marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 proszę o podanie numeru telefonu na PW, technik zadzwoni i wyjaśni obie sprawy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bear007 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 Ok, próbowałem wysłać numer na PW ale wyskoczyło, że ma Pan skrzynkę zajętą w całości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rys 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 W związku z działaniem na naszą szkodę przez klienta wszystkim zainteresowanym chętnie udostępnimy (ograniczoną - zgodnie z prawem) dokumentację problemu wraz z dokładnymi cytatami wypowiedzi naszego pracownika. Na nikogo szkodę nie działam,jak sami napisaliście kiedyś napisaliście "Czasami system wirtualizacji robi psikusy...".Wyrażam zgodę na publiczną publikacje obu wątków z supportu(z zamazaniem nazwisk). Jeżeli się zgadzacie to chętnie je tu umieszczę . Na resztę już nie odpisuje bo szkoda naszego czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 Ja nie zamierzam z Panem o tym tutaj dyskutować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość traq Zgłoś post Napisano Maj 10, 2009 Nasz klient za naszym poleceniem wykupił vps na budgetvps.pl Ogólnie działa, problemów nie ma, o ew. rebootach informują (po a nie przed, ale też może być). Problem mają za to z obsługą. Usługa opłacona została przelewem w czw. albo w piątek. Wiadomo w weekend banki nie pracują. Minął jednak poniedziałek, wtorek, środa. Czw. dzwonię w godzinach pracy - poczta głosowa. Pogadałem ze znajomym który od którego Pan Marek raczej odbiera maile i on przesłał dalej maila dowodem wpłaty. Pomogło, vps został (chyba już nawet w piątek) założony. Nie myśleliście nad zmianą polityki "customer relations". W końcu są to usługi dla biznesu. Są fajne i nie drogie, ale kontakt jest tak samo ważny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 @traq, jeśli na infolinii nie odbieramy telefonu, co owszem może się zdarzyć na bieżąco monitorujemy mail, jeśli zgłoszenie zostało przyjęte serwer powinien zostać aktywowany tego samego dnia. Odnośnie informacji o rebootach - informujemy przed, zazwyczaj 1-2 dni przed. O ostatnim reboocie informowaliśmy rano w dzień jego wykonania, było to spowodowane koniecznością wykonania go właśnie w tym dniu. Pomimo tego cały czas pracujemy nad poprawieniem kontaktu firma -> klient, klient -> firma i obecnie nieźle nam to wychodzi :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 Ja na support nie narzekam Fakt że czasem trzeba się przypomnieć ale odpowiedzi średnio w ciągu 50 minut Może tylko podczas tego padu dysku w OVH był lekki zamęt jednak na tym skorzystałem, za niewielką dopłatą otrzymałem nie HOSTING a VPS'a B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ulf 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 Potwierdzam, że info o reboot'ach przychodzi przed a nie po. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rz3zNiK 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 Skoro pracujecie nad poprawieniem relacji z klientem, to może ktoś mi wyśle dane do mojego VPS'a bo dziś mija 3 tygodnie odkąd wysłałem pierwszego e-maila. Drugiego wysłałem dwa tygodnie temu ;-) Myślę że trzy tygodnie to trochę za długo na to by wygenerować nowe dane do VPS'a (albo dać stare) i wysłać klientowi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rufik_mnf 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 Popieram, Rzeźnika. Zamówiłem VPS Windows na testy. Otrzymałem tylko: Przekazuje technikowi do przygotowania pakietu do 24godzinnego testu. Do tej pory nie mam danych, lecz gdy mój kolega dawno temu zamawiał to w nie całe 30 minut było. Coś mi się wydaję, że Marek sam to prowadzi bo na LiveChacie to nie widziałem nikogo od jakiś 2-3 miesięcy. Gdzie jest p. Dominik ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2009 A mi tam support hitme.net.pl się podoba bo grubo po północy po moim zgłoszeniu dostałem odpowiedź w ciągu 5 minut ? może trochę krócej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yooo 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2009 Ja mam taki problem że zamówiłem VPS + Direct Admin VPS został zrealizowany i otrzymałem dane ale do panelu direct admin czekam już ponad tydzień nie wiem co jest moje zgłoszenie się zawieruszyło??? Danych do direct admina nie mam a jest mi potrzebny a niedługo jeszcze będzie tak że będę musiał płacić za następny miesiąc a nadal nie otrzymam danych... Panie Marku podam panu nr zgłoszenia na VPS i niech pan sprawdzi co jest z tym zgłoszeniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2009 Ja mam taki problem że zamówiłem VPS + Direct Admin VPS został zrealizowany i otrzymałem dane ale do panelu direct admin czekam już ponad tydzień nie wiem co jest moje zgłoszenie się zawieruszyło??? Danych do direct admina nie mam a jest mi potrzebny a niedługo jeszcze będzie tak że będę musiał płacić za następny miesiąc a nadal nie otrzymam danych... Panie Marku podam panu nr zgłoszenia na VPS i niech pan sprawdzi co jest z tym zgłoszeniem. DirectAdmin'a sobie sam instalujesz, a jeśli jest to passy są standardowe. HitMe powinno Ci dostarczyć jedynie ID i CID, sprawdz czy jest zainstalowany panel poprzez IP:2222 w przeglądarce Jeśli się nic nie pojawi, to sprawdź czy przypadkiem nie dostałeś ID i CID na maila razem z resztą danych i jeśli dostałeś to tutaj masz plik instalacyjny http://directadmin.com/setup.sh Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yooo 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2009 Z tego co wiem mieli mi sami zainstalować i podesłać dane. W rachunku mam doliczone pieniądze za instalacje i nadal nie jest zainstalowany wpisywałem IP w przeglądarce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2009 Ja mam taki problem że zamówiłem VPS + Direct Admin VPS został zrealizowany i otrzymałem dane ale do panelu direct admin czekam już ponad tydzień nie wiem co jest moje zgłoszenie się zawieruszyło??? Danych do direct admina nie mam a jest mi potrzebny a niedługo jeszcze będzie tak że będę musiał płacić za następny miesiąc a nadal nie otrzymam danych... Panie Marku podam panu nr zgłoszenia na VPS i niech pan sprawdzi co jest z tym zgłoszeniem. Nie będę z Panem prowadził dyskusji na forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość traq Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 Przykro mi, ale niestety ZDECYDOWANIE ODRADZAM usługi tego Pana. Uzasadnienie. Opiekujemy się vps naszego klienta, na którym działa nasz soft parsujący opasłe pliki xml i ładujący zawartość do bazy sql. Proces zajmuje około 10-12 godzin Po mimo naszych monitów serwery są bardzo często restartowane. Każdy restart powoduje konieczność ponownego rozpoczęcia procesu parsowania, co ma wpływ na ilość ofert dostępnych na stronie klienta. Obietnice iż nie będzie więcej tak częstych restartów nie zostały zrealizowane. Postanowiłem zadzwonić dzisiaj na tel podane http://hitme.net.pl/kontakt.php Usłyszałem: wszyscy nasi konsultanci są zajęci, pozostaw wiadomość lub napisz e-mail. W tym momencie zostałem wyprowadzony z równowagi. Panie Marku Barjerski tak się nie traktuje klientów ! Konsultanci zajęci czym ? Bo na pewno nie rozmową z innym klientem. Skoro buduje się w sieci wizerunek profesjonalnej firmy świadczącej usługi dla biznesu, między innymi za pomocą takiej infolinii, to należy te standardy spełniać ! Nie wyobrażam sobie dzwoniąc do np home.pl (również usługi dla biznesu) odbić się od czegoś takiego. Jeżeli jakość usług się nie poprawi, z całą pewnością będziemy zmieniać dostawcę usługi VPS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 traq - jeśli wymaga się wysokiej jakości to się nie kupuje usługi budgetowej. Chcesz wysokiego uptime - zapraszam do migracji z budgetu do hitme.net.pl - ja wiem, że to kosztuje więcej ale... Ale tu możesz wymagać. Propos - chętnie poznam ID zgłoszeń z tymi monitami, bo wybacz ale niestety żadnego nie pamiętam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 traq - jeśli wymaga się wysokiej jakości to się nie kupuje usługi budgetowej. Sorry, że się wtrącę do tematu, ale BudgetVPS to nie miała być usługa bez odbierania telefonów, odpisywania na maile, bynajmniej ja tego w regulaminie nie widziałem Jakiś kontakt powinien być... Jeśli wprowadzacie takie coś, to wypadało by o tym wspomnieć klientom, wtedy się przeniosą do hitme.net.pl lub innej firmy i wszystkim to wyjdzie na zdrowie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 Lan Hikari, zwracam uwagę, że na maile oraz tickety (główna forma kontaktu) odpisujemy na bieżąco. Jeśli jeszcze mogę dodać, fakt że restarty w BudgetVPS były potwierdzam, tylko wystarczyło by poświęcić chwilę czasu i mieć trochę dobrej woli (konkurencja jak widać nie ma ;]) żeby zrozumieć czym były spowodowane (awaria) i że w tej cenie i rodzaju usługi (budżetowa, świadczona najniższym kosztem) realizacja i sposób usunięcia usterki był wzorowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 Ja tam nie wiem co Wy macie do supportu. Od kilku miesięcy mam u nich VPSa - BudgetVPS i złego słowa na support nie powiem. Pan Dominik odpisuje mi wręcz błyskawicznie na pytania i to nawet w weekendy. Wiadomo zdarzy się że dostanę odpowiedź po kilku godzinach czy kilkunastu - jeśli ustawią poziom biletu na niski albo średni. Jeśli ustawię na wysoki albo pilny i na prawdę mam ważne pytanie/zlecenie to odpowiedź jest liczona w minutach. Jak na 23 zł miesięcznie i takie parametry jakie mam to jest dużo za dużo za małe pieniądze... Nie chodzi tutaj o to ze chwalę ich bo mi płacą czy coś ale na prawdę są warci polecenia. Jeśli w BugdetVPS tak dobrze działą to wyobrażam sobie jak HitMe musi śmigać pięknie - może kiedyś sprawdzę jak będzie mnie stać płacić więcej. jeśli ktoś pisze pierdoły w tych ticketach to nie ma co się dziwić że odpisują po paru dniach... Co się da, załatwia się we własnym zakresie. CO do rebootów to zawsze mail przychodzi 1/2 dni wcześniej, więc o co chodzi? Jeszcze Wam nie pasuje że w weekend naprawili? Ja bym się nie zdziwił jak by napisali maila że za 2 dni wróci do życia jak na prawią, a przez ten czas będzie wyłączone, a tu co? Zapasowa maszyna.... Szok. Ze swojej strony gorąco polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emilek 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 Czy mi się wydaje czy z powodu awarii przełużyli Państwo ważność konta? Niedawno miałem do 26.06 a teraz w panelu mam do 4.07 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2009 Tak przedłużyli, mimo to że awaria nie wystąpiła z ich winy - wypadek losowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
a123456789b 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2009 Od dwóch tygodni VPS z BudgetVPS i przedłużam na następne, nie wiem jak z suportem bo jeszcze nie miałem potrzeby kontaktu z nimi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KoNN 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2009 Ja nie wiem ale czuję się totalnie zlanych z ich strony zadałem pytanie na supporcie i kuźnia 2 dni zero cisza totalna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2009 Otworzył Pan zgłoszenie w systemie billingowym ? Jeśli nie to zapraszam. Support Suite ma u nas czasami problemy dlatego wycofujemy się z tej aplikacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach