Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grupa PFF

cxc.pl - telenowela odcinek 5547389452987543209

Polecane posty

awariach sięgających 2 godzin

To prawie 85% działa w skali dnia :)

 

cxc.pl się stacza

Żeby się staczać, to trzeba kiedyś w ogóle znaleźć się na szczycie...

 

PS. Pamiętajcie, że to tam się narodził hosting!!

 

 

// Temat prawdopodobnie ulegnie samozniszczeniu. Fobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauwazyliscie, ze fujara cos przycichl ... ? Jakos dawno nie czytalem jego postow :) Urlop? Zamarzl? Taki OT z ciekawosci :)

 

Moze nick'a zmienil ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie kazdy spedza na forum pół swojego zycia dla podwyzszenia wlasnej wartosci ( tm! ? )

 

Huhu, cóż za cięta riposta. To może dodam, że jesteście faktycznie rewelacyjni - robicie back-up`y. Naprawdę, to wam się chwali. Tak dalej. Notabene jesteś świetnym administratorem, skoro nie wiesz ile trwała awaria.

 

PS. Fujara wiem, że to obciach pracować w firmie, z której się wszyscy śmieją i szydzą. Ale znaj moje dobre serce - potrzebujemy nowej sprzątaczki oraz księgowej w firmie. Na to drugie stanowisko się nienadajesz - wnioskując po gadce. Natomiast w tym pierwszym zawodzie myślę, że mógłbyś odnieść sukces.

PS2. Ja nie spędzam tutaj czasu, żeby podwyższyć swoją wartość, chodzi mi tylko o to, żeby mieć dużo postów. :twisted: :twisted: :twisted:

 

t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Notabene jesteś świetnym administratorem, skoro nie wiesz ile trwała awaria.

 

Nie jestem administratorem i nie mowie tego po raz 1 więc nie myl pojęc w koncu jestes moderatorem pewien poziom powinieneś sobą reprezentować - niestety widze ze bardzo słabo Ci to idzie .

 

 

że to obciach pracować w firmie,

 

Zapewne z doswiadczenia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@ Marian Sz. - chcesz założyć własny serwer - tylko jak ?

 

Kupno serwera to nie problem, ale gdzie znajdziesz w Polsce

tanie (za ok. 1000 zł) łacze z wysokim, najlepiej  

gwarantowanym uploadem ??!! ( Bo chyba nie zrobisz tego na Neostradzie, DSLu czy Chello ?! )

 

@ rufio  - możesz coś podać dokładniej, jaki serwer, itp.

( też jestem zainteresowany ofertą cxc.pl )

 

Założyć własny serwer - być może wyraziłem się niejednoznacznie. Chodziło mi o wejście w posiadanie takiej usługi - postawienie w polsce nalezy do sfery marzeń.

 

@tm - musze Ci pogratulować - nie zgadniesz czego - głupoty :)

Nie prowadze firmy, nie zajmuje się hostingiem ale wiem tyle - że nie jest zbytnio kulturalnym aby firma opiniowała firmę na forum publicznym - należy to do nawet nie wiem czy nie jest to za wysoki stopień - podstaw kultury. Jeżeli coś tam sprzedajesz w grarażu to nie świadczy to dobrze o poziomie jego utrzymania... jak nie złapiesz aluzji to na PW bo nie zamierzam nikogo więcej pouczać.

 

A inną sprawą jest to że jesteś po prostu chamski- nie znam Cie więc wypowiem sie tyle ile widze.

Bawcie się dobrze..ale zachowajcie choć odrobinę samozachowania.

 

dodam jeszczcze 2 słowa - daje 99,999% że nie raczyłeś ich nawet przetestować. Z tym nabijaniem postów to zapewne nie żartowałeś - bo głupoty piszesz...

 

Tyle odemnie.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@tm - musze Ci pogratulować - nie zgadniesz czego - głupoty :)

Nie prowadze firmy, nie zajmuje się hostingiem ale wiem tyle - że nie jest zbytnio kulturalnym aby firma opiniowała firmę na forum publicznym - należy to do nawet nie wiem czy nie jest to za wysoki stopień - podstaw kultury. Jeżeli coś tam sprzedajesz w grarażu to nie świadczy to dobrze o poziomie jego utrzymania... jak nie złapiesz aluzji to na PW bo nie zamierzam nikogo więcej pouczać.

Co to za zasady? Sam je wymyśliłeś? :) Zresztą nie wiem czy zauważyłeś, ale w dyskusjach na forum uczestniczą raczej osoby, a nie firmy.

 

dodam jeszczcze 2 słowa -  daje 99,999% że nie raczyłeś ich nawet przetestować. Z tym nabijaniem postów to  zapewne nie żartowałeś - bo głupoty piszesz...

Nie trzeba nic testować żeby zauważyć kłamliwa hasła na ich stronie (że CXC jest "since 1990", że to u nich narodził się hosting, że zapewniają uptime 100% i inne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@tm - musze Ci pogratulować - nie zgadniesz czego - głupoty :)

Nie prowadze firmy, nie zajmuje się hostingiem ale wiem tyle - że nie jest zbytnio kulturalnym aby firma opiniowała firmę na forum publicznym - należy to do nawet nie wiem czy nie jest to za wysoki stopień - podstaw kultury. Jeżeli coś tam sprzedajesz w grarażu to nie świadczy to dobrze o poziomie jego utrzymania... jak nie złapiesz aluzji to na PW bo nie zamierzam nikogo więcej pouczać.

Co to za zasady? Sam je wymyśliłeś? :) Zresztą nie wiem czy zauważyłeś, ale w dyskusjach na forum uczestniczą raczej osoby, a nie firmy.

 

dodam jeszczcze 2 słowa -  daje 99,999% że nie raczyłeś ich nawet przetestować. Z tym nabijaniem postów to  zapewne nie żartowałeś - bo głupoty piszesz...

Nie trzeba nic testować żeby zauważyć kłamliwa hasła na ich stronie (że CXC jest "since 1990", że to u nich narodził się hosting, że zapewniają uptime 100% i inne).

 

Najmocniej Cie przepraszam ale bynajmniej nie zauważylem bo po nicku ciężko iż na tym forum w większości wypowiadają się osoby <18 lat, stąd poziom inteligencji tudzież wychowania,kultury i samozachowania nie należą do mocnych stron co prowadzi często do problemów typu :

-nierozumienie podtekstów

-aroganckie odpowiedzi

-piszę bo lubię

-nieuczciwa konkurencja ?

-i kilka innych niesfornych przykładów

 

Odsyłam do podręcznika principles of culture

Nie wiem czy to siła złego na jednego, ale często mam wrażenie, że osoby które wypowiadają się na pewne tematy zupełnie pusto je rozumieją - a to jest własnie z faktu niedojrzałości bądź niedorozwinięcia - skutek przesiadywania na internecie - sam święty nie jestem ale jest to udokumentowane iż osoby nie posiadające rozwiniętej osobowości czyli osoby niepełnoletnie w większosci wypadków doznają efektu upośledzenia w mowie,piśmie i rozumieniu.

 

40-stka mi jeszcze nie stuknęła ale czytając niektóre wypowiedzi i płytkie interpretacje można się uwstecznić - po studiowaniu tego typu komentarzy warto zrobić sobie godziną przerwę na kawę z książką języka polskiego.

 

@Neas

Spora część mojej wypowiedzi tyczy się Ciebie - nawet nie masz pojęcia jaką topologie mają firmy. Pracowałem w 3 dużych przedsiębiorstwach i doskonale wiem, że kluczem jest marketing - byłbym głupi jeżeli w taki sposób atakowałbym cxc.pl - doskonale wiem, że nie wolno niektórych kwestii interpretować jednoznacznie. Stąd naprawdę nie wypowiadaj sie póki czegoś nie sprawdzisz. Nie będę tłumaczył dokładnie o co chodzi bo nie tędy droga. Prosty przykład jak płytko patrzysz - przeczytaj sobie hasło reklamowe cxc.pl z 100% uptime - jak nie zauważysz o co chodzi to albo ja jestem stuknięty albo Ty.. Szczerze potwierdzasz, że jeszcze mało w życiu zobaczyłeś. - Bynajmniej nie wkraczam na Twoją ambicję lecz wypowiadam się z punktu wolnego obserwatora jak mi pewnie niektórzy zabronią - arbitra

 

pozdrawiam - nie wtrącam się już..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mało wypowiadam się na tym forum bo jestem młody i mało się znam ale jak przeczytałem ten temat to jakaś wewnętrzna siła mnie zmusiła do odpowiedzi. :)

 

Nikt normalny nie uwierzy, że cXc.pl istnieje od 1990 roku. Firma Control Process ® :) może i istnieje od 1990 roku (w co osobiście nie wierze, ale mogę się mylić), ale napewno nie zajmowała się wtedy hostingiem, bo używanie internetu w celach komercyjnych było zabronione przez National Science Foundation do 1991 roku więc coś nam się nie zgadza... Domena cxc.pl została zarejestrowana w 2003 roku - kolejny kontrargument żeby twierdzić że cxc.pl nie istnieje od właśnie 1990 roku. Pozatym nikt minimlanie znający się na hostingu w to nie uwierzy. Jest to poprostu chwyt reklamowy... Home.pl zaczynało bodajże w 1998 roku.

(możliwie ze moja wypowiedź jest troche zakręcona... z góry przepraszam )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mogę się mylić

 

To prawda ...

 

Ryben poszukaj na forum gdyz to do czego pijesz juz bylo na tym forum mielone pare razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prosty przykład jak płytko patrzysz - przeczytaj sobie hasło reklamowe cxc.pl z 100% uptime - jak nie zauważysz o co chodzi to albo ja jestem stuknięty albo Ty..

 

Nie podoba Ci się, gdy kłamstwo nazywa otwarcie kłamstwem? To, czy to jest tekst reklamowy, nie ma już żadnego znaczenia. To JEST kłamstwo i każdy ma pełne prawo moralne, by je prostować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
każdy

 

Z tego co widze nie jest to prostowanie a jedynie nieuczciwe zwalczanie konkurencji - bo jak nazwac paradoks kiedy to normalny uzytkownik - Marian Sz. (ktory jak sam napisal nie reprezentuje firmy) nie doszukał sie nieprawidlowosci w naszych sloganach a osoby reprezentujące interesy firm hostingowych ( neas, adamsz, tm!, adx ... ) krzyczą najgłosniej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie reprezentuję żadnej firmy hostingowej ani jej interesów. A slogan jest nieprawdziwy, ponieważ Wasza oferta to 100% uptime, co oznacza, że serwer odkąd zostanie kupiony, to jeśli będzie opłacany będzie działać i 1000 lat. Ponieważ jakakolwiek przerwa niezwiązana z rezygnacją klienta (choćby wynikająca z tego, że zwijacie interes, zmniejszacie liczbę serwerów czy je przenosicie) powoduje spadek uptime. Nawet jeśli założymy, że wolno Wam zerwać umowę w dowolnej chwili, to i tak w razie prac technicznych - które prędzej czy później nastąpią - pojawią się problemy z uptime. I odszkodowanie nic już tu nie zmieni. Gdyby to było takie proste, firmy w rodzaju Home by oferowały 100% uptime -- ale wiedzą, że później się z tego nie wywiążą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O sloganie już przecież bylo ... naprawdę, dajcie sobie spokój i konwersujcie o awariach w cxc ... Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Firma: HT NETWORKS" , w ikonie 'www' widnieje strona HTN.pl - http://www.htn.pl/index.html?id=4 oferta hostingu

 

Spróbuj - podając dowolne dane - zamówić tam hosting. Od dłuższego czasu nie prowadzę działalności gospodarczej, nie mówiąc o odpłatnym świadczeniu usług w Internecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błagam Was... Czy wszytskie tematy muszą się sprowadzać do: kłutni, grubej konkurencji, mowy o 10 latkach, opowiadania o swoich zwierzętach czy też innego OffTOPIC'a ?

 

Miło by było gdyby moderacja wkroczyła do akcji, a sprawy takich konfliktow zalatwiano by na PW, albo powstal by na to oddzielny dzial.

 

Nie stoje po zadnej ze stron konfliktu, jednak zrozumcie moje nerwy...

 

Do tego pogrzebcie na forum, już długo debatowano na temat tego słynnego sloganu, i o ile mnie pamiec nie myli, slogan CXC.PL mowil jedno, a regulamin drugie. Ale moze sie myle.

 

Zatem BACK TO TOPIC, i reszta spraw albo nowy temat, albo PW, moge Panstwa o to prosic ? :( dziękuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odsyłam do podręcznika principles of culture

Nie wiem czy to siła złego na jednego, ale często mam wrażenie, że osoby które wypowiadają się na pewne tematy zupełnie pusto je rozumieją - a to jest własnie z faktu niedojrzałości bądź niedorozwinięcia - skutek przesiadywania na internecie - sam święty nie jestem ale jest to udokumentowane iż osoby nie posiadające rozwiniętej osobowości czyli osoby niepełnoletnie w większosci wypadków doznają efektu upośledzenia w mowie,piśmie i rozumieniu.

Tak, trzeba go doznać, żeby uznawać za przejaw nieuczciwej konkurencji wskazywanie ewidentnych kłamstw w sloganach, a nad samymi kłamstwami przechodzić do porządku dziennego.

 

Spora część mojej wypowiedzi tyczy się Ciebie - nawet nie masz pojęcia jaką topologie mają firmy. Pracowałem w 3 dużych przedsiębiorstwach i doskonale wiem, że kluczem jest marketing

Marketing nie musi (a wręcz nie może!) sprawadzać się do głoszenia jednoznacznych kłamstw.

 

- byłbym głupi jeżeli w taki sposób atakowałbym cxc.pl - doskonale wiem, że nie wolno niektórych kwestii interpretować jednoznacznie. Stąd naprawdę nie wypowiadaj sie póki czegoś nie sprawdzisz. Nie będę tłumaczył dokładnie o co chodzi bo nie tędy droga.

Co mam sprawdzać? Że cXc nie istnieje od 1990? Że u nich nie narodził się hosting? Że nie zapewniają 100% uptime-u? Przecież to jest oczywiste!

 

Wyobraź sobie, że powstaje firma motoryzacyjna, wypuszcza jakieś auto produkowane na licencji i po dwóch latach ogłasza że:

- Istnieją od 20 lat (bo od tylu lat działa jeden z udziałowców firmy, aczkolwiek w zupełnie innej branży)

- To u nich narodziła się motoryzacja

- Ich samochody są niezawodne w 100% i nie zepsują się nawet na sekundę

 

Taka firma zostałaby wyśmiana i zapewne nie obeszłoby się bez procesów.

 

Prosty przykład jak płytko patrzysz - przeczytaj sobie hasło reklamowe cxc.pl z 100% uptime - jak nie zauważysz o co chodzi to albo ja jestem stuknięty albo Ty.. Szczerze potwierdzasz, że jeszcze mało w życiu zobaczyłeś. - Bynajmniej nie wkraczam na Twoją ambicję lecz wypowiadam się z punktu wolnego obserwatora jak mi pewnie niektórzy zabronią - arbitra.

"Czy wierzysz, że Twój serwer może działać cały rok bez sekundy przerwy? Jeżeli nie to najwyższy czas abyś to zmienił. Teraz cXc.PL oferuje 100% Uptime we wlasnym polskim Data Center"

Co tu można rozumieć niejednoznacznie? Pomijam koszmarną stylistykę tych paru zdań i błędy interpunkcyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety Neas brniesz dalej w swój płytki sposob myslenia , moge jedynie rozłożyć ręce i zmartwić @Mariana Sz. - i z całą pewnością rzec - jest to za wysoki stopień .

nie wiem czy nie jest to za wysoki stopień - podstaw kultury

 

Twoje porównanie jest w 100% nie na miejscu , próbując zrozumiec Twoj tok myslenia - wyobraz sobie sytuacje gdy w reklamie powiedzmy Toyoty znajdzie się krytyka skierowana do Fiata o politykę firmy oraz slogany - zapewne myslisz sobie i co w tym złego - dokladnie dlatego nie mamy wspólnej płaszczyzny do rozmowy , roznica jest większa niżeli między niebem a ziemią , mam głęboką nadzieje ze za kilka,kilkanascie lat to zrozumiesz .

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Twoje porównanie jest w 100% nie na miejscu , próbując zrozumiec Twoj tok myslenia - wyobraz sobie sytuacje gdy w reklamie powiedzmy Toyoty znajdzie się krytyka skierowana do Fiata o politykę firmy oraz slogany - zapewne myslisz sobie  i co w tym złego - dokladnie dlatego nie mamy wspólnej płaszczyzny do rozmowy , roznica jest większa niżeli między niebem a ziemią , mam głęboką nadzieje ze za kilka,kilkanascie lat to zrozumiesz .

Widziałeś tu czyjąś reklamę z krytyką Twoich sloganów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli gwarantuja 100% uptime to znaczy ze gwarantuja - a co sie stanie jak nie dotrzymaja gwarancji maja napisane w regulaminie.

 

nie jest wazne nic innego i nie rozni sie od gwarancji 99,9% czy innego SLA - bo gwarancja taka to jest SLA

 

jesli sie nie wywiaza jakkolwiek z gwarancji uzytkownik ma prawo do zadoscuczynienia przewidzianego przez regulamin - i to rozni hosting ktory nie gwarantuje uptime od takiego ktory gwarantuje - uzytkownik ma wieksze prawa.

 

a jesli w regulaminie pisze ze jednak cos gwarantuje to tylko strata firmy ze sie tym nie chwali.

 

gwarantowanie nie rowna sie dostarczeniu - to jest zabezpieczenie interesow klienta - stosuja to np. theplanet - SLA na siec i zasilanie - kiedys z 300$ odliczone mialem 50$ bo 4 godziny serwer byl offline z ich winy.

 

co do krytykowania publicznie innych firm (zwykle konkurencji) jest nie na miejscu i postrzegane jako slabosc - nikt tego nie robi w cywilizowanym swiecie - nawet po tym jak weszla mozliwosc porownywania produktow w reklamach nikt tego nie zrobi

 

ja nie wiem ale np. na wht.com nikt czegos takiego nie robi bo to grozi banem a tutaj moderatorzy sobie pozwalaja.

 

firmy wcale nie powinny sie wypowiadac w takich tematach - i gadanie ze forum to ludzie to lekkie niezrozumienie - na tym forum ludzie reprezentuja swoje firmy.

 

troche powagi nie zaszkodzi bo jak narazie to szkoda gadac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jesli gwarantuja 100% uptime to znaczy ze gwarantuja - a co sie stanie jak nie dotrzymaja gwarancji maja napisane w regulaminie.

Z tego co pamietam Adam Szendzielorz cytował, co mówi regulamin w tej kwestii (próbowałem sprawdzić teraz, ale nie jest specjalnie wyeksponowany na ich stronie). Pomijając już w ogóle fakt, że "gwarancja uptime-u" polega na tym, że za przerwy zwracają proporcjonalną kwotę co jest raczej komiczne[1] to jeszcze - jeśli mnie pamięć nie myli - zastrzegli sobie prawo do godzinnych przerw bodajże każdego miesiąca co powoduje, że 100% uptime-u nie gwarantują przy jakiejkolwiek interpretacji.

 

[1] Wynika z tego, ze jeśli kupisz przykładowe konto za 100 zł rocznie i nie będzie działać przez godzinę każdego dnia, to dostaniesz zwrot w wysokości około 4 zł.

 

nie jest wazne nic innego i nie rozni sie od gwarancji 99,9% czy innego SLA - bo gwarancja taka to jest SLA

Widzę w ofercie niemal wprost napisane, że "serwery będą działać przez rok bez sekundy przerwy". To tak, jakby producent samochodów napisał w reklamie, że produkowane przez niego auta przez rok się nie zepsują.

 

jesli sie nie wywiaza jakkolwiek z gwarancji uzytkownik ma prawo do zadoscuczynienia przewidzianego przez regulamin - i to rozni hosting ktory nie gwarantuje uptime od takiego ktory gwarantuje - uzytkownik ma wieksze prawa.

Myślisz, że jeśli nic nie zagwarantujesz w regulaminie, to możesz np. przestać świadczyć usługi na miesiąc i klient nie będzie miał żadnych możliwości dochodzenia swoich praw? BZDURA. Zapisy o SLA i podobne tylko ułatwiają procedury reklamacyjne.

 

co do krytykowania publicznie innych firm (zwykle konkurencji) jest nie na miejscu i postrzegane jako slabosc - nikt tego nie robi w cywilizowanym swiecie - nawet po tym jak weszla mozliwosc porownywania produktow w reklamach nikt tego nie zrobi

Nie wiem co masz na myśli pisząc o "cywilizowanym świecie", ale po prostu się mylisz.

 

ja nie wiem ale np. na wht.com nikt czegos takiego nie robi bo to grozi banem a tutaj moderatorzy sobie pozwalaja.

Nie sprowadzaj sprawy do absurdu! Krytykujemy działania cXc, które uważamy za przejaw nieuczciwej konkurencji, nazywanie takiej krytyki... "nieuczciwą konkurencją" to zabawny nonsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupcie dla jaj jakieś konto w cxc.pl i podzielcie się opiniami... ja nie mam kasy a wy macie firmy to możecie sobie pozwolić na "badanie rynku" : :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Neas niestety po ra kolejny poświadczasz o swojej ignorancji, po raz kolejny nie masz bladego pojęcia o sprawie w ktorej się wypowiadasz , nie mam zamiaru pouczać Cie po raz kolejny staje się to nudne i monotonne - uzywasz caly czas swoich pustych argumentow i nie przyjmujesz do wiadomosci niczego innego - a nie próbowałem tylko ja ...

Nie wiem co masz na myśli pisząc o "cywilizowanym świecie", ale po prostu się mylisz.

 

@Neas mylisz się i w tej kwestii - ale pisałem juz w poprzednim poscie.

 

'"cywilizowany~doprowadzony do stanu cywilizacji" - jednak jak sam napisales nie wiesz co to znaczy ...

 

Krytykujemy działania cXc, które uważamy za przejaw nieuczciwej konkurencji

 

Pisałem nie raz , nie wiele Ci do tego jakie działania ma nasza firma - nie podobają Ci sie? Jedynie Twoj problem bo z pewnoscia nikt nie bedzie z uwagi na kilka osob, które jedynie chcąc zabłysnąć skaczą i sczekają jak najglosniej, zmieniał sloganów oraz polityki firmy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miło by było gdyby moderacja wkroczyła do akcji

Przekro mi doopy - nie jesteś moderatorem. W tym przypadku zezwalam na luźną dyskusję.

 

Pracowałem w 3 dużych przedsiębiorstwach i doskonale wiem, że kluczem jest marketing

Nie zmuszaj mnie do pytania o nazwy owych przedsiębiorstw. I proszę, nie zmuszaj mnie o pytanie o dyplom uczelni jaką skończyłeś.

 

 

Jedynie Twoj problem bo z pewnoscia nikt nie bedzie z uwagi na kilka osob, które jedynie chcąc zabłysnąć skaczą i sczekają jak najglosniej, zmieniał sloganów oraz polityki firmy ...

Człowieku uderz się młotkiem mocno w to co masz nad szyją. Ta firma nie ma polityki. Chyba nie wiesz czym jest polityka firmy. Wy nawet nie macie dobrego regulaminu. Osoby, które go akceptują są (przepraszam) głupie. To tak, jakbym moja agencja podpisywała umowę o wykonanie jakiejś pracy, ale nie podając żadnych szczegółów (termin, kary itp). Gracie nie fair wobec klientów. Ale nie martwcie się. Kłamstwo ma bardzo krótkie nóżki. Już jedna osoba, tomasz.b zarzucił firmie cxc nieuczciwą konkurencję. Wobraź sobie, co się stanie jeśli kilka osób dogada się z panem Benertem. Podzielimy się kosztami sądowymi (wadium). Prawników ma praktycznie każda firma, która boi się o swoje imię. Więc możemy skorzystać z usług kancelarii, z która współpracuje moja firma, albo firma pana Benerta. Zaryzykujemy. Jeśli przegramy, to trudno. Jeśli wygramy, to już się skończy cała ta zabawa ze 100% uptimem, kłamstwem obwieszczanym na stronie głównej, nieuczciwym (wobec klienta) regulaminem firmy. A ten ostatni to chyba ktoś z konkurencji powinien zgłosić do OKiK.

 

PS.

kilka osob, które jedynie chcąc zabłysnąć skaczą i sczekają jak najglosniej

Bardzo się cieszę, że słyszesz między innymi mój głos. Może w końcu zaczniecie inaczej traktować swoich klientów. Bo z tym regulaminem, u mnie macie przerąbane.

PS2.

NIE REPREZENTUJE LOBBY ŻADNEJ FIRMY HOSTINGOWEJ!

PS3.

Zastrzeżenie firmy, dla której pracuje:

Niniejsza wiadomosc moze zawierac informacje poufne i/lub skierowane tylko do okreslonego adresata i jest przeznaczona wylacznie do uzytku podmiotu lub osoby, do ktorej jest adresowana. Jesli Pani/Pan nie jest odbiorca, dla ktorego wiadomosc jest przeznaczona, prosze zawiadomic o tym nadawce wiadomosci odpowiadajac na nia oraz ja skasowac, przy czym zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne postepowanie dotyczace tej wiadomosci, a w przypadku jego podjecia moze byc ono uznane za naruszajace prawo.

Opinie i poglady objete wiadomoscia moga nie byc tozsame ze stanowiskiem Grupa Pff, zas wylaczna odpowiedzialnosc za nie ponosi osoba bedaca nadawca wiadomosci.

PS4.

@Marian Sz. - kultura - kulturą, obycie - obyciem, a z przejawami nadużyć trzeba walczyć. Miło, że starasz się popierać nielegalne praktyki w imię kultury. Ogranicz się w tym! Mówię to nie jako osoba reprezentująca czyjeś interesy, tylko jako osoba, która moderuje treścią tego forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gwarantowanie nie rowna sie dostarczeniu - to jest zabezpieczenie interesow klienta

 

Bez dodatkowych uwag (np. "gwarancja lub zwrot pieniędzy") gwarantować znaczy zapewniać, czyli właśnie dostarczyć usługę, która działa w sposób nieprzerwany. Jeśli gwarantuję Ci na 100%, że dzisiaj wpadnę do Ciebie z piwem, to znaczy, że przyjdę, a nie przyślę 3 złote.

 

co do krytykowania publicznie innych firm (zwykle konkurencji) jest nie na miejscu i postrzegane jako slabosc - nikt tego nie robi w cywilizowanym swiecie - nawet po tym jak weszla mozliwosc porownywania produktow w reklamach nikt tego nie zrobi

 

Tutaj wypowiadają się ludzie, mniej lub bardziej związani z jakimiś firmami, ale jako osoby prywatne. Mogą wyrażać zdanie na dowolny temat, włącznie z wskazywaniem wad własnej czy innych firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×