Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

 

No zapewne tak jest bo w wois sprawdziłem to domena wisi jako organizacja ;) a błąd podczas zmiany danych też jest tyle że te dane zmienia :)

 

To jeżeli twoje domena jest na nich zarejestrowana ( zarejestrowali na siebie ) to troszkę będziesz miał po drodze problemów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Może oni korzystają z hrd i zamiast na ciebie dać domenę dali na siebie i dlatego różnią się dane podczas transferu ...

 

Nie korzystamy z HRD

 

Błąd wynikał z domyślnego kontaktu przypisanego do konta, został już naprawiony. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości odnośnie swojej usługi u nas to prosimy o kontakt na bok@biznes-host.pl - wyjaśnimy wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No więc, żeby nie było, że Kolopik pisze same negatywne opinie o firmach hostingowych...

Udało rozwiązać się sprawę polubownie (przynajmniej dla mnie). Firma zaproponowała rekompensatę w postaci odkupienia domeny ode mnie za tę samą kwotę, za którą miałem sprzedać domenę klientowi. Na początku sądziłem, że to słowa bez pokrycia, także brnąłem w to. W końcu otrzymałem wiadomość od Pana Tomasza, ażebym podesłał potwierdzenie przelewu (zwrotu pieniędzy klientowi za domenę), więc to zrobiłem. Po chwili otrzymałem wiadomość potwierdzenia przelewu z firmy Biznes-Host na moje konto. Kwota ta nie była wcale niska, dlatego też nie sądziłem, że odważą się posunąć aż tak daleko. Moim zdaniem firma zasługuje na pochwałę, bo wywiązali się z tak odważnej propozycji oraz zachowali się honorowo wobec mnie.

 

Mimo wszystko nie musiało do tego dojść gdyby klienci zostali poinformowani wcześniej o problemie, albo gdyby problem został rozwiązany od razu.

 

To chyba tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy macie dzisiaj problem z Waszymi VPSami ? Mój leży od 8:27 rano.... info jakie dostaje z BH to "prosimy o cierpliwość" nikt nawet nie chce wyjaśnić co się stało - czy dane są bezpieczne czy np już mam wyszkować backupy ;) Słabo tak jakoś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

W sumie mój VPS śmiga uptime 166 dni, ale dedyk z MH miał downtime dzisiaj i uptime 20 minut.

 

 

Awarie to nic nowego i w każdej firmie się zdarzają. Przy tej cenie to i tak nie ma co narzekać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko ja rozumiem że awarie się zdarzają, Ja miałem uptime w BH tego VPSa 250dni ;) Kwestia braku informacji - konkretnych informacji co się dzieje i np czy dane są bezpieczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem wyżej co odpisywał support. Serwer się już podniósł podobno bez utraty dancyh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym o godzinie 8:34 nastąpiła awaria zasilania z sieci miejskiej.

W minutę po zaniku prądu wznowiły pracę dwa agregaty prądotwórcze. Niestety układ zasilania awaryjnego nie zadziałał prawidłowo dla jednej z sal kolokacyjnych.

Rozwiązanie problemu było bardzo utrudnione ze względu na pracę obwodu awaryjnego.

 

Przez cały okres awarii agregaty podtrzymywały działanie usługi dla 90% infrastruktury. Niestety najbardziej problematyczna była ta część, gdzie automatyka nie zadziałała i nie było możliwości przełączenia manualnego.

 

W tej chwili analizowana jest przyczyna niepoprawnej pracy systemu SZR.

 

Przepraszamy za wynikłe problemy z dostępnością. Szczególne przeprosiny należą się dla klientów NetDC, oraz Mintshost, którzy najbardziej odczuli skutki awarii.

 

Dołożymy wszelkich starań by wyeliminować możliwość wystąpienia tego typu awarii w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy support ever :)

 

Skoro wątek pojawił się na górze listy, to dorzucę swoje trzy grosze...

Od wczoraj czekam na aktywację VPS'a - gdzie w innych firmach jest to robione od kilku minut do max. kilku godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Może nie było wolnych zasobów i musisz poczekać na aktywację nowej matki, albo najlepiej napisz do supportu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po 24h w końcu się doczekałem : )

To akurat u nich normalne i ja bym to uznał za zaletę.

 

 

Od wczoraj czekam na aktywację VPS'a - gdzie w innych firmach jest to robione od kilku minut do max. kilku godzin.

A wolał byś trafić z automatu na jakąś zawaloną matkę a potem dziwić się że vps ma lagi?

Lepiej poczekać jak ktoś zrobi to ręcznie i wsadzi Cię na maszynę która nie jest zawalona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukiwałem vps'a z systemem FreeBSD 9.2 i zauważyłem, że w firmie Biznes-Host jest możliwość zakupienia takiego. Jako, że to mój pierwszy vps z systemem innym niż debian, postanowiłem się zapytać czy będzie możliwość instalacji z .iso lub możliwość udostępnienia serwera z systemem bsd nowszym niż widnieje na liście. W odpowiedzi otrzymałem, że nie będzie z tym, żadnego problemu zamówić i wszystko zostanie skonfigurowane.

 

Pierwsze schody zaczęły się po zamówieniu serwera, zamówiłem serwer standardowy i następnie napisałem wiadomość z prośbą o skonfigurowanie serwera tak jak było wcześniej umówione. Wtedy zostałem poinformowany, że wirtualizacja na której jest obecnie serwer tego nie obsługuje. No trudno w takim razie zaproponowałem zmianę i dopłatę tej różnicy (za brak wiedzy się płaci). W końcu zostały mi przesłane dane do nowego serwera, więc szczęśliwy zabieram się do pracy. Przy pierwszej małej awarii z mojej winy chciałem dostać się do panelu, w celu reinstalacji/restartu serwera. I tu się dowiaduje bardzo ciekawej rzeczy, otóż do mojego vps nie ma żadnego panelu, w którym mógłbym chodźby zobaczyć co i jak jest z moim serwerem. Na stronie każdy może sobie zauważyć, że vps'y w wirtualizacji openvz i kvm posiadają panele, inne ale posiadają. Ja w odpowiedzi na tą informację otrzymuję, że niestety wybrany przeze mnie system nie jest wspierany przez solusVM i dlatego nie posiadam panelu. No i kolejna rzecz, na którą przymknąłem oko.

 

Lecz dzisiejsza rzecz przerosła wszystko. (zapomniałem dodać, że za wcześniejsze problemy nie otrzymałem żadnej faktury i różnica w cenie nie została pobrana z mojego konta) Serwer ostatnio zaczął się zawieszać, po przejrzeniu plików okazało się, że prawdopodobnie jest to spowodowane brakiem miejsca na dysku, więc szybko napisałem do supportu, że chcę zmienić parametry vps'a a mianowicie zwiększyć dysk. W odpowiedzi otrzymałem, że może to być oddzielna partycja ponieważ w wirtualizacji kvm nie można zmienić rozmiaru dysku. Stwierdziłem, że dam radę to rozłożyć tak, żeby się zmieściło, ale teraz najlepsze. Po zapłaceniu za dodatkowy dysk 30gb (standardowo było 10gb) nie mogłem w żaden sposób znaleźć tej oddzielnej partycji. Support, pytanie, szybka odpowiedź, że nie ma żadnej dodatkowej partycji, tylko mój dysk główny został zwiększony do 50gb !?!?!? Nie dość, że jeden konsultant pisze swoje, a drugi swoje (i komu uwierzyć?) to do tego ktoś chyba spał na matematyce 10+30 = 50, śmiech na sali...

 

I najlepszy kąsek zostawiłem na koniec, jak już się dowiedziałem co i jak to postanowiłem sprawdzić ile w końcu mam tych GB dysku. I co mi odpowiedziała konsola na pytanie? 20GB a nawet nie 20 tylko 19... Zapłacić zapłaciłem, dostałem zupełnie co innego oraz do tego wszystkiego serwer po raz kolejny mi się zwiesił i nie mam do niego dostępu.

 

Jak wcześniej nie miałem problemów z BH, to obecny popis bezmyślności i braku kompetencji prowadzi mnie do zmiany serwerowni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, dlaczego tak twierdzisz? Otóż ja nie miałbym nic przeciwko temu serwerowi gdyby wszystko działało prawidłowo oraz gdyby osoby nieznające się nie próbowały na siłe rozwiązać czegoś.

 

Po zgłoszeniu nieprawidłowego rozmiaru dysku, Pan Tomasz G. poprawnie dodał mi zamówioną przestrzeń. Natomiast z Panem Romanem R. od początku zakupu obecnego vps widzę problemy, więc przy kontaktach z supportem polecam zrobić tak jakby to pisała kobieta, czyli wszystko co jest napisane to trzeba interpretować w odwrotny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie dla Ciebie zainstalowali ręcznie system, którego ich panel nie wspiera. Potem zgodnie ze zgłoszeniami wprowadzali w nim zmiany. Na koniec, w nagrodę, przeczytają na forum, że są niekompetentni i bezmyślni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? Bo takie odpowiedzi dostaję z supportu:

 

52247294622276301102.jpg

I tu jak widać, wszystko zostało powiedziane co i jak. Następnie rozmowa z dzisiaj z Panem Romanem:

 

64487348905360742349.jpg

 

I czy to nie jest niekompetencja jednego z pracowników? Wcześniejszych rozmów nie chce mi się wklejać, ale zawsze z Panem Romanem pojawiają się niedopowiedzenia oraz próby zrzucenia winy na klienta (bo wcześniej wspomniany Pan wciąż twierdzi, że ma rację)

 

Rozumiem, że koszt utrzymania całodobowego supportu nie jest mały, ale ograniczać w taki sposób wydatki, to już lekka przesada.

Wolałbym poczekać trochę na odpowiedź, godzinę, dwie. Ale dostać ją rzetelną i od osoby, która wie co pisze i robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Darku powiedz mi że chociaż 100zł im płącisz miesięcznie za vpsa bez panelu...:P Bo jeśli nie to jedyny błąd jaki popełnili to za mało Ci powiedzieli ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja to skomentuje tak, jeśli zostałoby powiedziane powyżej to nawet bym nie zakupił tego serwera. Bo opóźnienia mi nie przeszkadzają i serwera w polsce posiadać nie muszę. Zwłaszcza za takie parametry jakie mam, to cena powyżej 100zł jest w ogóle nie do pomyślenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko można zrobić, tylko trzeba chcieć. Po udostępnieniu części rozmów znalazł się panel dla kvm, w końcu mogę zrobić coś z serwerem kiedy nie mogę się z nim połączyć w normalny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Korzystam z serwerów VPS http://biznes-host.pl/?s=plany_vps2 jestem zadowolona, choć wiadomo tak jak piszecie zdarzają się małe niedociągnięcia, ale w porównaniu do innych firm to naprawdę drobiazgi, po za tym dużo też pomaga szybka i przyjazna obsługa, człowiek czuje że ktoś dba o jego interesy a nie się pojawia jak trzeba fakture zapłacić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×