Skocz do zawartości
K.Krakowczyk

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

Polecane posty

Ja wystawiam firmie minusa, dostałem DDoSa na mojego VPS, to zablokowali mi cały ruch na 48 godzin, czas minął, a do serwera nadal się nie mogę dostać.

Pomoc techniczna 24/7 pewnie jest, ale co z tego jeśli nie odpisuje? Dostałem odpowiedź tylko na 1 ticket, kolejne bez odzewu.

 

Na pewno plusem jest cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za taką cene chyba oczywiste jest że nie będą trzymać serwerów na które lecą jakiekolwiek DDOSy.

Faktycznie po tych 48h mogliby odblokować serwer, no chyba że w logach mają lecące pakiety w twoją strone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że nie chcą takich serwerów, ale czy to moja wina, że akurat mój serwer padł ofiarą ?

Jeśli nadal jest zbyt duży ruch na mój serwer to chociaż mogliby o tym poinformować i zaproponować jakieś rozwiązanie.

Edytowano przez Spyrek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie w jakie dni i w jakich godzinach pracuje "Biuro Obsługi Klienta" dostępne z panelu klienta?

 

 

Tam to róznie czyli jak leży ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a zauważył ktoś zmianę cen ip ? :)

 

Zauważył... i niestety był zmuszony zrezygnować z dodatkowych klas IP...
Swoją drogą ile obecnie kosztuje 1 klasa C w RIPE?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Swoją drogą ile obecnie kosztuje 1 klasa C w RIPE?

 

 

 

Obecnie "wpisowe" 2000 euro i później co roku 1300 euro ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to na problem z routingiem, np. zza granicy ruch nawet nie wita się z Polską

 

2 hos-tr1.juniper1.rz13.hetzner.de 213.239.224.1 de 0.121 ms
hos-tr2.juniper1.rz13.hetzner.de 213.239.224.33 de 2.629 ms
hos-tr4.juniper2.rz13.hetzner.de 213.239.224.97 de 0.140 ms
3 core21.hetzner.de 213.239.245.81 de 2.677 ms 0.183 ms
core22.hetzner.de 213.239.245.121 de 0.183 ms
4 core11.hetzner.de 213.239.245.225 de 2.801 ms
core11.hetzner.de 213.239.245.221 de 5.303 ms
core11.hetzner.de 213.239.245.225 de 2.801 ms
5 * * *
6 * * *

Edytowano przez Suspect121 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś z Sitelem się dzieje, a oni chyba na nim jadą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Był?

Mam u nich kilka serwerów, wszystkie leżą.

Ich strona nie działa tak samo jak telefon supportu (24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu).

Nie ma żadnej możliwości uzyskania informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Był ale w połowie, większość moich serwerów już działa, jest z kilkoma problem. Pozostaje napisać ticket i cierpliwie czekać bo telefon milczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Przecież było milion razy pisane że kontakt jest zerowy z Tą firmą więc jesteście aż tak zdziwieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamikadze, trochę jesteś niesprawiedliwy. Kontakt był.

 

Nie ma co krzyczeć teraz ze nie odbiera nikt telefonu albo nie odpisuje na tickety bo w takich sytuacjach jak jest down wszystkiego podniesienie trochę zajmuje... pewnie latają i reanimują - nie da się jednocześnie naprawiać i rozmawiać z klientem ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Kamikadze, trochę jesteś niesprawiedliwy. Kontakt był.

 

Nie ma co krzyczeć teraz ze nie odbiera nikt telefonu albo nie odpisuje na tickety bo w takich sytuacjach jak jest down wszystkiego podniesienie trochę zajmuje... pewnie latają i reanimują - nie da się jednocześnie naprawiać i rozmawiać z klientem ;)

 

 

Da się :)

 

Osoby odpowiedzialne za technikę biegają a osoby ze wsparcia technicznego odbierają / odpisują.

Ale niestety jak się z taką ceną startuje to ciężko utrzymać taki support :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś niedobrego się dzieje.

Mam u nich trochę serwerów i ruch wychodzący OD nich praktycznie leży. DO idzie ok.

Problem jest w każdym kierunku, bez różnicy czy to Polska czy dalej na zachód, transfery max to 120Kbit

Edytowano przez szefunio (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś niedobrego się dzieje.

Mam u nich trochę serwerów i ruch wychodzący OD nich praktycznie leży. DO idzie ok.

Problem jest w każdym kierunku, bez różnicy czy to Polska czy dalej na zachód, transfery max to 120Kbit

 

To tylko znak że czas się zwijać manele i znaleźć sobie porządnego dostawcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz się liczyć z tym, że odpiszą za 3 tygodniie. Też tam mam serwer i ostatnio tak czekałem. Lepiej zadzwonić może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×