Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Web Hosting Talk - Opinie

Web Hosting Talk - Opinie

Tutaj dodajesz opinię o firmie hostingowej lub o operatorze Twojej domeny. To bardzo ważne dla firmy, którą oceniasz, gdyż dzięki temu kształtujesz jej wizerunek w internecie. Skup się, podsumuj całą współpracę i opisz nam rzetelnie i dokładnie jak ta współpraca przebiega/przebiegała.

  • Dodaj opinię

    Oceń swojego dostawcę usług hostingowych. Napisz co myślisz, czego jesteś zadowolony lub nie.

    Przejdź do formularza
  • Zobacz oceny

    Zobacz wszystkie oceny dodane przez naszych Użytkowników na przestrzeni ostatnich tygodni.

    Zobacz wszystkie oceny
  • Ranking firm hostingowych

    Pierwsza trójka rankingu:

    • JCHost.pl
    • linuxpl.com (profil nieoficjalny)
    • Futurehost.pl
    Zobacz pełny ranking

Krótkie statystyki

Nasz serwis działa od 27 październik 2011 roku. W tym czasie nasi użytkownicy dodali:

  • 6732 opinii
  • 5780 opinii pozytywnych
  • 952 opinii negatywnych

Średnie oceny

Średnia ocena ogólna: 4,45/5
  • Niezawodność: 4,47/5
  • Support: 4,44/5
  • Możliwości techniczne: 4,44/5
  • Cena / Jakość: 4,46/5

Wyszukiwanie i filtrowanie opinii

Zwiń/Rozwiń

Sortowanie alfabetyczne (po nazwie firmy):

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0-9 & znaki specjalne

Znajdź firmę:

Filtrowanie opinii:

10 najnowszych opinii w naszym serwisie

  • Opinia wystawiona firmie: MultiGamers.pl w kategorii: VPS

    l3szcz - klient od listopad 2016 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #1
    Markę multigamers.pl polecam każdemu, który szuka tanich rozwiązań pod konkretne zastosowania. Tym bardziej korzystając z VPSa w tej firmie odczuwam znaczący komfort związany z użytkowaniem.
    To samo z darmowymi serwerami gier, które są obecnie unikatowym i jedynym takim rozwiązaniem na polskim rynku serdecznie polecam.
    Tomasz Leszczyński.
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: VPS
  • Opinia wystawiona firmie: zenbox.pl w kategorii: Hosting

    franiuu - klient od lipiec 2015 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #2
    Korzystałem z usług Zenbox'a kilka dobrych miesięcy. Niestety później pojawiły się problemy z pocztą oraz szybkością i dostępnością strony. Bardzo chciałbym zostać u nich na dłużej lecz niestety ostatnie załamanie funkcjonalności zmusza mnie do opuszczenia Zenboxa. Jeśli komuś nie straszne oczekiwanie na odpowiedź serwera i lekko ograniczona funkcjonalność (poprzez regulamin) - polecam.
    • Ocena ogólna: 3,5/5
    • Możliwości: 2/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 3/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: dhosting.pl Sp. z o.o. w kategorii: Hosting

    franiuu - klient od grudzień 2016 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #3
    Ciężko będzie znaleźć coś lepszego na rynku. Jedynym problemem jest stosunkowo wysoka cena za usługę lecz rekompensuje ją wysoka wydajność i niezawodność. Minusem może być też brak funkcji dodania własnego SSL, ale z tego co mi wiadomo ta funkcja (wraz w Let's Encrypt) jest już w przygotowaniu. Gorąco polecam!
    • Ocena ogólna: 4,75/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 4/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: dhosting.pl Sp. z o.o. w kategorii: Hosting

    tekamusic - klient od lipiec 2016 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #4
    www.diginoiz.com Mając porównanie ze wszystkimi znanymi (dużymi) firmami w Polsce jak i kilkoma w Usa czy Francji, stwierdzam że Dhosting jest bezkonkurencyjny pod każdym względem, od jakości usług po support i ceny! Polecam!
    Strona Klienta: www.diginoiz.com
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: Hekko.pl w kategorii: Domeny

    klient7197 - klient od styczeń 2012 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #5
    www.bhpkadryplace.pl Oceniam pozytywnie.
    Strona Klienta: www.bhpkadryplace.pl
    • Ocena ogólna: 4,25/5
    • Możliwości: 4/5
    • Support: 4/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 4/5
    w kategorii: Domeny
  • Opinia wystawiona firmie: AttHost w kategorii: Hosting

    klient4111 - klient od październik 2016 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #6
    Z hostingiem mam do czynienia od wielu lat i generalnie da się zauważyć 2 tendencje. Firmy dzielą się na te, w których pierwszy rok usługi kosztuje symboliczną złotówkę, klient jest przyzwyczajany, a właściwie uzależniany od oferowanych usług oraz te, w których trzeba od razu zapłacić „parę złotych” więcej, ale za to jest to stała opłata- i tak właśnie jest w atthost. Za każdym razem, kiedy płacę fakturę kwota się nie zmienia. Cenowo oferta również wydaje mi się ciekawa i tak naprawdę porównanie ceny do jakości jest jak najbardziej 10/10. Poza tym świetny time response supportu, szybkość ładowania stron bez zarzutów, nigdy nie miałem problemów z instalacją różnych CMSów. W dużym skrócie jest to na pewno firma godna polecenia.
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: HostingHouse.pl w kategorii: Hosting

    klient6416 - klient od styczeń 2017 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #7
    www.tymowa.edu.pl Bardzo szybka pomoc techniczna. Duże możliwości i przystępna cena.
    Strona Klienta: www.tymowa.edu.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting
  • Opinia wystawiona firmie: Biznes-Host.pl / Logout.pl w kategorii: VPS

    Adam Jabłoński - klient od styczeń 2014 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #8
    To co się w tej firmie dzieje to jakiś jeden wielki żart - mowa oczywiście o biznes-hoscie. Korzystałem bo kiedyś zostałem zaproszony do właśnie tego hostingu, chwalono go - dlaczego by nie spróbować. Kupiłem VPS'a i od razu rozczarowanie - musiałem czekać 24 godziny aby otrzymać adres ip VPS i dane dostępowe, bo system mi go nie przydzielił - wiadomo przepraszamy za problemy. Potem miałem trochę przerwy i zakupiłem ponownie VPS w tej firmie (Rok później) z czym mnie witają? z tym samym problemem co kiedyś. Gratulacje rok i nadal nic? Super! Odpuściłem totalnie i rzygam grzecznie mówiąc na ten hosting. W tym roku wprowadzili nowy design na stronie, pozmieniali sporo rzeczy - powprowadzali promocje. Mając nadzieje, że coś się zmieniło wróciłem na stare rzeczy - biznes-hosta ala mintshosta. Kupuje VPS, otrzymuje dostęp po minucie, fakturka wszystko elegancja francja. Serwer działał poprawnie przez 21 dni, 9 dni przed zakończeniem umowy zaczęły się problemy. Ataki DDoS? to dla nich 'Usterka', a nie żaden atak - kontakt formą mailową nie pomógł (zwykłe prosby o wysyłanie badań WinMTR aby zbadać usterkę XD) tutaj naprawdę się uśmiałem, uznałem nie dam za wygraną - dzwonię pod numer infolini co słyszę? "Witamy, tutaj biznes host prosimy nagrać wiadomość, a my odezwiemy się drogą mailową" czekaj czekaj, to jest infolinia? TO JEST ŻART NIE INFOLINIA. Podenerwowany łapie za papierosa, odpalam i szukam innych numerów kontaktowych - na próżno. Wysyłam za pomocą formularza kontaktowego opis całej sytuacji (dodam, że szczegółowy. 3 dni rozmawiałem z 'OBSŁUGĄ' mailowo, za każdym razem słyszę słowa usterka, oni nic nie mogą zrobić. Serwer od 4 dni nie działa poprawnie (co chwila się resetuje, nie mam dostepu do konsoli SSH, serwery www/team speak postawione na nim - nie działają). Polecam hosting osobom które mają pod ręką 10 paczek papierosów i nie mają co z nimi zrobić - wypalicie je szybciej niż Wam się wydaje. Pozdrawiam!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: VPS
  • Opinia wystawiona firmie: Mintshost.pl w kategorii: VPS

    Adam Jabłoński - klient od styczeń 2014 napisał, że: Dodano: 23 styczeń 2017 | #9
    To co się w tej firmie dzieje to jakiś jeden wielki żart - mowa oczywiście o minshoscie czyli firmie podlegającej pod Biznes-Host.pl dlatego wrzucam dwie opinię. Korzystałem bo kiedyś zostałem zaproszony do właśnie tego hostingu, chwalono go - dlaczego by nie spróbować. Kupiłem VPS'a i od razu rozczarowanie - musiałem czekać 24 godziny aby otrzymać adres ip VPS i dane dostępowe, bo system mi go nie przydzielił - wiadomo przepraszamy za problemy. Potem miałem trochę przerwy i zakupiłem ponownie VPS w tej firmie (Rok później) z czym mnie witają? z tym samym problemem co kiedyś. Gratulacje rok i nadal nic? Super! Odpuściłem totalnie i rzygam grzecznie mówiąc na ten hosting. W tym roku wprowadzili nowy design na stronie, pozmieniali sporo rzeczy - powprowadzali promocje. Mając nadzieje, że coś się zmieniło wróciłem na stare rzeczy - mintshost'a. Kupuje VPS, otrzymuje dostęp po minucie, fakturka wszystko elegancja francja. Serwer działał poprawnie przez 21 dni, 9 dni przed zakończeniem umowy zaczęły się problemy. Ataki DDoS? to dla nich 'Usterka', a nie żaden atak - kontakt formą mailową nie pomógł (zwykłe prosby o wysyłanie badań WinMTR aby zbadać usterkę XD) tutaj naprawdę się uśmiałem, uznałem nie dam za wygraną - dzwonię pod numer infolini co słyszę? "Witamy, tutaj mintshost.pl prosimy nagrać wiadomość, a my odezwiemy się drogą mailową" czekaj czekaj, to jest infolinia? TO JEST ŻART NIE INFOLINIA. Podenerwowany łapie za papierosa, odpalam i szukam innych numerów kontaktowych - na próżno. Wysyłam za pomocą formularza kontaktowego opis całej sytuacji (dodam, że szczegółowy) przekierowuje mnie do Biznes-Host'u hola hola? zmieniłem usługodawcę? :D jak najbardziej, ponieważ każdy zakupiony serwer w mintshoscie należy do biznes-hostu (nawet infolinia taka sama, adres, wszystko). 3 dni rozmawiałem z 'OBSŁUGĄ' mailowo, za każdym razem słyszę słowa usterka, oni nic nie mogą zrobić. Serwer od 4 dni nie działa poprawnie (co chwila się resetuje, nie mam dostepu do konsoli SSH, serwery www/team speak postawione na nim - nie działają). Polecam hosting osobom które mają pod ręką 10 paczek papierosów i nie mają co z nimi zrobić - wypalicie je szybciej niż Wam się wydaje. Pozdrawiam!
    • Ocena ogólna: 1/5
    • Możliwości: 1/5
    • Support: 1/5
    • Cena/Jakość: 1/5
    • Niezawodność: 1/5
    w kategorii: VPS
  • Opinia wystawiona firmie: linuxpl.com (profil nieoficjalny) w kategorii: Hosting

    wizardx3x - klient od grudzień 2016 napisał, że: Dodano: 22 styczeń 2017 | #10
    nesling.pl Bardzo dobre wsparcie techniczne. Odpowiedzi od administracji w 10 minut!!!. Bardzo niskie ceny.
    Strona Klienta: nesling.pl
    • Ocena ogólna: 5/5
    • Możliwości: 5/5
    • Support: 5/5
    • Cena/Jakość: 5/5
    • Niezawodność: 5/5
    w kategorii: Hosting