Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
herki

dyskusja nt oferty serwerów VPS BudgetVPS.pl

Polecane posty

Witam

 

Zamowilem VPS'a w czwartek wieczorem zrobilem odrazu przelew na konto (mBank -> mBank) za serwer. O polnocy dostalem juz przypomnienie o nie zaplaconej fakturze (dziwne minely jakies 3-4 godziny od zamowienia). Rano o godzinie 9 napisalem do BOK'u o wyjasnienie o co chodzi i zapytaniem kiedy bede mial gotowy serwer. Odpowiedz dostalem o godzinie 18 (dosc szybki support :) ). Do tego to bylo pytanie czy placilem przelewem czy inna forma. Od tamtej pory nie mam zadnego kontaktu, status faktury jest ciagle "niezaplacone", no i ciagle nie mam VPS'a. Sami wyciagnijcie wnioski z tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mamy sobotę, więc jakie wnioski mamy wyciągnąć?

 

Takie że jesteś bardzo niecierpliwy? Bo inne mi się nie nasuwają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No prosze Cie caly piatek zero odpowiedzi, ja rozumiem ze jest sobota, ale jakos wczesniej nie spotkalem sie z takim lekcewazeniem klienta, moze dlatego ze to nie byly polskie firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie robilem przelew z mojego kont (mBank) na konto Hitme (mBank).

 

P.S. Juz dostalem dostep do VPS'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zapraszam do zapoznania się z regulaminem usługi BudgetVPS, w szczególności punkt dotyczący czasu odpowiedzi.

 

Dwa, przypomnienia o płatności wysyłane są automatycznie przez system

 

Trzy, płatności przelewowe zawsze realizowane są dłużej - ot chociażby dlatego że ktoś musi sprawdzić konto, spisać numerki i wklepać do systemu.

 

Cztery, wybrał Pan zły departament - BudgetVPS był właściwym dla Pana - nie HitMe.net.pl, to także przedłużyło czas obsługi zgłoszenia,

 

Pięć, VPS aktywowane są w ciągu chwili, ALE wymagana jest przy tym płatność automatyczna, tj. taka zrealizowana przez DotPay i nie kartowa (bo te dotPay potwierdza zwykle w czasie do 12h) [dotPay również obsługuje mTransfer].

 

Sześć, jeśli zależy Panu na krótszym czasie odpowiedzi zapraszam do HitMe.net.pl.

 

 

 

No prosze Cie caly piatek zero odpowiedzi, ja rozumiem ze jest sobota, ale jakos wczesniej nie spotkalem sie z takim lekcewazeniem klienta, moze dlatego ze to nie byly polskie firmy.

 

O żadnym lekceważeniu nie ma mowy - czas odpowiedzi na BudgetVPS gwarantowany nie jest, więc zgłoszenie latało sobie z niskim priorytetem po departamentach najpierw BudgetVPS, potem płatności, potem ponownie BudgetVPS. Gdyby było to zgłoszenie techniczne odpowiedź przyszła by natychmiast po pierwszym przejrzeniu przez technika, czyli bodajże przedwczoraj wieczorem.

 

Oczywiście przepraszamy za czas realizacji, jednak proszę zrozumieć - to jest usługa budżetowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa promocja, aż myślę, żeby kupić z 50 i odsprzedać dalej, wyjdzie taniej niż trzymanie tego na własnym dedyku :)

 

Tylko zastanawiam się czy wydajność przy tych cenach będzie wystarczająca bo to już nie 15 vpsow jak u nas ale chyba z 40 trzeba :) żeby się serwer zwrócił

 

Wszakże powodzenia życzę :)

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ciekawa promocja, aż myślę, żeby kupić z 50 i odsprzedać dalej, wyjdzie taniej niż trzymanie tego na własnym dedyku :)

 

Tylko zastanawiam się czy wydajność przy tych cenach będzie wystarczająca bo to już nie 15 vpsow jak u nas ale chyba z 40 trzeba :) żeby się serwer zwrócił

 

Wszakże powodzenia życzę :)

 

pozdrawiam

 

Proszę rozwinąć skrót budżetowa, policzyć zasoby itp. Swoją drogą to nie jest temat o logout ani dyskusja nt. jakości. Proszę moderatora o usunięcie tego posta.

 

 

 

jak ktoś nie wie gdzie wysłać zgłoszenie by było rozpatrzone przez departament budgetvps - tutaj daje link który dostałem od supportu ( a którego na stronie znaleźć nie mogłem).

 

http://support2.hitme.pl/index.php?_m=tick...departmentid=15

 

pozdrawiam

 

Jest w dziale kontakt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale z listy departamentów nie idzie go wybrać. więc nie jest to jakoś super widoczne;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proszę rozwinąć skrót budżetowa, policzyć zasoby itp. Swoją drogą to nie jest temat o logout ani dyskusja nt. jakości. Proszę moderatora o usunięcie tego posta.

 

Spokojnie, to zapytać nie można, po co od razu z pazurami i wydzierać posta z tematu

 

pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
http://budgetvps.pl/kontakt.php <-- stąd wchodzi bez wyboru departamentu.

 

Jednak faktycznie, warto było by to trochę zreorganizować. Przemyślimy jak to zrobić aby za dużo zamieszania nie było i jednocześnie by było wygodniej :)

Można, jednak nie jest to wskazany gdy pisze się sugerując niską jakość usługi (a taka nie jest) będąc konkurencją :-)

 

Procesor: do 100% (2800 Mhz)

Pamięć RAM do: 1536 MB

Dysk: 30GB

Transfer: 200GB/mc

Adresy IP: 1

 

Cena: 39,20 zł brutto / miesiąc - 20 % TANIEJ PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY!!

Ja się tylko zastanawiam

 

Serwer ma 8 G ramu

8G/1,5 daje 5,3

 

załóźmy że 6 no to mnożymy 6 * 40 PLN co nam daje 240 PLN

A więc mamy najtańszy serwer dedykowany o 8G pamięci

 

Czyli nie mamy nawtet na 30% kosztów serwera w nephax czyli tam gdzie kupujesz, więc proszę ....

 

Ale jak już napisałeś to nie temat o jakości, więc nie zaglądam Ci więcej do serwerowni

 

Co do konkurencji - na tym to polega, jest konkurencja klient wie co kupuje i z reguły dobrze na tym wychodzi.

 

pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

logout.pl : nie wiem jak Ty to liczysz, ale zwrot "Pamięć RAM do: 1536 MB" znaczy tyle że jest to pamięć maksymalna. w ofercie ( cennik.php ) masz zaje%#@cie wyraźnie napisane że pamięcią gwarantowaną jest 512MB.

 

nie wiem jak tam z matmą stoisz, ale pomnóż to razy 3 ( burst/gwarantowana) pomóż razy Twoją kalkulację ( 30% kosztów serwera w nephax) wyjdzie Ci 90% kosztów serwera w nephax. dodaj błąd pomiarów i wyliczeń, to że marek ma zniżke i Ci wyjdzie jak to się opłaca.

 

peace!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logout.pl : nie wiem jak Ty to liczysz, ale zwrot "Pamięć RAM do: 1536 MB" znaczy tyle że jest to pamięć maksymalna. w ofercie ( cennik.php ) masz zaje%#@cie wyraźnie napisane że pamięcią gwarantowaną jest 512MB.

 

peace!

Hmm, no faktycznie jest napisane "do" to wiele zmienia

 

Ja nie jestem wrogo nastawiony tylko się zastanawiam jak to się może opłacać :)

 

A chyba po to jest to forum by rozmawiać ogólnie o wszystkim związanym z webhostingiem prawda?

 

pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no spoko - pierw przeczytaj, przemyśl - potem komentuj. inaczej Cię zjedzą;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dodaj błąd pomiarów i wyliczeń, to że marek ma zniżke i Ci wyjdzie jak to się opłaca.

 

Mamy kolokację własnych maszyn pod większość HitMe.net.pl i BudgetVPS :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To moje ostatnie pytanie w tym temacie

 

ile takich VPSów trzeba na serwerze dedykowanym za 800 PLN

 

Little

Procesor: do 25% (700 MHz)

Pamięć RAM do: 384 MB

Dysk: 30GB

Transfer: 50GB/mc

Adresy IP: 1

Cena: 14,40 zł brutto / miesiąc - 20 % TANIEJ PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY!!

 

800/14,40 = 55 sztuk!!!

 

Ale ok uznajmy to nie jest dużo :)

 

Więcej nie drąże tematu bo źle się to kończy :)

 

pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To moje ostatnie pytanie w tym temacie

 

ile takich VPSów trzeba na serwerze dedykowanym za 800 PLN

 

 

 

800/14,40 = 55 sztuk!!!

 

Ale ok uznajmy to nie jest dużo :)

 

Więcej nie drąże tematu bo źle się to kończy :)

 

pozdrawiam,

 

Nie mamy serwera dedykowanego a obecnie dwie własne maszyny kolokowane wyłącznie pod ten projekt stąd cena jest zupełnie inna, a to już są informacje wewnętrzne firmy, którymi z nikim się nie dzielimy :)

 

Logout.pl, to nie jest najlepsze miejsce do dyskusji na takie tematy - nie w temacie o ofercie konkurencji. Proszę założyć sobie temat nt. opłacalności hostingu VPS w Polsce w cenach o przedziale x - y i tam dyskutować.

 

Moderatora jednak proszę o chociażby przesunięcie tych postów do innego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Marku, czy dostane kiedyś odpowiedź na moje e-maile bądź wysłane do Pana pw ? Nie jestem klientem budgetvps tylko hitme.net.pl, więc odpowiedź powinienem dostać szybko. Natomiast ja wysłałem 2 e-maile, w dniach 19 i 30 stycznia 2009 i do tej pory nie uzyskałem na nie jakiejkolwiek odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

logout.pl - nic nie wiesz, nie widziałeś, w brudny sposób wchodzisz na rynek,

chcesz udowodnić swoją wyższość to załóż topic w dziale oferty,

a tu się uspokój bo będzie ban...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panie Marku, czy dostane kiedyś odpowiedź na moje e-maile bądź wysłane do Pana pw ? Nie jestem klientem budgetvps tylko hitme.net.pl, więc odpowiedź powinienem dostać szybko. Natomiast ja wysłałem 2 e-maile, w dniach 19 i 30 stycznia 2009 i do tej pory nie uzyskałem na nie jakiejkolwiek odpowiedzi.

 

Witam,

Ostatnie zgłoszenie, które udało mi się odszukać w systemie jest z 30 grudnia i ma status rozwiązane, bardzo proszę o podanie numerów zgłoszeń na PW - nie przypominam sobie także abym zostawił jakieś PW bez odpowiedzi, ale jeśli tak to przepraszam.

 

Ponadto bardzo proszę - to jest temat z ofertą, w dodatku BudgetVPS. Forum to nie jest BOK firmy! PW zaliczam również do forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

@juvenito jeżeli zgłoszenie było wysyłane przez system Supportu to odświeżenie strony mogło spowodować otwarcie kolejnego zgłoszenia, kolejne odświeżenie nowego, im więcej takich zgłoszeń tym więcej czasu pracownik musi poświęcić na bzdurne zamykanie zduplikowanych zgłoszeń, co wpływa na jakość obsługi pozostałych klientów - odpowiedzi muszą w tej sytuacji nadchodzić wolniej. ;)

 

W każdym razie przepraszam. Proszę o podesłanie na PW zgłoszenia, na które brakuje odpowiedzi, przeanalizuję sprawę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×