Skocz do zawartości
mah0k

Problemy z modernhost.pl

Polecane posty

Witam!

 

Chciałbym się dowiedzieć czy wy też macie problem z tym hostingiem? Od przeszło tygodnia nie moge się zalogować na serwer poprzez ftp, poczte, wciąż info o złym loginie... Jak grochem o ściane moge wysyłać maile, dzwonić ( co i tak wszystkie nr milcza ), także kontakt jest zerowy.  Trzeba będzie złożyć wizyte w placówce modernhost! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, był directadmin. Ale się nie sprawdził, tak jak kilka innych rzeczy. Dlatego wprowadzamy zmiany (będzie nowa marka na nowych serwerach), były dwa mailingi w tej sprawie do klientów i już nie mamy sił odpowiadać autorowi tematu na nawał wiadomości pt. "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu.

Teraz będzie ispcp z własnymi, daleko idącymi zmianami. Ze zmianą panelu nosiliśmy się od dłuższego czasu - wolę mieć oprogramowanie nieco słabsze z możliwością poprawy do lepszego (co zależy tylko od nas) niż być skazanym na oprogramowanie powiedzmy otwarcie "średnie" z zamkniętą drogą do zmian i poprawek i z systemem skonfigurowanym pod panel, gdzie wszystko jest zrobione tak jak DA sobie tego życzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, był directadmin. Ale się nie sprawdził, tak jak kilka innych rzeczy. Dlatego wprowadzamy zmiany (będzie nowa marka na nowych serwerach), były dwa mailingi w tej sprawie do klientów i już nie mamy sił odpowiadać autorowi tematu na nawał wiadomości pt. "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu.

Teraz będzie ispcp z własnymi, daleko idącymi zmianami. Ze zmianą panelu nosiliśmy się od dłuższego czasu - wolę mieć oprogramowanie nieco słabsze z możliwością poprawy do lepszego (co zależy tylko od nas) niż być skazanym na oprogramowanie powiedzmy otwarcie "średnie" z zamkniętą drogą do zmian i poprawek i z systemem skonfigurowanym pod panel, gdzie wszystko jest zrobione tak jak DA sobie tego życzy.

I to jest prawidłowe podejście, szacun - jak to mówią nasi czarni bracia. :P Trzeba wspierać Open Source, i wolne oprogramowanie, a ISP Omega to po lekkim liftingu naprawdę kawał porządnego softu. I możesz sobie indywidualnie dostosować ofertę do rynku, jak coś trzeba dorobić to sobie grzebniesz w kodzie zamiast czekać aż jakiś Kazio z trzeciej firmy ci to zrobi.

 

Duży plus dla waszej firmy, sam bym u was chętnie wykupił hosting, gdyby nie fakt że mam już u siebie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, był directadmin. Ale się nie sprawdził, tak jak kilka innych rzeczy. Dlatego wprowadzamy zmiany (będzie nowa marka na nowych serwerach), były dwa mailingi w tej sprawie do klientów i już nie mamy sił odpowiadać autorowi tematu na nawał wiadomości pt. "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu.

Teraz będzie ispcp z własnymi, daleko idącymi zmianami. Ze zmianą panelu nosiliśmy się od dłuższego czasu - wolę mieć oprogramowanie nieco słabsze z możliwością poprawy do lepszego (co zależy tylko od nas) niż być skazanym na oprogramowanie powiedzmy otwarcie "średnie" z zamkniętą drogą do zmian i poprawek i z systemem skonfigurowanym pod panel, gdzie wszystko jest zrobione tak jak DA sobie tego życzy.

 

Jakbym wiedział jaka jest przyczyna to bym nie pisał do Państwa, maila żadnego nie dostałem a chyba mam prawo wiedzieć co się dzieje z hostingiem na który "dosłownie co" przelałem pieniądze, poza tym brak dostępu do konta, poczty itp jest sporym problemem dla mnie, szkoda, że odpowiedź od Państwa można tylko dostać gdy się napisze na forum, chyba to nie jest miejsce na tego typu sprawy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, był directadmin. Ale się nie sprawdził, tak jak kilka innych rzeczy. Dlatego wprowadzamy zmiany (będzie nowa marka na nowych serwerach), były dwa mailingi w tej sprawie do klientów i już nie mamy sił odpowiadać autorowi tematu na nawał wiadomości pt. "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu.

Teraz będzie ispcp z własnymi, daleko idącymi zmianami. Ze zmianą panelu nosiliśmy się od dłuższego czasu - wolę mieć oprogramowanie nieco słabsze z możliwością poprawy do lepszego (co zależy tylko od nas) niż być skazanym na oprogramowanie powiedzmy otwarcie "średnie" z zamkniętą drogą do zmian i poprawek i z systemem skonfigurowanym pod panel, gdzie wszystko jest zrobione tak jak DA sobie tego życzy.

 

 

No chyba jesteś nie poważny!!!

O takich zmianach się informuje nawet jeśli byłby to setny klient z takim samym pytaniem. Państwa usługi nie są dostępne - to nie działa!!!

Nie mam możliwości wejścia w panel konfiguracyjny, panel rozliczeniowy czy webmail. Nie mogę konfigurować konta, domen, zakładać kont - to nie działa!!!

Nie wiadomo komu odpowiadać? Podczas zakładania konta wymagany był adres email, na który przychodziły informacje - tak trudno poinformowac klientów o problemach? Nie odbieraqcie telefonów - maili nie pisze bo założyłem że firma zniknęła!

Co to za zmiany, w których niezbędna jest przerwa w dostępie do usług. A nowy system będziecie testować na klientach?? Zakładam że dopiero go dostosowujecie!? Wyłączyli stary, a teraz zaczynają myśleć o nowym?!

 

Jak długo potrwa przerwa? Jak pominąć problemy związane z awarią?? To klienci moga pisać z pretensjami cyt:" "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu ".

Czy i kiedy ruszycie? Jak uzyskać authinfo do domeny?? Znikniecie z naszymi domenami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teraz będzie ispcp z własnymi, daleko idącymi zmianami. Ze zmianą panelu nosiliśmy się od dłuższego czasu - wolę mieć oprogramowanie nieco słabsze z możliwością poprawy do lepszego (co zależy tylko od nas) niż być skazanym na oprogramowanie powiedzmy otwarcie "średnie" z zamkniętą drogą do zmian i poprawek i z systemem skonfigurowanym pod panel, gdzie wszystko jest zrobione tak jak DA sobie tego życzy.

 

Przesadzasz i to grubo :P

ISPCP możesz tak samo przepisać jak DA, wystarczy wizja, czas i chęci - swoją drogą tam to dopiero większość rzeczy jest do zmiany - nie powiesz mi że dasz klientom konfig z paczek debiana ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba jesteś nie poważny!!!

O takich zmianach się informuje nawet jeśli byłby to setny klient z takim samym pytaniem. Państwa usługi nie są dostępne - to nie działa!!!

Nie mam możliwości wejścia w panel konfiguracyjny, panel rozliczeniowy czy webmail. Nie mogę konfigurować konta, domen, zakładać kont - to nie działa!!!

Nie wiadomo komu odpowiadać? Podczas zakładania konta wymagany był adres email, na który przychodziły informacje - tak trudno poinformowac klientów o problemach? Nie odbieraqcie telefonów - maili nie pisze bo założyłem że firma zniknęła!

Co to za zmiany, w których niezbędna jest przerwa w dostępie do usług. A nowy system będziecie testować na klientach?? Zakładam że dopiero go dostosowujecie!? Wyłączyli stary, a teraz zaczynają myśleć o nowym?!

 

Jak długo potrwa przerwa? Jak pominąć problemy związane z awarią?? To klienci moga pisać z pretensjami cyt:" "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu ".

Czy i kiedy ruszycie? Jak uzyskać authinfo do domeny?? Znikniecie z naszymi domenami??

 

Szkoda, że nie pokusił się Pan nawet o wysłanie maila w sprawie swoich problemów a teraz wylewa Pan swoje żale. Od autora tematu przychodziły maile "serwer nie działa" co jest po prostu nieprawdą.

Nie bardzo wiem na jakiej podstawie Pan to pisze "A nowy system będziecie testować na klientach?? Zakładam że dopiero go dostosowujecie!? Wyłączyli stary, a teraz zaczynają myśleć o nowym?!" skoro twierdzi Pan że się Pan nie logował.

Może złożyć Pan reklamację.

Tak, ukradnę Pańską domenę i ucieknę z nią w worku na plecach na Filipiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie pokusił się Pan nawet o wysłanie maila w sprawie swoich problemów a teraz wylewa Pan swoje żale. Od autora tematu przychodziły maile "serwer nie działa" co jest po prostu nieprawdą.

Nie bardzo wiem na jakiej podstawie Pan to pisze "A nowy system będziecie testować na klientach?? Zakładam że dopiero go dostosowujecie!? Wyłączyli stary, a teraz zaczynają myśleć o nowym?!" skoro twierdzi Pan że się Pan nie logował.

Może złożyć Pan reklamację.

Tak, ukradnę Pańską domenę i ucieknę z nią w worku na plecach na Filipiny.

 

Pokusiłem się na serie telefonów (codziennie) - na wszystkie numery jakie udało mi się znalezc na google. Nikt nie odbierał, albo słyszałem komunikat "nie ma takiego numeru" (Telefon alarmowy: 604 497 280). W takiej sytuacji nie widzę sensu pisać maila (zresztą - mam go sobie odszukać na waszej stronie?). Wylewam żale? Wolę ostrzec innych przed (moim zdaniem) nierzetelną firmą. Chce mi Pan powiedzieć, że wszystko jest OK? Dwa tygodnie bez dostępu do modułu administracyjnego to norma? To jak mogę zarządzać serwerem?

 

Tak - zadaję je na forum, bo nie udało mi się skontaktować bezpośrednio z żadnym przedstawicielem Pańskiej firmy. Jedyna aktywność ujawniła się właśnie tu - na forum.

 

Reklamację? Tłumaczę Panu - odniosłem wrażenie, że firma zniknęła. Przez dwa tygodnie nikt nie odbierał telefonów. Strona nie działa. Do kogo mam ją wysłać? Adres mam sobie odnaleźć na waszej stronie?

 

Zero informacji na temat jakiejkolwiek awarii czy terminie usunięcia.

 

Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie (Poza ironią o Filipinach).

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokusiłem się na serie telefonów (codziennie) - na wszystkie numery jakie udało mi się znalezc na google. Nikt nie odbierał, albo słyszałem komunikat "nie ma takiego numeru" (Telefon alarmowy:

A o 1 (słownie) jednego maila się Pan nie pokusił?

Wszystkie wysyłane wiadomości (a prowadziliśmy z Panem korespondencję) mają w stopkach adresy e-mail.

"Do kogo mam ją wysłać?" - do tej samej firmy, której Pan robił przelew.

 

"Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie (Poza ironią o Filipinach)." - Pańskie pytanie sugerujące, że mam z czymś zniknąć jest po prostu chamskie i proszę nie oczekiwać cudów w zamian.

 

Jeżeli jest Pan niezadowolony proszę przesłać reklamację. informacje na ten temat uzyska Pan pod adresem biuro@modernhost.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A o 1 (słownie) jednego maila się Pan nie pokusił?

 

 

Napisałem maila na wszystkie adresy, które znalazłem dziś na Waszej stronie. http://modernhost.pl/

 

Nie było dużo pisania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o godziny, daty i tematy. Sprawdzimy.

 

Hm... na Państwa stronę http://www.modernhost.pl wszedłem dziś o godzinie 17:23 (Moje IP: 87.207.145.31). Chyba jestem mało uważny bo nie znalazłem żadnego adresu email. Proszę sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A o 1 (słownie) jednego maila się Pan nie pokusił?

Wszystkie wysyłane wiadomości (a prowadziliśmy z Panem korespondencję) mają w stopkach adresy e-mail.

"Do kogo mam ją wysłać?" - do tej samej firmy, której Pan robił przelew.

 

"Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie (Poza ironią o Filipinach)." - Pańskie pytanie sugerujące, że mam z czymś zniknąć jest po prostu chamskie i proszę nie oczekiwać cudów w zamian.

 

Jeżeli jest Pan niezadowolony proszę przesłać reklamację. informacje na ten temat uzyska Pan pod adresem biuro@modernhost.pl

 

Ale on ma niestety rację, przecież takich rzeczy nie robi się na produkcyjnym systemie, tylko na innych maszynach. Dopiero jak wszystko działa na nowym serwerze, to przepinasz tylko kabelek sieciowy z jednego na drugi i czas niedostępnosci kont klientów wynosi kilka sekund. Rozumiem nawet - powiedzmy - dwie godziny niedziałania, ale dwa tygodnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm... na Państwa stronę http://www.modernhost.pl wszedłem dziś o godzinie 17:23 (Moje IP: 87.207.145.31). Chyba jestem mało uważny bo nie znalazłem żadnego adresu email. Proszę sprawdzić.

"Pokusiłem się na serie telefonów (codziennie) - na wszystkie numery jakie udało mi się znalezc na google."

Jak widać "Pańskie google" ma jest bardzo wybiórczy, odfiltrowuje tylko konkretne dane.

 

Ale on ma niestety rację, przecież takich rzeczy nie robi się na produkcyjnym systemie, tylko na innych maszynach. Dopiero jak wszystko działa na nowym serwerze, to przepinasz tylko kabelek sieciowy z jednego na drugi i czas niedostępnosci kont klientów wynosi kilka sekund. Rozumiem nawet - powiedzmy - dwie godziny niedziałania, ale dwa tygodnie?

Przepraszam, a kto powiedział że nie działa?! System był przygotowywany (nowe serwery, ispcp itd) przez 3 tygodnie przed przenosinami i w trakcie migracji klientów był już w pełni sprawny.

 

Znalazło się kilku klientów do których nie dotarł mailing z iformacjami gdzie się logować do nowych paneli i tyle, i zamiast zadać pytanie o to w mailu klient robi mega awanturę.

 

Z mojej strony to tyle. Pytania, skargi, uwagi -> biuro@modernhost.pl

reklamacje -> modern NET, os. Centrum A 6/43 31-923 Kraków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, trudno im się dziwić, skoro strona główna firmy hostingowej nie działa i nikt nie spieszy się by ją postawić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazło się kilku klientów do których nie dotarł mailing z iformacjami gdzie się logować do nowych paneli i tyle, i zamiast zadać pytanie o to w mailu klient robi mega awanturę.

 

No to może jestem jakiś dziwny, ale ja dałbym też tę informację która była w mailingu na stronie http://modernhost.pl/ zamiast tego uroczego komunikatu o błędzie 403. Przynajmniej tak by wskazywała logika. Trudno przecież kogos obarczać winą że nie dostał maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

Ewentualnie przy zamówieniu informacja na kolorowo, iż maile nie dochodzą na wp/onet/łotever

Chociaż i to nie zawsze pomaga...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Pokusiłem się na serie telefonów (codziennie) - na wszystkie numery jakie udało mi się znalezc na google."

Jak widać "Pańskie google" ma jest bardzo wybiórczy, odfiltrowuje tylko konkretne dane.

 

 

Przepraszam, a kto powiedział że nie działa?! System był przygotowywany (nowe serwery, ispcp itd) przez 3 tygodnie przed przenosinami i w trakcie migracji klientów był już w pełni sprawny.

 

Znalazło się kilku klientów do których nie dotarł mailing z iformacjami gdzie się logować do nowych paneli i tyle, i zamiast zadać pytanie o to w mailu klient robi mega awanturę.

 

Z mojej strony to tyle. Pytania, skargi, uwagi -> biuro@modernhost.pl

reklamacje -> modern NET, os. Centrum A 6/43 31-923 Kraków

W takim razie i ja się podepne do rozmowy, przepraszam bardzo - w mailu? Jaki mailu? Ja już wole podziękować jeśli mam pisać "do siebie" lub otrzymywać odpowiedzi "wymijające" - nie każdy jest specem w dziedzinie webhostingu dlatego ironiczne odp dla określeń "serwer nie działa" są nie na miejscu. Jeśli w tym temacie wywiazała się taka dyskusja to znaczy, że nie tylko ja mam problemy, napisałem, że rozumiem modernizacje, zmiany, tylko prosze podać konkrety, kiedy w końcu będziemy mogli zarządzać naszymi kontami? Jestem pewny, że nie jest to normalna sytuacja, gdy klient płacąc za usługe nie otrzymuje jej w pełni przez taki długi okres czasu. Poza tym jak wcześniej wspomniałem nie otrzymałem instrukcji ("informacje gdzie się logować do nowych paneli etc.) o których Pan wspomniał a pisanie reklamacji wydaje mi się bez sensu, jeśli Państwo nie pokusiło się o odpisanie na poprzednie maile. To nie jest miejsce na tego typu "zażalenia" ale widać, że jeśli jest Pan pod presją o przyszłych klientów (którzy śledzą temat) to odpowiedzi są natychmiastowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pod niczyją presją, moi przyszli klienci nie stanowią targetu tego forum. Odpowiadam na zadane pytania po prostu.

Tak jak pisałem, biuro@modernhost.pl lub reklamacje na podany adres.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×