Skocz do zawartości

ores

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O ores

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] home.pl

    Ok, rozumiem ze sa "zarobieni" - ale niech to nie bedzie tp s.a. II. Skoro wisze 15 minut i czekam az konsultant to naprawde mnie nie pociesza fakt ze maja tysiace kont. Zalozyłem konto na 'gmail1.com' jako 'adma' - wiec widocznie konto do tej pory nie istniało sprobuje sie pobawic w wysylke poczty- chyba teraz powinno Dzieki panowie Pozdro
  2. [opinie] home.pl

    Zrobie tak jak podpowiada Najdmen - sprawdzenie kolejki na skrzynce (waham sie tylko czy poprzez rozmowe przez LiveChat ? Patryk - filtr antyspamowy -> funkcja 'Catch-All' wyłączona
  3. [opinie] home.pl

    1/nigdy (wysylajac na dowolny kosmiczny adres) nie miałem z 1 niewyslanego meila (z jakiejkolwiek domeny) 12000 zwrotow dokladnie tego samego 2/uwazam, ze serwer poczty home.pl zwyczajnie sie zapetlił, moze trzymał jakies smieci w keszu - nie wiem. Wg mnie, home nie powinien w ogole wysylac meila na adres, ktorego nie ma (domena nie istnieje)-przeciez sa mechanizmy sprzawdzajace istnienie domeny 3/Patryk - mimo wszystko uwazam, ze w chwili kiedy nagle cos ci pada i szukasz pomocy (moze miales taki przypadek moze nie) wskazana jest konkretna, jasna i czytelna wskazówka - teraz wiem, ze LiveChat to faktycznie jak napisal jeden z przedmowców - wklejanie kawałków regulaminu oczywiscie, zdanie innych moze byc inne. Ja powiem jedno, za ta kase ktora biora obsluga klienta jest do bani
  4. [opinie] home.pl

    Do Patryka: jesli czegos nei jestem w stanie zalatwic poprzez LiveChat to niech mnie poinformuje szanowny konsultant - "prosze skontaktowac sie z serwisem dzwoniac pod nr telefonu ...." a nie "prosze uzupelnic formularz" - wg mnie to porazka -------- We're sorry. There's a problem with the e-mail address(es) you're trying to send to. Please verify the address(es) and try again. If you continue to have problems, please contact Customer Support at (480) 624-2500. <adma@gmail1.com>: child status 100...The e-mail message could not be delivered because the user's mailfolder is full. --- Below this line is a copy of the message. -------- kopii takiego meila otrzymałem ponad 12000
  5. [opinie] home.pl

    wycinki korespondencji miedzy home.pl a moją firmą: ------------- Witam, Jestem dysponentem konta "xxx", które jest założone na Państwa serwerze. Dotychczas nie miałem problemów z serwisem home.pl. Aż do wczoraj. Opiszę po kolei wczorajsze zajście. Otóż wczoraj (czwartek, ok. godz. 18.30) na adres xxx@xxx.pl zaczęły przychodzić masowo e-maile. Z waszego serwera przychodziła wciąż informacja, że nie możecie wysłać poczty na adres "adma@gmail1.com". Adres ten nie istnieje, ale czemu ja otrzymałem ponad *12000 *e-maili na swoje konto pocztowe ? Zaznaczam, że na serwerze znajdują sie moje aplikacja, które działają w oparciu o kilka baz danych, w których znajdują się dane setki klientów i setki adresów e-mail. Próba bezpośredniego kontaktu z państwa konsultantem powiodła się dopiero po 15 minutach od momentu nawiązania sesji LiveChat. Przez 15 minut otrzymywałem informację - "Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 4 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 3 min. Dziękujemy.". Zgroza ...... tym bardziej, że na państwa stronie internetowej zamieszczacie informacje, że serwis jest szybki i dostępny 24h na dobę 7 dni w tygodniu!!! Rozmówcą z państwa strony był pan Damian D****, który na moje pilne wezwanie że "proszę o pomoc, bo serwer home.pl produkuje mi masę e-maili" odpisał w sposób następujący: "D***** Damian:W nawiazaniu do Panstwa dyspozycji pragne poinformowac, ze tego typu dyspozycje wymagaja autoryzacji. W tym celu niezbedny bedzie kontakt telefoniczny z nasza infolinia pod numerami 091 432 5555 lub 0801 445555, badz droga mailowa na info@home.pl (https://home.pl/formularz)." Mam pilną sprawę, jestem zalogowany do systemu moim profilem "xxx" a konsultant odsyła mnie do wypełniania wniosku poprzez stronę WWW ? Chyba sami Państwo przyznacie że to jakaś niewytłumaczalna pomyłka a zachowanie konsultanta jest skandaliczne !!! Naturalnie dysponuję treścią rozmowy z panem D***. Po szybkim zakończeniu rozmowy z panem D*** połączyłem się drogą telefoniczną z innym konsultantem (niestety nie pamiętam nazwiska). Naturalnie procedura oczekiwania na połączenie trwała co najmniej 10 minut, zanim ktoś się zgłosił. Po zgłoszeniu sie konsultanta i 30 minutowej rozmowie samodzielnie zrobiłem kopię i usunąłem jedną z baz danych, w której były przechowywane dane klientów, aby zapobiec mechanizmowi niekontrolowanej wysyłki e-maili. Wasz konsultant przez 30 minut zastanawiał się co sie mogło stać. Rozmowę zakończyliśmy na tym, że w trybie pilnym (podkreślam PILNYM) serwis home.pl dostarczy drogą e-mailową kopię logu serwera dotyczącego wspomnianej skrzynki pocztowej wraz z wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji na dwa konta wskazane e-mailowe) Do chwili obecnej (a kończy nam się już piątek) *NIKT* z państwa strony nie napisał choćby słowa wyjaśnienia oraz nie dostarczył kopii loga. Nie wykazaliście państwo odrobiny inicjatywy, aby rozwiązać problem. Wątpię w to, aby wasze podejmowane działania (o ile jakieś są podejmowane) sprowadzały się do jego rozwiązania. Podkreślam po raz kolejny, że dysponuję kilkoma bazami danych, w których są setki adresów e-mail (*w tym również instytucji rządowych i pozarządowych*) i oczekuję szybkiej i precyzyjnej informacji co było przyczyną takiego zachowania się waszego serwera. ------------- Oto odpowiedź z home.pl (zaznaczam, ze dopiero po ich "mocnym" ponagleniu) Uprzejmie prosimy o aktualizacje skryptow obecnych na Panstwa koncie lub zwrocenie sie do ich autorow z pytaniem co moze byc przyczyna wystepowania zaistnialej sytuacji. Przekazane dane sa udostepniane w celu wylacznie informacyjnym i na uzytek wlasny. W sytuacji zmiany przeznaczenia materialow prosimy o bezzwloczne powiadomienie operatora i wskazanie przeznaczenia materialow. W razie pojawienia sie ewentualnych watpliwosci pozostajemy do dyspozycji. ------------- GENERALNIE! ZENADA, ZENADA I JESZCZE RAZ ZENADA ODRADZAM TAKA FIRME KTORA NIE DBA O KLIENTA I MA GO W D... ZERO POMOCY, JAK MASZ CHLOPIE PROBLEM TO IDZ DO KOSCIOŁA I DAJ NA MSZE //wymedorowano nazwiska: jeśli Ty nie podajesz nazwiska ani nazwy Twojego konta to nie podawaj też nazwisk pracowników firmy.
×