Skocz do zawartości
Morfeusz_2005

Transfer domeny z UT.pl do innej firmy

Polecane posty

Witam. Od razu przyznam się, ze jestem laikiem w sprawach transferu domen.

 

 

 

 

Posiadam domenę PL od 2008.01.08 opłacona jest do 2011.01.08

 

 

 

 

Chciałbym ją przenieść do jakiejś lepszej i "tańszej firmy" (obecnie płacę 119,56 zł za rok) - tutaj mile widziane propozycje firm.

 

 

 

 

Na czym polega przeniesienie domeny z UT.pl do innej firmy i ile to kosztuje w moim przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Transfer jest bezpłatny.

Wypełniasz wniosek o wydanie kodu authinfo, przesyłasz go przeważnie pocztą do obecnego operatora.

On w odpowiedzi i pozytywnej weryfikacji odsyła Ci kod authinfo, który musisz podać u nowego rejestratora.

W tej chwili najtaniej ma glowanet.pl a później z tego co wiem masternet.pl

Pamiętaj, że przeniesienie to nie wszystko - po przeniesieniu będziesz musiał opłacić domenę (oczywiście w cenie nowego operatora).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę.

Dużo roboty z tym nie ma, a nie wiesz jak szybko obecna firma wyda Ci authinfo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz do ich biura obsługi klienta z prośbą o podesłanie formularza.

Nie będą mogli wtedy kręcić nosem, że coś im się nie podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że przeniesienie to nie wszystko - po przeniesieniu będziesz musiał opłacić domenę (oczywiście w cenie nowego operatora).

Domena .pl więc opłacić na kolejny rok trzeba dopiero w momencie końca aktualnego okresu abonamentowego.

 

Ważne żebyś miał aktywy adres e-mail, który jest w bazie whois (to ten podany przy rejestracji domeny) ponieważ na ten adres przychodzi mail z linkiem potwierdzającym transfer, który należy kliknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach