Skocz do zawartości
KoNN

[opinia] Efuturo.pl

Polecane posty

Gość arek_inc

Moze i jestem, ale jakie to ma znaczenie... nie moge miec konta na innym serwerze (w innej firmie)? Sprawa dotyczy mojej prywatnej domeny. A ja nie wymagam niczego specjalnego - zwyklej przyzwoitosci - nie da sie zrobic, zeby strona nie dzialala (rozumiem awarie sprzetu itp), to czemu po prostu mi o tym nie powiedza? Jak kretyn probuje sie doprosic czegos, co chyba mi sie nalezy, nie uwazasz Adrianie? Wiesz ja tez nie chcialbym, zeby ktos mnie straszyl, lub co gorsza - zrobil to, co zamierzam. I w zwiazku z tym, ze mam swoja firme, nie moge byc traktowany jak normalny klient? Ok, moga nie chciec konkurencji u siebie (choc strona jest typowo osobista). Ale przynajmniej by mnie nie zbywano brakiem odpowiedzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że możesz mieć konta we wszystkich innych firmach dlatego też napisalem, że pytanie może być bezsensu <_>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moze i jestem, ale jakie to ma znaczenie... nie moge miec konta na innym serwerze (w innej firmie)? Sprawa dotyczy mojej prywatnej domeny. A ja nie wymagam niczego specjalnego - zwyklej przyzwoitosci - nie da sie zrobic, zeby strona nie dzialala (rozumiem awarie sprzetu itp), to czemu po prostu mi o tym nie powiedza? Jak kretyn probuje sie doprosic czegos, co chyba mi sie nalezy, nie uwazasz Adrianie? Wiesz ja tez nie chcialbym, zeby ktos mnie straszyl, lub co gorsza - zrobil to, co zamierzam. I w zwiazku z tym, ze mam swoja firme, nie moge byc traktowany jak normalny klient? Ok, moga nie chciec konkurencji u siebie (choc strona jest typowo osobista). Ale przynajmniej by mnie nie zbywano brakiem odpowiedzi...

Wypadałoby jednak, żebyś wypełnił np. pole "firma" wypowiadając się na tym forum, bo opinia właściciela konkurencyjnej firmy to jednak co innego niż opinia zwykłego użytkownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc

Wypowiadam sie jako KLIENT (osoba prywatna), konsument (konto kupione nie na firme) wiec dlaczego mam wypelniac to pole? Ludzie, no bez przesady. Nie zalezy mi na zadnej wojnie z konkurencja (wprost przeciwnie!) - staralem sie rozwiazac problem polubownie od 2 tygodni mailami, forum (pierwszy post na forum x12.pl z 28.06), telefonem. I nic. Pytanie: co mam zrobic? Wylozyc na to (stracic pliki i bazy danych tworzone przez 1 rok)? Strona nie dziala ponad 10 dni... to konkretne straty materialne (usuniecie punktow z systemow linkow). Co byscie na moim miejscu zrobili? Po prostu nie ma innego wyjscia <_<

 

PS. Moze Pan Sebak dzieki temu watkowi dostrzerze problem - bardzo chetnie rozwiaze go bez zadnych zgrzytow!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wypowiadam sie jako KLIENT (osoba prywatna), konsument (konto kupione nie na firme) wiec dlaczego mam wypelniac to pole? Ludzie, no bez przesady. Nie zalezy mi na zadnej wojnie z konkurencja (wprost przeciwnie!) - staralem sie rozwiazac problem polubownie od 2 tygodni mailami, forum (pierwszy post na forum x12.pl z 28.06), telefonem. I nic. Pytanie: co mam zrobic? Wylozyc na to (stracic pliki i bazy danych tworzone przez 1 rok)? Strona nie dziala ponad 10 dni... to konkretne straty materialne (usuniecie punktow z systemow linkow). Co byscie na moim miejscu zrobili? Po prostu nie ma innego wyjscia <_<

 

PS. Moze Pan Sebak dzieki temu watkowi dostrzerze problem - bardzo chetnie rozwiaze go bez zadnych zgrzytow!

Nie twierdzę, że nie masz prawa się wypowiadać -- twierdzę, że powinieneś podać do wiadomości czytelników forum fakt, że jesteś właścicielem konkurencyjnej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc

Ale T, ja sie nie wypowiadam w sprawach konkurencyjnych (firmowych). Chodzi mi tylko o strone prywatna, na ktorej jest cholerne CV i praca dyplomowa. Co to da czytelnikowi, ze podam firme? Ehh troche odwracasz "kota ogonem". Problem lezy w tym, ze od 2 tygodni nie dziala strona i wystepuje prawie calkowity brak kontaktu. Nie mniej - wlasnie dostalem PW, wiec mam nadzieje ze sprawa zostanie szybko wyjasniona. Szkoda, ze musialo dojsc do takiej sytuacji zeby cos sie moglo ruszyc <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę iż zgłaszał Pan awarię domeny arek.x12.pl, która została naprawiona w godzinę po zgłoszeniu. Trudno oczekiwać od, nas byśmy wiedzieli, iż problem dotyczył tez innych domen. To tyle z mojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc

No dobra, chcialem tego uniknac. Ale ok, oto maile wyslane do Was:

 

25-06: Temat: Domeny. Tresc: Kiedy zaczną działać moje strony: pazdziora.com i arek.x12.pl ?

29-06: Temat: arek.x12.pl / pazdziora.com / dyplom.pazdziora.com / katalog.pazdziora.com. Tresc: Proszę o przywrócenie baz danych i plików dla domen jak w temacie.

01-07: Temat: Re: Re[2]: Wiec wysylam PW. Tresc: Domena pazdziora.com byla osobna domena. arek.x12.pl to katalog, pazdziora.com strona domowa, dyplom.pazdziora.com praca itp.

06-07: Temat: pazdziora.com. Tresc: Czy doczekam się w końcu, aż domena zacznie działać?!

 

Pomijam pierwszego maila z 19.06 i posty z forum gdzie pytam o KONTO oraz dwa maile wysłane za pomoca formularza z Waszej strony (nie pamietam tresci).

 

Czy Pan wymaga ode mnie, abym przez telefon podawal wszystkie domeny / subdomeny? A co by bylo, jakbym mial ich ze 100? Podalem nazwe konta, co w tym dziwnego?

 

Edit: wychodzi na to, ze dyskusja byla niepotrzebna, bo wszystko poza domena glowna (pazdziora.com) juz dziala (wiec pewnie domena tez zaraz zacznie). Dziekuje i pozdrawiam <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wracając do naszej awarii, zaproponowaliśmy już na jej początku zwrot pieniążków za niewykorzystany abonament, do tej pory z takiej formy zadośćuczynienia skorzystało tylko 2 naszych klientów z 400 będących na tym serwerze.

 

Pewnie dlatego skorzystało tylko 2 waszych klientów bo innym tego po prostu odmawiacie.

 

Na prośbę o zamknięcie konta i zwrot pozostałych pieniędzy (jak zadeklarowano publicznie nie tylko na tym forum) z powodu kolejnych awarii, usuwania niewygodnych komentarzy na swoim forum oraz zbanowania mojego konta otrzymałem dzisiaj wyczerpującą odpowiedź:

 

Witam,

 

 

Nie dostanie Pan zwrotu abonamentu.

 

 

-----

 

Pozdrawiam

 

Sebastian Szeliga

 

Hosting - eFuturo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nadeszła odpowiedź? A kiedy wysyłałeś email z prośbą o zamknięcie konta?

 

zbanowania mojego konta
A ten zabieg czemu miał służyć? Skor onie chcesz korzystać z usług efuturo.pl to po prostu się odchodzi, a nie prosi o banicje :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Adrian - a zmienia to jakąś postać rzeczy?

Czy jeśli nie podoba się Tobie jakieś forum to prosisz o banowanie, czy po prostu odchodzisz z niego? Zmieniasz email w profilu, aby nie przychodził na twoją skrzynkę spam z tego forum i tyle - odwracasz się na pietach i już nie wchodzisz na to forum :)

 

 

@Tobi - chyba za późno się zorientowałes o tym padzie/awarii, skoro dopiero teraz roszczyłeś o zwrot pieniędzy ;) Na dzień dzisiejszy mają Tobie prawo po prostu odmówić zwrotu wpłaconej gotówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@Adrian - a zmienia to jakąś postać rzeczy?

Czy jeśli nie podoba się Tobie jakieś forum to prosisz o banowanie, czy po prostu odchodzisz z niego? Zmieniasz email w profilu, aby nie przychodził na twoją skrzynkę spam z tego forum i tyle - odwracasz się na pietach i już nie wchodzisz na to forum ;)

Ale o jakim spamie mówisz?

Raczej chodziło tu o banowanie userów na forum efuturo po negatywnych komentarzach - o czym swego czasu było głośno na forach.

Rozumiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adrianie, komentarze komentarzami, ale chyba linki do konkurencji i zachwalanie ich ofert nie są na miejscu?

 

Ustosunkuję się jeszcze do zwrotu abonamentu. W regulaminie widnieje zapis, iż zwrot abonamentu jest możliwy tylko w przypadki, jeśli uptime serwer spadnie poniżej 99%. Jak w większości firm hostingowych, nie możemy sobie pozwolić, na to by klient z własnego widzimisię i bez podania sensownej przyczyny rezygnował w dowolnym momencie z usługi i żądał zwrotu wpłaconych funduszy.

 

Po awarii w maju, mimo iż uptime wynosiło powyżej 99% odstąpiliśmy od regulaminu i daliśmy jako jedną z opcji zwrot abonamentu. Ale zaznaczyliśmy, iż prośby należy zgłaszać w terminie do tygodnia od ustąpienia awarii. Tymczasem mamy już Październik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem, nie wiedziałem nic o tygodniowym okresie odejścia, zresztą Pan Sebastian w mailu do mnie pisze o dwutygodniowym okresie, tak że nie wiem już czy któryś z nich rzeczywiście był podawany, czy na szybko wymyślony wczoraj. Trudno.

Nie jest tu kwestią jednak to, że późno się zorientowałem tylko kolejne pady owego tzw. hostingu.

 

Co do forum to nie przypominam sobie, abym podawał linki do konkurencyjnych ofert, być może wspomniałem nazwę innego usługodawcy. Wszyscy, którzy mieli jednak do czynienia z forum efuturo wiedzą, że niewygodne posty są usuwane, a konta banowane, dokonuje się manipulacji wypowiedziami itd. Wystarczy poczytać to czy inne forum. Jest to po prostu żałosne.

 

Prosiłbym jedynie o informację, który zewnętrzny system monitoruje wasz uptime i gdzie można go zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Adrian - faktycznie. Źle przeczytałem wypowiedź Tobiego ;)

Na prośbę o [...] zbanowania mojego konta [...]

Dlatego wydało mi się to nie logiczne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług od niemal roku. Zacząłem od bezpłatnego hostingu ale reklamy strasznie mnie denerwowały i trafiłlem do efuturo przypadkiem zupełnie i... nie żałuje

 

Bardzo dobry kontakt z adminem. Odpowiada na każde pytanie (nie od ręki bo to doskonale rozumiem) i służy radą. Potrzebuje zwiększenie transferu? No problem. Dopłacam i mam.

Nie mogę się też przyczepić do działania. Mam dwa konta na eF jedno prywatne i jedno klienta i jest gites majones morales :P

 

Coś jest na rzeczy w mniejszych firmach ISP. Stawiają na jakość! Taki "domek" i inne "nazwy" oraz "od A do Z" kładą przysłowiową pałkę na klientów i jadą na swojej renomie. Skontaktować się nie sposób a jak jakiś problem jest to sorry Winetou. Przynajmniej ja miałem takie akcje.

 

Co do eF to brać w ciemno. POLECAM!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak z dedykami, kto ma jakies doswiadczenie?

 

 

 

ewentualnie czy Pan Sebastian umozliwiliby jakis tygodniowy test?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak z dedykami, kto ma jakies doswiadczenie?

 

 

 

ewentualnie czy Pan Sebastian umozliwiliby jakis tygodniowy test?

 

Test serwera dedykowanego? Pierwszy raz słyszę o takim czymś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tam 2 maszyny od 10 dni, dużo narazie powiedzieć nie mogę. Kontakt jest ok. Prace wykonywane w terminie co jest ważne, możliwość dogadania się indywidualnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Test serwera dedykowanego? Pierwszy raz słyszę o takim czymś ;)

 

są firmy które udostępniają,

Juventinio prawdopodobnie do gier potrzebuje, więc z tym trudniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie udostępniamy serwerów testowych.

 

Jeśli chodzi o opinie, to trochę osób z WHT może się oczywiście wypowiedzieć w tym temacie. Ale mam prośbę do moderatora o wydzielenie opinii odnośnie serwerów dedykowanych do innego tematu, niż opinii o hostingu. Są to dwie zupełnie inne dziedziny których nie chciałbym mieszać czy łączyć ze sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wielu użytkowników wht wie, jestem fanem hostowania się w polsce.

Opinia Efuturo.pl wygląda ciekawie, ale mam pewne obawy, gdyż firma jest stosunkowo młoda, ceny za niskie, a o serwerowni nie wiadomo nic.

Zainspirowany pytaniem juvenito (który pyta o to w innym temacie), również chcialem spytać o jakieś fotki datacenter. Dlaczego nie są one dostępne ;)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opinia Efuturo.pl wygląda ciekawie, ale mam pewne obawy, gdyż firma jest stosunkowo młoda, ceny za niskie, a o serwerowni nie wiadomo nic.

 

 

 

nie jest taka młoda... są młodsze np: hekko.pl (tylko przykład, ale dobry:P), które ma zaufanie bardzo duże wśród klientów i nikt nie wypomina tego ;]

 

http://efuturo.pl/efuturo/o_firmie.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasne, ale po pierwsze 1 rok to za mało aby oceniać firmę - oczywiście nie życzę tutaj hekko niczego złego ;).

Hekko nie oferuje serwerów i kolokacji, a efuturo chyba od początku nie oferowało tego typu usług, stąd piszę, że jest to młoda firma, gdyż rok, dwa "bawienia się" we własną serwerownie to w tej branży nie tak dużo. To jak z tymi fotkami? Znajdzie się coś dla starych wyjadaczy z wht?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×