Skocz do zawartości
kondzixd

Czego potrzeba aby postawić stronę www.

Polecane posty

Witam.

 

Mam własne forum. Nawet się kręci, ostatnio nawet lepiej. Chcę je przenieść ze zwykłego hostingu www na własny VPS. Jako że jestem laikiem w tych sprawach chcę zapytać co trzeba po kolei robić aby wszystko ładnie działało. Gdyby ktoś pokrótce w punktach mógł podać jakie apki po kolei instalować byłoby super. Poradników poszukam sam. System operacyjny do Debian. Forum jest oparte o silnik IP.Board.

 

Firma w której chcę postawić vps to hosteam.pl Czytałem że mają niezłą opcję anty ddos, a raz już moja strona została zablokowana bo jakiś dzieciak się bawił.

 

PS. Gdzie najlepiej kupić licencję DirectAdmin?

 

Pozdrawiam :)

Edytowano przez kondzixd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Instalujesz to, co jest potrzebne do działania samego skryptu, czyli pewnie nginx, php-fpm i mysql. Potem robisz dump bazy, kopiujesz i importujesz na nowym serwerze. Wreszcie przenosisz pliki.

 

Zmieniasz konfigurację (dane do bazy, etc), odpalasz. Sprawdzasz błędy i po kolei poprawiasz, aż będzie działało.

Edytowano przez blfr (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam własne forum. Nawet się kręci, ostatnio nawet lepiej. Chcę je przenieść ze zwykłego hostingu www na własny VPS. Jako że jestem laikiem w tych sprawach chcę zapytać co trzeba po kolei robić aby wszystko ładnie działało. Gdyby ktoś pokrótce w punktach mógł podać jakie apki po kolei instalować byłoby super. Poradników poszukam sam. System operacyjny do Debian. Forum jest oparte o silnik IP.Board.

 

Firma w której chcę postawić vps to hosteam.pl Czytałem że mają niezłą opcję anty ddos, a raz już moja strona została zablokowana bo jakiś dzieciak się bawił.

 

PS. Gdzie najlepiej kupić licencję DirectAdmin?

 

Pozdrawiam :)

 

Z czystej ciekawości dlaczego akurat Debian i dlaczego DA?