Skocz do zawartości


 

- - - - -

[Opinie] NetDC.pl

[Opinie] NetDC.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
212 odpowiedzi na ten temat

[Opinie] NetDC.pl

#201 devon

devon

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisany 03 styczeń 2017 - 05:22

Jeden z nielicznych prawie sensownych postów Home na tym forum. Oczywiście zgadzam się z wami całkowicie, to bardzo trudny rynek na którym można szybko zepsuć sobie reputacje. Niestety tak jak wspominacie "każdy błąd warto przekuć na wnioski" - wysyłając od 2 lat w każdym mailu link do niedziałającego systemu pomocy tak jak wyżej napisano ... raczej o NetDC te przekucia w wnioski to średni argument. Grupa H88 jak widać olewa to kompletnie - wdrożenie systemu ticketów jest aż tak skomplikowane? :)
 

Planowana data przywrócenia funckjonalności: 20-12-2015


  • 0

#202 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 03 styczeń 2017 - 10:55

devon, dziękujemy za docenienie :) Co do systemu ticketowania - sprawa może być bardzo szybko rozwiązana lub wymagać może większej ingerencji w system. To nie jest takie łatwe, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. Przerabialiśmy to w przeszłości kilka razy i uwierz mi - to ogrom pracy i wiele miesięcy planowania do przodu (w zależności od skali pracy i tychże zmian), gdyż de facto dotyczy to core'owej dla większości providerów sfery usług, czyli wsparcia. Zwłaszcza gdy dziennie realizujesz ponad 5k zgłoszeń - taka liczba powoduje, że nad każdą zmianą zastanawiasz się jakieś 50 razy :) A najtrudniejsze jest to, aby klienci w ogóle nie odczuli tej pracy po swojej stronie.


Edytowany przez home.pl, 03 styczeń 2017 - 10:58.

  • 0

#203 Closer

Closer

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 07 marzec 2017 - 17:48

Długo się wstrzymywałem z tą opinią, dając ciągle netDC kolejną szansę na poprawę - ale prawda
jest taka, że według mnie albo tam pracują kompletni ignoranci albo mnie mają za kompletnego idiotę.
Mam u nich hosting biznes - nic wielkiego, ale w teorii 75 GB przestrzeni dyskowej.
Wystarcza mi to, bo postawiłem tam dwie niewielkie aplikacje.  

Wykorzystuję zaledwie niecałe 2GB tej przestrzeni a pomimo tego co kilka dni dostaję raporty o błędach
z powodu braku miejsca na dysku (!!!!???) 

Za każdym razem oczywiście moje aplikacje się wysypują, nie są nawet wstanie rejestrować sesji a tym samym nie działa nawet logowanie. Za każdym razem muszę pisać do HelpDesku, który za każdym razem przeprasza.
Już pisali do mnie odpowiedzi typu
"Wskazany problem został dogłębnie przeanalizowany i trwale rozwiązany.Tego typu sytuacje nie będą się już ponawiały." 

 

I co? I nic. To najwyraźniej za trudne dla administracji. Dzisiaj znowu zabrakło miejsca....

 

 

 


  • 0

#204 Lokator

Lokator

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 871 postów
  • Skąd:/home/Lokator

Napisany 07 marzec 2017 - 18:07

Cytujesz ostatnią wiadomość i prosisz o zwrot pieniędzy. Masz masę innych firm.


  • 1

#205 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 09 marzec 2017 - 14:29

Przykro nam, że w tym wypadku sprawa trwała tak długo i nie udało nam się jej rozwiązać od razu, ale wygląda na to, że w rozwiązywaniu tego przypadku jesteśmy na "ostatniej prostej".

 

Skontaktowaliśmy się z użytkownikiem. Trudno na 100% potwierdzić, gdzie leży problem bo sytuacja może wynika z działania autorskich skryptów oraz z problemu z samym serwerem. Dedykowany pracownik BOK będzie monitorował sprawę, usługa będzie w najbliższym czasie zmigrowana na inny serwer, co powinno radykalnie rozwiązać problem.

 

Przy okazji może skomentujemy też teorie spiskowe - jak słusznie wyjaśnili Koledzy z Home.pl (dzięki za głos w dyskusji!) - nasze podmioty nie mają żadnych powiązań kapitałowych.

 

Co do wspomnianych problemów z ticketami - wprawdzie w toku migracji mogły zdarzyć się chwilowe trudności w jego działaniu, ale problemy zostały rozwiązane radykalnie:

1. W zeszłym tygodniu pojawiła się nowa strona www, umożliwiająca łatwiejsze zamawianie usług.
2. Klienci NetDC korzystają od kilki dni z nowego, w pełni responsywanego panelu klienta.

3. W zakładce KONTAKT znajduje się formularz zgłoszeniowy w pełni zintegrowany (poprzez API) z systemem ticketowym.
    Zgłoszenia trafiają do kolejek właściwych ze względu na rodzaj zgłaszanej sprawy, a Klienci momentalnie, w ciągu 2-3 sekund, będąc na tej samej stronie, otrzymują nadany numer zgłoszenia, na który można się powoływać w dalszych kontaktach z BOK.

 

Pozdrawiamy!


  • 0

#206 Nikodemsky

Nikodemsky

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 21 postów

Napisany 09 marzec 2017 - 23:00

@NetDC.pl uporaliście się w końcu z prawidłowym fakturowaniem? :)


  • 0

#207 Closer

Closer

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 10 marzec 2017 - 20:52

Przykro nam, że w tym wypadku sprawa trwała tak długo i nie udało nam się jej rozwiązać od razu, ale wygląda na to, że w rozwiązywaniu tego przypadku jesteśmy na "ostatniej prostej".

 

Skontaktowaliśmy się z użytkownikiem. Trudno na 100% potwierdzić, gdzie leży problem bo sytuacja może wynika z działania autorskich skryptów oraz z problemu z samym serwerem. Dedykowany pracownik BOK będzie monitorował 

 

Szczerze powiedziawszy to już jest lekka bezczelność. 
Komunikat błędu brzmiał "file_put_contents(): Only 0 of 1281 bytes written, possibly out of free disk space". 
Trudno w nim się doszukiwać problemu w moim autorskim (!!?) skrypcie skoro w teorii mam jeszcze 60 GB zapasu.Zresztą chyba macie tego świadomość, bo Wasz pracownik znowu mnie przeprosił i zapewniał, że po migracji na nowy serwer będzie już ok.
Reasumując - mi mówicie "sorry - nasza wina" a tutaj smarujecie teksty "sytuacja może wynika z działania autorskich skryptów"
 
A tak przy okazji - nawet bym nie zauważył tego komentarza, gdyby nie fakt, że przyszedłem tu napisać co się zmieniło po migracji, która miała wszystko naprawić....
 
A fakt jest taki, że po migracji nie działa żadna z moich domen - wchodząc na jedną dostaję komunikat
"To change this page, upload your website into the public_html directory"
wchodząc na drugą widzę:
Access to this resource on the serwer is denied!
 
Ah... no i jeszcze direct admin. Do niego już też nie mogę się zalogować.
 
Z chęcią bym napisał "netDC stanęło na wysokości zadania i mogę ich polecić" ale jak na razie zaliczacie wpadkę za wpadką... 

  • 0

#208 qubek

qubek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisany 13 marzec 2017 - 21:05



 

Z chęcią bym napisał "netDC stanęło na wysokości zadania i mogę ich polecić" ale jak na razie zaliczacie wpadkę za wpadką... 

A może lepiej zadbać o swoje nerwy i zdrowie i cisnąć to w peezdu? Jest masa innych firm, zdecydowanie lepszych... Sam ucieklem z vps w netdc i pluje sobie w brodę że siedziałem tam 9 miesięcy.

Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#209 MateuszCODE

MateuszCODE

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 214 postów
  • Skąd:Polska

Napisany 13 marzec 2017 - 21:49

Każdy hosting który jest wykupiony przez H88 upada przykładem tego jest Hekko. Więc radzę przejść do konkurencji która oferuje stabilniejsze usługi.


  • 0

#210 DaFFX

DaFFX

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 277 postów

Napisany 13 marzec 2017 - 21:56

Każdy hosting który jest wykupiony przez H88 upada przykładem tego jest Hekko. Więc radzę przejść do konkurencji która oferuje stabilniejsze usługi.

 

Hekko to bd hosting ;) 


  • 0

#211 Closer

Closer

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 14 marzec 2017 - 13:09

A może lepiej zadbać o swoje nerwy i zdrowie i cisnąć to w peezdu? Jest masa innych firm, zdecydowanie lepszych... Sam ucieklem z vps w netdc i pluje sobie w brodę że siedziałem tam 9 miesięcy.

Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

 

Napisz proszę gdzie się przesiadłeś.
Wiem, że sam mogę coś poszukać - ale już raz uciekłem (właśnie do netDC) - wolę więc skorzystać z czyjegoś polecenia.


  • 0

#212 qubek

qubek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisany 14 marzec 2017 - 13:16

 

Napisz proszę gdzie się przesiadłeś.
Wiem, że sam mogę coś poszukać - ale już raz uciekłem (właśnie do netDC) - wolę więc skorzystać z czyjegoś polecenia.

do pierwszego miejsca z tego rankingu : www.webhostingtalk.pl/ranking/1-vps-virtual-private-server/

kiedyś był tam netdc teraz jest hitme. Rodzaj biznesu ten sam - kilku Panów robiących serwerownię, jednak akurat tutaj od czerwca nie mam żadnych problemów. zbliża się termin przedłużenia usługi i chyba zostanę na dłużej. możesz jeszcze uderzyć do dhosting na EWH. Mam tam też kilka stron i nie mam żadnych problemów.


  • 0

#213 dellos

dellos

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 2 postów
  • Imię:Marcin

Napisany 18 lipiec 2017 - 18:12

Niestety po zmianie właścicieli usługi dedykowane działają coraz gorzej. Wydaje się, że pojawiają się co jakiś czas coraz to nowe małe ale uciążliwe usterki. Można by wszystko "wybaczyć" gdyby jakość obsługi klienta pozostała na najwyższym poziomie. Aktualnie niestety zgłoszony problem dziś o godzinie 14 nadal tj. o godzinie 19 nie jest rozwiązany.

 

Jako, że mamy wykupiony "serwer dedykowany" i już wkrótce będziemy kupowali 2gi oczekujemy dobrej obsługi przede wszystkim sprawnej i szybkiej. Oczekiwanie 5h na naprawę działania / szybkości ładowania się strony firmowej jest dla nas równoznaczne ze stratą potencjalnych klientów (nie mogą dostać się na stronę).

 

Tego typu sytuacje mogą dziać się na tanich usługach hostingowych (chodź nie powinny) ale na pewno nie na dedykowanych rozwiązaniach. Niestety od dłuższego czasu problem z szybkością reagowania na zgłoszenia występuje czas więc rozważyć migrację do innej firmy.


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników