Skocz do zawartości
regdos

Nowy regulamin - pytanie do nowego właściciela

Polecane posty

Dlaczego w nowym regulaminie nie ma daty od kiedy on obowiązuje?

Zakładam, że posty napisane przed datą obowiązywania nowego regulaminu podlegają pod regulamin, który wtedy obowiązywał?
Pytam w kontekście punktu "VIII. Prawa własności intelektualnej." nowego regulaminu.

11. Zakazane jest, pod rygorem zablokowania lub usunięcia Konta, zachęcanie do korzystania z usług konkretnego usługodawcy, prezentowanie Oferty konkretnego usługodawcy, rekomendowanie usług konkretnego usługodawcy, w tym także w sposób pośredni, zamieszczanie tzw. kryptoreklam, stosowanie tzw. marketingu szeptanego, bezpodstawne krytykowanie konkretnego usługodawcy, rozpowszechnianie kodów rabatowych

 

 

Kto i na podstawie jakich kryteriów będzie oceniał czy krytyka jest bezpodstawna?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mnie bardziej ciekawi czemu nie zostaliśmy poinformowani jako userzy o tym że sprzedano nasze dane innemu podmiotowi oraz że regulamin się zmienił w dość istotny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O tym, że regulamin się zmienił nie musieli w sumie informować zgodnie z poprzednim regulaminem:

 

Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na stronie Serwisu. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu oznacza brak możliwości korzystania z Serwisu oraz jego Usług.
W przypadku braku akceptacji nowego brzmienia Regulaminu Użytkownik powinien przesłać na adres Usługodawcy oświadczenie o braku akceptacji nowego brzmienia Regulaminu w terminie 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu oznacza likwidację Konta Użytkownika. W przypadku korzystania z płatnych Usług Użytkownikowi zostanie zwrócona kwota wniesionych opłat za Usługi równa kwocie za niewykorzystane dni do końca ważności danej opłaty za Usługę.

 

 

Dlatego też pytałem o tę datę bo jak go zmienili wczoraj to dopiero będzie obowiązywał za 13 dni. Czyli mamy te 13 dni żeby podjąć decyzję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi

Ja nigdzie nie widziałem informacji, że regulamin uległ/ulegnie zmianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapis poprzedniego regulaminu zapisem. Ale poważne firmy gdy zmieniają regulamin lub firma zmienia właściciela zawsze informują o tym swoich klientów. Mówię tu przede wszystkim o sklepach internetowych. Często dostaje takie maile. Po pierwsze wygląda to profesjonalnie a po drugie zapobiega ewentualnym negatywnym konsekwencją prawnym.

Teraz patrząc na regulamin właścicielem forum jest ciągle webhostingtalk.pl sp. z o.o.

Tak więc chyba na razie nie zmienił się administrator naszych danych osobowych.

Ale miło i dobrze by to wyglądało dostać emalia o zmianach.

Edytowano przez ptal (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zakazane jest, pod rygorem zablokowania lub usunięcia Konta, zachęcanie do korzystania z usług konkretnego usługodawcy, prezentowanie Oferty konkretnego usługodawcy, rekomendowanie usług konkretnego usługodawcy, w tym także w sposób pośredni, zamieszczanie tzw. kryptoreklam, stosowanie tzw. marketingu szeptanego, bezpodstawne krytykowanie konkretnego usługodawcy, rozpowszechnianie kodów rabatowych

 

 

Może ktoś z nowej administracji forum, rozwinąć ten wątek łopatologicznie?

Druga sprawa, dlaczego nie powiadomił nas nikt o przekazaniu naszych danych drugiemu podmiotowi?

Edytowano przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob moge poinformowac administracje ze nie zgadzam sie z postanowieniami regulaminu i chcialbym, aby wszystkie moje posty jak i konto zostaly usuniete?

Na jaki adres email moge to napisac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W jaki sposob moge poinformowac administracje ze nie zgadzam sie z postanowieniami regulaminu i chcialbym, aby wszystkie moje posty jak i konto zostaly usuniete?

Na jaki adres email moge to napisac?

 

Postów nie usuną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej ciekawi czemu nie zostaliśmy poinformowani jako userzy o tym że sprzedano nasze dane innemu podmiotowi.

Wyraziłeś zgodę, jak się rejestrowałeś :P

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez webhostingtalk.pl sp. z o.o. w organizacji danych osobowych podanych w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest webhostingtalk.pl sp. z o.o. w organizacji z siedzibą w Krakowie, ul. Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem usług przez administratora danych. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

 

W jaki sposob moge poinformowac administracje ze nie zgadzam sie z postanowieniami regulaminu i chcialbym, aby wszystkie moje posty jak i konto zostaly usuniete?

Na jaki adres email moge to napisac?

 

 

 

7. Użytkownik może w każdym momencie rozwiązać Umowę poprzez przesłanie właściwego oświadczenia woli na adres e-mail Usługodawcy opublikowany na stronach Serwisu. Z chwilą rozwiązania Umowy Konto Użytkownika zostaje usunięte z Serwisu. Od tego momentu Użytkownik nie jest uprawniony do korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach Umowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale o zmianach regulaminu trzeba poinformować. Nie wyobrażam sobie sytuacji że regulamin jest zmieniany, nie ma odnotowanej zgody na jego zapisy, podejmowane są jakieś kroki... Tego w sądzie nie da się obronić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest tak:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_autorskie

Autorskie prawa osobiste są prawami „ojcostwa utworu” i obejmują przede wszystkim prawo autora do wiązania z dziełem jego nazwiska. Prawo to nigdy nie wygasa i jest, z natury rzeczy, niezbywalne, nie można się go zrzec ani przenieść na inną osobę.

Więc jeżeli ktoś nie wyraża zgody jego posty muszą zostać usunięte.

Podst. prawna:

Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

 

Edytowano przez dext (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wyraziłeś zgodę, jak się rejestrowałeś :P

 

 

 

Nieprawda, wtedy firma FOBI była właścicielem, a nie ten twór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O zmianach powinna być informacja i wtedy każdy ma 2 tygodnie bodajże na wypowiedzenie umowy, jeżeli coś mu nie pasuje :)
I posty napisane przed wprowadzeniem nowego regulaminu nie powinny być usuwane "bo jest już nowy regulamin".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

Nasze wpisy to nasza własność intelektualna - żaden regulamin nie ma tutaj nic do rzeczy - chociaż nie regulują tego żadne konkretne przepisy to podlega to zasadom prawa autorskiego.

 

Bez problemu można wykazać ,że posty użytkownika stanowią dzieło/utwór w rozumienia prawa autorskiego - tym samym sposób jego rozpowszechniania można zmienić w każdej chwili wg. ustaleń autora (czyli nas samych).

 

Ja zauważyłem już ,że jeden temat pewnego użytkownika został usunięty - a zawierał on prośbę o usunięcie jego postów... ja się pytam o co kaman? Komunizm wrócił ?

 

Gratuluje praktyk firmie nazwa.pl - jestem ciekaw czy informacje dla pewnego użytkownika tego forum ,że może mieć założona sprawę sądową - były groźbą czy ostrzeżeniem ? - w pierwszym przypadku jest to chyba karalne ?...tak samo jak zabranianie wyrażenia swojej opinii o usłudze. Można się domyśleć ,że jeśli usługa jest dobrze świadczona to negatywnych opinii brak, jeśli jest kiepska to negatywnych opinii jest dużo - ale lepiej zamiast kasować niewygodne informacje należy się postarać aby podnieść jakość usługi - to wybroni się samo - i przede wszystkim nie naciągać na kruczki marketingowe nowych klientów którzy zazwyczaj są nieświadomi w temacie IT.

Edytowano przez Rafiki (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo się wylewa krytyki na nazwa i słusznie. Styl w jakim komunikuje się z nami jest skandaliczny. Moim zdaniem problem jest również w tym jak zachował się dotychczasowy właściciel. Sprzedał forum bez jakichkolwiek konsultacji z dotychczasowymi moderatorami i społecznością skupioną wokół forum. W zasadzie już w momencie powstania zen powinien oddać forum w niezależne ręce, a to co zrobił teraz to brak elementarnej przyzwoitości. Nazwa i zen stanęły w tym momencie w jednym szeregu i nie zdziwi mnie jeżeli zen za chwilę będzie w rękach nazwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

#januszeprawa

 

Wydaje mi się, że taki wpis o karze 1000zł gdzieś umieszczony w regulaminie nie ma żadnej mocy prawnej, poniżej podobne zagadnienie dot. zamieszczania sobie przez administratorów for różnych, dziwnych wpisów w regulaminach (tutaj sprawa dot. "kary" za umieszczanie linków reklamowych w treści posta:

 

screenshot_2458.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To forum dyskusyjne, więc z założenia żadna dyskusja tutaj nie jest zbędna, jeśli jest na temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

#januszprawa2

 

by wyegzekwować jakieś kary pieniężne osoba zakładająca konto powinna zastać w 100% zweryfikowana ze swojej tożsamości po przez podanie pełnych danych osobowych nie tylko e-maila < podobnie jak na allegro> i odesłać podpisane dokumenty ze skanami dowodu itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek

Przecież to już jest koniec forum.

Moje konto firmowe zostało skasowane za napisanie oferty w dziale WEBHOSTINGTALK.PL > HOSTING > PROŚBY

 

I to konto teraz pewnie też zostanie skaswane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro zostało skasowane, z pewnością nie bez powodu.

 

Firmy mogą nadal reklamować się na forum, ale muszą to robić zgodnie z regulaminem.

 

Tak przy okazji, usuń sygnaturkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściciel forum ma prawo do zmian i zmian w regulaminie, nikt Ciebie nie zmusza to przebywania na forum jak się z tym nie zgadzasz.

Napisz propozycje do właściciela forum, moderatorzy nie mogą zmieniać regulaminu, bo tego sobie życzą użytkownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie tym tonem! Bo takim podejściem nie przysparzasz korzyści "właścicielowi forum", a wręcz przeciwnie.

Jeśli wszyscy odejdą z forum, to forum pozostanie ... martwe - zrozum to "moderatorze"

 

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać?
- utrzymywania porządku i dyscypliny wśród Użytkowników (w tym również innych Moderatorów) i Gości,
- wykazywania się umiejętnością łagodzenia sporów między Użytkownikami lub Gośćmi.

 


PS możesz moderatorze skasować moje konto...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściciel forum ma prawo do zmian i zmian w regulaminie, nikt Ciebie nie zmusza to przebywania na forum jak się z tym nie zgadzasz.

Właśnie dlatego ludzie piszą, że to już koniec forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej to rozumiem blfr, tylko ten żal do nas (moderatorów) i ta cała frustracja, czy nawet wzajemnie obrażanie. jest tutaj w ogóle nie na miejscu.

 

Moderatorzy robią co mogą by załagodzić całą sprawę, uporządkować wszystko, na to trzeba czasu, takie sarkastyczne posty od niektórych userów niewiele tutaj dają, podwyższają tylko niepotrzebnie napięcie, które i tak jest już na granicy.

 

Za kilka dni wszystko się wyjaśni, pewnie będzie wprowadzone jeszcze kilka zmian czy nowinek, więc prosiłbym trochę o stonowanie emocji.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×