Skocz do zawartości


 

Web Hosting Talk - Opinie

Web Hosting Talk - Opinie

Tutaj dodajesz opinię o firmie hostingowej lub o operatorze Twojej domeny. To bardzo ważne dla firmy, którą oceniasz, gdyż dzięki temu kształtujesz jej wizerunek w internecie. Skup się, podsumuj całą współpracę i opisz nam rzetelnie i dokładnie jak ta współpraca przebiega/przebiegała.

  • Dodaj opinię

    Oceń swojego dostawcę usług hostingowych. Napisz co myślisz, czego jesteś zadowolony lub nie.

    Przejdź do formularza
  • Zobacz oceny

    Zobacz wszystkie oceny dodane przez naszych Użytkowników na przestrzeni ostatnich tygodni.

    Zobacz wszystkie oceny

Krótkie statystyki

Nasz serwis działa od 27 październik 2011 roku. W tym czasie nasi użytkownicy dodali:

  • 7726 opinii
  • 6698 opinii pozytywnych
  • 1028 opinii negatywnych

Średnie oceny

Średnia ocena ogólna: 4,48/5
  • Niezawodność: 4,5/5
  • Support: 4,47/5
  • Możliwości techniczne: 4,47/5
  • Cena / Jakość: 4,49/5

Wyszukiwanie i filtrowanie opinii

Zwiń/Rozwiń

Sortowanie alfabetyczne (po nazwie firmy):

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0-9 & znaki specjalne

Znajdź firmę:

Filtrowanie opinii:

10 najnowszych opinii w naszym serwisie

  • Opinia wystawiona firmie: HitMe.pl w kategorii: VPS

    k-weeb - klient od październik 2016 napisał, że: Dodano: 20 wrzesień 2017 | #1
    Moje doświadczenia (od października 2016) z firmą HitMe są pozytywne i polecam ich usługi tym, którzy nazwijmy to 'Nie płaczą nad rozlanym mlekiem' tylko tym co wezmą 'coś do wycierania i posprzątają rozlane mleko'. Śpieszę rozszerzyć o co mi chodzi.

    W ostatnim czasie pojawiło się sporo aktualizacji oprogramowania, dodatkowych modułów do serwera. Po którymś update'cie, niektóre strony nie działały prawidłowo. Trochę to trwało zanim doszliśmy do optymalnie działającego rozwiązania zastępczego. Dlatego zastępcze rozwiązanie ponieważ poprawki te muszą zrobić twórcy wadliwych dodatków (i czekamy na update z poprawkami).

    Problemy, które pojawiały się na serwerze zostały w ciągu krótkiego czasu pozytywnie zakończone (czasami nawet w kilka minut). Należy też zrozumieć, że są poprawki/działania, które wymagają dużo więcej czasu na naprawę.

    Podsumowując uważam, że należy konsekwentnie dążyć do załatwienia zgłoszenia (telefonicznie bądź mailowo). Z żadnym zgłoszeniem nie pozostawili mnie samemu sobie co było częstym problemem w n***a.pl. Na chwilę obecną HitMe zdaje ze współpracy na piątkę, oby tak dalej.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS
  • Opinia wystawiona firmie: HitMe.pl w kategorii: Hosting

    nurgiel - klient od listopad 2015 napisał, że: Dodano: 18 wrzesień 2017 | #2
    Jaki hosting jest dobry? Taki, który jest dobry wtedy, kiedy jest problem, bo gdy nie ma problemów każdy hosting można nazwać dobrym, a hitme nie należy do dobrych hostingów.
    Korzystałem z hitme prawie dwa lata (pierwsza faktura 2015-11-21), tak więc nie piszę tego bez bagażu doświadczenia z tym usługodawcą. Gdy wystąpił spory problem support obdarował mnie 10 dniowym offem serwera, stratą pieniędzy i użytkowników. Support odpowiadał tak 2-3 dni, dość szybko, gdy twój serwer leży. Problem można było rozwiązać w dzień, dwa (na nowym hostingu jak widać to rozwiązano i problemów nie ma)
    Największą gorycz mam dlatego, że ten problem również powstał dzięki doradztwu supportu, który na dodatek pokazał butę i brak profesjonalizmu, olewając klientów i chyba nie mając bladego pojęcia jak support powinien się zachowywać i prowadzić rozmowę.

    Reasumując, jeżeli zależy ci na niezawodności, profesjonalności, odpowiednim traktowaniu, to omijaj ten hosting szerokim łukiem, ponieważ prędzej czy później trafi się jakiś problem, który będziesz chciał rozwiązać jak najszybciej, a nie będziesz miał czas na 10 dniowe dyskusje i głupie odzywki supportu, a jak pisałem i oceniłem, znajdziesz lepszy serwer o lepszych parametrach za niższą cenę.
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    • Firma HitMe.pl powiedziała, że: Odpowiedź dodano 18 wrzesień 2017

      Szanowny kliencie, szkoda, że zachowałeś anonimowość.
      Nie było w naszym supporcie zdarzenia czy też przerwy w niedostępności usług aby sięgały kilku godzin a co dopiero o czasie 10dni, o którym tutaj piszesz. Proszę pamiętać, że usługodawca nie odpowiada za błędy po stronie skryptów, czy też konfiguracji stron klienta.

      Nasz support w każdej sytuacji stara nakierować się klienta nawet gdy problem leży po stronie klienta czy jego stron. Dlatego powyższy komentarz nie jest rzetelny ani wiarygodny.

    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: Futurehost.pl w kategorii: Hosting

    damson - klient od wrzesień 2017 napisał, że: Dodano: 15 wrzesień 2017 | #3
    grafinity.pl Już od samego początku po przeniesieniu swoich stron Future Host zrobiło na mnie dobre wrażenie. Support bardzo szybko odpisuję na zgłoszenia, panel jest bardzo intuicyjny i czytelny, a sama usługa działa o wiele sprawniej niż u konkurencji. Nie pozostaję mi nic innego jak polecić ten hosting!
    Strona Klienta: grafinity.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: AttHost w kategorii: Hosting

    klient8844 - klient od marzec 2016 napisał, że: Dodano: 10 wrzesień 2017 | #4
    Już od jakiegoś czasu mam konto w atthoście i muszę przyznać, że jestem zadowolony. Wszystko działa jak należy, mają naprawdę banalny w obsłudze panel administracyjny, w którym bez problemu zarządza się domenami, bazami itd. Jak do tej pory fajnie współpracowało mi się z supportem. Nie jestem w stanie zbyt wiele powiedzieć na temat serwerów, bo mam właściwie 2 statyczne strony, także obciążenia z mojej strony właściwie nie ma, ale mimo to uważam, że firma jest godna polecenia.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: cal.pl (profil nieoficjalny) w kategorii: Hosting

    krycha008 - klient od lipiec 2016 napisał, że: Dodano: 10 wrzesień 2017 | #5
    Polecam firmę! Jestem zadowolony
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: linuxpl.com (profil nieoficjalny) w kategorii: Hosting

    Paterek - klient od styczeń 2011 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2017 | #6
    www.paterek.eu Korzystam z hostingu Linuxpl.com od 2011 roku i właściwie nie pamiętam, żebym kiedykolwiek miał jakieś techniczne problemy. Support kompetentny i bardzo pomocny, z indywidualnym podejściem do klienta.<br /><br />W mojej opinii atutami oferty (nawet w najtańszym pakiecie) są z pewnością: dostęp przez SSH, kompresja stron, zaawansowane ustawienia PHP dla poszczególnych domen oraz zadania cron.<br /><br />Mam dobre porównanie z dwiema konkurencyjnymi firmami i śmiało stwierdzam, że Linuxpl.com stoi na najwyższym poziomie tego typu usług. Zawsze na pierwszym miejscu polecam go moim klientom oraz znajomym.
    Strona Klienta: www.paterek.eu
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: Smarthost.pl w kategorii: Hosting

    B@rtiK - klient od lipiec 2016 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2017 | #7
    Polecam z całą odpowiedzialnością. Wykorzystuję do stawiania WordPressów oraz stron statycznych!
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: Domeny.pl w kategorii: Domeny

    cwhriks - klient od wrzesień 2016 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2017 | #8
    Klasyczny problem z kodem authinfo. Nie chcą dać, albo jeżeli już to za horrendalne kwoty. Support zbywa, udając że nie wie o co chodzi, albo wymyślając jakieś formalności które trzeba załatwić. Nie polecam, przestrzegam! Omijać szerokim łukiem... wszystkie pozytywne oceny tutaj jakieś sztuczne... można to jakoś sprawdzić?
    • Ocena ogólna: 1,25/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: Domeny
  • Opinia wystawiona firmie: cal.pl (profil nieoficjalny) w kategorii: Hosting

    klient8385 - klient od wrzesień 2016 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2017 | #9
    Fajny hosting, szybki, dobra cena.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: SiXwishlist w kategorii: Hosting

    treko - klient od październik 2015 napisał, że: Dodano: 09 wrzesień 2017 | Edytowano: 09 wrzesień 2017 | #10
    Posiadam u nich dwa konta i z całego serca polecam znajomym. Support bardzo szybki i pomocny. Wcześniej używałem hostingu innych polskich firm i wypadają blado w porównaniu z obecnym.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting