Skocz do zawartości
ednet

Http://serwerydedykowane.pl - Co Myslicie?

Polecane posty

jesli tak to nie widze problemu i pretensje klientow za nieuzasadnione...

Szirok, trochę zrozumienia...

Też byś się wkurzył, gdybyś nagle stanął przed wyborem,

dopłacania co całej swojej infrastruktury 100%,

albo szukania na gwałt nowej, nie mniej korzystnej cenowo

od dotychczasowej, oferty i migrację do innego DC.

Rozumiem pobudki firmy Prosperita odnośnie zwiększenia cen,

ale sposób w jaki się to odbyło jest conajmniej naganny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szirok, trochę zrozumienia...

Też byś się wkurzył, gdybyś nagle stanął przed wyborem,

dopłacania co całej swojej infrastruktury 100%,

albo szukania na gwałt nowej, nie mniej korzystnej cenowo

od dotychczasowej, oferty i migrację do innego DC.

Rozumiem pobudki firmy Prosperita odnośnie zwiększenia cen,

ale sposób w jaki się to odbyło jest conajmniej naganny.

 

fakt nie czytalem calego watku jak do tego doszlo, zatem oceniam tylko fakty zaistaniale. Mozliwe, ze mogli zrobic to z bardziej elegancki sposob( np. z wiekszym wyprzedzeniem informujac uztykownikow)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli "drodzy użytkownicy, co prawda sprzedaliśmy wam usługę, ale teraz zmieniamy zasady gry i albo zapłacicie nam więcej albo szukajcie sobie innego operatora" :] Trudno, stało się tak jak się stało i to tylko świadczy o podejściu do klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czyli "drodzy użytkownicy, co prawda sprzedaliśmy wam usługę, ale teraz zmieniamy zasady gry i albo zapłacicie nam więcej albo szukajcie sobie innego operatora" :] Trudno, stało się tak jak się stało i to tylko świadczy o podejściu do klienta.

 

to jest tak jak sie powie klientowi prawde, ze sprzedam Ci hosting(dedyka) za 5 razy tyle co inne najtansze oferty to klient zrobi wielkie oczy i powie " zes chyba zmysly postradal i chcesz mnie okrasc", stad wymysla sie rozne "myki" liczac, ze klient nie wykorzysta tego co mu sie daje i "jakos to bedzie", ale okazuje sie, ze klient niejeden klient nie ma umiaru nie nie liczy jakos to bedzie tylko wykorzystuje "perwersyjnie;)" to co sie mu da, a jak sam nie jest w stanie "przejesc" to odsprzedaje innym, by sie nie marnowalo ( w jego swiadomosci to sie marnuje, TAK TAK NIECH USLYSZA MNIE USLUGODAWCY! MARNUJE!!!). Czlowiek zamiast mowil klientowi o co chodzi wymysla zagmatwana oferte ( typu 1000gb transferu ale tylko 128 mb ram itp), zeby jakos tego klienta przyciagnac, a jednoczesnie zabezpieczyc sie przed nim :(, Jakie mozliwosci ma zatem uslugodawca?

a) olac biznes w ktorym sa ceny dumpingowe, podrasowane sztucznie itp.

:) dac ceny normalne i zbankrutowac, bo nikla szansa, ze sie przebije...

c) stworzyc pozorna taniosc i wywalac zapychaczy....

 

IMHO zostaje tylko oferta c), bo a) i :) wykluczaja istnienie przedsiebiorcy w dlugim terminie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Uzytkownik ma calkiem sporo czasu (okolo 14 dni) na przeniesienie aplikacji na inny serwer (na ile mi wiadomo sa to serwery gier online, wiec kwestia przeniesienia jest banalna).

Dodatkowo mozna liczyc na nasza pomoc, napewno nie wylaczymy brutalnie serwera,

zalezy nam na tym aby uzytkownik mogl poprawnie swiadczyc swoje uslugi.

 

Nie mozna jednak oczekiwac od nas doplacania kilku tysiecy zl miesiecznie do uslugi,

jest to wrecz zabronione prawem - dumping:).

 

Prosze rozwazyc lacze w numeracji 195.114.1.1, bez zadnej doplaty ping oscyluje w granicach 45 ms.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Uzytkownik ma calkiem sporo czasu (okolo 14 dni) na przeniesienie aplikacji na inny serwer (na ile mi wiadomo sa to serwery gier online, wiec kwestia przeniesienia jest banalna).

Dodatkowo mozna liczyc na nasza pomoc, napewno nie wylaczymy brutalnie serwera,

zalezy nam na tym aby uzytkownik mogl poprawnie swiadczyc swoje uslugi.

 

Nie mozna jednak oczekiwac od nas doplacania kilku tysiecy zl miesiecznie do uslugi,

jest to wrecz zabronione prawem - dumping:).

 

Prosze rozwazyc lacze w numeracji 195.114.1.1, bez zadnej doplaty ping oscyluje w granicach 45 ms.

 

sami dumpingowaliscie ceny wiec lepiej nie obnoscie sie z tym... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szirok, jak dostał 1TB to ma zasrane prawo wykorzystać 1TB a reszta to już problem operatora. Mnie nie interesuje czy oni do tego dopłacą, jak sprzedali to niech nie robią cyrku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szirok, jak dostał 1TB to ma zasrane prawo wykorzystać 1TB a reszta to już problem operatora. Mnie nie interesuje czy oni do tego dopłacą, jak sprzedali to niech nie robią cyrku.

 

maja prawo oczywiscie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

Podzielam zdanie bellerofonta: jakie są ceny łącz w Polsce wiemy wszyscy, ciężko nie zrozumieć SD, że "przywróciła" "normalne" ceny w tym kraju. Nie mieli wyjścia. Za to sposób w jaki to się odbyło strasznie odrzuca od tej firmy :( Też chce sobie tam za jakiś czas wziąć dedyka na zwykłym łączu ale już się boję, że po jakimś czasie wykręcą nowy numer i z dnia na dzień mogę zostać z niczym. Trzeba pamiętać, że załatwianie nowej serwerowni, zestawianie nowego sprzętu, systemu, przenosiny swoich danych to trochę trwa, nawet i miesiąc czasu... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sie zastanawiam, czy przypadkiem SD nie zlamalo prawa. Jesli uzytkownicy mieli podpisana umowe z ta firma, to oni nie maja prawa zmieniac warunkow umowy podczas jego trwania. Dotyczy to rowniez regulaminow uslug. W takim przypadku klient ma mozliwosc rezygnacji z danej uslugi bez ponoszenia jakichkolwiek kosztow. Tu kosztow nie ponosi - oprocz kupna nowego dedyka i swojej pracy aby przeniesc sie gdzies indziej. Podobna sytuacje mialem z Orange (wiem, inna firma itd) ale zasada taka sama byla- chcieli zmienic warunki umowy. Wystarczylo zainteresowanie UKOiK i rzecznika konsumentow sprawa i odstapili od tego pomyslu- mimo iz takie utrzymanie regulaminu wiaze sie dla nich z pewnymi stratami. Postepowanie SD swiadczy tylko o tym, ze ktos w tej firmie nie pomyslal za wczasu. No ale coz, tak bylo z "nielimitowanymi" rozmowami w Orange to teraz SD robi podobnie- zmienia sobie warunki swiadczenia uslug. Profesjonalizm godny nasladowania. Brawo dla dzialu marketingu i sprzedazy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SD chyba troche zle ocenilo nasz rynek - to nie zachod gdzie jak ktos ma byle stronke to i tak bierze dedyka. Wtedy faktycznie dostaja transfer 1000GB, a zuzywaja 5% z tego. U nas rynek jest nienasycony (zwlaszcza przy tych cenach), a jak juz ktos bierze dedyka to zapewne go bedzie porzadnie zylowac.

Czyli generalnie moral z tego, ze SD sypnal sie troche biznesplan.

 

Ale i tak mysle ze lepiej ze SD zawiadomili userow teraz niz gdyby mieli zwlekac i upasc przez to (jezeli np. faktycznie doplacaja).

Wszystkiemu IMO raczej winny jest "UKŁAD" :( - tj głównie tpsa, i inni operatorzy utrzymujacy zawyzone ceny.

 

Tej "rewolucji cenowej" za pol roku to jestem ciekawy...

 

Mi zas osobiscie brakuje w tej sytuacji jakiegos pakietu innego od wszystkich dotychczasowych - z mniejszym transferem, ale za to z laczem premium. np taki celeron za 199 razem z premium, ale transfer tylko np. 50GB zamiast 800GB. Bo jezeli ktos zuzywa duzo, to czemu nie mialby placic wiecej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Uzytkownik ma calkiem sporo czasu (okolo 14 dni) na przeniesienie aplikacji na inny serwer (na ile mi wiadomo sa to serwery gier online, wiec kwestia przeniesienia jest banalna).

Ehkm... Z całym szacunkiem, ale nie uważam by w zakresie waszych

kompetencji znajdowała się ocena tego co dla kogo jest proste,

a co już takie nie jest.

Wybór nowego DC, tym bardziej jeśli mówimy tu o kilku serwerach,

nie odbywa się na zasadzie toto-lotka ani samego zerknięcia w cennik.

Sami z pewnościa dobrze wiecie, co i jak się kalkuluje,

a więc dwa tygodnie to tylko pozornie długi okres czasu

na wybór oferty i migrację.

Powinniście dać klientom przynajmniej 30 dni,

a tak to jesteście najzwyczajniej w świecie niepoważni,

aczkolwiek z drugiej strony nie trudno się domyśleć

dlaczego chcecie uwinąć się koniecznie w tym okresie rozliczeniowym. :(

 

 

 

 

Bo jezeli ktos zuzywa duzo, to czemu nie mialby placic wiecej?

Ten co zużywa mniej dopłaca do tego co zużywa więcej, a oferta przez to wygląda ładnie i konkurencyjnie, nie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Uzytkownik ma calkiem sporo czasu (okolo 14 dni) na przeniesienie aplikacji na inny serwer (na ile mi wiadomo sa to serwery gier online, wiec kwestia przeniesienia jest banalna).

Dodatkowo mozna liczyc na nasza pomoc, napewno nie wylaczymy brutalnie serwera,

zalezy nam na tym aby uzytkownik mogl poprawnie swiadczyc swoje uslugi.

 

Nie mozna jednak oczekiwac od nas doplacania kilku tysiecy zl miesiecznie do uslugi,

jest to wrecz zabronione prawem - dumping:).

 

Prosze rozwazyc lacze w numeracji 195.114.1.1, bez zadnej doplaty ping oscyluje w granicach 45 ms.

 

Moim zdaniem 14 dni to nic. Dobrze wiecie ile mam serwerów - 5 , a jeszcze tym bardziej 3 dni przed tą informacją opłaciłem nowy serwer wraz z jego uruchomieniem.

 

I co, jeśli przejdę na inna numerację, to mam postąpić z moimi Klientami tak jak Wy ze mną ? Dobrze wiadomo, że ping w serwerach gier online jest najważniejszy!

 

Chciałem wykupić od Was serwery i przejść z nich na kolokację, jednak otrzymuję informację, że kolokacja nie jest dostępna:

Niestety obecnie nie ma mozliwosci kolokacji w jakiejkolwiek formie -
nawet wykupienia serwera i 'przejscia'. Kolokacja bedzie dopiero
dostepna w nowej czesci w Gdansku, ktora jest obecnie przygotowywana.

 

Przecież serwery byłyby w tych samych miejscach , zmieniła by się jedynie forma usługi.

 

Dostaję kolejną informację:

 

dostałem inforamcje, że ze względu na opóźnienia przy realizacji
drugiej części gdańska, cała możliwa przestrzeń jest zarezerwowana dla
serwerów dedykowanych, które sa usługą priorytetową.

 

Rozumiem, że dla nowych Klientów mogą nie realizować kolokacji, ale nawet w tej niezręcznej sytuacji mają aktualnego Klienta w 'dupie' (przepraszam za wyrażenie).

 

Morały:

1) Ostre łatanie dziur w kapitale firmy i bardzo szybkie - czyżby firma narobiła sobie długów u operatorów?

2) Znów ukazuje się brak poszanowania dla Klienta.

 

Nie mozna jednak oczekiwac od nas doplacania kilku tysiecy zl miesiecznie do uslugi, 
jest to wrecz zabronione prawem - dumping:).

 

Trzeba było wcześniej myśleć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

> Trzeba było wcześniej myśleć!

 

Nas rowniez zaskoczyla nowa cena. Dotychczas mielismy troszke inne warunki.

Poza tym nie wypraszamy Pana "nicel" z serwerowni, ale proponujemy przejscie

na lacze standard z pingiem 45 ms. Za lacze premium od nowego miesiaca niestety

i my i nasi klienci musza placic troszeczke drozej.

 

Z naszej storny postepujemy zawsze zogodnie z regulaminem/umowa.

Wszelkie watpliwosci rozwiazujemy na korzysc klienta.

 

> czyżby firma narobiła sobie długów u operatorów?

 

Tego nie skomentuje:) Firma rozwija sie wspaniale i inwestuje w nowe projekty ktore

niebawem ujrzą swiatlo dzienne.

 

> 2) Znów ukazuje się brak poszanowania dla Klienta.

 

Dam Panu przyklad. Jednen z naszych partnerow w Holandii u ktorego dzierzawimy serwery,

prawie co miesiac podwyzsza oplaty za prad. Niestety taka jest tendencja ze ceny

pradu wzrastaja. Swiadomie podpisywalismy umowe, czytalismy regulamin, wiec nie czynimy z tego

powodu problemu. Jesli ceny wzrostna do poziomu ktory nas nie satysfakcjonuje, poprostu

poszukamy innego kontrahenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłyt materkindowy? Dajcie sobie spokój z taką gadką. Blamaż jest pełny i niezaprzeczalny. Coś jak rzecznik prasowa TP mówiąca o miłości firmy do abonentów. Bezedura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

> Trzeba było wcześniej myśleć!

 

Nas rowniez zaskoczyla nowa cena. Dotychczas mielismy troszke inne warunki.

Poza tym nie wypraszamy Pana "nicel" z serwerowni, ale proponujemy przejscie

na lacze standard z pingiem 45 ms. Za lacze premium od nowego miesiaca niestety

i my i nasi klienci musza placic troszeczke drozej.

 

Z naszej storny postepujemy zawsze zogodnie z regulaminem/umowa.

Wszelkie watpliwosci rozwiazujemy na korzysc klienta.

 

 

A mieliście w ogóle jakies 'warunki'?

 

Tak jak wspomniałem wiecie, że przy serwerach gier jest wymygany bardzo niskie ping. Jestem w sytuacji bez wyjścia, gdyż nawet przejście do innej serwerowni jest wykluczone ze względu na zmianę numeracji IP - jak wiemy numerki IP są bardzo ważne w serwerach gier, gdyż rzadko kiedy ktoś korzysta z DNS - już widzę oburzenie Klientów po zmianie IP, a wy równie dobrze o tym wiecie i sądze, że to wykorzystujecie i udajecie nieugiętych, gdyż w końcu i tak muszę zostać.

 

W tym sęk, że tu nie ma żadnych umów. Jest wykupiona dana usługa o danych parametrach na miesiąc i tyle.

 

Gdzie w moim wypadku jest rozwiązanie na moją korzyść ?

Nawet nie interesuje Was żadna z moich propozycji, bo zawsze coś Wam nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chłyt materkindowy? Dajcie sobie spokój z taką gadką. Blamaż jest pełny i niezaprzeczalny. Coś jak rzecznik prasowa TP mówiąca o miłości firmy do abonentów. Bezedura.

eh.

Przeciez tepsa kocha swych abonentow, nie?

Kto im placi? KTO? Abonenci. ;d

 

Tak samo SD kocha swych klientow (no może troszke inaczej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

> Trzeba było wcześniej myśleć!

 

Nas rowniez zaskoczyla nowa cena. Dotychczas mielismy troszke inne warunki.

Poza tym nie wypraszamy Pana "nicel" z serwerowni, ale proponujemy przejscie

na lacze standard z pingiem 45 ms. Za lacze premium od nowego miesiaca niestety

i my i nasi klienci musza placic troszeczke drozej.

 

Z naszej storny postepujemy zawsze zogodnie z regulaminem/umowa.

Wszelkie watpliwosci rozwiazujemy na korzysc klienta.

Osobiście nie wierze, że nie znaliście sytuacji na rynku krajowych łączy operatorskich. Operatorzy aktualnie przeceniają ceny swoich łączy a nie je podnoszą, zatem albo "ściemniacie", albo mieliście "układ" z jakąś dużą "osiedlówką" na kanał zwrotny, który był w niej mniej wysycony, a zatem wolny i można było go taniej Wam odsprzedać. Także jakoś śmiem wątpić w zaskakującą ofertę waszego dostawcy, też mamy łącza od różnych operatorów, które mają wejście bezpośrednie do TPNetu, i jakoś żaden z operatorów cen za przepływności nie podnosił w minionym czasie, ba, nawet obniżał (To moje osobiste zdanie).

Co nie zmienia faktu, że Wasza oferta była "niemożliwie" tania, stąd się Wam nie dziwie, że podjeliście decyzję o podniesieniu cen, sam bym już dawno tak zrobił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nie dostane najblizszej fakturki proforma na 200% tego co placilem wczesniej... :/

 

i badzmy powazni... minimalny ping powyzej 45ms na serwerze dla gier to nie za ciekawa oferta

 

a 14 dni na znalezienie nowego ISP i przeniesienie 5 serwerow to malo czasu (w szczegolnosci ze ludzie maja tez inne rzeczy do roboty...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam nadzieje ze nie dostane najblizszej fakturki proforma na 200% tego co placilem wczesniej... :/

 

i badzmy powazni... minimalny ping powyzej 45ms na serwerze dla gier to nie za ciekawa oferta

 

a 14 dni na znalezienie nowego ISP i przeniesienie 5 serwerow to malo czasu (w szczegolnosci ze ludzie maja tez inne rzeczy do roboty...)

powodzenia w szukaniu lepszej oferty za taka cene....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiadywałem, ATM może zaoferować kolokację za 500zł netto/mc (5mbps - 500gb/mc) , ale wiadomo jakie warunki! Jest to tylko informacja, nie oferta. ATM tworzy tylko indywidualne oferty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

swoja droga zastanawia mnie,czemu zaden z klientow SD nie wymaga aby byla podpisana umowa miedzy nim a firma. To by uniemozliwilo przy dluzszych umowach takie glupie manewry SD. To, ze sie placi za usluge to jedno, a drugie ze klient ma prawo zadac podpisania umowy z nim na swiadczone uslugi. Nie mozna o ile dobrze pamietam regulaminu uslug uznawac za umowe. SD dalo plame i pokazalo jaka to profesjonalna firma. Najgorsze w tym wszystkim nie jest to, iz zmieniono ceny i warunki swiadczenia uslug, ale sposob w jaki to zrobiono- bez wyraznego ostrzezenia o takim zamiarze, niemalze (tak to wynika z tego co tu pisza) z dnia na dzien. Takich decyzji nie powinno sie wprowadzac w zycie z dnia na dzien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Przestanicie utyskiwac, w przypadku umow na czas nieokreslony strony moga zmieniac warunki umowy i jesli ktorejs ze stron one nie odpowiadaja to wypowiadaja umowe. Nalezalo zawrzec umowe na czas okreslony na okreslonych warunkach i z okreslona cena, ale trzeba bylo wczesniej myslec.

 

Pamietajcie ze tania i dobra to jest jedynie kapusta kiszona!

 

g.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panowie,

 

Przestanicie utyskiwac, w przypadku umow na czas nieokreslony strony moga zmieniac warunki umowy i jesli ktorejs ze stron one nie odpowiadaja to wypowiadaja umowe. Nalezalo zawrzec umowe na czas okreslony na okreslonych warunkach i z okreslona cena, ale trzeba bylo wczesniej myslec.

 

Pamietajcie ze tania i dobra to jest jedynie kapusta kiszona!

 

g.

 

Nikt tutaj nie krzyczy, że nie było umowy. Chciałem ukazać tylko sam sposób zachowania się firmy. Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, że jakaś firma tak robi, nawet przy umowach na czas nieokreślony (nie mówie tu o drobnych zmianach, czy podwyżkach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikt tutaj nie krzyczy, że nie było umowy. Chciałem ukazać tylko sam sposób zachowania się firmy. Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, że jakaś firma tak robi, nawet przy umowach na czas nieokreślony (nie mówie tu o drobnych zmianach, czy podwyżkach).

Korzystales z oferty maksymalnie taniej - wybierajac ja, w Twojej glowie powinna zapalic sie czerwona lampka, ze cos jest nie tak. Trzeba bylo sie liczyc z tym, ze firma moze jednak wycofac sie z takiej oferty.

 

Popieram slowa @gb na temat umow na czas okreslony - chcesz miec stabilne warunki to wez taka umowe (albo chociaz umowe z dwumiesiecznym wypowiedzeniem).

 

Co do zachowania Superhosta to im sie nie dziwie - troche wkopali sie z oferta, co sie skonczylo dokladaniem do biznesu, wiec bardzo szybko chca z tego wyjsc. Problemem by bylo gdybys mial umowe na czas okreslony a oni chcieli by natychmiast ta umowe renegocjowac.

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×