Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2017 Taki screen krąży po pewnym zagranicznym forum - można z niego wywnioskować, że VAC jeszcze nie działa i dopiero będzie, razem z VACem w Singapurze i w Sydney. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2017 @up i znów co innego niż mówi BOK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Ekspansja OVH trwa https://twitter.com/olesovhcom/status/823953557770616833 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ubinoob 12 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Co z tego, jak nie doprowadzili sprawy do końca tam gdzie już powinno wszystko działać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Ekspansja OVH trwa https://twitter.com/olesovhcom/status/823953557770616833 Co z tego, jak nie doprowadzili sprawy do końca tam gdzie już powinno wszystko działać. dokładnie, co nam do serwerowni w UK. nie wydaje mi się że pod szyldem OVH kiedykolwiek wyjdzie coś lepszego niż roubaix. Nawet DE to jest tylko jakieś ~10ms mniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Spokojnie, góra pół roku i skończą całą sieć / ekspansję w Europie oraz dopracują każde DC . Nadal jest to płatna beta bez szczegółowej specyfikacji. Spoofy napisał od BOK "iż obowiązującym regulaminem w Państwa ofercie jest regulamin : Ogólne warunki dzierżawy serwera dedykowanego 2013" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 (edytowany) ... Spoofy napisał od BOK "iż obowiązującym regulaminem w Państwa ofercie jest regulamin : Ogólne warunki dzierżawy serwera dedykowanego 2013" Trochę cytatów z regulaminu: ARTYKUŁ 8 Zobowiązania OVH OVH zobowiązuje się: 8.2. Zapewnić dostęp do serwera przez Internet 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku. W przypadku konieczności, OVH zastrzega sobie możliwość przerwania funkcjonowania serwera, celem dokonania interwencji technicznej prowadzącej do usprawnienia jego działania. OVH powiadomi wcześniej Klienta o rodzaju oraz czasie trwania interwencji. 8.4. Zapewnić utrzymanie na najlepszym poziomie jakości swoich narzędzi zgodnie z przyjętymi zwyczajami. ARTYKUŁ 9 Odpowiedzialność OVH 9.1. OVH jest odpowiedzialna, zgodnie z zasadami prawa cywilnego, za usługi świadczone Klientom. OVH zobowiązuje się przedsięwziąć wszelkie środki, aby zapewnić Klientowi odpowiednie działanie usługi, z wyjątkiem sytuacji, kiedy przerwanie usługi zostało wykonane na żądanie właściwego polskiego lub zagranicznego organu administracyjnego bądź sądu lub z innych przyczyn określonych niniejszym Regulaminem. 9.8. OVH ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą tylko za szkody bezpośrednie, powstałe wskutek niewłaściwego wykonania usługi. ARTYKUŁ 12 Ochrona przed atakami typu DoS i DDoS 12.1. Ochrona przed atakami typu DoS i DDoS 12.1. OVH uruchomiło system, który ma na celu ochronę infrastruktury serwerów dedykowanych OVH przed atakami typu DoS i DDoS. Celem usługi jest zapewnienie dostępu do serwera dedykowanego użytkownika przez cały czas ataku. ARTYKUŁ 18 Prawo właściwe Umowa podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory mogące wyniknąć z umów zawartych na podstawie niniejszych warunków ogólnych, rozpatrywane będą przez Sąd właściwy dla siedziby OVH. Usługa jest ewidentnie niezgodna z regulaminem, nikt nie zapewni mi dostępu do serwera 24 godziny w trakcie płatnych beta testów. Prosty atak DDoS i serwer może być niedostępny nawet cały dzień jeżeli tyle trwałby atak. W regulaminie jest napisane o ochronie przed atakami DDoS, ja takiej usługi nie posiadam. Ponadto usługa jest ewidentnie niezgodna z opisem przedstawionym na stronie. Zgodnie z regulaminem oczekuję dalszej odpowiedzialności odszkodowawczej wskutek niewłaściwego wykonania usługi. Edytowano Styczeń 26, 2017 przez Suspect121 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Paulaaaa 6 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Napisałam im to samo, ale już trzeci dzień ticket leży i czeka na zainteresowanie. Pan z działu księgowego nie był wstanie mi nic powiedzieć i podjąć żadnej decyzji, ale w tickecie kazał powołać się na swoje nazwisko. Zobaczymy czy będzie jakaś reakcja przed wygaśnięciem serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 (edytowany) Sądząc po tym, że od 2 tygodni nikt nie odpisał na moje #gorzkiezale na liście mailingowej OVH to pewnie sami jeszcze nie wiedzą jak sprawę ugryźć. Edytowano Styczeń 26, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Suspect121 nie ma w regulaminie żadnych parametrów tej ochrony więc na gruncie prawny nie za wiele można Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Suspect121 nie ma w regulaminie żadnych parametrów tej ochrony więc na gruncie prawny nie za wiele można Niby nie, ale jednak napisane jest, że ma utrzymywać dostępność usługi, a prawda jest taka, że nic nie utrzymuje tylko odcina całą usługę ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 (edytowany) Właście dlatego potrzebny jest regulamin i specyfikacja która dokładnie określa usługę . Patrząc z innej strony - serwer działa nie ma tylko dostępu do sieci więc dostępność samego serwera w postaci zasilania jest zapewniona Edytowano Styczeń 26, 2017 przez devon (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Właście dlatego potrzebny jest regulamin i specyfikacja która dokładnie określa usługę . Patrząc z innej strony - serwer działa nie ma tylko dostępu do sieci więc dostępność samego serwera w postaci zasilania jest zapewniona MH / BH ma dokładnie taką samą polityke ; ) Nie wiem tylko jak to teraz u nich wygląda w regulaminach ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Właście dlatego potrzebny jest regulamin i specyfikacja która dokładnie określa usługę . Patrząc z innej strony - serwer działa nie ma tylko dostępu do sieci więc dostępność samego serwera w postaci zasilania jest zapewniona OVH zobowiązuje się: 8.2. Zapewnić dostęp do serwera przez Internet 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku. W przypadku konieczności, OVH zastrzega sobie możliwość przerwania funkcjonowania serwera, celem dokonania interwencji technicznej prowadzącej do usprawnienia jego działania. OVH powiadomi wcześniej Klienta o rodzaju oraz czasie trwania interwencji. Mowa tu o dostępie do serwera przez Internet więc sam fakt dostępności zasilania nie powoduje, że to do czego zobowiązuje się OVH jest spełnione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Internet jeżeli nie ma definicji w umowie jest bardzo nieostrym pojęciem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Dobra inaczej, serio tak źle Wam działają te serwery ? czy po prostu chcecie kolejny miesiąc w gratisie ? Fakt, OVH nie udało się jak widać złożyć tego systemu chroniącego przed atakami DDOS, ale i tak dali kilka miesięcy w gratisie, no ale czy to powód by dalej ich męczyć ? Nie lepiej po prostu zrezygnować z usługi, przecież nikt Was tam na siłę nie trzyma. Nic już nie mówiąc, że maszyny były za 219 zł netto czyli dużo taniej niż lokalna konkurencja i dali byście im czas na ogarnięcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 Dobra inaczej, serio tak źle Wam działają te serwery ? czy po prostu chcecie kolejny miesiąc w gratisie ? Fakt, OVH nie udało się jak widać złożyć tego systemu chroniącego przed atakami DDOS, ale i tak dali kilka miesięcy w gratisie, no ale czy to powód by dalej ich męczyć ? Nie lepiej po prostu zrezygnować z usługi, przecież nikt Was tam na siłę nie trzyma. Nic już nie mówiąc, że maszyny były za 219 zł netto czyli dużo taniej niż lokalna konkurencja i dali byście im czas na ogarnięcie. Jest całe mnóstwo problemów, które w mniejszym lub większym stopniu ograniczają możliwości, które były pierwotnie założone. Między innymi: - backup, który idzie z taką prędkością, że przez dobę nie będę w stanie przekopiować całej zawartości serwera. - VAC swoją drogą - Adresy IP które zostały przydzielone działają losowo w zależności od klasy - niektóre działają ok, niektóre bardzo wolno, inne wcale - support ma to gdzieś - Losowe wyłączenia serwerów, których nikt nie potrafi wyjaśnić - Wadliwe obrazy systemów (np. Proxmoxa) - Brak IPv6 I w zasadzie to wszystko dałoby się gdzieś puścić w niepamięć, gdyby ktoś chociaż napisał, że był taki a taki fuckup, sorry guys, będzie zrobione wtedy a wtedy i tyle. A tak to właściwie od początku stycznia brakuje jakiejkolwiek informacji na te tematy, zgłoszenia na liście mailingowej pozostają bez odpowiedzi, a support każe czekać na odpowiedzi na liście mailingowej lub wypisuje takie rzeczy jak wcześniej zacytowane przez któregoś z kolegów :-) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2017 (edytowany) Ponadto występują problemy z siecią lokalną, łączenie się między niektórymi serwerami nie jest możliwe. Przykładowo ping z serwera A nie dociera do serwera B ale z serwera C dociera do serwera B. Dodatkowo występują także problemy z połączeniem z niektórymi adresami IP z DC w FR, przykładowo dziś nagle siadła mi komunikacja z serwerem MySQL w FR, adres serwera MySQL który mam na maszynie w FR w ogóle przestał odpowiadać z serwera w PL. Nie odpowiada do tej pory więc już kilkanaście godzin, oczywiście nie liczę, że ktoś to naprawi bo są inne priorytety. Wolę aby wzięli się za VAC. Oczywiście VAC to podstawa do produkcyjnego wykorzystania tej usługi ale innych problemów jest spora lista. Na liście mailingowej opisane ich zostało mnóstwo lecz póki co jest to ignorowane. Edytowano Styczeń 26, 2017 przez Suspect121 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bogdan92 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2017 Ja się bardzo cieszę, że OVH zagościło w Polsce. Im większa konkurencja na rynku, tym lepiej dla nas - konsumentów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2017 Ja w chwili obecnej ubolewam nad ... serwer nie jest zapychany atakiem ddos, ale przez kilka chwil odcina wszystkie porty inne niż domyślne (http/ssh itd...) Co działa dośc dziwnie w przypadku np. serwera TS3, kiedy jest atak wyrzuca wszystkich (oprócz mnie?!) Nie potrafię tego wyjaśnić, ale tak już pewnie Oles chciał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2017 Ja się bardzo cieszę, że OVH zagościło w Polsce. Im większa konkurencja na rynku, tym lepiej dla nas - konsumentów Łowca linków? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2017 (edytowany) "Dzień dobry, Potwierdzam, będzie dostępny. Prace nadal modułem VAC nadal trwaja, oczekujemy pełnego wdrożenia wkrótce. Dokładna data nie jest podana, temat jest bardzo złożony w celu ukończenia i uruchomienia w produkcji kompletnej tarczy, która będzie w pełni wydajna wobec współczesnych botnetów zlożonych z urzadzeń IOT przy zachowaniu naszych standardów w dotychczasowych datacenter ( zmiana routingu i filtrowanie szkodliwego ruchu przepuszczajac ten poprawny ). Po ukończeniu prac planowane jest dodawanie reguł na poziomie sieci OVH. Na ten moment oczekujemy na konkretne informacje ze strony naszych inżynierów sieciowych. Do tego czasu pozostaje wykorzystanie tylko software firewall. Z poważaniem,Adrian" bla bla bla i takie tam Nie wspomnę o tym, że od wczoraj mam wymuszone filtrowanie (brak ataku)... Edytowano Styczeń 28, 2017 przez DaFFX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2017 Dostał ktoś bardziej szczegółowe informacje dot. wprowadzenia działającego systemu anty-ddos? Nie wiem czy opłaca mi się trzymać 2 serwery które padają jak muchy, czy zamienić je na 1 działający... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Luty 1, 2017 Na liście dyskusyjnej napisał ktoś ,że dostał kolejny miesiąc gratis od BOK. A u was też się tak zdarzyło ? Czyżby niektórzy klienci byli "traktowani lepiej" od innych ?Ja na swojego ticketa nie otrzymuje odpowiedzi od ponad 5 dni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2017 To ja dostałem kolejny miesiąc gratis . W związku z brakiem pełnej dostępności serwera, przyznamy Panu rekompensatę w postaci dodania dodatkowego miesiąca (do końca lutego) do aktualnej daty końcowej usługi. Uprzejmie proszę o potwierdzenie, czy wyraża Pan zgodę na to rozwiązanie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach