Skocz do zawartości
KoNN

[opinia] Efuturo.pl

Polecane posty

Szuakłem hostingu i trafiłem na tą firmą. Według mnie narazie jest wszystko key kontakt z administratorem błyskawiczny. Niedługo opiszę bardziej szczegółowo daną firmę. A co wy o niej myslicie proszę o opinię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Seba 19 z Łodzi.. ale są na top100 :) LOL.. choć ta nazwa taka dziwna.. za bardzo do Futuro podobna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seba 19 z Łodzi to nie jedyna osoba wchodząca w skład naszego zespołu :) Reszta jest starsza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odczytałeś tabelkę dla kont Data, tabelka dla kont reseller nie jest jeszcze przygotowana. Natomist cała strona jest jeszcze w budowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche nie rozumiem dlaczego wiele osób czepia się młodego wieku sebaka, jest pełnoletni to jest chyba najważniejsze. Według mnie też taki wiek jest jak najbardziej OK, w takim wieku człowiek ma zapał i siłę do pracy a po wynikach widać że są bardzo dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że eFuturo nie jest krzakiem, tylko istniejącą zarejestrowaną firmą działającą legalnie 7 mc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

 

Wiem ze temat stary, ale moze od tamtej pory ktos juz kupil u nich konto i moze wymienic plusy i minusy kont w tej firmie? Bardzo prosilbym o uczciwą opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam szczerze powiem że mam tam konto od czasu kiedy załozyłem ten temat i powiem tak sa oni godni polecenie obsługa według mnie bombowa nie mówiąc o dobrym kontakcie z adminem. Dlatego duzy plus dla tej firmy i dla administracji :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam szczerze powiem że mam tam konto od czasu kiedy załozyłem ten temat i powiem tak sa oni godni polecenie obsługa według mnie bombowa nie mówiąc o dobrym kontakcie z adminem. Dlatego duzy plus dla tej firmy i dla administracji :)

 

polecam jednak poczytać informacje na ich forum, szczególnie wypowiedzi użytkowników o ostatniej awarii (9 maj 2007), która trwa do dzisiaj. Dopoki wszystko działało to było ok. jak sie schrzaniło to jest wielki problem a administracja zlewa, nie odpowiada na maile, nie daje konkretnych informacji co i kiedy będzie funkcjonowac.

Miałem nadzieję, że będzie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodam jeszcze że eFuturo nie jest krzakiem, tylko istniejącą zarejestrowaną firmą działającą legalnie 7 mc...

 

Firma zarejestrowana i działająca legalnie, natomiast nie mieli czasu na ewentualne przygotowanie się do awarii. Jedynie poruszali tematy związane z działaniem sprzętu konkurencji. Szczerze mówiąc, czekałem na awarię tak pewnej firmy, zbudowanej na mocy 2 dzieciaków.

Jak taka duża, szanująca się firma, istniejąca od ponad 7 miesięcy, może sobie pozwolić na 10 dni awarii?

 

Przykładowe komentarze z forum efuturo:

"INACZEJ NIŻ KaBaReT !!!! nie da sie tego nazwać !!!! w moim opisie gg macie na bank antyreklamę ! żaden mój klient już nie kupi u was serwera nie ma juha...."

 

"taa, a mojej strony nadal nie ma, tak się nie robi, trzeba było w tym czasie przełączyć się na inny serwer, a jak będzie zrobione, to dopiero przekierować na takie podejście brak mi słów wink"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaria dotyczyła 1 z 4 serwerów i nie trwała cały czas, tylko w sumie dwa dni z przerwami + nie działające niektóre funkcje niektórych kont(z którymi walczymy na bieżąco).

 

Całość awarii rozpoczęła się w 9 maja około godziny 22, kiedy padł sprzęt w naszej maszynie. Support serwerowni powiedział, iż będą w stanie to naprawić dopiero w poniedziałek. Po takiej informacji postanowiliśmy przenieść wszystkich klientów na wolny serwer którym dysponowaliśmy. całość operacji skończyła się 23 około godziny 12-14. Okazało się jednak, iż popełniliśmy błąd, przenosząc klientów na serwer, który nie posiadał od nowa wgranego systemu, tylko już zainstalowanego debiana + DA. Przez ten błąd części u części użytkowników występowały różnego rodzaju błędy. Dlatego przy nasilającej się ich liczbie postanowiliśmy 18 maja przeinstalawać system i wgrać od nowa backup. Tym razem serwer nie działał w godzinach od 04 do 12-16(w zależności od konta, ponieważ odtwarzane były alfabetycznie).

 

Co do awarii, to jak dobrze wiemy, zdarzają się one wszystkim. A trudno wymagać od kont z przedziału 20-60 zł np. jak napisał jeden klient: Posiadania dwóch maszyn, na wypadek awarii jednej, by druga przejeła jej obowiązki. Dołącze do tego uptime:

 

http://www.siteuptime.com/prem_statistics....mp;UserId=45369

 

Po awarii ogólny uptime wynosi: 99.181%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Firma zarejestrowana i działająca legalnie, natomiast nie mieli czasu na ewentualne przygotowanie się do awarii. Jedynie poruszali tematy związane z działaniem sprzętu konkurencji. Szczerze mówiąc, czekałem na awarię tak pewnej firmy, zbudowanej na mocy 2 dzieciaków.

Jak taka duża, szanująca się firma, istniejąca od ponad 7 miesięcy, może sobie pozwolić na 10 dni awarii?

:|

Twój post nie wymaga komentarza.

Z tego co widzę shou (pomimo awarii eFuturo) ma o wiele gorszy uptime, więc proszę - daruj sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczerze mówiąc, czekałem na awarię tak pewnej firmy, zbudowanej na mocy 2 dzieciaków.

 

http://host-tracker.com/uptime-statistics/277356

 

Tak z ciekawości poszukałem w necie uptime shou.pl, które na chwile obecną wynosi 98.87%(Przypomnę, nasze do chwili obecnej dla s1 wliczając awarię 99.181%). Co i tak biorąc pod uwagę świeżość maszyn i oferty hostingowej chyba nie jest zbyt dobrym wynikiem. Do tego nie zaliczyliście jeszcze żadnej awarii sprzętu, więc nie wiadomo jak wy byście się zachowali w takiej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Buszmen. A dobrze wyczytałeś, że shou nie działa oficjalnie? Więc takie komentarze zachowaj dla siebie, działamy w okresie testowym. Jeżeli nie wiesz co to znaczy, poszukaj na forum, wiele razy pisałem.

 

Sebak, jesteśmy na tyle zabezpieczeni, że nasza awaria sprzętowa trwała by maksymalnie kilka godzin, a nie kilka dni :)

 

Pokazujesz nasz uptime? Proszę, dołącz negatywne komentarze na temat shou.pl , które przypominałyby Wasze. Co wam z tego 99,9%? Awaria maszyny i leżycie kilka dni.

Najbardziej rozbawiłeś mnie wypowiedzią na swoim forum, że nie robicie często zewnętrznych backupów, bo jesteście ograniczeni transferowo. A powiedz mi, jakiego klienta to obchodzi? Dokładajcie kolejne dyski backupowe.

 

Na koniec mojej wypowiedzi, Sebak, życzę Ci, aby Twoja działalność się rozrastała, ale proszę, zakończ już ciągłe ataki na firmy konkurencyjne.

Zaplecze finansowe shou.pl jest zapewne kilka razy większe niż efuturo. Robisz z siebie profesjonaliste, może nim jesteś, ale ostatnia wielka awaria efuturo tylko potwierdziła jak dbasz o klientów;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okres testowy i dlatego sprzedajecie konta, troszkę to dziwne? Jak testowałem s2, przed przekazaniem go do użytku, to moi użytkownicy dostali za darmo konta, aby przetestować serwer.

 

Zresztą jak sprzedajesz te konta, nigdzie nie wyczytałem, że serwer jest testowym, czy cokolwiek o testach prowadzonych na użytkownikach. No, a to jest chyba wprowadzenie kupującego w błąd?

 

Dodam od siebie, że to jest jeden z naszych 4 serwerów, jak już wspominałem. Pozostałe Uptime mają wyższe. Do tego przy s2, z racji tego że stoi w naszej serwerowni, mamy możliwość pełnej reakcji na jakiekolwiek awarie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To poszukaj postów na forach, gdzie oferowaliśmy darmowe konta. Jakoś mało osób było zainteresowanych kontami sponsorowanymi. Nie wiesz, że lepiej sprzedać dużo tanich kont, niż oferować darmowe?

Klient, który za konto zapłaci(nawet 9 zł), będzie informował nas, że coś nie działa itp.

Klient sponsorowany? Zmieni hosting na inny darmowy, nawet nie wyśle do nas informacji, dlaczego zmienia serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nie uważasz, że testowanie serwera na klientach(konta były przecież sprzedawane), bez informowania ich o tym jest wprowadzeniem go w błąd? Nie rozumiem od kiedy można testować konta i pobierać za to pieniądze (jakie one by nie były), przecież to jest normalna sprzedaż. I nie staraj mi się wmówić że jest inaczej, ponieważ chyba nie potrzebujesz 500 osób do przetestowania 1 maszyny...

 

Nie mam zamiaru dalej dyskutować z Tobą, jeśli chcesz coś więcej proszę na PW. Nie zaśmiecajmy tematu zbędnymi wypowiedziami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie uważam, ponieważ meile są z dopiskiem, że konta są sprzedawane w okresie testowym:)

Wolę testować maszynę na 500 osobach niż 10 kontach sponsorowanych;) Heh

 

W takim razie nie będę już "zaśmiecał tematu"

odsyłam czytelników wht, przyszłych klientów do forum efuturo.

http://x12.pl/forum/viewforum.php?id=2

 

Ze znalezieniem tematu nie będzie miał nikt problemu, ponieważ zajmują prawie połowę strony forum:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak jest to wprowadzanie klienta w błąd, ponieważ jest informowany o testowaniu na nim dopiero po zakupieniu konta. A to już jest niezgodne z polskim prawem.

 

Jak widać posiadamy też własne forum, gdzie każdy użytkownik może się wypowiedzieć na temat awarii, opinii o nas. Do czasu awarii nikt nie narzekał, można też to sprawdzić. Wiadomo, że w czasie gdy strona nie działa jakiś czas, użytkownicy są wściekli i piszą czasami dość nieprzyjemne i wygórowane posty. jak sytuacja wróci do normy, jakość a jakość usług będzie na takim samym poziomie jak przed, zapewniam że część z tych użytkowników znów będzie zadowolona.

 

Wracając do naszej awarii, zaproponowaliśmy już na jej początku zwrot pieniążków za niewykorzystany abonament, do tej pory z takiej formy zadośćuczynienia skorzystało tylko 2 naszych klientów z 400 będących na tym serwerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koszty serwera to nic w porównaniu ze stratami, jakie może ponieść klient z powodu braku dostępu do poczty na przykład.

Inną sprawą jest fakt, że moje konto resellerskie leży i kwiczy od ponad 30 godzin, a od prawie 24 godzin na moje pytania na forum, gg, SMS, maile otrzymałem w odpowiedzi... pustego SMSa. Zaiste ciekawe co autor miał na myśli... Brak jakiejkolwiek informacji jest gorszy od najgorszych ale konkretnych wieści. Może sobie to Panowie przemyślicie, bo z takim podejściem do klienta sukcesu nie wróżę. Co najwyżej będziecie nadal dostawcami dla amatorów. Wstyd i tchórzostwo, z takiego właśnie powodu zrezygnowałem z poprzedniego dostawcy - w przypadku awarii chował głowę w piasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie w tym futuro to daja popalić. zero odzewu na pytania słane mailami, GG.

przegięcie. szlag człowieka trafia, bo konta po awari juz prawie 20 dni nie są w pełni sprawne!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, najśmieszniejsze jest to że ja dość długo posiadam tam swoje konto i nie narzekam. A pamiętacie jakie miałem perypetie z różnymi firmami i wybór padł właśnie na eFuturo i nie mogę żałować. Również posiadam tam właśnie portal informacyjny miasta Konin i nie powiem obciażenia są ale nie mogę zarzucać tej firmie niczego według mnie obsługa jest kompleksowa i szybka, serwer stabilny, a strony ładują się błyskawicznie. Naprawdę będę wyrażał o niej swoje dobre opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc

Czadowy, niepowtarzalny hosting. Moja strona lezy juz... tydzien? dwa tygodnie?

 

Wczoraj dzwonilem, sympatyczny Pan poudawal ze stuka w klawiature i obiecal napisac jak naprawi (po godzinie).

 

Nie napisal, strona (domena) dalej pokazuje komunikaty apache. Na moj mail / wypelniony formularz / post na forum / kolejny telefon rowniez wylozyl. Dosc, bylem mily do czasu. Juz kilka miesiecy temu sobie powiedzialem - bede mial nudy na wakacje, rusze z paroma cwaniakami do Federacji Konsumentow. Na pewno tak tego nie zostawie, bo za duzo na tym stracilem (punkty z systemow).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę z innej bajki (pytanie może i bezsensu) - @arek_inc nie jesteś przypadkiem z konkurencji (8p.pl) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×