Spyrek 0 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Ja wystawiam firmie minusa, dostałem DDoSa na mojego VPS, to zablokowali mi cały ruch na 48 godzin, czas minął, a do serwera nadal się nie mogę dostać. Pomoc techniczna 24/7 pewnie jest, ale co z tego jeśli nie odpisuje? Dostałem odpowiedź tylko na 1 ticket, kolejne bez odzewu. Na pewno plusem jest cena. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Za taką cene chyba oczywiste jest że nie będą trzymać serwerów na które lecą jakiekolwiek DDOSy. Faktycznie po tych 48h mogliby odblokować serwer, no chyba że w logach mają lecące pakiety w twoją strone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spyrek 0 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 (edytowany) Rozumiem, że nie chcą takich serwerów, ale czy to moja wina, że akurat mój serwer padł ofiarą ? Jeśli nadal jest zbyt duży ruch na mój serwer to chociaż mogliby o tym poinformować i zaproponować jakieś rozwiązanie. Edytowano Październik 8, 2013 przez Spyrek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2013 Ktoś wie w jakie dni i w jakich godzinach pracuje "Biuro Obsługi Klienta" dostępne z panelu klienta? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
razor 42 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2013 Zapewne analogicznie do tego: https://slaskdatacenter.pl/kontaktDla pewności po prostu zadzwoń i się zapytaj... Zajęło by Ci to mniej czasu niż pisanie posta na forum i czekanie na odpowiedź... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2013 a zauważył ktoś zmianę cen ip ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2013 no zostala bolesnie urynkowiona ... z 90 zl do 500... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rasputin 42 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2013 Ktoś wie w jakie dni i w jakich godzinach pracuje "Biuro Obsługi Klienta" dostępne z panelu klienta? Tam to róznie czyli jak leży Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mich@ł 0 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2013 a zauważył ktoś zmianę cen ip ? Zauważył... i niestety był zmuszony zrezygnować z dodatkowych klas IP... Swoją drogą ile obecnie kosztuje 1 klasa C w RIPE? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2013 Swoją drogą ile obecnie kosztuje 1 klasa C w RIPE? Obecnie "wpisowe" 2000 euro i później co roku 1300 euro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2013 Właśnie mi się zaczęły boty rejestrować na stronie z odnośnikiem "hosted-by.slaskdatacenter.pl". Gdzieś coś komuś przecieka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spyrek 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Po dłuższym czasie bez problemów, przyszedł czas na downtime. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 (edytowany) Wygląda to na problem z routingiem, np. zza granicy ruch nawet nie wita się z Polską 2 hos-tr1.juniper1.rz13.hetzner.de 213.239.224.1 de 0.121 ms hos-tr2.juniper1.rz13.hetzner.de 213.239.224.33 de 2.629 ms hos-tr4.juniper2.rz13.hetzner.de 213.239.224.97 de 0.140 ms3 core21.hetzner.de 213.239.245.81 de 2.677 ms 0.183 ms core22.hetzner.de 213.239.245.121 de 0.183 ms4 core11.hetzner.de 213.239.245.225 de 2.801 ms core11.hetzner.de 213.239.245.221 de 5.303 ms core11.hetzner.de 213.239.245.225 de 2.801 ms5 * * *6 * * * Edytowano Grudzień 16, 2013 przez Suspect121 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Coś z Sitelem się dzieje, a oni chyba na nim jadą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 To był problem z zasilaniem, wstały mi już serwery, każdy z uptimem parę minut. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szefunio 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Był? Mam u nich kilka serwerów, wszystkie leżą. Ich strona nie działa tak samo jak telefon supportu (24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu). Nie ma żadnej możliwości uzyskania informacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Był ale w połowie, większość moich serwerów już działa, jest z kilkoma problem. Pozostaje napisać ticket i cierpliwie czekać bo telefon milczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Przecież było milion razy pisane że kontakt jest zerowy z Tą firmą więc jesteście aż tak zdziwieni? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Kamikadze, trochę jesteś niesprawiedliwy. Kontakt był. Nie ma co krzyczeć teraz ze nie odbiera nikt telefonu albo nie odpisuje na tickety bo w takich sytuacjach jak jest down wszystkiego podniesienie trochę zajmuje... pewnie latają i reanimują - nie da się jednocześnie naprawiać i rozmawiać z klientem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2013 Kamikadze, trochę jesteś niesprawiedliwy. Kontakt był. Nie ma co krzyczeć teraz ze nie odbiera nikt telefonu albo nie odpisuje na tickety bo w takich sytuacjach jak jest down wszystkiego podniesienie trochę zajmuje... pewnie latają i reanimują - nie da się jednocześnie naprawiać i rozmawiać z klientem Da się Osoby odpowiedzialne za technikę biegają a osoby ze wsparcia technicznego odbierają / odpisują. Ale niestety jak się z taką ceną startuje to ciężko utrzymać taki support Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2013 Mi niestety jeszcze jeden serwer lezy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szefunio 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2014 (edytowany) Coś niedobrego się dzieje. Mam u nich trochę serwerów i ruch wychodzący OD nich praktycznie leży. DO idzie ok. Problem jest w każdym kierunku, bez różnicy czy to Polska czy dalej na zachód, transfery max to 120Kbit Edytowano Styczeń 28, 2014 przez szefunio (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2014 Coś niedobrego się dzieje. Mam u nich trochę serwerów i ruch wychodzący OD nich praktycznie leży. DO idzie ok. Problem jest w każdym kierunku, bez różnicy czy to Polska czy dalej na zachód, transfery max to 120Kbit To tylko znak że czas się zwijać manele i znaleźć sobie porządnego dostawcę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2014 Zgłosiłem problem wczoraj około 18 i niestety bez odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redzik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2014 Musisz się liczyć z tym, że odpiszą za 3 tygodniie. Też tam mam serwer i ostatnio tak czekałem. Lepiej zadzwonić może Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach