Skocz do zawartości
noodly

Hosteurope.de - Vps - Opinia

Polecane posty

Witam,

 

czy ktos mial taka sytuacje, ze otrzymal list z kodem aktywacyjnym, a IP serwera jeszcze nie zostalo nadane? List otrzymalem dzisiaj, jednak IP nadal nie jest przydzielone ;)

 

//edited

 

ech juz nie wazne ;) tak to jest jak wszystkiego sie nie przetlumaczy ze strony. serwer bede mial dopieor 11.07.08. Przynajmniej tak pisze w czesci: Abrechnungsbeginn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokłanie przeanalizowałem sytuację. Zadzwonilem do Hosteurope i oni ze swojej strony nie sa w stanie nic zrobić.

 

napisałem dla pewnosci do Telii, odpisali ze wina lezy po stronie Tpnetu.

 

Napisałem do tpnetu - zero odpowiedzi.. Wiem, że odbieraja maile bo dostaje potwierdzenie odbioru. Najwyrazniej maja to 4 literach..

 

tylko, ze sytuacja jest co raz gorsza w tej chwili pingi dochodza do 160ms i 8% loosa.. bomba..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

bawilem sie zmiana hasla w VPS:

 

usermod -p haslo root

 

bledow nie bylo haslo niby zostalo zmienione jednak po przelogowaniu nie mam mozliwosci sie zalogowac. Czy z poziomu panelu KIS moge zmienic haslo ? Do panelu Virtuozzo PowerPanel takze nie moge sie zalogowac :D

 

Moze ktos wie co zmienic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja tam za mistrza administracji się nie uważam, ale czemu taką komendą? a co się stało ze starym, dobrym passwd?

pokombinuj starym hasłem.. a może Ty zmieniłeś hasło na "root"? heh

z KIS-a chyba można zmienić hasło, poszukaj?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mail do boku, jeżeli nie możesz dostać się do virtuozzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje pośrednika, bo nie chce się bawić w te listy ... Jest ktoś porządny kto pośredniczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehost.pl pśredniczy w VPSach a czy w dedyk ach to już trzeba do nich pisać na @ bo te na stronie nie wyglądają na Hosteurope

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Taniej chyba sie w te listy bawić, jak dla mnie to bardzo duzo zarabiają na jednym takim serwerze - dlatego proponuje się przemęczyć i mieć kilkaset PLN więcej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ehost.pl pśredniczy w VPSach a czy w dedyk ach to już trzeba do nich pisać na @ bo te na stronie nie wyglądają na Hosteurope

Niestety w Dedykach nie :/

 

No jednak zależy mi na pośrednikach bo to znacznie szybciej i pomogą w razie problemów, ja tam w kontakcie w innych językach troche zagubiony jestem. Dlatego jeśli ktoś zna jakiegoś pośrednika niech da znać. Zapewne nie tylko mi się to przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Damikor przeczytałeś ten wątek od początku cały?

Jeśli nie, to czytaj

a jeśli tak, to... aż ciśnie mi się powoli jedna rada na usta tym wszystkim, którzy ciągle mają problem z przelewem albo otrzymaniem listu albo z wpisaniem kodu albo ze znalezieniem klawiszy na klawiaturze... heh.. ale nie chcę być niegrzeczny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damikor przeczytałeś ten wątek od początku cały?

Jeśli nie, to czytaj

a jeśli tak, to... aż ciśnie mi się powoli jedna rada na usta tym wszystkim, którzy ciągle mają problem z przelewem albo otrzymaniem listu albo z wpisaniem kodu albo ze znalezieniem klawiszy na klawiaturze... heh.. ale nie chcę być niegrzeczny...

 

Ludziom się nie chce czytać 30 stron. Wiem po sobie jak szukałem czegoś na forum i był jeden wielki temat o sprzęcie danym - komu to się chce czytać... Lepiej jakby było w tematach rozbite to łatwiej zagadnienie znaleźć które jest akurat interesujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Albo jakaś baza FAQ - wtedy by sie wpisywało pytanie i by była gotowa porada - A Sponsi by nie musiał chodzić do kardiologa i cierpieć na podwyższone ciśnienie naszymi postami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja chyba zrobię tę bazę informacji i w dodatku - jako, że znam angielski, a moja partnerka - niemiecki - zajmę się supportem HE : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Sebak coś bym napisał, ale podobno w Internecie nikt nie jest anonimowy ; ))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Pisz po angielsku, ja tak robię tzn mój kolega mi tłumaczy i odpisują w miare dobrze w tymże języku ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Damikor ja pomogę, napisz mi mejla na milosz@epoczta.pl - nie mam teraz chwili klepać na GG, ale napisz co i jak to jeszcze dzisiaj Ci napiszę co i jak i będziesz mógł im to wysłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Technicznie są bez zarzutu,

Cenowo także rewelacja.

 

 

Niestety.

Obsługa klienta - tragedia, chyba że się włada doskonale językiem Goethego, mieszka w Reichu i ma tam konto.

Obsługanci są tępi tak, jak tylko Niemcy tępi być potrafią.

Listy po angielsku można wysyłać na Berdyczów, zresztą odpowiedzi (z których wynika że oni "nicht ferstehen englisch") nie na temat, przychodza wyłącznie w języku niemieckim.

 

Mało sympatyczny panel klienta. Przy przeciętnej znajomości niemieckiego trzeba się wielu rzeczy domyślać.

 

Problemy z autoryzacją kart. Najlepiej mieć kartę wypukłą i drugą zapasową na wypadek gdyby te niebożęta nie potrafiły jej obciążyć.

 

Problemy z wymuszeniem obciążania karty w cyklu innym niż miesięczny.

 

Problemy z odpisywaniem klientom.

 

Pewnego razu czytając ich kolejną lakoniczną i nie na temat odpowiedź po niemiecku, wściekłem się i napisałem długi osobisty elaborat po polsku, bez chamstwa ale z epitetami na pograniczu dobrych obyczajów. Odpisali ... po angielsku, a gdy szczęsliwy z tego powodu napisałem kolejny list w tym samym języku z postulatami "czego chcę", w odpowiedzi jak zwykle zapanowała cisza.

 

Obsługa jest nastawiona na klienta niemieckiego i rynek niemiecki.

 

 

Od roku płacę tym tępym Szwabom po kilkanaście euro miesięcznie i czekam jak zmiłowania końca umowy. VPS stoi nieużywany, niczego odpowiedzialnego tam nie postawię w sytuacji gdy nie potrafię się prozumieć z tymi Kunden Serwisami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety.

Obsługa klienta - tragedia, chyba że się włada doskonale językiem Goethego, ...

 

I jaki z tego wniosek? Trzeba było chodzić do szkoły zamiast na wagary. Czy to jest ich wina że nie potrafisz dogadać się w Niemieckim. Może powinni opłacić Ci kurs językowy? Chcesz obsługę po angielsku zamów serwer w USA albo UK i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ich, nie ich wina, ale to w wielu przypadkach skreśla ich jako osoby z którymi my Polacy możemy prowadzić interesy. Jest wiele niemieckich serwerowni, w których bez problemu możesz się porozumiewać po angielsku, więc po co sobie komplikować życie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×