Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie hostpark.pl

Opinie hostpark.pl na rynku od 2003

Zajmujemy się technologiami internetowymi od 1999 roku, a od marca 2003 działamy jako firma webhostingowa. W tym czasie zaufały nam tysiące klientów. Naszym celem jest pogodzenie ze sobą teoretycznie dwóch przeciwstawnych słów - jakości i ceny. Profesjonalny hosting nie musi bya drogi i nasza oferta na hostpark.pl jest tego dowodem. Proponujemy usługi na światowym poziomie po bardzo konkurencyjnych cenach.

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 4,38/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #56
  • 9 osób poleca
  • 2 nie poleca
  • Ilość opinii: 11
Ocena ogólna: 4,38/5
  • Niezawodność: 4,4/5
  • Możliwości: 4,6/5
  • Cena / Jakość: 4,7/5
  • Support: 3,8/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 0 opinii 1 opinii 0 opinii 10 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • prosper - klient od czerwiec 2009 napisał, że: Dodano: 24 maj 2017 | #1
    grec.pl Wielka szkoda, że ten dostawca kończy przygodę z hostingiem. Przez 8 lat nie miałem się do czego przyczepić. Świetne parametry już w najniższej taryfie przy mocno konkurencyjnych cenach, do tego Direct Admin w wersji rozszerzonej o sporo przydatnych pluginów rzadko widywanych u konkurencji (jak chociażby PHP extensions).
    Strona Klienta: grec.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • dudu - klient od maj 2010 napisał, że: Dodano: 31 maj 2014 | #2
    5051.us Niestety muszę wystawić bardzo negatywną opinie temu dostawcy, za lekceważenie interesów klienta.
    Od wielu lat korzystam z usług tego dostawcy, pozyskałem dla niego wielu klientów, lecz kiedy na innym serwerze usunięto mi e-mail operacyjny, o czym zresztą nie wiedziałem bo to był darmowy adres. Dostawca nie miał możliwości poinformowania mnie o upływającym terminie płatności. Pomimo zwrotów wysyłanych komunikatów olał sprawę i zamknął konto. A przecież miał inne adresy e-mail do wykorzystania oraz nr. telefonu. Nie skorzystał z alternatywnych dróg. Administratora zupełnie nie interesowało, to że aktynie korzystam z poczty e-mail a moi czytelnicy ze strony WWW. Zamknął dostęp do konta i już.


    Potraktował mnie jak niechcianego petenta w ZUS.
    To nieetyczne biznesowo zachowanie dyskwalifikuje firmę na rynku. Uważam, że należy się kara dla takiej osoby, gdyby był moim pracownikiem dostał administrator dostał by zwolnienie dyscyplinarne.

    Ku przestrodze szukajcie innego bardziej odpowiedzialnego administratora.
    Strona Klienta: 5051.us
    • Ocena ogólna: 2,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma hostpark.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 13 czerwiec 2014

      Klient sam nie dopilnował obowiązku poinformowania o zmianie adresu e-mail - w systemie mieliśmy tylko jeden jego adres email, który okazał się nieaktualny (wystarczyło zalogować się do WHMCS i podać nowy). Obarczył nas odpowiedzialnością za swoje niedopatrzenie.

      Dodatkowo serwer został zablokowany dopiero 7 dni po terminie płatności (nie usunięty, lecz zablokowany). Nie mamy w zwyczaju nękać klientów telefonami, jeśli nie chce zapłacić za usługi.

      Po zaksięgowaniu wpłaty i odblokowaniu serwera klient zażądał zwrotu wpłaty - otrzymał, jak i dostęp do danych na koncie. Rzeczywiście zachowaliśmy się bardzo nieprofesjonalnie ;)

    w kategorii: Hosting
  • klient3434 - klient od lipiec 2012 napisał, że: Dodano: 27 styczeń 2014 | #3
    Miałem wątpliwości czy tak wysoki stosunek ceny do jakości nie oznacza tego, że jakość będzie na bardzo niskim poziomie, ale okazały się one całkowicie bezzasadne.
    Serwer działał bezproblemowo, nie odnotowałem żadnych awarii, support odpowiadał szybko i precyzyjnie. Polecam.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient0030 - klient od luty 2007 napisał, że: Dodano: 26 październik 2013 | #4
    www.eksploracja.org.pl Aktualizacja opinii z dnia: 25-07-2013
    Wszystko jest ok, ale support schodzi na psy. Na reakcję czeka się 2-3 dni. Jeszcze pare lat temu odpowiadali tego samego dnia nawet.
    Strona Klienta: www.eksploracja.org.pl
    • Ocena ogólna: 3,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 3/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • klient0030 - klient od luty 2007 napisał, że: Dodano: 25 lipiec 2013 | #5
    Wszystko jest ok, ale support schodzi na psy. Na reakcję czeka się 2-3 dni. Jeszcze pare lat temu odpowiadali tego samego dnia nawet.
    • Ocena ogólna: 3,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Hosting
  • krzysztofit - klient od wrzesień 2012 napisał, że: Dodano: 06 kwiecień 2013 | #6
    krzysztof.it Mam założony hosting w tej firmie i szczeże mogę polecić każdemu.
    Cena przystępna, administrator bardzo pomocny, awari brak (serwer działa nie przerwanie już 450 dni).
    Przedłużam na kolejny rok swoje usługi ;-)
    krzysztof.it
    Strona Klienta: krzysztof.it
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • voyager - klient od sierpień 2012 napisał, że: Dodano: 28 wrzesień 2012 | Edytowano: 28 wrzesień 2012 | #7
    Wybrałem VPS z 1GB ramu i nie mam żadnych zastrzeżeń. Szybkie łącze, przyjazny i szybki panel do zarządzania VPSem (SolusVM), pomoc techniczna to administratorzy (w dodatku nocne marki ;)) a nie panie po psychologii, udostępniają secondary DNS. Może i mało o tej firmie się mówi ale mogę polecić ich usługi.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS
  • user6853 - klient od czerwiec 2012 napisał, że: Dodano: 22 sierpień 2012 | #8
    Korzystam z OpenVZ3 i OpenVZ1. Na 3 mam kilkadziesiąt domen i zasobożernych skryptów włącznie z Icecastem + AutoDJ. Wszystko śmiga ładnie i pięknie, nawet w okresie nawału ludzi wszystko działało sprawnie i bezproblemowo. Na 1 mam zdalny pulpit, który daje radę tak samo dobrze jak Kimsufi z OVH, a czasami nawet są na nim lepsze transfery :) Generalnie mogę póki co polecić firmę i jej usługi.
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS
  • user2577 - klient od wrzesień 2008 napisał, że: Dodano: 22 sierpień 2012 | #9
    www.zdrowypupil.pl Nasz sklep jest już 4 lata na serwerach w hostpark.pl i nigdy nie mieliśmy z nimi problemów. Strony działają szybko. Zdarzyło się im w przeszłości kilka krótkich awarii, ale zawsze usuwane były błyskawicznie. Polecam.
    Strona Klienta: www.zdrowypupil.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Dawid Róż - klient od kwiecień 2011 napisał, że: Dodano: 25 marzec 2012 | #10
    dev.dav4.pl Korzystam z opcji 'micro' od roku. Nie było żadnych problemów z serwerem aż do dziś gdy dostałem maila o przekroczonym obciążeniu. Dziwne że wcześniej o czymś takim nie wiedziałem i że nie widziałem nigdzie linka do statystyk. No ale mimo to polecam ten hosting ;)
    Strona Klienta: dev.dav4.pl
    • Ocena ogólna: 4,5/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting