Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
luka19

Problemy z helpdeskiem

Polecane posty

Mam juz tam hosting z kolegą prawie rok czasem są problemy a czasem nie. Lecz chodzi o to ze inteligencja czlowieka z webh przekracza wszystkie granice nerwów męczę sie z kolegą który próbuje mi pomóc wmiare gdy ma czas z domeną zeby podpiąć ją ale niestety nie działa ponieważ jakis ERROR

 

 

Hey, it worked !

The SSL/TLS-aware Apache webserver was

successfully installed on this website.

 

If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.

 

ATTENTION!

If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.

 

The Apache online documentation has been included with this distribution.

Especially also read the mod_ssl User Manual carefully.

 

Your are allowed to use the images below on your SSL-aware Apache Web server.

Thanks for using Apache, mod_ssl and OpenSSL!

 

Mało tego problem leży po stronie webh.pl ponieważ kolega podpiął domene pod hosting nie widac jej w panelu DA ftp stworzone oraz domena napewno podpięta gdyż dostaje info

Cannot Create Domain

 

Szczegóły

 

Domain already exists

 

lecz nie widać jej na liście dlatego ten bląd od 2 tygodnie nikt nie chce mi pomóc poniewaz jestem tylko współwłascielem konta a nie wlascicielem kolega ma malo czasu aby pisać do admina jakby admin nie mógł sie domyśleć i zapytać e mail'em czy może zmienic na hostingu (czyt pomóc) nie pomaga informacja ze posiadam dostęp do DA i ze to moj kolega nie nie może pomóc bo musi wlasciciel napisać to sie nie mieści w głowie "zasady bezpieczeństwa" tiaa..... kompletna porażka!

 

Nie mam pytań do tego "hostingu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A z łaski swojej dopisaliście ją do DA w waszym panelu hostingu? Bo tam też trzeba ją wpisać.

 

Dodatkowo ten błąd:

 

Hey, it worked !

The SSL/TLS-aware Apache webserver was

successfully installed on this website.

 

pokazuje się tylko i wyłącznie z winy swojego internetu. Kiedy ja zmieniłem domenę u mnie było dobrze, a u znajomego pokazywało się do. Każdy komputer musi sobie odświeżyć DNS?y. Poczytajcie o ty,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A z łaski swojej dopisaliście ją do DA w waszym panelu hostingu? Bo tam też trzeba ją wpisać.

 

z łaski swojej to czytaj to napisałem wyżej

 

Każdy komputer musi sobie odświeżyć DNS?y. Poczytajcie o ty,

 

wow serio? coś ty :rolleyes: domena podczepiona pare dni temu moj komputer po paru sekundach łapie domeny (sam zajmuję sie domenami)

 

Więc nie pouczaj ... p.s wgrałem na nowy hosting pare min temu i działa..........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie jesteś właścicielem konta to logiczne jest, że support zignoruje twoje prośby. Tylko właściciel konta lub osoba upoważniona ma prawo nim zarządzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z łaski swojej to czytaj to napisałem wyżej

 

 

 

wow serio? coś ty :rolleyes: domena podczepiona pare dni temu moj komputer po paru sekundach łapie domeny (sam zajmuję sie domenami)

 

Więc nie pouczaj ... p.s wgrałem na nowy hosting pare min temu i działa..........

 

Wiedza niesamowita, będziesz moim nauczycielem?

 

Jakoś wszyscy potrafią zaparkować domeny na webh, a taki szpec nie potrafi :>?

 

I przede wszystkim, odrobinę kultury ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bład apache pojawiał mi się tylko w wypadku nie odświeżenia DNS. Sam zmieniałem niedawno domene i musiałem 2 dni czekac na ich odswiezenie, ale jakoś mi działa. Inaczej bład apache powinien się nie pojawić.

 

Dodatkowo powinna być ją widać w DA oraz ftp jak została poprawnie dodana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosiliśmy tylko i wyłącznie o kontakt telefoniczny czy też jakąkolwiek wiadomość od właściciela konta ze mamy Panu pomóc :D

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiedza niesamowita, będziesz moim nauczycielem?

 

Jakoś wszyscy potrafią zaparkować domeny na webh, a taki szpec nie potrafi :>?

 

I przede wszystkim, odrobinę kultury ...

 

 

Jak widac chyba nie wszystko zrozumiałeś.

 

Jak nie jesteś właścicielem konta to logiczne jest, że support zignoruje twoje prośby. Tylko właściciel konta lub osoba upoważniona ma prawo nim zarządzać.

 

 

Przedstawilem dużo powodów które wskazuje ze jestem współwlaścicielem.

 

 

Dodatkowo powinna być ją widać w DA oraz ftp jak została poprawnie dodana.

 

no własnie tu był blad panelu DA webh.pl Nie bylo domeny na liście, ftp zostalo dodane poprawnie gdy chcialem dodać ponownie domene bylo napisane ze juz jest dodana.

 

Prosiliśmy tylko i wyłącznie o kontakt telefoniczny czy też jakąkolwiek wiadomość od właściciela konta ze mamy Panu pomóc :D

 

 

 

Pozdrawiam

 

 

Prosze juz nie pisać głupot, Pisalem juz ze kolega mial malo czasu aby dzwonić albo zapomni. Prosiłem też państwa w razie jakby nie napisał abyście wy napisali do niego ale pewnie bym musiał czekac do wakacji. Nie polecam. Jeżeli nie jesteście Włascicielami.!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przedstawilem dużo powodów które wskazuje ze jestem współwlaścicielem.

 

Nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pisalem juz ze kolega mial malo czasu aby dzwonić albo zapomni. Prosiłem też państwa w razie jakby nie napisał abyście wy napisali do niego ale pewnie bym musiał czekac do wakacji. Nie polecam. Jeżeli nie jesteście Włascicielami.!!!!!!!

 

Kapcie spadają ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dwa razy przejrzę Twoje śmieci, pogadam z sąsiadami. czy potem będę mógl zadzwonić do np TP, energetyki by Ci zmienili taryfę lub np wykonali jakieś prace serwisowe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też nie popadajcie w przesadę. Często jest tak, że ktoś kupuje hosting DLA kogoś. Szczególnie w przypadku osób nieobytych z "informatyką" jest to istotne. Bo np. jakiś 50-letni szewc chce stronę www, to wiadomo, że sam tego nie zrobi, tylko syn/wnuczek/znajomy/itd. I to wcale nie są sytuacje sporadyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Też nie popadajcie w przesadę. Często jest tak, że ktoś kupuje hosting DLA kogoś. Szczególnie w przypadku osób nieobytych z "informatyką" jest to istotne. Bo np. jakiś 50-letni szewc chce stronę www, to wiadomo, że sam tego nie zrobi, tylko syn/wnuczek/znajomy/itd. I to wcale nie są sytuacje sporadyczne.

 

Ale to chyba ma tą chwilę czasu żeby dać upoważnienie, choćby głupiego smsa lub mejla

 

Jak widac chyba nie wszystko zrozumiałeś.

 

No na pewno, do tej pory nie rozumiem jak Twój komputer "łapie domeny".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Często jest tak, że ktoś kupuje hosting DLA kogoś.

To wtedy bierze NA siebie i sam się zajmuje, a (jeśli to ma być bardzo sformalizowane) to podpisuje jakąś umowę-zlecenie?

 

Twierdzisz, że można kupować tak np. komórkę abonamentową?

Albo właścicielem jest osoba nieobeznana (z całymi tego konsekwencjami), albo jesteś ty(obeznany) i użyczasz tamtej osobie telefon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To wtedy bierze NA siebie i sam się zajmuj.

Nie bierze NA siebie, bo w 99% przypadkach potrzebna jest faktura VAT na firmę, DLA której się hosting kupuje. Nie musisz mi tłumaczyć, jak powinno być bo doskonale to rozumiem. Ja tylko piszę jak często jest i że nie ma w tym nic niezwykłego (że tak jest).

 

Błagam Cię, nie porównuj podpisywania umowy na komórkę, gdzie są potrzebne 2 dokumenty ze zdjęciem i często jakieś zaświadczenie z pracy, do zamówienia hostingu, gdzie tak naprawdę usługę może zamówić Adolf H. (bo jaki problem wpisać takie dane, a później opłacić to z poczty?). Ok, można się bawić w adresy IP, ale czy ktoś to robi? Pewnie tylko w jakiś ekstremalnych przypadkach (gdy dojdzie do przestępstwa). To jest zupełnie inna bajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest na firmę, to co za problem wpisać osobę kontaktową do formularza?

 

Bo skoro podana osoba kontaktowa różni się od tej, która dobija się do hotline i próbuje coś zmienić, to niczym nie różni się branie komórki od brania hostingu.

W obu przypadkach masz umowę, w obu przypadkach podajesz dane (co za problem iść z fałszywymi zaświadczeniami - idąc twoim tokiem myślenia dot. danych zamawiającego).

 

Ale skoro dla ciebie to nie jest nic niezwykłego, to w swoim podwórku rób tak dalej... do czasu, aż trafisz na dowcipnisia/wrednego klienta, który doprowadzi cię do instytucji ZK z pięknymi ## na oknach, i wtedy zrozumiesz pewne rzeczy.

Ale nie wymagaj tego od innych.

 

[PS: Co to ma wspólnego z opiniami Webh? Można by wydzielić, bo z tego może zrobić się dosyć interesujący temacik]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam Tobie - wiem jak powinno być, ale wiem też jak jest. Nie z mojej bujnej wyobraźni, ale z autopsji. Nie chce mi się dyskutować, bo właśnie z życiowych przykładów bym podał Ci ze 100 różnych sytuacji, może wtedy byś na to inaczej spojrzał. Ale to już jest ewidentnie rozmowa przy piwie, bo inaczej można by książkę napisać. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego, że tak często jest, wcale nie neguję.

 

Ale jeśli jakaś firma nie chce się zgodzić na rozmowę z kimś zupełnie obcym, to należy IMO to uszanować, a nie mieć o to pretensje, czy też obsmarowywać na forum jaka to ona jest zła i bee.

Chciał byś, żebym zadzwonił to (temat jest o webh, więc przykładowo) do webh, gdzie masz swoje konto hostingowe, przedstawił się jako osoba zarządzająca tym kontem, i na twój rachunek zamówił sobie dodatek w postaci klasy /24 ipków?

Może wtedy byś zmienił swoje podejście.

 

Już była taka firma hostingowa, która resetowała hasła do konta w reakcji na każdy faks, bez żadnych potwierdzeń, czy uwierzytelnień ;) i doprowadzało to do dosyć dziwnych sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fiercio, proste pytanie. Serwer jest zarejestrowany na:

 

Adam Kupa

kupa_adam@o2.pl

 

Który wg Ciebie list należy potraktować jako OD klienta?

 

1) Od Łukasz Kupa, email kupa_adam@o2.pl

2) Od Adam Kupa, email kupa-adam@o2.pl

 

?

 

Zmierzam do tego, że nie wystarczy się podpisać imieniem i nazwiskiem, aby przeprowadzić autoryzację. Dla mnie jest istotne, aby osoba kontaktująca się pisała z autoryzowanego e-maila. A jak jeszcze zna hasło (co raczej trudno weryfikować, jeśli są kodowane), to już w ogóle jest super. W przypadku kontaktu telefonicznego dla mnie ewidentnie ważniejsze jest podanie hasła, niż przedstawienie się, chyba to rozumiesz? Ewentualnie, jak to robi home.pl - pewne zgłoszenia przyjmować tylko e-mailem, podając hasło. Idąc dalej - kiedyś dostałem nawet pismo (normalne, z poczty polskiej), w której klient prosi o usunięcie konta i rozwiązanie konta. Podpisał się. Ale czy to wystarczy? Przecież jaki jest problem zrobić koledze numer? TRZEBA napisać do niego na e-mail lub zadzwonić na nr podany w panelu, aby to potwierdzić.

 

[Pytanie - czy w tym konkretnym przypadku autoryzacja była BARDZO potrzebna? Ktoś zgłasza, że zamiast strony www jest error apache. Przecież może być też tak, że klient wyjeżdża na 2 tygodnie na wakacje, a raczej chciałby, żeby jego strona działała i problem zgłasza jedynie kolega. Jeszcze gdyby leżał cały serwer, to wtedy support wie, co ma naprawić. Ale jak problem dotyczy jednej stron, to ona będzie leżeć, dopóki klient nie wróci.]

 

Zresztą, daleko nie trzeba szukać - sam podałeś przykład komórek. Nie wiem jak to jest w innych sieciach, ale przynajmniej w Plus GSM wystarczy, że znasz PLUS KOD. Nawet nie musisz dzwonić z tego telefonu, na którym chcesz coś zrobić. Dzięki kodowi można właściwie zrobić wszystko, no poza rozwiązaniem/podpisaniem umowy (choć mogą wysłać na prośbę papiery pocztą). Ale możesz zamówić pakiety na rachunek (alegoria do /24). Kiedyś próbowałem zmienić coś na koncie mamy (która zna się na tym wszystkim średnio) i pani nie chciała przyjąć mojego głosu bo... nie miałem kobiecego głosu. Domyślasz się jak to się skończyło? Oskarżyłem panią o dyskryminację (bo niby gdzie jest podane w jakiej tonacji ma być żeński głos?) i sprawę załatwiłem, tak jak chciałem.

 

I błagam, nie pisz w odpowiedzi, że "idąc twoim tokiem, można się włamać na e-mail" itd. bo to już naprawdę nie jest argument. Można żądać wszystkiego w celu autoryzacji: od skanu dowodu, po rozmiar buta. Ale musi być w tym wszystkim jakiś kompromis pomiędzy bezpieczeństwem i funkcjonalnością supportu (żeby sama autoryzacja nie trwała 2 dni).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@is_wm - to w końcu konto jest na firmę (żeby sobie odliczyła vat) czy na osobę prywatną. Bo sam sobie zaprzeczasz w podawaniu tych przykładów.

 

Odnośnie autoryzacji - to może być np. po adresie e-mail, bądź numerze telefonu zapisanym w bazie - tego nie neguję.

Ale jeśli ktoś (pisze z innego adresu || dzwoni z innego numeru telefonu) && przedstawia się danymi nie-właściciela, to sorry winnetou. Spadaj na drzewo ;)

 

Odnośnie PlusKodów, czy innych takich - to na umowie i w regulaminie jest wyraźnie napisane co to i po co to. Wtedy za zmiany przy pomocy kodu odpowiedzialność regulaminową ponosi klient (tak, jak np. podanie nru&właścicela&daty ważności&cvv do karty kredytowej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale w sumie to webh nie napisał na jakiej zasadzie NIE powiodła się autoryzacja.

 

PS. podane wyżej przykłady to KOLEJNE z życia wzięte, ten o fakturze jest zupełnie innym. Jak pisałem wcześniej, mógłbym podać maaaasę innych ;)

 

@jarek, ciężko odejść od tematu, gdy ktoś Ci coś zarzuca nie znając realiów :) Ale co prawda, to prawda - przydałoby się oczyścić temat i nawet umieścić ten OT w koszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ale w sumie to webh nie napisał na jakiej zasadzie NIE powiodła się autoryzacja.

Sądząc po wypowiedzi @Morfeusza, to właśnie nie miał dostępu do maila podanego jako kontakt administracyjny, tylko pisał ze swojego.

 

@jarek, ciężko odejść od tematu, gdy ktoś Ci coś zarzuca nie znając realiów

Zna realia, ale zna też problemy wynikające z trafienia się złośliwego klienta.

Jak trafisz na takiego wredotę (czego ci wcale nie życzę...) to zrozumiesz troszkę inne podejście co niektórych do takich tematów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to tak można interpretować to zdanie:

jakby admin nie mógł sie domyśleć i zapytać e mail'em czy może zmienic na hostingu (czyt pomóc) nie pomaga informacja ze posiadam dostęp do DA

W mojej opinii jednak dostęp do DA wystarczy, aby móc zglosić problem z działaniem strony (a nie np. zamówić dodatkowe usługi). Choć to faktycznie indywidualna kwestia; jak pisałem, można też prosić nawet o numer buta ;) IMHO w tym przypadku wcale nie chodzi o sprawy bezpieczeństwa, ale... EOT z mojej strony (już definitywnie) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×