Skocz do zawartości


 

Opinie o firmie SiXwishlist

Opinie SiXwishlist na rynku od 2012

SiXwishlist głównie działa na rynku Brytyjskim świadcząc usługi hostingowe dla firm i osób prywatnych. Naszym głównym założeniem jest dostarczenie zasobów szytych na miarę potrzeb. Wyróżniamy się dzięki promowaniu rozwiązań hostingowych jako usługi proste i przyjazne w użytkowaniu. Osiągnięty sukces utwierdza nas, że obrana droga osiągnęła zamierzony cel ,którym zawsze była satysfakcja klienta.
 
Od pewnego okresu sukcesywnie migrowaliśmy wszystkie serwery na nowe wydajniejsze zasoby. Patrząc jedynie na częsty wybór użytkowników stworzyliśmy jedną z najtańszych usług dla typowych zastosowań hostingowych lecz trzymającą bardzo wysoki poziom w odniesieniu do wsparcia technicznego jak i zasobów ,które przydzielane są dynamicznie w oparciu o autorski Auto-Scaling ,który rozwijaliśmy od 2013 roku. Obecny przedział cenowy pozwala na skorzystanie z naszej oferty przez osoby potrzebujące powierzchni od 1GB (za darmo) aż do 10GB w formie płatnej. Wszelkie informacje dostępne są na naszej stronie internetowej.
 
Usługi hostingowe jakie oferujemy są przechowywane głównie na dyskach SSD lub SAS w zależności jaką funkcję pełni dany serwer. Ciekawym rozwiązaniem jest również webmail pozwalający na generowanie auto-odpowiedzi, tworzenie własnej listy w odniesieniu do niechcianej poczty , zmianę hasła, kalendarz i web-dysk. Dodatkowo synchronizacja danych odbywa się w oparciu o DAV z którego korzysta 99% urządzeń posiadających obsługę internetu.
Każda usługa posiada backup w cenie wykonywany co 24 godziny z możliwością uruchomienia własnych niezależnych zasobów pod backup. Dodatkowo jest dostępny moduł dropbox również pod wykonywanie niezależnych kopii zapasowych we własnym zakresie.
 
Nowi użytkownicy, którzy obecnie korzystają z ofert innych firm otrzymają rabat do 50% przenosząc swoje usługi do nas. Do otrzymania rabatu niezbędne jest posiadania kopii faktury zakupu. 
 
Strona WWW: sixwishlist.com

 

SiXwishlist
45 King William Street, London, EC4R 9AN

Pokaż cały opis »

Średnia ocena firmy: 4,7/5

TOP100 - ranking:

Aktualna pozycja: #0
  • 13 osób poleca
  • 1 nie poleca
  • Ilość opinii: 14
Ocena ogólna: 4,7/5
  • Niezawodność: 4,71/5
  • Możliwości: 4,64/5
  • Cena / Jakość: 4,71/5
  • Support: 4,71/5
Zakres czasowy 3 miesiące 3-6 miesięcy 6-12 miesięcy powyżej 12 miesięcy
Ilość opinii 3 opinii 0 opinii 0 opinii 11 opinii
Niezawodność
Support
Możliwości techniczne
Cena / Jakość
  • treko - klient od październik 2015 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2017 | Edytowano: 09 wrzesień 2017 | #1
    Posiadam u nich dwa konta i z całego serca polecam znajomym. Support bardzo szybki i pomocny. Wcześniej używałem hostingu innych polskich firm i wypadają blado w porównaniu z obecnym.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Jishnu - klient od lipiec 2015 napisał, że: Dodano: 11 sierpień 2017 | Edytowano: 11 sierpień 2017 | #2
    Jestem klientem tej firmy od dobrych paru lat i jestem bardzo zadowolony. Nie ma problemów z dostępnością strony. Support jest bardzo szybki i rzetelny. Przejrzysty panel oraz bardzo niska cena to dodatkowe atuty. Szczerze polecam.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • damson - klient od luty 2016 napisał, że: Dodano: 10 sierpień 2017 | #3
    imgie.pl Z usług SIXwishlist korzystam od dawna i szczerze mogę polecić każdemu! Fachowy support odpowiadający bardzo szybko na tickety. Usługa działa bezproblemowo od początku zawarcia umowy.
    Strona Klienta: imgie.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Artix - klient od wrzesień 2015 napisał, że: Dodano: 29 marzec 2016 | #4
    otworzblo.ga Najlepsza firma hostingowa ze wszystkich, z jakimi miałem do tej pory styczność. Pomoc techniczna jest bardzo szybka i odpowiada w ciągu niecałej godziny na każdego ticketa, bez względu na czas jego założenia. Strony wczytują się szybko, serwer niczego nie wywala nawet przy najcięższych skryptach. Co prawda podstawowy panel Plesk jest niezbyt intuicyjny, ale opcje są wystarczające.
    Strona Klienta: otworzblo.ga
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • wlodziu - klient od lipiec 2013 napisał, że: Dodano: 21 maj 2015 | Edytowano: 21 maj 2015 | #5
    img.nostatic.pl Z usług firmy korzystam już prawie 3 lata. Na początku był to hosting sponsorowany pod własny projekt, potem hosting utrzymującą moją prywatną stronę i hosting uploadu obrazków. Przez ten czas nie napotkałem się na żaden problem - czy to z supportem, czy to z oferowaną usługą. Elastyczność to jedna z głównych cech tej firmy, moga dostosować się do potrzeb klienta. Nie ma słowa nie, co bardzo mi się podoba i sądzę, że nie tylko mi. Ceny są bardzo konkurencyjne w porównaniu z innymi tego typu firmami - większość nie wierzy w dobre intencje za tak niską cenę. Ja nie mam powodów by w to nie wierzyć, wystarczy spróbować :)
    Strona Klienta: img.nostatic.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • XYS - klient od luty 2015 napisał, że: Dodano: 12 maj 2015 | #6
    Świetne wsparcie, stabilne działanie, dobra cena - czego chcieć więcej? Szczerze polecam.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • krzos - klient od listopad 2014 napisał, że: Dodano: 11 kwiecień 2015 | #7
    djlive.pl Aktualizacja opinii z dnia: 07-01-2015
    Zdecydowanie polecam usługi tej firmy!
    Życzliwe podejście do klienta, nauczyli mnie korzystać z nowego panelu jakim jest Plesk! Skończyłem z DirectAdminem! ;)
    Bardzo niska cena wyróżnia usługę z czego jestem zadowolony.
    Strona Klienta: djlive.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • krzysiuus - klient od styczeń 2015 napisał, że: Dodano: 28 marzec 2015 | #8
    Mogę tylko polecić usługi hostingowe tej firmy. Usługa od samego początku od zakupu działa szybko i w 100% online. Support odpowiada błyskawicznie nawet w weekendy, dodatkowo co jest na pewno wyróżniające firma pomaga nawet w sprawach do których nie jest zoobowiązana np. poprawka kodu skryptu! Mogę z czystym sumieniem polecić sixwishlist każdemu! Macie u mnie stałego klienta.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • klient4745 - klient od luty 2015 napisał, że: Dodano: 28 marzec 2015 | #9
    Nie jestem u nich dość długo, jednak żadnych problemów z nimi nie miałem. Szybki kontakt nie tylko przez panel. Polecam ;)
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • kori - klient od grudzień 2014 napisał, że: Dodano: 26 marzec 2015 | Edytowano: 26 marzec 2015 | #10
    jak to bywa z hostingami budżetowymi (tanimi) wydajność niestety dość niska, generowanie strony prostego czatu php kilkadziesiąt sekund i tak kilka razy na godzinę przy ciągłej pracy z tym chatem, okazuje się że opisanie na forum problemów z ich hostingiem skutkuje usunięciem konta hostingowego, firma niepoważna, unikać
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma SiXwishlist powiedziała, że: Odpowiedź dodano 26 marzec 2015

      Ciekawe kto to napisał?

      "po jego wyłączeniu będę bardziej gadatliwy, bo już nie będzie właściwą: "nie załatwiaj się tam gdzie jesz"proponuję ostatnim kompromisem pozostawić konto, którego będę używał wyłącznie sporadycznie lub wcale i nie będę nigdy już nic o was pisał"

      Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług ;)

    • Firma SiXwishlist powiedziała, że: Odpowiedź dodano 26 marzec 2015

      Coś tu opinia zmienia się jak rękawiczki. No cóż osobiście działania tego typu w tym konkretnym przypadku idąc dalej "smarowania" postów ,a na zadane pytania unikanie odpowiedzi jedynie spowodowało ,że mamy nowych klientów. Dlatego prosimy o kontakt w celu podesłania listy for internetowych. Będzie łatwiej po prostu. Żałuję jednak że nie wiedziałem że zła opinia ma takie fajne odzwierciedlenie co do pozyskania nowych klientów za co jesteśmy niezmiernie wdzięczni.

      Pozdrawiam
      Tomek

    w kategorii: Hosting