Skocz do zawartości

mah0k

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mah0k

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. W takim razie i ja się podepne do rozmowy, przepraszam bardzo - w mailu? Jaki mailu? Ja już wole podziękować jeśli mam pisać "do siebie" lub otrzymywać odpowiedzi "wymijające" - nie każdy jest specem w dziedzinie webhostingu dlatego ironiczne odp dla określeń "serwer nie działa" są nie na miejscu. Jeśli w tym temacie wywiazała się taka dyskusja to znaczy, że nie tylko ja mam problemy, napisałem, że rozumiem modernizacje, zmiany, tylko prosze podać konkrety, kiedy w końcu będziemy mogli zarządzać naszymi kontami? Jestem pewny, że nie jest to normalna sytuacja, gdy klient płacąc za usługe nie otrzymuje jej w pełni przez taki długi okres czasu. Poza tym jak wcześniej wspomniałem nie otrzymałem instrukcji ("informacje gdzie się logować do nowych paneli etc.) o których Pan wspomniał a pisanie reklamacji wydaje mi się bez sensu, jeśli Państwo nie pokusiło się o odpisanie na poprzednie maile. To nie jest miejsce na tego typu "zażalenia" ale widać, że jeśli jest Pan pod presją o przyszłych klientów (którzy śledzą temat) to odpowiedzi są natychmiastowe.
  2. Jakbym wiedział jaka jest przyczyna to bym nie pisał do Państwa, maila żadnego nie dostałem a chyba mam prawo wiedzieć co się dzieje z hostingiem na który "dosłownie co" przelałem pieniądze, poza tym brak dostępu do konta, poczty itp jest sporym problemem dla mnie, szkoda, że odpowiedź od Państwa można tylko dostać gdy się napisze na forum, chyba to nie jest miejsce na tego typu sprawy?
  3. Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy wy też macie problem z tym hostingiem? Od przeszło tygodnia nie moge się zalogować na serwer poprzez ftp, poczte, wciąż info o złym loginie... Jak grochem o ściane moge wysyłać maile, dzwonić ( co i tak wszystkie nr milcza ), także kontakt jest zerowy. Trzeba będzie złożyć wizyte w placówce modernhost!
×