k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2017 @Mruczek system ten powinien być już dostępny do instalacji. Pozdrawiam, Kamil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2017 @nnd_newbie @rob006 zgodnie z Waszymi sugestiami dodaliśmy statystyki bieżących limitów mysql. Znajdują się one w sekcji statystyk, poniżej kilka screenów: https://www.dropbox.com/s/olbg34sjfjifvvr/Zrzut%20ekranu%202017-06-30%2012.12.42.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/uwk4nntds9nwcv6/Zrzut%20ekranu%202017-06-30%2012.13.53.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/ak2ifub8huswmtr/Zrzut%20ekranu%202017-06-30%2012.15.25.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/wmbnuvkakm2wud9/Zrzut%20ekranu%202017-06-30%2012.16.13.png?dl=0 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2017 Dzięki za pozytywny feedback - staramy się tak jak tylko potrafimy ;-) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2017 Witaj, na niektórych usługach odnotowaliśmy problemy związane z działaniem sieci. Problem ten jest przez nas sukcesywnie rozwiązywany i za chwilkę 100% usług będzie online. Pozdrawiam,Kamil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bhu89 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2017 Mój VPS działa także leży chyba tylko hosting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2017 Mieliśmy chwilowy problem z atakiem ddos na tą usługę. Problem został rozwiązany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2017 Też macie problemy z VPS'ami KVM? Od wczoraj ciekawe rzeczy się dzieją, 3 razy na dzień przerwy od dostępu do łącza, które trwają po pół godziny, dzisiaj to samo... Wygląda to na problem ze stykiem z netią bo konsola zdalna działa podobnie jak dostęp przez epixa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2017 Adresacja ta sama, póki co support milczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2017 Adresacja ta sama, póki co support milczy Podejrzewam, że obrywasz DDoS'em, jak miałem u nich serwer publiczny TS3 to też się tak zdarzało i też przerwy wyglądały w taki sposób Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2017 Na to wyszło po odpowiedzi z supportu, chociaż zdziwiła mnie taka reakcja sieci, tzn całkowite zablokowanie dostępu do serwera z jednego łącza, i całkowita dostępność przez epix, ale to już zostało wyjaśnione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 (edytowany) Zazwyczaj chwaliłem, a tym razem jestem nieco zniesmaczony Cloud Hostingiem. Postanowiłem tam przerzucić swoją stronę na Wordpressie - malutka, nic specjalnego.. ale za Cloudflare, od dawna po ich SSL itp. Na początku było ok, a przynajmniej tak mi się wydawało. Wczoraj chciałem się logować, pętla redirectów, po kilku zabiegach i próbie wyłączania z ISP pewnych opcji wywaliło też CSS i JS'y. Hm... dobra, zgłosiłem. Dowiedziałem się, że musi to wynikać z błędnego ustawienia adresu w konfiguracji mojego wordpressa. Nie. Przecież wcześniej działał też po HTTPS i to od dawna, bez problemów. Zrobiłem większe rozeznanie i okazało się, że na 90% coś jest nie tak po stronie serwera, bo z poziomu PHP po prostu nie widać że jest HTTPS (nie będę szczegółowo opisywał, ale że na VPSie nieco mam poustawiane, to jestem niemalże pewien). Zgłosiłem i podałem możliwe problemy z konfiguracją.. ticket leży od rana, strona w rozsypce była od rana. Nie, nie będę się przypominał, tym bardziej że podałem supportowi na tacy możliwe błędy w konfiguracji usługi - oczywiście mogę się mylić, niemniej nie wydaje mi się, aby cały dzień to było za mało, aby to zweryfikować. W panelu cloudflare przełączyłem IP na wcześniejszy, konkurencyjny hosting. Działa. Edytowano Lipiec 31, 2017 przez Łukasz Tkacz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 Zrobiłem większe rozeznanie i okazało się, że na 90% coś jest nie tak po stronie serwera, bo z poziomu PHP po prostu nie widać że jest HTTPS Po stronie serwera nie widać SSL, bo... połączenie w warstwie SSL jest tylko między użytkownikiem końcowym a CloudFlare - do serwera backendowego połączenie nie jest nawiązywane przez SSL, tylko przez zwykłe HTTP. Urok trybu flexible w CloudFlare i pretensje o to można mieć tak właściwie to do CloudFlare . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 @Łukasz Tkacz problem jest w trakcie weryfikacji przez naszych administratorów. Jak słusznie zauważyłeś, dotyczy on połączenie Cloudflare + Twoja strona. Poprawna konfiguracja usługi dodatkowej, jaką jest cloudflare nie należy do obowiązków naszego wsparcia, a jednak mimo wszystko nie odmówiliśmy Ci pomocy w tym zakresie. Jednak weryfikacja niestandardowego problemu wymaga dodatkowego czasu. Faktycznie podesłałeś nam rozwiązanie które u Ciebie zadziałało, ale nasz hosting ma mocno niestandardową konfigurację i problem nie leży w tym co podesłałeś. Pisanie, że dałeś nam na tacy rozwiązanie jest mocnym nadużyciem. Jako osoba która zajmuje się konfiguracją serwerów musisz zdawać sobie sprawę z tego, że to co działa na jednym serwerze nie musi działać dokładnie tak samo na drugim na co też została zwrócona Ci uwaga. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 (edytowany) @kafi, @webh Użycie cloudflare nie ma tu nic do rzeczy. Nie sprecyzowałem, ale po odpowiedzi na ticket przełączyłem się na Let's Encrypt w ramach hostingu i z CF zostawiłem samo DNS (bez ruchu przez nich). Flexible nie stosuję już natomiast od dawien dawna - na full natomiast powinien bez problemu działać self-signed po stronie serwera + do użytkownika ten ze strony CF. Problem polega na tym, że w nagłówkach PHP nie ma info o https. Nie ma ustawionego https, scheme jest niepoprawny, tak samo port jest na 80 (choć sama przeglądarka robi połączenie na 443, to spawner php dostaje już info o 80) - jak dla mnie niekompletny config zmiennych jakie idą na fcgi. Stąd brak CSS/JS: adres jest ok, ale taki np. WP czy Jetpack nie rozpoznają, dopasowują się do schema i próbują serwować po http zamiast po https. Serio, nie pisałbym tego nie sprawdzając sprawy, a nieco się pobawiłem zanim poszedł ticket. Edytowano Lipiec 31, 2017 przez Łukasz Tkacz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nysh 1 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 (edytowany) Delete Edytowano Sierpień 26, 2017 przez Nysh (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tarpan2 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 (edytowany) Coś się dzieje w ostatnich dniach: "502 Bad Gateway" albo problemy z bazą, potem okazuje się, że znkają ostatnie wpisy z error_log dla php... A było tak pięknie... Edytowano Sierpień 26, 2017 przez tarpan2 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nysh 1 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 Coś się dzieje w ostatnich dniach: "502 Bad Gateway" albo problemy z bazą, potem okazuje się, że znkają ostatnie wpisy z error_log dla php... A było tak pięknie... Właśnie to samo pisałem wyżej ale usunąłem, ponieważ ten błąd był chwilowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 Panowie proszę o informację jak długo mieliście komunikat "502 Bad Gateway" ewentualnie proszę o zrobienie zgłoszeń, zweryfikujemy to. My ze swojej strony takiego problemu nie odnotowaliśmy jak i nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia w tym temacie. Trudno jest mi się ustostunkować do sytuacji które nie są przez was nam zgłaszane. Pozdrawiam, Kamil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tarpan2 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 To trwało zaledwie chwilę, ale w ostatnich dniach takich chwil było więcej (najwięcej bodajże w czwartek). Wiem, to nie dramat, ale w dzisiejszych czasach (i przy obecnej konkurencji) każdy pad jest odnotowywany (niestety również przez Google). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 tarpan2 czy zrobiłeś w tej sprawie zgłoszenie? Jeżeli nie to zrób je jak najszybciej, a zweryfikujemy co dokładnie dzieje się na Twoim koncie. Doprecyzuj proszę co oznacza dla Ciebie określenie "zaledwie chwilę". Pozdrawiam, Kamil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nysh 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2017 Pytanie, normalnie Wam ładuje ich stronę? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2017 Nie, tak samo ze stronami na ich Cloud Hostingu, wczytują się bardzo wolno lub wcale. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wujokrzycho 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2017 Ja parę vps miałem (z tych "tańszych") i jakoś najbardziej odpowiada mi webh i ich kvm. Bezawaryjny VPS, kontakt z BOK na dobrym poziomie, zgłoszenie o wpis revdns błyskawiczne, dostałem zniżkę bez problemów. Szkoda tylko, że nie można samemu poprzez panel ustawiać revdns a ich serwery DNS nie obsługują DNSSEC. Dobrze, że można poratować się Aru 4zl i postawić własny serwer DNS Podsumowując polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
goa 5 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2017 (edytowany) ja z kolei nie polecam webh.pl - a konkretnie ich usługi Linux VPS - PRO wydajność dyskowa tragicznie słaba mimo krzyczących haseł SSD, PCIe itd... kolega wyżej wspomina arubę za 4 zł - mam tam serwerek statystyk i wierzcie lub nie, ale w arubie za 4 zł mam wynik na poziomie powyżej 800 MB/s, gdzie w webh.pl ok 50 MB/s ### edit żeby nie było, że tylko narzekam - kontakt z supportem w webh.pl jest ok, problemy (o ile proste) rozwiązują szybko, choć zdarzyło się mi czekać kilka miesięcy na rozwiązanie problemu z backupami poza tym ceny w webh.pl mają ok Edytowano Wrzesień 14, 2017 przez goa (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach