosting tam mialem to bylo forum dosc spore najpierw phpbb pozniej IPB, niby chwala sie w tych swoich gazetkach ze maja taka super infrastrukture "najlepsza w kraju":):), powiem tak za ta cene to masakra co tam jest nie wiem jak z dedykowanymi, a co obslogi klienta to cale ich "help center" to pic jakis jest i tyle, tlumaczylem gosciowi chyba z 20 minut o drobnostke to zwalil wine na moje dns myslac ze nie mam dostepu do tych dns'ow i musial bym zwrac sie do operatora najlepsze ze na koniec proponowali mi przedluzenie na rok domeny u nich. NIE POLECAM(wniosek mam jedn ze placic sie tam nie za realne zasoby co sa na serv. tylko za ich kampanie reklamowe)
  • 0

#46 Karioka

Karioka

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisany 27 lipiec 2009 - 15:03

W Home.pl zaszaleli i zmienili parametry kont np. w Business Server pojemność wzrosła z 1 GB do 10 GB, a transfer z 300 GB do 1500 GB.
  • 0

#47 Linux

Linux

    Weteran WHT

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1256 postów
  • Skąd:Kraków

Napisany 27 lipiec 2009 - 18:58

Jest już news na forum

http://www.webhostin...mp;#entry170224

:)
  • 0

#48 traqo

traqo

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisany 01 sierpień 2009 - 00:52

Również odczułem wrażenie że zwykły klient jest nikim. Nie polecam!
Ceny wzięte z kosmosu, nijak mają się do jakości nie tylko serwerów ale i obsługi.
  • 0

#49 rekkon

rekkon

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 15 wrzesień 2009 - 09:21

Specjalnie się zarejestrowałem na tym forum (do tej pory jedynie czytałem wypowiedzi innych użytkowników), żeby podzielić się kilkoma uwagami na temat home.pl.




1. Ktoś tu wspomniał o dobrym kontakcie z administratorami - to oczywiście żart, z administratorami nikt nie jest w stanie się skontaktować już od dawna, obecnie wszystko załatwiane jest przez pośredników - taka jest przyjazna polityka firmy.

2. Prędkość kont jest słaba lub tragiczna (zależy od "towarzystwa" na współdzielonym komputerze). Niestety, udowodnienie winy home graniczy z cudem. Mi zajęło to kiedyś ok. miesiąca, podczas którego tworzyłem logi z czasami generowania skryptów itd. itp.

3. Konsultanci często kłamią odnośnie szybkości działania serwisu (dawniej byli bardziej szczerzy ale to się skończyło); jest na to jednak pewien sposób - stworzyłem swego czasu w serwisie loga, który na bieżąco dla danego IP podawał mi czas generowania i wywołania skryptu (przejścia z jednego parametru do drugiego). Podczas, gdy konsultant radośnie zapewniał o błyskawicznym działaniu serwisu, ja w logach widziałem kilku i kilkunastosekundowe czasy oczekiwania. :) Żenada do kwadratu.

4. W home nie płacicie za poziom usług tylko za fanaberie działu marketingu - a to Pudziana zatrudnią do reklamy, a to serwery za darmo porozdawają (super sposób na zapchanie łączy; trzeba być nie lada inteligentem, żeby dawać promocję serwerów za darmo, nawet jeżeli tylko przez 3 miesiące, współdzielonych na łączach razem z użytkownikami, którzy płacą po 600 zł i więcej za hosting), a to porobią sobie sesje zdjęciowe, a to domeny za 10 groszy porozdają...

5. Naprawdę, już mi się nawet pisać nie chce o takich drobnostkach jak awarie, których nie było, lub które co najwyżej "przez krótką chwilę" powodowały ponad 30-sekundowe otwieranie się strony html z napisem "Ala ma kota...". Oczywiście "nie było" i "przez krótką chwilę" to opinia administratorów.

6. Konsultanci w home nawet nie istnieją - to są roboty. Z równym zacięciem możecie sobie pogadać z pralką albo skanerem. Sugeruję jednak wysyłać pytania na własną skrzynkę i samemu na nie odpowiadać - większa frajda, odpowiedzi będą miały związek z pytaniami a szybkość odpowiedzi będzie satysfakcjonująca.

7. Administratorzy każą optymalizować zapytania do baz danych zawsze - nawet gdy się z bazy danych nie korzysta.

8. Czat to jest żart - można tam co najwyżej zapytać o linka do strony głównej home.




Ostatecznie - polecam dowolny inny hosting gdzie administratorom jeszcze woda sodowa do głowy nie uderzyła. Ja mam swoich faworytów ale nie chcę tu ich wymieniać, bo wyjdzie na to, że powyższe napisała konkurencja. :) A tak nie jest.
  • 0

#50 Gość__*

Gość__*
  • Goście

Napisany 15 wrzesień 2009 - 11:28

rekkon - chyba jedna z najfajniejszych wypowiedzi jednopostowca : )
  • 0

#51 kamilek

kamilek

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 248 postów

Napisany 15 wrzesień 2009 - 12:41

rekkon - chyba jedna z najfajniejszych wypowiedzi jednopostowca : )


Ja powiem więcej... TAK POWINNY WYGLĄDAĆ WPISY W DZIALE Z OPINIAMI !!!
  • 0

#52 xorg

xorg

    Webmaster & programista

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2009 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:Web Systems
  • Imię:Sebastian
  • Nazwisko:Bort

Napisany 15 wrzesień 2009 - 14:25

7. Administratorzy każą optymalizować zapytania do baz danych zawsze - nawet gdy się z bazy danych nie korzysta.

Kozak :]
  • 0

#53 Karioka

Karioka

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisany 15 wrzesień 2009 - 16:21

6. Konsultanci w home nawet nie istnieją - to są roboty. Z równym zacięciem możecie sobie pogadać z pralką albo skanerem. Sugeruję jednak wysyłać pytania na własną skrzynkę i samemu na nie odpowiadać - większa frajda, odpowiedzi będą miały związek z pytaniami a szybkość odpowiedzi będzie satysfakcjonująca.


Dobre podsumowanie :)

Ostatecznie - polecam dowolny inny hosting gdzie administratorom jeszcze woda sodowa do głowy nie uderzyła. Ja mam swoich faworytów ale nie chcę tu ich wymieniać, bo wyjdzie na to, że powyższe napisała konkurencja. :) A tak nie jest.


Nie krępuj się. Jeśli znasz dobre alternatywy dla Home.pl podziel się opinią. Zapewne wielu z niej skorzysta.
  • 0

#54 Gość__*

Gość__*
  • Goście

Napisany 15 wrzesień 2009 - 16:25

kamilek no nie wiem.. mody zaraz się oburzą, że to nie jest miejsca na "takie pogawędki".. heh(e)...
  • 0

#55 rekkon

rekkon

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 16 wrzesień 2009 - 12:32

Po co mam polecać konkretny hosting? Powiem może tylko kilka zasad, którymi warto się kierować - otóż gdy już znana jest nazwa potencjalnego odbiorcy naszej ciężko zarobionej gotówki a nic nie wiemy o hostingu, warto sprawdzić:

1. Rzeczy banalne - czy strona nie jest totalnie biedna, czy w dziale kontakt jest adres, który nie sugeruje mieszkania i czy są podane numery telefonów stacjonarnych - po prostu czy firma nie jest totalnym krzakiem.

2. Wejść na forum webhelp oraz webhostingtalk i znaleźć informację o hostingu - zobaczyć nie tyle opinie innych użytkowników (mogą być fałszywe albo oparte o jednostkowe wrażenia związane albo z wygórowanymi oczekiwaniami albo zbyt małymi umiejętnościami) co przede wszystkim datę pierwszej opinii; gdy hosting nadal się trzyma od 2005 roku, to znaczy, że jest sens zainteresować się bardziej daną firmą.

3. Spojrzeć na zakres cenowy - hosting zbyt drogi (a nie będący "home") może wypaść z rynku z powodu braku klientów, hosting zbyt tani - z powodu nieopłacalności; dobrze wyglądają moim zdaniem ceny zaczynające się od 60 czy nawet 100 zł rocznie.

4. Na koniec warto jednak przeczytać opinie - ale brać je pod uwagę tylko wtedy gdy zdecydowana większość potwierdza dany problem lub gdy negatywne uwagi dotyczą rzeczy dla nas najistotniejszych; warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że niektóre firmy wyciągają po pewnym czasie wnioski i poprawiają się - nie tyle z powodu niesamowitej inteligencji i umiejętności przeprowadzenia samokrytyki, co z powodu odpływu klientów - nie ma nic lepszego niż trafić na moment gdy firmie hostingowej zależy na klientach, bo etap "jesteśmy najlepsi, więc wszystkich mamy w dupie" mają za sobą. :)

5. Dodatkowym atutem może być... przeładowanie powiązań. :) Jeżeli traficie na firmę hostingową, która jest powiązana z inną, która jest z kolei częścią większej całości, która z kolei jest działem IT firmy zajmującej się jeszcze kilkoma innymi branżami - jest nieco większe prawdopodobieństwo, że hosting nie upadnie, bo w gorszym okresie firma będzie w stanie nawet dopłacić do interesu a w najgorszym razie zaproponuje automatyczne przejście na swoją inną platformę lub po prostu utrzyma dotychczasowych klientów bez kontynuowania sprzedaży usług nowym klientom, traktując starych jak dodatkowe źródło dochodu. A poza tym już sam fakt tworzenia niezależnych tzw. "tanich marek" lub specjalnych ofert jest godny uwagi - pomysłowość idzie często w parze z długowiecznością biznesu. Jako przykład podam może serwer, którego wprawdzie nie polecam, ale który po latach nadal funkcjonuje - fr.pl. Oczywiście jako fr.pl nie istnieje, jednak starzy użytkownicy nadal korzystają z dawnych usług płacąc nowemu właścicielowi (którego też nie polecam - ale nie zmienia to faktu, że pod tym względem jest bardzo w porządku).

Więcej dobrych rad z pewnością można znaleźć na wielu forach. Ja podałem tylko te, które nie są takie oczywiste.
  • 0

#56 m.p

m.p

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 428 postów

Napisany 17 wrzesień 2009 - 20:44

planuję wkrótce dla jednego klienta postawić aplikację w pythonie w home.pl. korzystał ktoś już może z odpalania pythonowych skryptów u nich i może coś powiedzieć na ten temat? (aktualnie oferują odpalanie ich jako CGI, tyle co wiem, czekam na maila od pomocy technicznej)

a ja nadal będę próbował przekonać klienta na własny vps :)
  • 0

#57 traqo

traqo

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisany 19 wrzesień 2009 - 03:55

6. Konsultanci w home nawet nie istnieją - to są roboty. Z równym zacięciem możecie sobie pogadać z pralką albo skanerem. Sugeruję jednak wysyłać pytania na własną skrzynkę i samemu na nie odpowiadać - większa frajda, odpowiedzi będą miały związek z pytaniami a szybkość odpowiedzi będzie satysfakcjonująca.


Dokładnie. Właśnie jeszcze nie załapałem. Czy gadałem z robotem czy z upośledzonymi umysłowo pracownikami. Bo za każdym razem nie tylko otrzymywałem inną odpowiedź, ale nawet na zupełnie inne tematy niż związane z problemem. ;)
  • 0

#58 rekkon

rekkon

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 21 wrzesień 2009 - 14:52

Dokładnie. Właśnie jeszcze nie załapałem. Czy gadałem z robotem czy z upośledzonymi umysłowo pracownikami. Bo za każdym razem nie tylko otrzymywałem inną odpowiedź, ale nawet na zupełnie inne tematy niż związane z problemem.


A zoptymalizowałeś zapytania do bazy MySQL? :)
  • 0

#59 monday

monday

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 39 postów

Napisany 04 listopad 2009 - 21:44

Jestem klientem firmy home od 3 lat.

Z mojego doświadczenia ze współpracy z tą firmą:

1.      Nie opłaca się kupować w home domen – bardzo wysokie ceny odnowień; aż strach pomyśleć ile osób łapie się na promocje typu „freewolnedomeny” (btw brawa dla działu marketingu za tę „zabawną” grę słów – po prostu majstersztyk)

2.      Nie opłaca się kupować w home serwerów – powód jak wyżej, inaczej jedynie nazywa się promocja bo np. „operacja antykryzys – seweryza darmo” (już mi żal tych, którzy się na to nabiorą, a sam się niestety,kiedyś nabrałem)

3.      Kontakt z działem technicznym i bok to jakaś masakra – CTRL + C i CTRL + V, czyli pracownicy wklejają w emaile jakieś gotowe formułki, które normalnego człowieka potrafią po jakimś czasie doprowadzić do furii – to dotyczy zarówno pytań technicznych jak i handlowych czy dotyczący chdomen, obsługi

4.      BOK robi duże problemy przy próbach zdobycia kodów authinfo, zmianach haseł itp. – kilkakrotnie wysyłałem wnioski faxem, nie dostawałem odpowiedzi, pisałem email co z kodem authinfo, dostawałem odpowiedź,że nie doszedł wniosek, wysyłałem wniosek, dostawałem odpowiedź, że nieczytelny, wysyłałem drugi z innego faxu, brak odpowiedzi, po moim emailu co z kodem dostawałem odpowiedź, że nie dostali żadnego wniosku..itd. – czeski film

Dlatego przynajmniej z tych powodów odradzam wszystkim potencjalnym klientom firmę home.
  • 0

#60 ktoś

ktoś

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 195 postów

Napisany 04 listopad 2009 - 21:49

3.      Kontakt z działem technicznym i bok to jakaś masakra – CTRL + C i CTRL + V, czyli pracownicy wklejają w emaile jakieś gotowe formułki, które normalnego człowieka potrafią po jakimś czasie doprowadzić do furii – to dotyczy zarówno pytań technicznych jak i handlowych czy dotyczący chdomen, obsługi



Ja sobie zamówiłem u nich licencję na livechat, nie umieją udzielić odpowiedzi na praktycznie żadne pytanie.
  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników