Skocz do zawartości

Polecane posty

Wie ktoś może kiedy będzie możliwość kupna jakiegokolwiek serwera dedykowanego ?

Wie ktoś może kiedy będzie możliwość kupna jakiegokolwiek serwera dedykowanego ?

odpowiedź z dziś:

Zarząd OVH pracuje nad nową ofertą marketingową. Nowa oferta ma zostać wprowadzona do końca roku.

Pierwsze informacje na temat nowej oferty dostępne są na forum OVH:

http://forum.ovh.pl/forumdisplay.php?f=8

Szkoda tylko że cały czas tą date przesuwają... Wcześniej mówiono o przełomie październik/listopad... :(

A co do domen wiadomo kiedy nowe końcówki będą dostępne? Nie ukrywam że zarezerowałem 2 interesujące mnie domeny ;)

Z tego co można wyczytać "Zastosowanie profesjonalne" będzie już w cenie. A odpowiednik KS 2G z tym że z lepszym CPU będzie kosztował już 40zł nie 20, to oczywiście będzie się tyczyło nowych klientów, 20zł też będa płacili studenci którzy kupią usługę.

Tak, studenci będą mieli zniżke, ale co roku będa musieli okazać jakiś papier że nadal są studentami ;)

Nie znam francuskiego, ale o ile TTC oznacz odpowiednik VATu to będzie drożej niż jest, i z tego co widze będzie można zamówić tylko jeden taki serwer. W każdym razie ja chyba wezme PS 4G jak by co, ale zobaczymy jak to będzie finalnie wyglądało.

Hello,

We're planning to get the Kimsufi.com website back up today. You will be able to start to ordering PS-4G (PS for Personal Server).

(Note from UK team: please be aware that orders will only be opened in France at this time. You will be informed of the development of the Kimsufi offer in UK afterwards).

A new ManagerV6 will be integrated on Kimsufi.com to enable you to manage your PS server. It will be independent of OVH.com, meaning you'll have new login details, and the list of PS servers will only be visible on Kimsufi.com. The old KS servers will not move and will remain on OVH.com.

The SoYouStart.com website will be launched today, but you won't see the details of the offers until next week, once we have finished installing the first racks and we're ready to accept the first server orders. These will be servers with 32 GB RAM. In terms of CPU, there will be 4 cores and 8 cores. Ultra-powerful servers for < €50? Yes - that's SYS. You'll also get a ManagerV6 specially designed for SYS and totally independent of OVH.com, along with new login details. The list of SYS servers will be only be visible on the SYS website.

On OVH.com, we still have a little work to do to finish the server pages. You will have understood that we have many server models which we are putting into different ranges. The presentation that was ready for today didn't entice me. So I didn't approve it. We're putting everybody on the job to get the website on a par with the dedicated server revolution in preparation.

The servers are basically VERY interesting in terms of hardware, options and prices and you have to be able to find the offer of your dreams in a couple of clicks, without any hassle. We hope to have everything finished by the end of next week.

Apologies for these continued delays but the stakes are too high to settle for something less than adequate. If we re-examine business model and we automatically reduce prices every 6 months, and offer ultra-powerful hardware and plenty of options... you have to see it our perspective - www.ovh.com - and your first impression is simply too important. Yes the stakes are huge.

(Note from UK team: Orders on the new SYS.com and OVH.com websites will be limited to help us finalise the business plan for both websites. A delay is to be expected in UK due to legal reason. No ETA yet but we will keep you updated).

The quality of the offer we're preparing for you will make it worth the wait.

Best wishes,

Octave

Źródło: http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?t=7627

Na stronie http://soyoustart.com/ ruszyło odliczanie do startu nowej oferty.

EDIT:

Serwery na stronach Kimsufi.com, www.soyoustart.com i ovh.com będą dostępne tylko i wyłącznie dla francuzów.

Oferta dla nas pojawi się najprawdopodbniej na stronach ovh.pl, www.soyoustart.pl i kimsufi.pl z pewnym opóźnieniem w stosunku do oferty na rynku francuskim, trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Źródło: http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?t=7627

Na stronie http://soyoustart.com/ ruszyło odliczanie do startu nowej oferty.

EDIT:

Serwery na stronach Kimsufi.com, www.soyoustart.com i ovh.com będą dostępne tylko i wyłącznie dla francuzów.

Oferta dla nas pojawi się najprawdopodbniej na stronach ovh.pl, www.soyoustart.pl i kimsufi.pl z pewnym opóźnieniem w stosunku do oferty na rynku francuskim, trzeba się uzbroić w cierpliwość.

To ciekawe, bo "tylko dla francuzów" jest nielegalne w unii.

vBulletin Message

Due to a possible security issue on the forum software we're using, we have decided to close the forum until a patch is made available by the software developer.

Chyba prawidłowo zrobili, jak tam wasze vBulletin powazny bład ?

Gość

Widzę, że w OVH ze wszystkim mają opóźnienia, nawet z ruszeniem www.soyoustart.com ;-)

mi aktualnie na stronie soyoustart wyrzuca błąd "max_user_connections" ;p

edit :

Zadziałało na chwilę gdy chciałem przejść na inną podstronę znowu błąd

403 z apache, co tam powinno być na tej stronie ?

Na soyoustart ?

Z tego co widziałem strona będzie chodziła na skrypcie Magento, na stronie głównej były dwa serwery po 40 i 60 euro, nie przyglądałem się za bardzo bo od razu klikałem w oferte aby coś sobie wybrać, ale wywaliło błąd i po odświeżeniu był już 403

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się